Alien Romulus
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Tolle Film. Mi Gheimfavorit. Z Alien gseht am hübscheschte us findi.
Oh Banana…!
R.I.P Henry - Ernst bleiben
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
bi am überlegge zum nomal is kino zgah. dasmal im pathé vip lounge-bette. wär no geil
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Oder Tag des Kino am 1 Semptembre! Für 5 Stutz pro Film!
Oh Banana…!
Re: Alien Romulus
Ha grad vor paar Mönet dä Directors Cut glueged. Normal Cut gfallt mier au besser, wobii dä Ahfang vom Directors bitz atmosphärischer isch.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Was mer gfallt im Dir. Cut. isch, dass sie z chöi ifah. Isch dr Afang ganz anders gsi? Hani vergesse. Bim Alien 1 bevorzugi ou dr Normal Cut. Ressurection ou. Nume z 2 gibi mir im Director‘s Cut. Das ist der Weg.
Oh Banana…!
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
usser bim 1 immer DC für mich. meh xeno isch super!
- cartman
- Frischling
- TRADINGPOINTS:
-
00
aso ich bin glaubs zalt für de scheiss. romulus het ja scho recht guet agfange ide arbeiterkolonie. dhauptdarstellerin und vorallem ihre syntethisch brüetsch hemmer zuegseit. agnehm langsams tempo im erschte drittel, wird guet atmosphäre aufbaut. denn na e spannendi sequenz und churz druffabe gahts mitem zitatefüürwerk los. im letschte drittel hani de sgfühl gha nume na e best of show us de voragangne teil zluege.
das isch recht schad will de streife vorher guet uf eigete bei gstande wäri. uf de andere siite machet das ja hüt alli eso und die junge stöhnd wohl druff. höhö.
wirden aber au nomal luege.
das isch recht schad will de streife vorher guet uf eigete bei gstande wäri. uf de andere siite machet das ja hüt alli eso und die junge stöhnd wohl druff. höhö.
wirden aber au nomal luege.
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
Sehr unterhaltsam gsi nie würklech längwililg worde. Sehr viel Ahspilige an Teil 1+2 (mini favs) Trotzdem viel neus heter nid bracht darum weisi iz nid wieviel Lob er sött übercho. Irgendwie heter mi ads Game "Alien Isolation" erinneret...
das hani gmacht. glaubs no nie düre Notusgang use dört. Ha scho meh lüüt ufdsmal im imax gseh aber nid im ganze Komplex -> logisch bim tag des Kinos.
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
em fede sini grossi inspirationsquelle gsi, gemäss eme interview. hett sogar die save-stations gäh i dere ruumstation, wie im gameReinforced hat geschrieben: ↑02 Sep 2024 19:44 Irgendwie heter mi ads Game "Alien Isolation" erinneret...
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
Oha nice nid gwüsstMaster(G) hat geschrieben: ↑03 Sep 2024 06:37em fede sini grossi inspirationsquelle gsi, gemäss eme interview. hett sogar die save-stations gäh i dere ruumstation, wie im gameReinforced hat geschrieben: ↑02 Sep 2024 19:44 Irgendwie heter mi ads Game "Alien Isolation" erinneret...
Isch zwar scho es wiili her de zock aber jet dev en ihdruck hingerlah im gägesatz zu anderne alien games. Die save station hani aber nüm presänt gha
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
Film:Reinforced hat geschrieben: ↑04 Sep 2024 09:15Oha nice nid gwüsstMaster(G) hat geschrieben: ↑03 Sep 2024 06:37em fede sini grossi inspirationsquelle gsi, gemäss eme interview. hett sogar die save-stations gäh i dere ruumstation, wie im gameReinforced hat geschrieben: ↑02 Sep 2024 19:44 Irgendwie heter mi ads Game "Alien Isolation" erinneret...
Isch zwar scho es wiili her de zock aber jet dev en ihdruck hingerlah im gägesatz zu anderne alien games. Die save station hani aber nüm presänt gha
Game:
de alvarez isch en richtige gamer. er hett das spiel gsuchtet.
Re: Alien Romulus
Ha doch dänkt im Kino, ich erchänne einigi Inspiration uus em Game.
Muen säge, ich freu mich doch en nomal zluege, sobald er gstreamt wird. Klar, nöd miin Favorit aber dä Film isch ebbe scho en visuelle Gnuss.
Muen säge, ich freu mich doch en nomal zluege, sobald er gstreamt wird. Klar, nöd miin Favorit aber dä Film isch ebbe scho en visuelle Gnuss.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
bsunders erstuunt bini au über die viele practical effects gsi. ich han sones behind-the-scenes video gseh noimets. au erstuunlich, dass die hybrid-kreatur am schluss au echt gsi isch
blange au uf de streaming-release. muess en au unbedingt nomal luege, oder zwei, drei mal ...
blange au uf de streaming-release. muess en au unbedingt nomal luege, oder zwei, drei mal ...