Super NES Mini - mit Hammer Line-Up
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
H&M het en Margä zwüsched 300-500%.... D.h. en Hosä für 50 Stutz choschtet die nur ca. 8 Frengg.... Das findi denn scho eher abzocke -vorallem will die Lüüt wo das härstelled grad no nix drah verdiened
agestuffer
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:
https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
und de betriibets di ned?Herr Rossi hat geschrieben:Massa, indem dass mer kei Biträg zahlt zum Bischpil
chömeds ned verbi und versieglet dini wall-sockets??
Re: Super NES Mini - mit Hammer Line-Up
privat oder gschäftlech... geld verdiene isch geld verdiene, ob itz e AG /gmbh hesch oder chli privat deals machsch...
e chline zuestupf nimmt jede wenn er ne bechunnt oder seisch o nei zu meh lohn?
löblech, wer die dinger zum ichoufspris witergit aber mir chäms nie i sinn, eim as bei z'pisse, wenn dä paar batzeli wott dra verdiene. insbesondere, wenni uf chöschte andere würd leistige bezieh (tv)...
e chline zuestupf nimmt jede wenn er ne bechunnt oder seisch o nei zu meh lohn?
löblech, wer die dinger zum ichoufspris witergit aber mir chäms nie i sinn, eim as bei z'pisse, wenn dä paar batzeli wott dra verdiene. insbesondere, wenni uf chöschte andere würd leistige bezieh (tv)...
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ich bi offiziell abgmeldet vo de Billag
Jones, ich mues nid me Geld ha als i bruche. Wenn mer mi Arbetgäber ne Lohn gid wili gueti Arbet mache denn isch das für beid e Wertsteigerig
Jones, ich mues nid me Geld ha als i bruche. Wenn mer mi Arbetgäber ne Lohn gid wili gueti Arbet mache denn isch das für beid e Wertsteigerig
und du luegsch o nie tv, losisch nie radio und hesch o kes internet und handy...Herr Rossi hat geschrieben:Ich bi offiziell abgmeldet vo de Billag

Ja so öppe ischs bi mir. Filicht lauft mol radio wenni neune bihfahrer bi imne auto, oder mol e fernseh match bim kolleg.
Warum soti s schwizer fernseh ahrächt uf mi gäld ha wenni s internet benutz? Die logik isch mr fremd.
Am beste entkunt mer dr bilag falle bimne umzog, au hälfe tuets wemmer nit dort wohnt wome au gmäldet isch, und sus eifach ihri briefe ignoriere. Mit lüt wo dem bürokratische aparat nit höhrig sin, chönne si nit ungoh und me fallt durchs raster
Warum soti s schwizer fernseh ahrächt uf mi gäld ha wenni s internet benutz? Die logik isch mr fremd.
Am beste entkunt mer dr bilag falle bimne umzog, au hälfe tuets wemmer nit dort wohnt wome au gmäldet isch, und sus eifach ihri briefe ignoriere. Mit lüt wo dem bürokratische aparat nit höhrig sin, chönne si nit ungoh und me fallt durchs raster

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Gschäftshandy, kei Internetaschluss und e plombierte TV-Aschluss dehei. Zudem keis Radio und keis Auto. Und e offizielli Bestätigung vo de Billag. Mit dem Geld gangi lieber id FerieJones hat geschrieben:und du luegsch o nie tv, losisch nie radio und hesch o kes internet und handy...Herr Rossi hat geschrieben:Ich bi offiziell abgmeldet vo de Billag
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ich chan min aschluss ned plombiere, da chunt mis glasfaserinternet use! 
und ich han au schomal lang gwartet mit zahle, nach de 6. mahnig mit adrohig uf betriibig und zuesätzliche mahnchöschte vo franke 30.- (5.- stutz pro mahnig) hani de halt wieder zahlt. ohni mangebühre. aber sitther sind die 30 stutz jedes mal wieder mit druuf. und ich zahle die nie LOL....
scheiss billagarschloch.

und ich han au schomal lang gwartet mit zahle, nach de 6. mahnig mit adrohig uf betriibig und zuesätzliche mahnchöschte vo franke 30.- (5.- stutz pro mahnig) hani de halt wieder zahlt. ohni mangebühre. aber sitther sind die 30 stutz jedes mal wieder mit druuf. und ich zahle die nie LOL....
scheiss billagarschloch.
i zahle itz de o nume no stüüre für die sache, wo ig gärn finanziert hätti mit de stürgelder... lol
Und somit läbsch du dini sozial adere überd bilag gebüre us und ich über dr witerverkauf vo snes minis. De kreis schliesst sich
lol
Nei auso da machi sozialers als billag zahle...
Nei auso da machi sozialers als billag zahle...
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
Ich finds en witz dass wenn privat billag zahlsch und nebed bii no es gschäft hesch, grad namal zahlsch.

- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
evo hat geschrieben:Und somit läbsch du dini sozial adere überd bilag gebüre us und ich über dr witerverkauf vo snes minis. De kreis schliesst sich

De Rossi zockt Billag i dem Fall nöd ab, er verweigeret Sie eifach. Fair.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
True thatturntablism hat geschrieben:Ich finds en witz dass wenn privat billag zahlsch und nebed bii no es gschäft hesch, grad namal zahlsch.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich finds en Witz, dass sich d Lüt über Billag ufreged und trotzdem zaled...Passy Nation...Jones hat geschrieben:True thatturntablism hat geschrieben:Ich finds en witz dass wenn privat billag zahlsch und nebed bii no es gschäft hesch, grad namal zahlsch.
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Rofl wahr.Jones hat geschrieben:Machts sinn andersch z'gschäfte? lolHerr Rossi hat geschrieben: wenn scho gwünnorientiert tuesch gschäfte...
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Das isch komplette bs. Sötsch evtl die ganz pnl mit ibezieh und nöd nur Prod. Choschte, aber das bisch ja grad sälber am lerne oder?agestuffer hat geschrieben:H&M het en Margä zwüsched 300-500%.... D.h. en Hosä für 50 Stutz choschtet die nur ca. 8 Frengg.... Das findi denn scho eher abzocke -vorallem will die Lüüt wo das härstelled grad no nix drah verdiened
agestuffer
Oder sich über prise ufrege u trotzdem züg choufe... Oder e schritt witer: trotzdem nid chlaue... lolXinobrax2 hat geschrieben:Ich finds en Witz, dass sich d Lüt über Billag ufreged und trotzdem zaled...Passy Nation...Jones hat geschrieben:True thatturntablism hat geschrieben:Ich finds en witz dass wenn privat billag zahlsch und nebed bii no es gschäft hesch, grad namal zahlsch.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Warum lol? Isch doch korrekt.Jones hat geschrieben:Oder sich über prise ufrege u trotzdem züg choufe... Oder e schritt witer: trotzdem nid chlaue... lolXinobrax2 hat geschrieben:Ich finds en Witz, dass sich d Lüt über Billag ufreged und trotzdem zaled...Passy Nation...Jones hat geschrieben:True thatturntablism hat geschrieben:Ich finds en witz dass wenn privat billag zahlsch und nebed bii no es gschäft hesch, grad namal zahlsch.
Konkret i dem Fall...100 Stutz für es Stuck Plasik isch mir z tür. Ich han drum d ROMs klaut.
jede het die alte roms deheim... lolXinobrax2 hat geschrieben: Konkret i dem Fall...100 Stutz für es Stuck Plasik isch mir z tür. Ich han drum d ROMs klaut.
aber so h&m hose mit 500% marge. am beschte o chlaue!
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Binere Marge vo 500% stellt sich mir eher d Frag wer da wem was chlaut...ich han de Idruck, dass H&M da sowohl d Produktion als au d Chunde chli bechlaut...aber egal...ich bin det no nie go poschte. Wirdi wohl au nie...Jones hat geschrieben:jede het die alte roms deheim... lolXinobrax2 hat geschrieben: Konkret i dem Fall...100 Stutz für es Stuck Plasik isch mir z tür. Ich han drum d ROMs klaut.
aber so h&m hose mit 500% marge. am beschte o chlaue!
also am chund wird bi dene dumping prise chum öpis chlaut. billiger als H&M geits ja ächt nüm...
zudem würdi itz mau fräch behoupte, dass markelabels no die grösser marge hei wiu dä ganz shit sowieso vo de gliche chinderhändli gnäht wird... lol
zudem würdi itz mau fräch behoupte, dass markelabels no die grösser marge hei wiu dä ganz shit sowieso vo de gliche chinderhändli gnäht wird... lol
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ah, k. Wie gseit, ich bin na nie det go poschte...ich bin devo usgange, dass die halt ebe so markeshizzle verchaufed...
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
was isch das für e sinnfreii diskussion?
s lebe isch ebbe nöd fair. fertig. lebed demit und guet isch.
https://www.youtube.com/watch?v=3NXC4Q_4JVg" onclick="window.open(this.href);return false;
de weschte isch eifach es arschloch und mir zmitzt drin.
s lebe isch ebbe nöd fair. fertig. lebed demit und guet isch.
https://www.youtube.com/watch?v=3NXC4Q_4JVg" onclick="window.open(this.href);return false;
de weschte isch eifach es arschloch und mir zmitzt drin.
the(G) darf, nei MUESS ab u zue sinnfrei si...