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Re: [xbox1] Forza 5 ®

Verfasst: 26 Nov 2013 09:03
von Gurgelhals
TypeJ hat geschrieben:es gseht super us...wieso das immer na teils kanteflimmere hed oder au mal s'AA ned recht funktioniert isch mir aber es rätsel
Isch Konsole, isch normal. 1080p ellei langet natürlich nöd, zum es wiitgehend Artefakt-freis Bild z'rendere, aber Anti-Aliasing und anderi d'Bildqualität verbesserndi Massnahme stönd uf Konsole so ziemlich a letschter Stell vo de Prioritätelischte. S'Maximum wo da chasch erwarte sind irgendwelchi Shader-basierti Postfilter und anderi Blur-Scheisse, wo sträng gno eigentlich ja Bildqualitäts-verschlächterndi Massnahme sind (huere Saumode das, inzwüsche leider au scho uf em PC :typej:). D'Texture wärded offebar ja au nume trilinear statt anisotrop gfilteret, obwohl das grad i eme Rennspieli nöd s'Unwichtigste wär.

Re: [xbox1] Forza 5 ®

Verfasst: 26 Nov 2013 10:54
von Goran
Gurgelhals hat geschrieben:
Goran hat geschrieben:Bi dem Spiel wird über Cloud 1080p mit 60 frames möglich.
:typej: :typej: :typej: AUMOTHERFARKINGWEIA :typej: :typej: :typej:

http://www.pcgames.de/Forza-Motorsport- ... n-1096698/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: [xbox1] Forza 5 ®

Verfasst: 26 Nov 2013 12:11
von TypeJ
wieteri negativpünkt für mich:
- wo isch de marktplatz zum autos und settings poschte? ja genau, gits NÜME
- autoclubs? gits au nüme
- top gear events sind totale schnarch

Re: [xbox1] Forza 5 ®

Verfasst: 26 Nov 2013 12:13
von Skeletor
es forza 4.5?

Re: [xbox1] Forza 5 ®

Verfasst: 26 Nov 2013 12:18
von TypeJ
hä?
eher es forza 2.5

will all die sache wo mir fehled het forza 3 und 4 gha...
wükich schaad!

aja, en serverbrowser gits au nid...wie im 4 scho nüme! unfassbar dumm

Re: [xbox1] Forza 5 ®

Verfasst: 26 Nov 2013 17:39
von Bejita
Forza :typej:

Re: [xbox1] Forza 5 ®

Verfasst: 26 Nov 2013 19:06
von BrainBug
Gurgelhals hat geschrieben:
TypeJ hat geschrieben: D'Texture wärded offebar ja au nume trilinear statt anisotrop gfilteret, obwohl das grad i eme Rennspieli nöd s'Unwichtigste wär.
wenn mer en halbwegs realistisches motionblur hinbringt (was irgendwie keiner macht), sollts grad bei rennspiele s allerunwichtigste sein.

Re: [xbox1] Forza 5 ®

Verfasst: 26 Nov 2013 19:29
von emP
Goran hat geschrieben:
Gurgelhals hat geschrieben:
Goran hat geschrieben:Bi dem Spiel wird über Cloud 1080p mit 60 frames möglich.
:typej: :typej: :typej: AUMOTHERFARKINGWEIA :typej: :typej: :typej:

http://www.pcgames.de/Forza-Motorsport- ... n-1096698/" onclick="window.open(this.href);return false;

Du da hett öpper öppis chli dürenang bracht. D cloud renderet gar nüt, sondern hett numme bim entwickle ghulfe. Alles wo de gsesch wird lokal berechnet. Cloud isch halt grad sones fäncy Buzzwörd, aber Du chasch also oh offline spiele und hesch di glichi Grafigg.

Re: [xbox1] Forza 5 ®

Verfasst: 26 Nov 2013 19:38
von BrainBug
Gurgelhals hat geschrieben:
Goran hat geschrieben:Bi dem Spiel wird über Cloud 1080p mit 60 frames möglich.
:typej: :typej: :typej: AUMOTHERFARKINGWEIA :typej: :typej: :typej:
indeed.

Re: [xbox1] Forza 5 ®

Verfasst: 27 Nov 2013 11:57
von Goran
emP hat geschrieben:
Goran hat geschrieben:
Gurgelhals hat geschrieben:
Goran hat geschrieben:Bi dem Spiel wird über Cloud 1080p mit 60 frames möglich.
:typej: :typej: :typej: AUMOTHERFARKINGWEIA :typej: :typej: :typej:

http://www.pcgames.de/Forza-Motorsport- ... n-1096698/" onclick="window.open(this.href);return false;

Du da hett öpper öppis chli dürenang bracht. D cloud renderet gar nüt, sondern hett numme bim entwickle ghulfe. Alles wo de gsesch wird lokal berechnet. Cloud isch halt grad sones fäncy Buzzwörd, aber Du chasch also oh offline spiele und hesch di glichi Grafigg.
Verstahs glich nöd. Sie händ gschribe ohni Cloud hettes nöd 1080p anebracht. Was hät den Cloud ine ghulfe? Aber spöter chunts das mal, das mer über Cloud nome Recheleistig überchunt.-)

