BF4 isch definitiv besser grafisch, trotzdem find ich Kampagne vom Ghost au no unterhaltsam nach de afängliche billig-level... es wird dänn also wieder besser!
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Hund, Weltruum und Bummbumm. Ig wirds mir sicher au no zuelege. Aber ig bi au sehr eifach ds unterhalte dört düre. Mir het schliesslich ou Blacksite: Area 51 gfalle, und das het Schluchlevels und Skriptsequenze vom Strübste gha.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Master(G) hat geschrieben:BF4 isch definitiv besser grafisch, trotzdem find ich Kampagne vom Ghost au no unterhaltsam nach de afängliche billig-level... es wird dänn also wieder besser!
4players.de hat geschrieben:Auf der Wii U läuft der Grafikmotor nicht ganz rund und die Gamepad-Steuerung reagiert nicht so flott wie auf den anderen Plattformen.
Chunt derzue dass ig mit mim aktuelle Setup uf der 360er 5.1 ha und uf der WiiU nur Stereo. Isch ziemlich klar was ig mir wird zuelege.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
ich has uf em wii u gspielt. es isch furchtbar. han grad mol s erscht level usghalte. es gseht unfassbar scheisse us.
dezue ischs game selber oberpeinlich. han mi richtig gschämt. zum glück hanis nöd kauft.
so jez weisch es.
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
ich has uf em wii u gspielt. es isch furchtbar. han grad mol s erscht level usghalte. es gseht unfassbar scheisse us.
dezue ischs game selber oberpeinlich. han mi richtig gschämt. zum glück hanis nöd kauft.
so jez weisch es.
das glaubi nöd. black ops 2 hät sich guet gspielt und guet usgseh.
hmm,da dr lakritz wiiu Fan isch...glaub ich ihm das emolle....möcht aber trotzdem mol das ganze aaluege.
In dr Community liest me zuedem, dass bi dr wiiu version kei sau online isch....guet, CoD isch jo au eher es SP Game.