The Last Guardian
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Das nöie Gameplayvideo 

- rebornkid
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
430
Herr Rossi hat geschrieben:Das nöie Gameplayvideo

Hoffe dStüürig verhebet au würkli.

sergesellsretro Onlineshop für Retrogames und Konsolen:
https://www.sergesellsretro.ch
sergesellsretro News Gruppenchat:
https://chat.whatsapp.com/EQ2OshNZ029G7fNDAffUQz
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
D Stürig isch scho bim Ico und SotC komisch gsii, ich erwarte nüt bessers
- rebornkid
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
430
Mehr gwöhnt sich ja a alles!Herr Rossi hat geschrieben:D Stürig isch scho bim Ico und SotC komisch gsii, ich erwarte nüt bessers

sergesellsretro Onlineshop für Retrogames und Konsolen:
https://www.sergesellsretro.ch
sergesellsretro News Gruppenchat:
https://chat.whatsapp.com/EQ2OshNZ029G7fNDAffUQz
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Wie bi Ice Climbers, wenn d Stürig mol im Griff hesch närvts de Mitschpiler umso meh 

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Genau so gsehts usHerr Rossi hat geschrieben:D Stürig isch scho bim Ico und SotC komisch gsii, ich erwarte nüt bessers
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ich has geschter 4 stund gspielt...
ja: dstürig isch en riese katastrofe... wie scho bim ICO und SotC!
ABER: gnau wie bi dene beide spiel hetts en TONNE atmosphäre und scharm und darum chamer mit dem defizit läbe.
ja: dstürig isch en riese katastrofe... wie scho bim ICO und SotC!

ABER: gnau wie bi dene beide spiel hetts en TONNE atmosphäre und scharm und darum chamer mit dem defizit läbe.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Wie würsch bewärte die zit wo gspielt hesch?Master(G) hat geschrieben:ich has geschter 4 stund gspielt...
ja: dstürig isch en riese katastrofe... wie scho bim ICO und SotC!![]()
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Schpile die Wuche nomol de sotc düre de chami grad wider ufd Schtürig ischtimme =)
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ziemlich guet.Bejita hat geschrieben:Wie würsch bewärte die zit wo gspielt hesch?
es rüert di eifach so dri, nachem motto "machsch mal" - de afang isch ganz super - weisch ned gnau was mache und was passiert isch... alles sehr mystisch... de probiersch mal bitz sache uus mit dem viech, wo ja am afang no meh feind als fründ isch... und wie de langsam immer meh zu fründe wirsch, das tier meh und meh gfühl entwickelt und au "lernt" - mer chan immer meh mit em mache, je länger mer spielt. mer erkännt sini stimmig ahand vo sim gehabe. wenn er z.b. stress hett, muesch en beruhige, mit streicheleinheite, suscht folgt er nüm. und je nachdem wo streichlisch (bei, rugge, kopf, etc.) hetts anderi reaktione. irgendwänn chasch em denn richtigi befehl gäh, wie z.b. lauf dett ane, gump dett ufe... so wird er au i die viele umgebigspuzzle ibunde. er gumpt z.b. noimets ufe und laht sin schwanz abe, de chasch dra ufe chlättere, etc.... drätsel beschränket sich bis jetzt no druuf usezfinde, wie mer wiiter chunt, wie mer anen ort chunt, zum en schalter umlegge. es wird viel klätterät... eigentlich nur... es hett paar kleveri ideä wie z.b. das mit em food, wie mer ihn (es, sie?) mit food und andere 'düft' beiflusst (es hett so chübel mit lüchtig-blauer sosse, wo rauch use chunt... de raucht findt er mega! ja gar 'hypnotisch')...

grafik isch klar ned so guet, halt so ICO-Style, eifach schärfer. aber viel grau und grüen eifach. defür machts alles mit atmosphäre, stimmig und gfühl wett. mer entwicklet würkli en liebi zu dem tier und es macht spass uszprobiere, was mer mit ihm alles astelle chan und wie mers dezue bringt das zmache, was mer will. es hett angscht vor gwüsse sache, es wird aggressiv ab andere... würkli sehr geil. ich liebes.
dstürig isch halt würkli katastrofal und vieles wird müehsam und umständlich dur das oder mer stirbt halt wieder mal, wills so ungenau und müehsam zum spiele isch. ich chan demit aber guet läbe. es motiviert voll, emal mich. ich will wüsse, warum wieso und überhaupt. vermuetlich wird mer am schluss ned schlauer sii als am afang, defür hett mer aber es abentüür erläbt, wo eim no lang in erinnerig bliibt

