Ashoka
Re: The Mandalorian - Disney+
Ahsoka isch überraschend guet. Die erschte zwei Folge. Goht in Richtig Andor
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
- Master(G)
- Administrator
ich ha no kei ziit gha, wills aber au die wuche no luege. bi rächt gspannt!
Re: Ashoka
Defakto Star Wars Rebels Fortsetzung
Super die erschte zwe Episode

Super die erschte zwe Episode

- grappagott
- VIP-Member
isch ok gsi, de start. hoffe es wird nid allzu transgender-disney-woke... het zviel wiebli am start.
- Master(G)
- Administrator
ha jetzt au ziit gha für die erste 2 episode.
aso wemer star wars rebels und clone wars trickfilm kännt, gseh hett und liebt isches 10/10 bis jetzt findi...
dass es viel wiibli hett isch klar gsi und stört mich nöd. sind alles symphatischi charaktere.
hoffe mer chömed glii de thrawn zgsicht über.. und de ezra, wär au schön. en live action schauspieler händs ja anschienend, wemmer sich das hologram aluegt ide ep01.
aso wemer star wars rebels und clone wars trickfilm kännt, gseh hett und liebt isches 10/10 bis jetzt findi...
dass es viel wiibli hett isch klar gsi und stört mich nöd. sind alles symphatischi charaktere.
hoffe mer chömed glii de thrawn zgsicht über.. und de ezra, wär au schön. en live action schauspieler händs ja anschienend, wemmer sich das hologram aluegt ide ep01.
ich finds super bisher. aber de baylan skoll (rip) de best. best disney züügs bisher.
das isch für mich star wars.
einzig nerv isch die gruen und de "padawan" vo de ashoka. rest super. de thrawn entrance scene
das isch für mich star wars.
einzig nerv isch die gruen und de "padawan" vo de ashoka. rest super. de thrawn entrance scene

- Master(G)
- Administrator
hera & chopper und sabine sind halt vo "rebels" und nöd vo "clone wars", vielleicht liehts da dra?
ich find alles ziemlich super. ha aber au bezug zu dene charaktere, will ich "rebels" au gluegt han...
ich find alles ziemlich super. ha aber au bezug zu dene charaktere, will ich "rebels" au gluegt han...
- Master(G)
- Administrator
scho wieder verbi
super gsi aber, wie ich finde.
gibe 8/10 für season 1

super gsi aber, wie ich finde.
gibe 8/10 für season 1
gib au 8/10 schluss ok, de skoll sehr würdig gsi. geili szene.
- Master(G)
- Administrator
so fucking tragisch dass mer nüm meh vo ihm gsehnd. eine vode beschte characters sitt langem! r.i.p. ray
nimmt mi wunder, ob die rolle ersetzt wird oder obs en in season 2 eifach offscreen killed

nimmt mi wunder, ob die rolle ersetzt wird oder obs en in season 2 eifach offscreen killed