Es het scho es paar gueti Momänt gä in dere Staffle. zB het mir dä Dialog zwüsche dr Rhaenyra und der Alicent vor allem in der letschte Folg sehr guet gfalle. Aber insgesamt het mi die ganz Staffle relativ konzäptlos dünkt, und wenns mol spannendi Momänt gä het, wie dört wo sie diversi potenzielli Dracheriter de Drache vorstellt, sind die Szene dramaturgisch so schlächt inszeniert gseh, dass au dr hinterletscht sofort gwüsst uf was es uselauft. Au dr Abschuss vom Aemond und vo der Rhaenys sind so ohni jeglichi Überraschig gseh. No bevor die Folg fertig isch gseh, isch mir klar gseh: ok, d''Rhaenys isch wirklich tot, und de Aemond wird als Chrüppel überläbe. Season 2 het kei einzige wtf Momänt gha. Das wo der George so guet het chönne, damals in Game of Thrones. Und sälbscht in House of the Dragon Staffle 1 hets no 1-2 wtf Momänt gä wo mir wirklich unter d'Hut sind.
Zwei witeri Aspäkt womer ufgfalle sind: Staffle 2 het fascht gänzlich uf Gore Effäkt verzichtet. Vo Sex mümer gar nit rede (nei, stifi Schwänz sind kei Ersatz für mi, wenn mer sich chuum no getraut nackti Frauebrüscht z'zeige) Und es ischmer e Zuenahm vo WOKE ufgfalle. No nit ime Mass, dass i mi wirklich ufgregt hätt, aber es isch bereits mehr als in Staffle 1 gseh, und vermuetlich wird sich au die dritti Staffle nit in Richtig weniger entwickle.
ah ja, und was mir zimlich ufe Sack isch: Die dauernde Visione vom Daemon.