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ico Style halt. Mer darf nid hetze, es isch e Zock zum gniesse. Hoffentlich wirds trotzdem guet verchauft, dass mer de i 9 Johr nomol eis bechömed
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Hahahahaha huere guetHerr Rossi hat geschrieben:Ico Style halt. Mer darf nid hetze, es isch e Zock zum gniesse. Hoffentlich wirds trotzdem guet verchauft, dass mer de i 9 Johr nomol eis bechömed

Aber dr Ueda wot ja gloub me richtig Indie & Mobile ga, wär zwar extrem verschwändets Talänt wenn är Mobile Scheisse würd mache, aber na ja

- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
Chasch doch schluss wiiter ufe chlättere bim 2e durchlauf?Herr Rossi hat geschrieben:Schpile die Wuche nomol de sotc düre de chami grad wider ufd Schtürig ischtimme =)
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ich has erscht nachem 3. Mol dureschpile usprobiert, obs vorher scho god weisi nid. Ich schpils ja nid primär wäg de Schtürig, es isch eifach e Super Zock
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
es macht laune das Game
D Stüürig isch mängmal scho frustrierend wiemers vode vorgänger kennt!
d Grafik het halt scho no en PS3 touch trotzdem isch grad s Beascht unglaublich geil gmacht au d Architektur z.T. muesmer scho Schwindelfrei si
hoffe es lohnt sich ev. no es 2. mal zum dürezocke mit meh secrets bin aber no lang? nid fertig

d Grafik het halt scho no en PS3 touch trotzdem isch grad s Beascht unglaublich geil gmacht au d Architektur z.T. muesmer scho Schwindelfrei si

hoffe es lohnt sich ev. no es 2. mal zum dürezocke mit meh secrets bin aber no lang? nid fertig
Re: The Last Guardian
Out this week
wer hat da noch dran geglaubt?

wer hat da noch dran geglaubt?
i würds gärn morn zocke wenn mini ferie aföh aber i gloub i muess no e tag warte. verschickt wirds früehstens morn, im lade gloub niene... 

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ich setts au am Dsischtig becho aber vor em Donschtig hani gar kei Ziit
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
Nur uf de PS4pro mit stabilen 30fps..........

So hat man die Möglichkeit das Spiel sowohl in 1080p mit flüssigen 30 Bildern zu genießen oder den Videooutput der Konsole auf 2160p zu stellen. Daraufhin erhält man jedoch eine maximale Auflösung von 1890p, die wiederum gelegentlich mit Framerate-Problemen zu kämpfen hat. Allerdings hat die normale PlayStation 4 noch härter zu kämpfen. Laut Digital Foundry erreicht diese nämlich selten die angestrebten 30fps und schwankt stets zwischen 20 und 30 Bildern pro Sekunde.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Wird sicher no patcht, d Reviewer bemängled ja praktisch nur das
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ich han en pro... alles guet.
isch mir ned mal ufgfalle
ich finds nur luschtig, dass mer für 'das' en pro brucht um 30 (ned 60 oder 120) frames zbecho... bitz, naja... säge mer mal "schlächt programmiert"...

isch mir ned mal ufgfalle

ich finds nur luschtig, dass mer für 'das' en pro brucht um 30 (ned 60 oder 120) frames zbecho... bitz, naja... säge mer mal "schlächt programmiert"...
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
S isch zimlich sicher vil verbaschtlet worde wils ursprünglich für d PS3 entwicklet worde isch
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
aber: ich finds megen! ha so freud ab dem spiel. würkli ganz guet das viech! 

i bechume mis hüt. kolleg bringts grad mit vo lache... aber wenns de mit weniger als 30fps louft bini auso de gspannt wie sich das spiut...
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Nur 30fps. Scho zu c64 Ziite häts 60fps gäh.