quotet dä trottel gschieder nümä.TypeJ hat geschrieben:
Forza Motorsport 4
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
isch total peinlich was die uselönd oder?Skeletor hat geschrieben:he nei häts dir is hirni gschisse?Chäller hat geschrieben:emP hat geschrieben:bla..
sehr wahr übrigens!
am beschte no es formular usfülle, wenn mä genau wott spiele. entweder es klappt oder nöd. und das usgrechnet vo 2lüt wo gar nöd gseit händ, dass sie wänd spiele![]()
he nei du.

vorallem de chellor, ned mal me gold het er

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
de emp chan genau eis: e wuche lang jede obed 3h uf einere strecki üebe für 1 gueti ziet, im renne ischer de meischtens hine aztreffe
scho immer so gsi und wird im 4i au wieder eso si!
super

super

Re: Forza Motorsport 4
Skeletor hat geschrieben:he nei häts dir is hirni gschisse?Chäller hat geschrieben:emP hat geschrieben:bla..
sehr wahr übrigens!![]()

Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ich lah mir ja gern vorschriebe wiä mir müend abmachä.TypeJ hat geschrieben:isch total peinlich was die uselönd oder?![]()
vorallem de chellor, ned mal me gold het er
ich huere assi ich. sorry gäll, dass ich diä wuchä amigs nöd gnau chan sägä, ob ich am abig grad dihei bi.
total dänäbät gsi vo mir, sorry.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ja allerdings.Chäller hat geschrieben:
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343

es wär mal wieder ziet für s'uspuff-ficker-bildli

Zuletzt geändert von TypeJ am 06 Jul 2011 09:51, insgesamt 1-mal geändert.

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
'schgeil, d'emotione gönd scho höch ohni dasmer überhaupt zäme rased 

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343

wahr, ich freu mich wieder sehr ufs totale fluechkonzert

eigentlich chöntime namal sone best lap challenge mache...au wenn du eh günnsch willt am meischte (halt, am zweitmeischte, de emp üebt na meh, het aber halt ke talent)geduld hesch

TypeJ hat geschrieben:eigentlich chöntime namal sone best lap challenge mache

Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- lakritz
- Forums-Jugo
- TRADINGPOINTS:
-
1650
so wie ich de emp verstande ischs drum gange das teils lüt nöd klar chönd säge öbs jez amne abig chömed oder nöd. und werum got das wenn dich mit öpperem triffsch und online nöd. will ich meine de ander hett sich vilicht die ziit "frei" gno und wird nacher versecklet. got eigentli is gliche ine wie wenn du mit öpperem i de beiz abmachsch und nocher eifach mol nöd chunsch.Skeletor hat geschrieben:am beschte no es formular usfülle, wenn mä genau wott spiele. entweder es klappt oder nöd. und das usgrechnet vo 2lüt wo gar nöd gseit händ, dass sie wänd spiele![]()
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
- lakritz
- Forums-Jugo
- TRADINGPOINTS:
-
1650
aber das verstaht me halt nöd wenn me so total scheisse im chopf isch wie ihr.
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
geil, luut useglacht
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
lakritz hat geschrieben:so wie ich de emp verstande ischs drum gange das teils lüt nöd klar chönd säge öbs jez amne abig chömed oder nöd. und werum got das wenn dich mit öpperem triffsch und online nöd. will ich meine de ander hett sich vilicht die ziit "frei" gno und wird nacher versecklet. got eigentli is gliche ine wie wenn du mit öpperem i de beiz abmachsch und nocher eifach mol nöd chunsch.Skeletor hat geschrieben:am beschte no es formular usfülle, wenn mä genau wott spiele. entweder es klappt oder nöd. und das usgrechnet vo 2lüt wo gar nöd gseit händ, dass sie wänd spiele![]()
genau um das gahts und gar nüt anders.
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
lakritz hat geschrieben:aber das verstaht me halt nöd wenn me so total scheisse im chopf isch wie ihr.

Chäller hat geschrieben:lakritz hat geschrieben:so wie ich de emp verstande ischs drum gange das teils lüt nöd klar chönd säge öbs jez amne abig chömed oder nöd. und werum got das wenn dich mit öpperem triffsch und online nöd. will ich meine de ander hett sich vilicht die ziit "frei" gno und wird nacher versecklet. got eigentli is gliche ine wie wenn du mit öpperem i de beiz abmachsch und nocher eifach mol nöd chunsch.Skeletor hat geschrieben:am beschte no es formular usfülle, wenn mä genau wott spiele. entweder es klappt oder nöd. und das usgrechnet vo 2lüt wo gar nöd gseit händ, dass sie wänd spiele![]()
genau um das gahts und gar nüt anders.
begriffe offesichtlich numme die mit Hirn. Ergo de Nussli offesichtlich nid. Er denkt grad an Formular. Krass wenn d Lüt über sich selber scho Witze mache und mer selber gar nüm muess.
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
das verstaht wohl jede!
aber lesed doch emol genau ihr trottle!!!!
er het gseit das er evtl. ume isch und ich mal sell luege...das isch für mich "ja weni luscht han und du au ume bisch, denn evtl. scho und sust nid"
aso abgmacht het kein
wemer jedoch seged: hüt am nüni race, denn chumi au, und de nussli au
deppe, es huere theater, unfassbar
aber lesed doch emol genau ihr trottle!!!!
er het gseit das er evtl. ume isch und ich mal sell luege...das isch für mich "ja weni luscht han und du au ume bisch, denn evtl. scho und sust nid"
aso abgmacht het kein

wemer jedoch seged: hüt am nüni race, denn chumi au, und de nussli au

deppe, es huere theater, unfassbar

i cha nidmal dasemP hat geschrieben:numme wenn er uf ds gas cha drücke wenn d'linie grüen isch und uf d brems wenn si rot wird.

I don't believe in orange
TypeJ hat geschrieben:wemer jedoch seged: hüt am nüni race, denn chumi au, und de nussli au![]()
du chunsch nid mal cho Go-Karte wenn de seisch du chämtisch. LOL.

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
hihihahahahaemP hat geschrieben:TypeJ hat geschrieben:wemer jedoch seged: hüt am nüni race, denn chumi au, und de nussli au![]()
du chunsch nid mal cho Go-Karte wenn de seisch du chämtisch. LOL.

- lakritz
- Forums-Jugo
- TRADINGPOINTS:
-
1650
info: wer imne rennspiel (usser rallye und formel 1) mit automat fahrt isch komplett bekloppt.h4xX0r hat geschrieben:ich fahr nur so, alles andere isch ziitverschwändig lol. und automat
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
schalte isch huere müehsam. ich zügle scho zum 3. mal so es stüürrädli mit gaspedal und bremse. mit dem chani gar nix nöd mal wenn i autopilot iischalte
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
was für eis?
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
lakritz hat geschrieben:info: wer imne rennspiel (usser rallye und formel 1) mit automat fahrt isch komplett bekloppt.h4xX0r hat geschrieben:ich fahr nur so, alles andere isch ziitverschwändig lol. und automat

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
mir isch es rätsel warum me nid au en komplette vollidiot söt sii wäme rallye und F1 mit automat spillt.TypeJ hat geschrieben:lakritz hat geschrieben:info: wer imne rennspiel (usser rallye und formel 1) mit automat fahrt isch komplett bekloppt.h4xX0r hat geschrieben:ich fahr nur so, alles andere isch ziitverschwändig lol. und automat