Re: [xbox1] Forza 5 ®

Verfasst: 27 Nov 2013 12:39
von Uriel
Goran hat geschrieben:
emP hat geschrieben:
Goran hat geschrieben:
Gurgelhals hat geschrieben:
Goran hat geschrieben:Bi dem Spiel wird über Cloud 1080p mit 60 frames möglich.
:typej: :typej: :typej: AUMOTHERFARKINGWEIA :typej: :typej: :typej:

http://www.pcgames.de/Forza-Motorsport- ... n-1096698/" onclick="window.open(this.href);return false;

Du da hett öpper öppis chli dürenang bracht. D cloud renderet gar nüt, sondern hett numme bim entwickle ghulfe. Alles wo de gsesch wird lokal berechnet. Cloud isch halt grad sones fäncy Buzzwörd, aber Du chasch also oh offline spiele und hesch di glichi Grafigg.
Verstahs glich nöd. Sie händ gschribe ohni Cloud hettes nöd 1080p anebracht. Was hät den Cloud ine ghulfe? Aber spöter chunts das mal, das mer über Cloud nome Recheleistig überchunt.-)
Ich versuechs jetzt mal:
1. Der Artikel selber isch verdammt schlecht. Im Originalinterview isch ds Wort «Cloud» kes einzigs mal gfalle.
2. Turn 10 macht da grad Werbig fürd Xbone. Deshalb verwiiseds uf d Partnerschaft mit Microsoft.
D Entwickler seged nur, dass sie sich ufs Spiel hend chönne Konzentriere und sich nüd um Sache hend müesse kümmere, wo übers Netz laufed. Der Artikel selber bliibt aber üsserscht vage in Bezug uf was genau da Microsofts Dienscht ihe bracht het.
3. Dr Titel vom Artikel tuet so, als öb d «Cloud» irgendwie ade Berechnig vo de Grafik beteiligt wer, was sie nüd isch.
4. Jesses Gott isch das en schlechte Artikel. Unfassbar.

Re: [xbox1] Forza 5 ®

Verfasst: 28 Nov 2013 09:22
von TypeJ
ahhhh, das mit de fehlende Strecke isch würklich scheisse!
langzietmotivation wird so halt leider bald mal liede....
soviel fehlt wome im 4 gha hed :heul:

turn 10=wixer

Re: [xbox1] Forza 5 ®

Verfasst: 28 Nov 2013 09:24
von PlanetHarrieR
lol, Turn 10 reagiert jetzt auf den Shitstorm der Fans über die Abzocke mit teuren Autos und dreht ein Bisschen an den Preisen
28.11.13

Turn 10 will den virtuellen Wirtschaftskreislauf anpassen
Wenn Hersteller von "Leidenschaft", "leidenschaftlichen Fans" oder "leidenschaftlichen Reaktionen" reden, erahnen PR-Speak-Kenner, dass es zuvor reichlich Kritik aus Fankreisen gehagelt haben muss. Und so zeugen Begriffe wie "passionate fans" und "passion" im jüngsten Blog-Eintrag von Turn 10 davon, dass der Unmut über die Art der Mikrotransaktionen in Forza Motorsport 5 nicht nur auf einige wenige Nutzer beschränkt ist.

Man wisse das Feedback aus der Community schätzen und habe außerdem die Daten im Blick, die den Spielfortschritt verdeutlichen, heißt es da. Basierend auf jenen Werten und dem Input der Fans werde man den virtuellen Wirtschaftskreislauf von Forza 5 etwas ändern. Gleichzeitig wolle man natürlich sicherstellen, dass alle nach wie vor Spaß am Spiel haben.

Ein erster Olivenzweig wird in Form einer kurzzeitigen Preissenkung dargeboten: Vom 29. November bis zum 1. Dezember werde man die In-game-Preise aller Fahrzeuge halbieren.

Außerdem sollen alle Forza-VIP-Mitglieder den 2013er Lotus E21 als Dankeschön erhalten. Das Fahrzeug ist ein Sinnbild des kritisierten Geschäftsmodells: Wer sich den spürbaren Grind klemmen will, der notwendig wäre, um genug Credits dafür zu erspielen, darf knapp 100 Dollar löhnen. Wer sich den Lotus bereits zugelegt hat, soll den 1962er Ferrari 250 GTO als Geschenk bekommen.

Wer sich den Car Pass oder das LaFerrari-Pack gekauft hat, kann jenes Fahrzeug jetzt direkt nutzen - ursprünglich hätte man den Edelrenner wohl noch mit Credits bzw. Tokens freischalten müssen.

Im Laufe des Dezembers werde man dann den möglichen "Verdienst" über die Forza Rewards "deutlich" erhöhen. Turn 10 empfiehlt schon mal, fleißig zu spielen: Je höher die Stufe, die man bis zur Umstellung erreicht, desto höher die Auszahlung in Form von Credits.

