chum, post mal es fötteli fo dier. da simmer doch all gspannet wie nooch vorurteil und realität zämmeliggeswordfish hat geschrieben:TANGIERT!Sephi hat geschrieben: ... tangiert öpper.
Wii-U
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: Wii-U
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
logisch, ich hoff din hirnarzt termin isch bald.Goran hat geschrieben:Ich verteidige Nintendo, will jede wo ne Ahnig hät über Videospieli weiss was Nintendo alles bracht hät. Ohni Nintedno wärem jetzt nöd det wo mer sind Videogamesmässig.Skeletor hat geschrieben:ich red ja gar nöd vom erfolg!!!! dä isch ja offesichtlich. meine güte isch das astrengend.Sephi hat geschrieben:
Du hesch gloub mi Post nid ganz verstange. "Eine wo regelmässig Videospieli spielt" isch nid der Massstab derfür wie "guet" oder "erfolgrich" die Konsole isch. Ebe, siehe Tonfilm-Plakat. Chasch noso schreie, Fakt isch es git Lüt wo fröid am "gefuchtel" hei und söttigi wo mit derartige Videospiel ufwachse. I verstoh dasses dir nüt git - aber das isch Nintendo rächt egal.
ich verstah nöd wiäso diä lüt da inne, das verteidiget!
da mal en gratis hilfetipp vo dir:
was meinsch, wenn dä meier seit "jede". meint er würklich jede?
Da es Paar Biespiel:
-ohni Nintendo häts kei Sony Playstation gä
-kein Controller mit Rumble-Feature
-kein Controller mit Analog-Stürig
-kei Controller mit Bewegigsstürig
etc.
Es git viel Biespiel. Nintendo isch für viel der Vorriter gsi und dänn wirds eifach kopiert vo de andere Hersteller.
Und wänn e mal würsch die würklich guete Spieli ufem Wii spiele, würsch gse, dass me Freud a dene Games häsch (Spielspass) alles alli anderi Spieli uf de XBOX360 oder PS3 oder au PC.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
@ Goran: Dini Kommentär si imfall ähnlech müehsam wie die vo de Basher. Du bhouptisch eifach züx, wo für di zwar so mag stimme, aber überhoupt ke Bezug zu öpper angerem sire Realität mues ha.
- Unwahrschinlech (bzw. falsch wennme PC-Joysticks mit rumble zellt)
- Unwahrschinlech (bzw. falsch, es het vorhär scho Game-System mit Analogsticks gäh)
- Falsch (Bewegigsstüürige hets ja scho vorhär zuhauf gäh, nur wills dür d Wii in Konsole-Mainstream cho isch hendsis nid erfunde)
Das weisch du nid, bzw. das mues nöd öppis guets/schlächts sii.Goran hat geschrieben: Ohni Nintedno wärem jetzt nöd det wo mer sind Videogamesmässig.
- Höchscht unwahrschinlechGoran hat geschrieben: Da es Paar Biespiel:
- Unwahrschinlech (bzw. falsch wennme PC-Joysticks mit rumble zellt)
- Unwahrschinlech (bzw. falsch, es het vorhär scho Game-System mit Analogsticks gäh)
- Falsch (Bewegigsstüürige hets ja scho vorhär zuhauf gäh, nur wills dür d Wii in Konsole-Mainstream cho isch hendsis nid erfunde)
Ja, Nintendo het in vilerlei Hinsicht e Vorriterfunktion gha und isch sicher ou "kopiert" worde. Aber so loufts i allne kreative Beriiche. Firme und Idee beiflusse anderi Firme und Idee, völlig normal und ou Nintendo luegt oft u gärn bi andere Firme ab (Bewegigscontroller, Internetzfunktione (ehner weniger erfolgrich abgluegt), Xbox 360-Controller, Tablets, etc. etc.). Nintendo-Spiel und Konsole entstöh nid eifach imene kreative Vakuum us luter Genie und Awesomeness. Und nur willsi in gwüsser Hinsicht en Vorritter-Funktion gha hei macht se das hüt nid outomatisch zum Messias vomene ganze Medium wome für jede Fark mues in Himmel lobe.Goran hat geschrieben:Nintendo isch für viel der Vorriter gsi und dänn wirds eifach kopiert vo de andere Hersteller.
Das weisch du nid! Das mag für dich stimme, aber er hät vilech eifach angeri Asprüch.Goran hat geschrieben:Und wänn e mal würsch die würklich guete Spieli ufem Wii spiele, würsch gse, dass me Freud a dene Games häsch (Spielspass) alles alli anderi Spieli uf de XBOX360 oder PS3 oder au PC.
Goran hat geschrieben:Ich verteidige Nintendo, will jede wo ne Ahnig hät über Videospieli weiss was Nintendo alles bracht hät. Ohni Nintedno wärem jetzt nöd det wo mer sind Videogamesmässig.Skeletor hat geschrieben:ich red ja gar nöd vom erfolg!!!! dä isch ja offesichtlich. meine güte isch das astrengend.Sephi hat geschrieben:
Du hesch gloub mi Post nid ganz verstange. "Eine wo regelmässig Videospieli spielt" isch nid der Massstab derfür wie "guet" oder "erfolgrich" die Konsole isch. Ebe, siehe Tonfilm-Plakat. Chasch noso schreie, Fakt isch es git Lüt wo fröid am "gefuchtel" hei und söttigi wo mit derartige Videospiel ufwachse. I verstoh dasses dir nüt git - aber das isch Nintendo rächt egal.
ich verstah nöd wiäso diä lüt da inne, das verteidiget!
da mal en gratis hilfetipp vo dir:
was meinsch, wenn dä meier seit "jede". meint er würklich jede?
Da es Paar Biespiel:
etc.
Es git viel Biespiel. Nintendo isch für viel der Vorriter gsi und dänn wirds eifach kopiert vo de andere Hersteller.
Und wänn e mal würsch die würklich guete Spieli ufem Wii spiele, würsch gse, dass me Freud a dene Games häsch (Spielspass) alles alli anderi Spieli uf de XBOX360 oder PS3 oder au PC.
:wut:
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ma gugge
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
und erika bekommt ein kind, wie jedes jahr.

Mir sind dä Toby und Roby und mir sind kastriert
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
St.Petri-Luisenstadt-Friedhof
Friedenstr. 81
10249 Berlin
viell spass
Friedenstr. 81
10249 Berlin
viell spass

- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
Wäg möngels wie dene 2 ischs forum gstorbe.TypeJ hat geschrieben:s'topic wird all dümmer, was fasch nümm möglich gsi isch!