Assassins Creed Shadows - Japan!!
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
super spiel, bis uf alles wo mitm yasuke ztue hed, mich nervts au immer, wenni zu dem muss wächsle, richtig nerve tuds mich, wenni e Mission MUSS mit ihm mache.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650

ich fiir ihn immer denn, wenni wieder mal es castle infiltriere muess und absolut kei bock meh uf stealth han, will ich scho vorher 5-6 stund mit ihre gspielt han. abwechslung! cool inelatsche und alles brutal abeschlachte.

btw. stufe 43 nach 78 stund

Re: Assassins Creed Shadows - Japan!!
35h, stufe knapp unter 40. was machsch du anders 
isch immer no meh als d hälfti vode map grau...

isch immer no meh als d hälfti vode map grau...
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
hideout usbaue und foto-modus!

grad i mim hideout umebastle tue ich viel zviel, aber ich liebs. und de findi wieder irgendwo es bauteil woni mega schön find und das bringt mini ganz planig dehei wieder durenand!

und will ich soviel umebastle, bruchi au viel materialie, und die gitts nur mit contracts im grosse stil. contracts bringet aber chum XP...

ich han ca. hälfti vode map freigleit, ich han glaub no 3 regione woni no gar nie gsi bin.
im moment machi grad die Yokais. aber das isch no blöd, will einigi chömed nur ide nacht, anderi sogar erst zu bestimmte jahresziite

Ich han das Game zwar nid, aber i de meiste Games isch es eso, dass mer i de spötere Gebiet wesentlich meh Materialie bechunnt

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
im shadows isch das äbe ned so. mer findet materiale zwar au "im fäld" in truhe und so, aber richtig viel materiale gitts nur via contracts. das sind chlini missiönli wo sich ständig erneueret und womer x-mal spiele chan zum "farme". die chasch i jedem hideout aktiviere und mache. aber wie gseid, die gänd kei XP für de charakter-level. zumindest nöd die, wo materialie gänd. es gitt au kill-contracts wo XP gänd, aber ja...
natürli chönt mer jetzt au ächtgäld usgäh zum materialie im store chaufe, logisch, aber das laht mis ehrgfühl ned zue!
natürli chönt mer jetzt au ächtgäld usgäh zum materialie im store chaufe, logisch, aber das laht mis ehrgfühl ned zue!

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
mini 2 lieblingsoutfits für de yasuke:
links: legendary ronin
rechts: defense master
links: legendary ronin
rechts: defense master
mir isches scho usgfahre, es isch halt doch immer s glich, 3 note bim tempel go sammle und das d skills hinder dem behinderte "wissenspunkt" modus versteckt sind isch au s hinderletscht (eifach nur zum s game "verlängere"). ich hoff das patchets use. au QTE's hani abgschalte, au usgfahre. mängisch sind weniger "gameplayelement" besser als alles welle inewürge.
ja es haet es paar verbesserige aber schlussendlich immer na die glich langwielig formle. de aktiekurs vo ubisoft haet sich au gnau null bewegt (obwohl de plant "grössti" seller jetzt duss isch). den de micro transaction shop du, bimene singleplayerspieli
de yasuke isch en cheatcode und passt überhaupt nöd is spiel. wer mich au ufregt isch de chli goof mit sine quests.
ja es haet es paar verbesserige aber schlussendlich immer na die glich langwielig formle. de aktiekurs vo ubisoft haet sich au gnau null bewegt (obwohl de plant "grössti" seller jetzt duss isch). den de micro transaction shop du, bimene singleplayerspieli

de yasuke isch en cheatcode und passt überhaupt nöd is spiel. wer mich au ufregt isch de chli goof mit sine quests.
Zuletzt geändert von thaeye am 14 Apr 2025 14:26, insgesamt 1-mal geändert.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
du bruchsch ja nur stufe 7 vode wissenspünkt. nachher chasch die ignoriere, wenn ned fürs end-game specce willsch.
stufe 7 hesch relativ schnell erreicht. paar skills sind no hinder spezifische main-quests versteckt, aber nur paar wenigi vo ganz obe.
stufe 7 hesch relativ schnell erreicht. paar skills sind no hinder spezifische main-quests versteckt, aber nur paar wenigi vo ganz obe.
es isch scho sehr repetitiv. han jez s erst mal en kampf gha mit boge, wo anders isch. finde es schad, dass meh nid meh so elemt gnutzt het (evt. chunts ja au no). pontenzial hets nämli, z.B. mal e verfolgigsjagd zu pferde, mission mit bogeschüsse abem pferd, öper vorm ertrinke rette, usw.
Das isch doch eifach es spiel für und vo sexual unholde. Sorry an alli wo sich agsproche fühle

isch mehr sones gfühl. Ubissoft het mir im allgemeine scho immer chly glitschigi vibes vermittlet.
Chunnt nid vo ungefähr...
Sexismus- und Missbrauchsskandale (seit 2020)
Im Sommer 2020 wurden zahlreiche Vorwürfe wegen sexueller Belästigung und toxischer Unternehmenskultur bei Ubisoft öffentlich. Hochrangige Mitarbeiter wie Serge Hascoët, Tommy François und Maxime Béland wurden beschuldigt und verließen das Unternehmen
Wikipedia – Die freie Enzyklopädie
. CEO Yves Guillemot räumte ein, dass das interne System versagt habe, und versprach Reformen
GameStar
.
Im März 2025 begann in Frankreich ein Gerichtsverfahren gegen drei ehemalige Führungskräfte wegen psychologischer und sexueller Belästigung über nahezu ein Jahrzehnt
courthousenews.com
.
Oder The Crew hends abgstellt
Mitarbeiter hend gstreikt... guet in Frankrich... das zählt nid.
Sexismus- und Missbrauchsskandale (seit 2020)
Im Sommer 2020 wurden zahlreiche Vorwürfe wegen sexueller Belästigung und toxischer Unternehmenskultur bei Ubisoft öffentlich. Hochrangige Mitarbeiter wie Serge Hascoët, Tommy François und Maxime Béland wurden beschuldigt und verließen das Unternehmen
Wikipedia – Die freie Enzyklopädie
. CEO Yves Guillemot räumte ein, dass das interne System versagt habe, und versprach Reformen
GameStar
.
Im März 2025 begann in Frankreich ein Gerichtsverfahren gegen drei ehemalige Führungskräfte wegen psychologischer und sexueller Belästigung über nahezu ein Jahrzehnt
courthousenews.com
.
Oder The Crew hends abgstellt
Mitarbeiter hend gstreikt... guet in Frankrich... das zählt nid.

au so t optik vo ihrne games. irgendwie merkwürdig unagnäms gfühl wo sich breit macht bim berachte. versteckte codes
Abtrugg sit 1999!!!!! Immer nur gsittet und nätt über videogeames disskutiere, das stinkt mer dänn gruusik.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
scho gmerkt. bitz staub ufwirble da ine! 

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
lueg, ich ha no paar meh merkwürdigi bilder vode optik, für die unagnehme gfühl! 

Schono schön. Aber möglichst realistischi nochbildig vo dr realität isch öppis wo mi so rein gar nid interessiert bi videogames.
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Denn sötsch aber au rockstar tunlichst ignoriere.evo hat geschrieben:Schono schön. Aber möglichst realistischi nochbildig vo dr realität isch öppis wo mi so rein gar nid interessiert bi videogames.
- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
Die Problem vo üch wetti au mal ah Du
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:
https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
was für problem denn? dass mer uns sälber ussueche weli spieli mer spiele?