Master(G) hat geschrieben: ↑18 Sep 2023 07:30
ich has sitt em friitig lescht wuche de phantom liberty DLC unds update 2.0 uf xbox series x und holy-moly lüütlis, es fühlt sich wie es neus game ah. sie händ würkli ALLES verbesseret... controls, schüsse, melee-combat, parcour, autofahre, skill- und perk-tree, levelcap uf 70 erhöht, neui radio-sänder, waffe, klamotte... und grafik. shit, die grafik im performance mode! eifach es träumli sägi! HDR poppt jetzt so richtig ine ufeme OLED screen.
ich darf eigentlich no gar nöd drüber schriebe, aber ich muess es eifach los werde. fantastischs update 2.0!
und äbeso fantastische DLC! CDPR cha eifach gueti, spannendi gschichte schriebe und die denn au no guet inszeniere!
es hilft natürli, dass de idris elba debi isch
bi grad wieder voll itaucht i die wält und chume scho wieder nöd los devo...
112 Std. total gspielt bis jetzt - devo 14 stund DLC (und ich bin no lang ned fertig).
euses review sött am 20.9. um 17:00 online si!
PS: es gitt sogar es neus arcade-mini-game: trauma drama - eifach mal churz no en contra-kopie ine gheblet. geil.
und die charakter-modäll... super super... lueg, das isch en stink-normale, dumme NPC:
Geil, hyped! Wahrschiinli machi grad nomal en ganze Playthrough, wär dänn sdritte Mal.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
bin jetzt fertig mit Phantom Liberty.
ha 17 Stund gha. Ha aber no 5 sidequests und 3 Bonus-Missions offe, wo nach em (bad) ending ufpoppt sind.
Vielleicht gitts no meh!
hüere güet!
entscheidige womer ca. ide hälfti vom DLC trifft, händ krassi uswürkige am Schluss! obacht!
muess glaub nomal en save lade und versueche, sguete ending ane zbecho....
ha dänkt, cool "paar bonus missions" nachem abspann, aber es poppt dauernd immerno noimets öppis uf. ha geschter wieder de ganz abig gspielt und ha immerno 3 gigs und 1 cyberpsycho offe. es gitt ultimativi autos, iconic waffe und paar stylischi klamotte zfinde. storytechnisch machts au total sinn, dass es nachem ändi vom DLC no "churz" wiitergaht. hätts trotzdem ned erwartet. top!
Ha gmeint, so Gigs zum bitz cholle mache wirds unändlich viel gäh, demit nach em Spieländi trotzdem dMögichkeit häsch Eddies zverdiene, bin aber nümm ganz sicher.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
es gitt 2 sorte vo "gigs" wo ändlos chömed, autos chlaue und abgworfni container loote. die dropped aber mit de ziit immer a bekannte ort und nach 6-7x hesches gseh. ghörsch sie aneflüge und denn lüchtet en flare (rauchsüle) am abwurfort. für e gwüssi ziit aber nur. muesch schnell si und dett ane. meischens sinds jump-n-run rätsel (wie chumi dett ufe?)... wenn zlang hesch hetts gägner dette und wenn no länger hesch ischer weg ... gitt bitz XP, Chole, Waffe und Skill-Shards...
sgliiche mit em autos chlaue. per zuefall lüchtet es auto ufem radar, muesch istige, vorher no eine zwei kille und denn en verfolgigsjagd mache mit ballere... mängisch au mit polizei... gitt jedesmal eifach nomal 2% rabatt bim autohändler plus bitz XP und shards per zuefall, bis alli wäge gratis sind dänki...
das sind aber ned die "gigs" wo ich mein, aso die, womer für en uftraggäber macht.
vo dene gitts 17 Stk. im DLC (vom Mr. Hands 10 stk. und vom auto-händler 7)
und denn gitts no 3 cyberpsycho missione mit extra starche gägner, die sind no geil, wills a ort stattfindet, wo ned ide story bsuechsch und will de loot immer epic, bzw. "iconic" isch.
die missions nach em ending sind no geil, gaht um machtufteilig in dog-town nachem tod vom bösewicht. und klar spielet dette dini entscheidige au wieder en grossi rolle. super sach!