Abschließend wenden sich die Entwickler an die Käufer der Limited Edition. Man habe fälschlicherweise behauptet, die jener Edition beiligenden 1250 Token würden ausreichen, um sich dafür direkt ein beliebiges Fahrzeug in Forza 5 zuzulegen. Es gebe allerdings Autos , die mehr kosten würden. Als Entschädigung würden jene Nutzer über eine ab Mitte Dezember verfügbare Website ein Fahrzeug ihrer Wahl direkt für ihre Garage freischalten können. Die Auswahl ist dabei auf den Fuhrpark begrenzt, der auf der Disk ist.

"Looking ahead, we’ll continue to make further adjustments to the Forza Motorsport 5 economy when they’re needed and I’ll be sure to keep you informed as these changes are made. For now, take advantage of all the cool stuff coming your way and, as always, thanks for your patience and for being a member of the Forza Motorsport community."

Forza Motorsport 5 hat den mit Abstand niedrigsten Wertungsschnitt aller Vertreter der Serie. Auch in unserem Test fiel die Kombination aus Mikrotransaktionen, Zusatzinhalten und kleinerem Umfang ins Gewicht.

Noch gestern hatte Dan Greenawalt die Preisgestaltung damit begründet, dass bestimmte Fahrzeuge eben wirklich selten sein sollen und hart (oder halt: teuer) erarbeitet werden müssen.
http://www.4players.de/4players.php/spi ... assen.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: [xbox1] Forza 5 ®

Verfasst: 28 Nov 2013 09:45
von TypeJ
AHHHHH, sehr geil!
aso de lotus kriegi gratis :wixer:
plus en HUUUFFFE credits, bin ja hüt scho stufe 50 oder so :wixer:

Re: [xbox1] Forza 5 ®

Verfasst: 28 Nov 2013 10:28
von Skeletor
du spielsch offline?

Re: [xbox1] Forza 5 ®

Verfasst: 28 Nov 2013 10:30
von TypeJ
Skeletor hat geschrieben:du spielsch offline?
online isch naned soooviel los leider!
hardcorekollege hani nur 1 wos au hed, plus na 2 afänger :lol:

Re: [xbox1] Forza 5 ®

Verfasst: 28 Nov 2013 11:45
von Skeletor
verständlich aber :lol:

ich glaub, diä xb1 lueg ich dänn bimene forza 6 mal ah. s'5i tönt so richtig halbpatzig.

Re: [xbox1] Forza 5 ®

Verfasst: 28 Nov 2013 11:49
von TypeJ
wahr!
ok, sobald me streckene chömed per dlc wirds schnell mal besser!

Re: [xbox1] Forza 5 ®

Verfasst: 29 Nov 2013 09:24
von TypeJ
http://www.thegnet.ch/article/952/Xbox- ... torsport-5" onclick="window.open(this.href);return false;

:)

Re: [xbox1] Forza 5 ®

Verfasst: 01 Dez 2013 18:00
von emP
80 Stautz für en Lotus F1? OLOLOL

Re: [xbox1] Forza 5 ®

Verfasst: 01 Dez 2013 18:00
von emP
Skeletor hat geschrieben:verständlich aber :lol:

ich glaub, diä xb1 lueg ich dänn bimene forza 6 mal ah. s'5i tönt so richtig halbpatzig.

dieses!

Mark my wörrds: es wird es Böndel mit Forza 6 gäh, das chaufi denn.

Re: [xbox1] Forza 5 ®

Verfasst: 02 Dez 2013 12:48
von TypeJ
emP hat geschrieben:80 Stautz für en Lotus F1? OLOLOL
falsch, er isch gschenkt

Re: [xbox1] Forza 5 ®

Verfasst: 02 Dez 2013 17:45
von Shadow
Turn10, ihr habt mich wirklich enttäuscht. Drastisch reduzierte Streckenanzahl, nicht mal mehr die Hälfte an Autos wie früher, ein unbrauchbarer Onlinemodus.. Dazu eine auf Abzocke getrimmte Ingamestrategie. Schämt euch!
LOL da isch eine hässig. (wäri au)

Re: [xbox1] Forza 5 ®

Verfasst: 02 Dez 2013 18:29
von BrainBug
Turn10, ihr habt mich wirklich enttäuscht. Drastisch reduzierte Streckenanzahl, nicht mal mehr die Hälfte an Autos wie früher, ein unbrauchbarer Onlinemodus.. Dazu eine auf Abzocke getrimmte Ingamestrategie. Schämt euch!
The score is 77.

Re: [xbox1] Forza 5 ®

Verfasst: 23 Jun 2014 09:04
von TypeJ
so, sit paar tage isch d'Nordschleife gratis dezue cho und das inkl. GP Kurs :wixer:
einigi Ziet vorher isch au Road America und e Neui Strecki dezuecho!
sehr gued...es wird langsam wieder was...

mues glaub am junior sini one mal go uslehne und wiedermal spiele :lol: