[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5409
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Vyse »

Han en ja scho mal gfröged, wie gseiht, er windet sich immer.
Aber guet, da nomal: He Mastler, findsch du dä Chrieg i dä Ukraine grächtfertigt Siitens Russland?
Zuletzt geändert von Vyse am 25 Mär 2022 15:11, insgesamt 1-mal geändert.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8119
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Buccaneer »

Dmit em ribit über wasauimmer diskutiere looool
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Mastler(P) »

Ribit X Titan hat geschrieben: 25 Mär 2022 13:18 Puh... Ukraine hatte schon immer ein Nazi- oder eben Faschismusproblem... das war auch der Grund wieso ihr AKW hochgegangen ist (da ein durchtriebener Faschist dort seine Penisgrösse demonstrieren wollte), also schon damals war es kritisch gewesen und das war stets ein Teil dieser Kultur gewesen.
das häsch jetz geil formuliert. :lol:
Ribit X Titan hat geschrieben: 25 Mär 2022 13:18 Wenn irgendjemand da nicht am mitmachen ist, wie z.B. der Donbass... dann sind sie tot, es sind über 10 000 deswegen gestorben, das war kein Witz auch wenn man es im Westen nicht realisiert was dort genau passiert war.
15 tusig sinds mittlerwihle.
Vyse hat geschrieben: 25 Mär 2022 13:21 Blahblahblah, immer dä gliich Scheiss. Sobalds ums konstituiere vo dä Faktelag gaht mit konkrete Informatione, windisch dich wieder uuse. Gib doch eifach en Antwort mit Quälle. Du bisch dä, wo Behauptige uufstellt, du schuldisch dä Bewiis, nöd umgekehrt.
Abgseh devo bisch du doch dä Experte, müesstisch so Sache nöd genauschtens wüsse? "Muesch di halt sälber biz informiere, lueg doch das Video, lis doch das Buech". Sorry, was willsch du? Uuf mich würkts eher, als obs dier viel meh um dÜberzüügig vo Lüüt gächt anstatt um dWahrheit, wo uus em Zämmeträge vo vielne, detailierte Fakte hervorgächt.
was schnurrsch du eigentlich? du chumsch usm nüht und frögsch mich irgendwas.
und nei, mir gahts nur umd wahrheit.
Vyse hat geschrieben: 25 Mär 2022 14:37 Wieso mich das triggered, dass er en Chrieg rächtfertigt, i dä Überzüügig, dass es ganzes Volk grundsätzlich uus Nazis bestaht ohni konkreti, überprüefbari Infos vorzlegge und am liebschte hätt, dass dä gliiche Meinig wäred?
han ich so gar nöd gseid, du fotze. beruhig di mal.
ich akzeptier ja, das du uninformiert was andersch glaubsch. will ich weiss, das glaube nöd wüsse isch, chratz mich das au nöd gross.
Herr Rossi hat geschrieben: 25 Mär 2022 14:57 Rechtfertigt er das würklich oder isch das dini Interpretation?
danke.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Mastler(P) »

Vyse hat geschrieben: 25 Mär 2022 15:05 Han en ja scho mal gfröged, wie gseiht, er windet sich immer.
Aber guet, da nomal: He Mastler, findsch du dä Chrieg i dä Ukraine grächtfertigt Siitens Russland?
dä chrieg wo vor 8 jahr begonne hät find ich zum chotze, aber ich finds guet das russland sich jetz ihmischt, da sis ja uf allne andere wäg probiert händ zbremse und nüht was gnützt hät.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5409
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Vyse »

Nur am schnorre bisch, nüüt meh. Ich han um e konkreti Information ahgfröged, du häsch die nöd aber stellsch dSituation so dar, als ob über dSachlag tortzdem Bscheid wüsstisch.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Herr Rossi »

De Ganser stellt au nur Frage, aber das isch au wieder nid recht.... Oh man Vyse....
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5409
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Vyse »

Doch, das isch rächt, bim Ganser isch aber sProblem, dass er uhuere suggestiv kommuniziert und mit siine Frag ständig id Richtig vo siine persönliche Meinig manövriert, anstatt dFaktelag vorzlegge und döt, wo dFakte unzueriichend sind, die Luggene klar hervorzhebbe und entsprächendi Frag zformuliere. So wird au klar, wälli Informatione no fähled, zum ebbe die Frag zkläre.
Wänn also es Gehetze vo wäge Nazis enstaht, isch dFrag berächtigt, um wieviel Nazis dass es gaht, ergo bestaht jetzt sProblem, wie me die Zahle will erhebe. Das isch jetzt sneue Problem, uuf das dä Mastler nie iigaht. Es gaht jetzt nümm um Nazis i dä Ukraine also, sondern um dHerleitig vo verifizierbare Zahle, will ja offebar sVerhältnis i dä Bevölkerig vo Nazis vs. nöd-Nazis relevant isch für en entsprächendi Meinigsbildig.
Zuletzt geändert von Vyse am 25 Mär 2022 16:01, insgesamt 2-mal geändert.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8119
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Buccaneer »

De chasch ja bi de nzz blibe und alles isch guet für dich.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Mastler(P) »

