Unerwünschti Ahrüef
Moderatoren: Master(G), Mr Burzel
Re: Unerwünschti Ahrüef
macht dr google dialer outomatisch wenn gwünscht...
also s git sus d tellows app die zeiged dir ds spam rating vonre nummere ah.. ich nimme aber us prinzip nie ab wenni d nr nid kenne und google denn d nr oder chasch im tellows denn s rating aluege
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
Dito.
Im gschäft nimmi idr immer ab, lose paar sek. zue und denn merki grad wie s gegenüber vorbereitet schwaflet.
Ohni comment eifach grad abhenke. Immer und immer wider.
Im gschäft nimmi idr immer ab, lose paar sek. zue und denn merki grad wie s gegenüber vorbereitet schwaflet.
- FarCry
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
10
Das... und noch ein wenig Spass einbauen.turntablism hat geschrieben: ↑27 Aug 2024 21:38 Dito.
Ich habe angefangen jedes mal zu erwähnen, dass sie am falschen Ort gelandet sind und stelle mich als "Marco Müller" vor. Mit der Zeit ändern sie die Einträge in der Datenbank und begrüssen mich jetzt meistens mit "Herr Müller". Immer wieder schön zu hören und danach aufhängen.
ICh weiss nid wie üses gschäft das macht aber ich han bis jetzt no 0 spamarüef gha im gschäft wasmr aber mengmal passiert isch dass bi mir d lüt nid abnehmed wills denked ich sei en spam aruef.. han e sehr uffälligi nummere irgedwie 28 28 am schluss oder so
- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
Weisch nid mal dini Nummer - 28 28 oder so... Sorry, nütt gägä Dich, aber so Züüg regmi amigs.. Denn fragi amigs im Gschäft nach de Nummer damer chan retourlüüte und jede Dritt weiss sini verdammt Telefon Nummer nid.... ächt jetzt... Come on..
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:
https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
wer telefoniert im gschäft den na uusert verchäufer? lauft doch alles über teams oder en anderi plattform. ich nimm mis festnetz im gschäft fast nömm ab, nur na verchäufer a de stripe.
Ich weiss imfall mini telnr würkli nid ich muss si immer nohluege.. ich telefonier praktisch nie.. wie scho gseit worde isch lauft s meiste über teams meetings.. ds klassische telefoniere bruchi fascht nie und wenn denn meistens sogar eher privatagestuffer hat geschrieben: ↑31 Aug 2024 07:14 Weisch nid mal dini Nummer - 28 28 oder so... Sorry, nütt gägä Dich, aber so Züüg regmi amigs.. Denn fragi amigs im Gschäft nach de Nummer damer chan retourlüüte und jede Dritt weiss sini verdammt Telefon Nummer nid.... ächt jetzt... Come on..