Neues Tomb Raider, nicht canon aber mit Busen am Strand
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: Neues Tomb Raider, nicht canon aber mit Busen am Strand
wenni e schluck wii trinke und er schmöckt wie putzessig trinki dänk d'fläsche trotzdäm fertig dassi am schluss ch mitrede und dassi denn später guete wii wieder meh z'schetze weiss... :typej:
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
rulfl, sinder eigentlich blöd?
luegeder en serie au nüm witer wenn ein folg schlecht gsi isch?
schalteter en film ab wenn 1 minute ned guet gsi isch?
loseder es musgistuck nöd fertig, wenn de mittelteil euch nöd gfallt?
ich denke de wii wird nach eim schluck nümme besser, wasmer bi film, serie und aus spiel ned mit de gliche sicherheit säge chan
ich interessier mich für das medium über min eigene unterhaltigswert use. will ich mich für videospiel allgemein interessiere, gnau wie au für verschiedeni anderi medie.
ich will die werch chönne abschlüssend beurteile, was bimene <10 stunde spiel wie tomb raider mit starche qualitätsschwankige gar kei sach isch, wärs iets es 60 stund rpg wärs was anders, die brichi tatsächlich vorher ab.
luegeder en serie au nüm witer wenn ein folg schlecht gsi isch?
schalteter en film ab wenn 1 minute ned guet gsi isch?
loseder es musgistuck nöd fertig, wenn de mittelteil euch nöd gfallt?
ich denke de wii wird nach eim schluck nümme besser, wasmer bi film, serie und aus spiel ned mit de gliche sicherheit säge chan
ich interessier mich für das medium über min eigene unterhaltigswert use. will ich mich für videospiel allgemein interessiere, gnau wie au für verschiedeni anderi medie.
ich will die werch chönne abschlüssend beurteile, was bimene <10 stunde spiel wie tomb raider mit starche qualitätsschwankige gar kei sach isch, wärs iets es 60 stund rpg wärs was anders, die brichi tatsächlich vorher ab.
also wenn ig es spiel so überhoupt nid cha usstah, tueni ganz sicher nid über 10 stund vo mim läbe derfür investiere!
usnahm wär, i würd das brueflech oder halbbrueflech mache und MÜSST ding bewärte!
usnahm wär, i würd das brueflech oder halbbrueflech mache und MÜSST ding bewärte!
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
in der tat, wenn d'Serie selber schlecht isch, lueg ich sie nüme. wenn ich d'serie super finde, aber es hät schlechti folge drin, denn lueg ich wiiter.luegeder en serie au nüm witer wenn ein folg schlecht gsi isch?
1 Minute isch no ok, en 10 stündige Film luege, wo mich aaschiisst und ich s'dümmscht finde eher nöd.schalteter en film ab wenn 1 minute ned guet gsi isch?
genau, wenn ich zum erschte mal dihei es stuck ufmerksam lose, und es chunnt en zwüscheteil, wo ich scheisse finde, denn gahts ab zum nächschte stuck.loseder es musgistuck nöd fertig, wenn de mittelteil euch nöd gfallt?
genau wie es game, wo mer scheisse findet. wenn die erschte 3 stund vomene 8 stunde spiel todverschisse sind, denn chasch getroscht aahneh, dass die verbliibende stund au todverschisse findsch.ich denke de wii wird nach eim schluck nümme besser
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
wie ich scho ganz am afang gschribe han, ich bin i dere hisicht halt ganz en naive optimist
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
und bitz eine wo uhuere übertriebt.Moff hat geschrieben:wie ich scho ganz am afang gschribe han, ich bin i dere hisicht halt ganz en naive optimist
sauschlecht findsch es nöd, niemals. bimene würkliche sauschlechte spieli würsch au du nach spötischtens 15min ufhöre.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
viellicht häts ihm optisch no gfalle. das isch mir bi star fox adventure au so gange.
bausn tröschte über vieles hinwäg! 

