I der Schwiz sehr wahrschindli 649 oder 699.- Guet wär 599.- :_)randy hat geschrieben:$499, €499, £429
ABer i de USA ischer 500 Stutz. :_(
Moderatoren: Master(G), zeromeier
I der Schwiz sehr wahrschindli 649 oder 699.- Guet wär 599.- :_)randy hat geschrieben:$499, €499, £429
Definitiv, aber was ich mich frag bez. em Priis, isch halt, öb Sony würklich chan tüüfer gaa, angesichts vo de Finanzlag. Ich mein dermit nüd, öb sie en tüffere Priis finanziell verchrafte chänd, sondern öb das dur d Sony Managerreihe chasch dureboxe.Gurgelhals hat geschrieben:Sony chan sehrwahrschinlich problemlos tüüfer gah als 499$. Verglichbari Hardware, aber kei Kinectmöngelscheisse und kei eSRAM --> trotz em schnällere RAM ziemlich sicher tüüferi Produktionschoschte.
En 50er weniger, kei DRM-Mögelscheisse und die düütlich leischtigsfähigeri Konsole und de Fall sött eigentlich klar si. Sött.
Ironischerwiis büütet i mine Auge usgrächnet d'Tatsach, dass de Kaz "599$" Hirai inzwüsche Sony-CEO isch, Grund zur Hoffnig. Was me in letschter Ziit vo ihm (und au vo andere Sony-Mänätschr) so ghört hätt, laht eigentlich druf schlüüse, dass sie sehr wohl us em PS3-Debakel glärnt händ. Mal luege. Günschtiger als MS müends eigentlich gar nöd zwingend si, gliiche Priis gaht au, wänn d'PS4 ohni Xbone-ähnliche Bullshit dethär chunnt. Aber es wär halt de Jackpot, ebe so wie damals Saturn vs. PSX.Uriel hat geschrieben:Definitiv, aber was ich mich frag bez. em Priis, isch halt, öb Sony würklich chan tüüfer gaa, angesichts vo de Finanzlag. Ich mein dermit nüd, öb sie en tüffere Priis finanziell verchrafte chänd, sondern öb das dur d Sony Managerreihe chasch dureboxe.
whoopwhoop hat geschrieben:
Was mich am Priis vo de Xbox One denn doch überrascht: söttet das Ding nüd au anderi Zielgruppe chaufe als nur d Hardcore Gamer? Ich mein $500 isch jetzt gar viel für es Gräät wo ja genau gar nüt bestehends ersetze chan. Es isch genau kesiPad, wo chasch id Händ nee und säge: da surf im Netz, check emails. Ohni Antivirus und em andere PC Blödsinn.Gurgelhals hat geschrieben:Aber es wär halt de Jackpot, ebe so wie damals Saturn vs. PSX.
Trunks hat geschrieben:Ich han müsse schaffe und han's verpasst.
Trunks hat geschrieben:Guät jetzt EA
grad du hast die erste anständige MSkonferänz ever verpasstTrunks hat geschrieben:Ich han müsse schaffe und han's verpasst.
Guät jetzt EA
BrainBug hat geschrieben:grad du hast die erste anständige MSkonferänz ever verpasstTrunks hat geschrieben:Ich han müsse schaffe und han's verpasst.
Guät jetzt EA
scheins nichtTrunks hat geschrieben:Hämer eis für Ea?
es sieht aus wie kameoMoff hat geschrieben:plants vs. arschlöcher
Aproooop Türmer verteidiger. Kingdom Rush dä Neu isch usä cho, fantastisch isch es.Moff hat geschrieben:plants vs. arschlöcher
gut oder?BrainBug hat geschrieben:es sieht aus wie kameoMoff hat geschrieben:plants vs. arschlöcher
Mitglieder in diesem Forum: falagar und 9 Gäste