Unerwünschti Ahrüef
Moderatoren: Master(G), Mr Burzel
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
momentan jedi wuche so en ahruef vo 071... Call Center (St. Gallen) Nuttesöhn. nime natürli nid ab
Re: Unerwünschti Ahrüef
Hüt het mir BIM SCHAFFE e fake Polizistin aglüte... 
Ha chli wöue spiele aber die guet dame het grad ufghänkt...

Ha chli wöue spiele aber die guet dame het grad ufghänkt...

mir het die letscht wuche ein droht är chämi gliich verbi obi mag oder nid, zum mini versicherigspolice bespräche nachdäm ich ihm gseit ha heig kei interässe 

- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
Dä hani au mal gha. Denn hanem e Adresse im Rotliechtviertel z'Züri agäh. De Tubel isch sicher dört hi gange

fuging fug, scho 2 die wuche, kryptokack, hangeblibenei transaktion. scheiss handynummere wohld rundi gmacht.
hallo ist hier hr. schrank?
wie heiss ich?
haben sie krypto?
hallo ist hier hr. schrank?
wie heiss ich?
haben sie krypto?
chum hesch en wegdruckt, lütets grad vonere andere nummere hine na. irgendwie isch de erst en wahlroboter wo nur luegt obs d nummere git, när chunt vo zwei verschiedene nummere so en callcenter heini
nöd dummFarCry hat geschrieben: ↑28 Aug 2024 09:57Das... und noch ein wenig Spass einbauen.turntablism hat geschrieben: ↑27 Aug 2024 21:38 Dito.
Im gschäft nimmi idr immer ab, lose paar sek. zue und denn merki grad wie s gegenüber vorbereitet schwaflet.
Ohni comment eifach grad abhenke. Immer und immer wider.
Ich habe angefangen jedes mal zu erwähnen, dass sie am falschen Ort gelandet sind und stelle mich als "Marco Müller" vor. Mit der Zeit ändern sie die Einträge in der Datenbank und begrüssen mich jetzt meistens mit "Herr Müller". Immer wieder schön zu hören und danach aufhängen.![]()
Mir lüteds au immer wieder mal a zum mini Verluscht, woni gmacht ha mit Cryptos, wieder z'beschaffe... Und immer wirdi mit dem random Name, woni irgendwenn mal irgendwo ageh han, agsproche
Min Telefonterror-Kontakt, wo blockt isch und ich jedi Nummere eifach inehaue, isch au scho zig iiträg lang...
S'letscht mal häd mer e sich indisch-ahörendi Frau us London gseit, dass sie mir ez d'Polizei hei schicki. Mues aber au Zuegeh ich mach das sit 20 Jahr scho immer wieder mal, wenni gad e freii Minute ha zum mit dene schwätze. Eifach Müll labere und so tue als ob huere interessiert wärsch.
Dazumal bim Festnetz mit de Mongos, wo der händ wele Lotto-scheiss verchaufe, hüt Crypto, Versicherige und suschtige shit.

Min Telefonterror-Kontakt, wo blockt isch und ich jedi Nummere eifach inehaue, isch au scho zig iiträg lang...
S'letscht mal häd mer e sich indisch-ahörendi Frau us London gseit, dass sie mir ez d'Polizei hei schicki. Mues aber au Zuegeh ich mach das sit 20 Jahr scho immer wieder mal, wenni gad e freii Minute ha zum mit dene schwätze. Eifach Müll labere und so tue als ob huere interessiert wärsch.
Dazumal bim Festnetz mit de Mongos, wo der händ wele Lotto-scheiss verchaufe, hüt Crypto, Versicherige und suschtige shit.