rein theoretisch isch em moff si punkt scho nachvollziehbar findi. git scho spiel wo ihri qualität erst nach ettliche stunde priis gäbe. grad rollespiel und ganz bsunders strategiespiel bruche e paar stunde. bi shmups kenni das phenomen au, es goht eifach e zitli bis mers spiel "verstaht" und erscht denn kunt dr spazz resp. dr drang zums beände oder eifach besser z'wärde.
bimne cineastisch inszinierte action adventure usem jahr 2013 muess mer aber tatsächlich sehr optimistisch sih wemmer nach par stund game no en grossi änderig hofft.
bimne cineastisch inszinierte action adventure usem jahr 2013 muess mer aber tatsächlich sehr optimistisch sih wemmer nach par stund game no en grossi änderig hofft.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich gib em tomb raider 2013 en spielspass wertig vo 38%. öb das für "sauschlecht" qualifiziert dörf jede für sich entscheide.
und die % setzed sich tatsächlich hauptsächlich us grafik, atmoshpäre und polish zäme. aber das bringt ebe alles au nöd vill wenn s'gameplay dermasse oberflächlich isch, dasses ehner emene interaktive film glicht.
ich wott abschlüssend au na erwähne, dasses am afang sehr en guete idruck gmacht het. s'erschte tomb zB isch eis vode beschte wenn ned sbeschte im spiel. später sinds denn teilwis na einzelni physik rätsel. en andere punkt wo is gliche inegaht isch zB, dass am afang de idruck erweckt wir das spiel heigi survival aspekt, wo eim gseit wird willmer verwundet isch müessmer iets es tier jage und esse. tatsächlich isch das aber nur bullshit wo nur es bitz xp bringt. für de betrugsversuech (und beleidigung a jedem intelligente spieler) gits natürlich au zuesätzlichi abzüg.
positiv wotti aber doch na hervorhebe, dass de action part im allerletschte level vom spiel am beschte funktioniert und annähernd spass macht. muess wohl ade panzerte gegner ligge wo es bitz hirn und asatzwis gschick verlanged. ich chan das unverständnis, dassmer schlechti spiel durespillst scho asatzwis nahvollzieh und offebar ischsmer ned glunge zerchläre wieso ich das mache. es isch einersitz die berechtigs hoffnig, dass das spiel doch na besser wird (wills ja enorm viel positive stimme git), anderersits halt ebe will mis interesse a videospiel durchus über min eigene unterhaldigswert usegaht, da spiel ich au es vielversprechends tomb raider fertig, gnau wie ich au die letscht staffle lost und entourage fertig gluegt han, au wenn ich für das en vielzalh vo tote hirnzelle han müesse in chauf neh.
und die % setzed sich tatsächlich hauptsächlich us grafik, atmoshpäre und polish zäme. aber das bringt ebe alles au nöd vill wenn s'gameplay dermasse oberflächlich isch, dasses ehner emene interaktive film glicht.
ich wott abschlüssend au na erwähne, dasses am afang sehr en guete idruck gmacht het. s'erschte tomb zB isch eis vode beschte wenn ned sbeschte im spiel. später sinds denn teilwis na einzelni physik rätsel. en andere punkt wo is gliche inegaht isch zB, dass am afang de idruck erweckt wir das spiel heigi survival aspekt, wo eim gseit wird willmer verwundet isch müessmer iets es tier jage und esse. tatsächlich isch das aber nur bullshit wo nur es bitz xp bringt. für de betrugsversuech (und beleidigung a jedem intelligente spieler) gits natürlich au zuesätzlichi abzüg.
positiv wotti aber doch na hervorhebe, dass de action part im allerletschte level vom spiel am beschte funktioniert und annähernd spass macht. muess wohl ade panzerte gegner ligge wo es bitz hirn und asatzwis gschick verlanged. ich chan das unverständnis, dassmer schlechti spiel durespillst scho asatzwis nahvollzieh und offebar ischsmer ned glunge zerchläre wieso ich das mache. es isch einersitz die berechtigs hoffnig, dass das spiel doch na besser wird (wills ja enorm viel positive stimme git), anderersits halt ebe will mis interesse a videospiel durchus über min eigene unterhaldigswert usegaht, da spiel ich au es vielversprechends tomb raider fertig, gnau wie ich au die letscht staffle lost und entourage fertig gluegt han, au wenn ich für das en vielzalh vo tote hirnzelle han müesse in chauf neh.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Du moff, bisch irgendwo am reviews schriibe? Würd gern no es paar Sache meh läse vo dir.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
nei sdurespile vo miese games sugt zvill zit uf. da blibt leider kei me übrig zum reviews schribe.
usserdem bin ich en unwahrschinlich diskussionsfreudige mensch, drum empfind ich forene als optimali plattform für mini meinige
usserdem bin ich en unwahrschinlich diskussionsfreudige mensch, drum empfind ich forene als optimali plattform für mini meinige
- nascarbryant
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
150
Isch bitzli en Witz wenn d "Natur" vom Spiel veränderisch. De erscht Teil "isch" Tombraider! Das isch Tombraider für CoD Generation! Hauptsächlich Lüt abeballere..... 

Motto: "fly plaything, fly....."
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
rofl, ich schalt alles ab under 50% underhaltigswert oni dass es mir irgendwas bringt.
film, Serie, games, konversatione, fraue, alles.
wieso? wills tumm isch.
wieso? wills tumm isch.
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343

zeromeier hat geschrieben:rofl, ich schalt alles ab under 50% underhaltigswert oni dass es mir irgendwas bringt.
wieso? wills tumm isch.

- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
Oni chömmed vor im tombraiderzeromeier hat geschrieben:rofl, ich schalt alles ab under 50% underhaltigswert oni dass es mir irgendwas bringt.
wieso? wills tumm isch.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
ich muss säge ich bin au eine worde wo dä unterhaltigs medie ke grossi chance gitt sich zbewähre.
s just cause 2 han ich nach dä ihfüehrigsmission es zitli weggleit, und hetts gar nüm gspillt hett dä kolleg nöd gseid ich söll wieter mache.
und siehe da, uf einmal änderts gameplay chli und ich cha umeroame und scheiss mache. shit, etlichi stunde han ich mit dem game verbracht.
geduld ha zahllt sich amigs halt scho us. geduld
s just cause 2 han ich nach dä ihfüehrigsmission es zitli weggleit, und hetts gar nüm gspillt hett dä kolleg nöd gseid ich söll wieter mache.
und siehe da, uf einmal änderts gameplay chli und ich cha umeroame und scheiss mache. shit, etlichi stunde han ich mit dem game verbracht.
geduld ha zahllt sich amigs halt scho us. geduld

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
oder sich 2 minute informiere.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
Earn it.

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
frage: het öpär d'PC version und cha säge ob das game z'microsoft xbox pad ungerstützt?
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ja, ich. und ja tuets. ich han en stinkgwöhnliche kabel-controller für 360... isch prima.
okay danke!
es nervt, dass sie bi PC games nid immer kennzeichne ob's ungerstützt wird oder nid!

es nervt, dass sie bi PC games nid immer kennzeichne ob's ungerstützt wird oder nid!

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
560
So grossi Spiel, erst rächt multiplatformtitel, unnerstützund der Xbox tricker zu 99%.