es isch sooooooooooooooo guet!
:crawlers:
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Disc 2?Master(G) hat geschrieben:ich spiele uf "survivalist" und bin nach 5.5 stund jetzt uf disk 2 acho...
es isch sooooooooooooooo guet!
genau so muesmer so games spiele. au CODs sött mer uf mindestens Hards s erst mal spiele. Sus isch es eifach nöd gei.Master(G) hat geschrieben:ich spiele uf "survivalist" ...
lol, denn luegsch gschieder film, isch no weniger astrengend und meischtens spannender als games uf iisi zspiele.NERV hat geschrieben:Ich spile immer alles uf Easy oder Very Easy - süsch han ich absolut kei Spass. Tod und Hass, wenn ich en Abschnitt meh als einisch muess spile.
Isch nöd s'gliche Feeling vo öppis erreicht ha und s'ganze Erläbnis vom Game möcht ich ja au nöd misse.geosnow hat geschrieben:lol, denn luegsch gschieder film, isch no weniger astrengend und meischtens spannender als games uf iisi zspiele.NERV hat geschrieben:Ich spile immer alles uf Easy oder Very Easy - süsch han ich absolut kei Spass. Tod und Hass, wenn ich en Abschnitt meh als einisch muess spile.chasch au es buech läse, bzw. hörbüecher innezieh. isch no eifacher.
fair, de schwachsinn überbordet mal wieder do ine :typej:geosnow hat geschrieben: chasch au es buech läse,. isch no eifacher.
es goht mir genau...aber GENAU glich!NERV hat geschrieben:Ich spile immer alles uf Easy oder Very Easy - süsch han ich absolut kei Spass. Tod und Hass, wenn ich en Abschnitt meh als einisch muess spile.
hehe, s hörbuech lose isch eifacher als es buech läse. muesch nöd umdrähe.TypeJ hat geschrieben:fair, de schwachsinn überbordet mal wieder do ine :typej:geosnow hat geschrieben: chasch au es buech läse,. isch no eifacher.
Arcadegames sind ninere meinig nach au chli öpis anders als es survival horror game.mr.raw hat geschrieben:es goht mir genau...aber GENAU glich!NERV hat geschrieben:Ich spile immer alles uf Easy oder Very Easy - süsch han ich absolut kei Spass. Tod und Hass, wenn ich en Abschnitt meh als einisch muess spile.
lömmersBin eifach z alt.
FF6 - aber RPGs sind natürlich ganz öppis anders.Mastler(P) hat geschrieben:im ff nie gstorbe?
aso zb im 10ni oder was weiss ich wenn du mit ff ahgfange haesch.
wenn vo afang ah gnueg uf leveln tuesch, stirbsch au niä. isch eifach langwilig.Mastler(P) hat geschrieben:im ff nie gstorbe?
häsch de omega grad gschaft.NERV hat geschrieben:FF6 - aber RPGs sind natürlich ganz öppis anders.Mastler(P) hat geschrieben:im ff nie gstorbe?
stimmt, dspicherpuenkt choend ewig wiit usenand si.NERV hat geschrieben:FF6 - aber RPGs sind natürlich ganz öppis anders.
Omega und Ruby Weapon in FF7 - läck sind das Arschlöcher gsi aber mit 20384932849328h Materia levele han ich sie denn gschafft.geosnow hat geschrieben:häsch de omega grad gschaft.NERV hat geschrieben:FF6 - aber RPGs sind natürlich ganz öppis anders.Mastler(P) hat geschrieben:im ff nie gstorbe?
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 1 Gast