Vyse hat geschrieben: 25 Mär 2022 15:40 Nur am schnorre bisch, nüüt meh. Ich han um e konkreti Information ahgfröged, du häsch die nöd aber stellsch dSituation so dar, als ob über dSachlag tortzdem Bscheid wüsstisch.
hätsch lieber es ja, oder es nei, statt en lange satz als antwort, oder was isch dis problem?
mit dim moralapostel spiel gwünnsch bi mir übrigens kenn guete ihdruck, will ich klar useläse chan, dass dich nöd gross über das thema informiert häsch.

säg du mir doch wie zich lüht, zb. dä ganser im 2014 händ chönne vorussäge, dass russland sich irgendwenn ah dem chrieg beteiligt?

und wenn du glaubsch, dass d'ukraine kes nazi problem hät, chasch mer denn no es anders land nänne, wo wie sie jährlichi nazi-fakelumzüg und "hitler jugend" mässigi camps händ? ich erwarte mit spannig und vorfreud dini guet informierti antwort.

bonus:
Bild
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Mastler(P) »


Quelle "gege di faschistisch usa" so gsehts us.


Quelle geil!


Quelle


Quelle jetz bini grad serbie fan :lol:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Ribit X Titan »

Der Biden war ja jetzt in Polen, hat mit dem dortigen Militär Pizza und Kafi getrunken und ihnen wohl gesagt "habt keine Angst der mächtige Biden, Anführer der alles übermannenden USA, ist da und wir werden die Feinde windelweich hauen". Das nächste Mal sollte er noch zu den baltischen Staaten gehen, damit er noch näher bei den Russen am "Siegesfahne schwenken" ist...

Dasselbe tat er übrigens auch in Taiwan...

Das nennt man auch Provokation, war aber schon sehr lange so gelaufen.

Interessant fand ich noch die Kommentare auf Zeit.de https://www.zeit.de/politik/ausland/202 ... n#comments

Also die sogenannten "Richtigen" im Mainstream halte ich für eine degenerierte selbstverherrlichende Gesellschaft welche wohl bis zum bitteren Ende nicht schnallt was da eigentlich los ist, ausserhalb ihrer kleinen Welt voller Milch und Honig... die Scheuklappen sind enorm.

Manchmal würde ich es sogar gut finden wenn man dieser dekadenten Gesellschaft einfach mal eine Atombombe in ihr scheinbar sicheres Nest setzt, das ist gut für ihre Genesung, ob im Himmel oder in die Hölle, erst dann kommen sie zur Welt. Denen kann man nicht mehr helfen, sie sind zu verwöhnt und sie müssen erstmal neu auf die Welt kommen.

Naja, jetzt ist bald ein Monat durch und ich glaube ihr Popo wird immer heisser und ihr Geldbeutel aufgrund immer höherer Inflation immer kleiner, somit auch ihr Maul mit immer weniger Brüllkraft. Anscheinend kann man nicht immer gewinnen, manchmal verliert man auch.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 26 Mär 2022 11:46, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Ribit X Titan »

Ja gut das mit Jemen... makaber das alles. Anscheinend sind sie in der Nähe am Formel 1 Auto fahren und im Hintergrund ist es am rauchen aufgrund der dortigen Kriege... unheimlich diese Doppelmoral. Also die begeben sich in Lebensgefahr weil dort anscheinend "die Guten" sind.
Yes, they bomb hospitals, schools, weddings, funerals, and open air markets with cluster bombs from the usa. Cluster bombs are internationally illegal and the usa signed on the line supporting the ban on cluster bombs. They WERE supposed to get rid of them and stop manufacturing them but instead stored them and then began selling them to the saudis. And take note, obviously sold a bunch to ukraine as just before the invasion, ukraine launched a buk missile at donetsk that did not do an altitude release of them and slammed into the ground (killing 23 civilians) and scattering cluster munitions all over the place. The bombs had usa military stamp on them.
Ob das stimmt? Keine Ahnung aber ich befürchte dass es die Wahrheit sein könnte.

Ja ich weiss, das glaubt mir fast keiner dass sie im Kriegsgebiet Formel 1 fahren... aber in Sotschi wo kein Krieg herrscht haben sie es abgeblasen (böse Russen halt)... hier noch der Beweis: https://www.sport1.de/news/motorsport/f ... -1-strecke

Alles ganz aktuell, vor wenigen Tagen!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

widr sovill geistige dünschiss, chrankkkkk. niemert haet en atombombe is gsicht verdient. sovill empathie han sogar ich na.

schaff mal a dir selber, dini enttüschig frisst sich dunkel i dis herzli. jetzt häsch ja dank em kapitalismus es auto chöne chaufe und chasch chli umedüse, das sött dich zumindest mal uf anderi schrecklichi gedanke bringe.

ich segs namal. immer ufpasse vor luuut wo immer vo liebi und de "richtig" siite schnorret. da isch was ganz anders dehinder. d "liebi" isch ihres schutzschild und ihri hauptargumentation. sie schnallet aber nöd das "liebi" keis argument isch sondern en emotion. evtl. selber innerlich en verwirrti gfuehlswelt und drum bringets de shit immer wieder in diskussione. "ach die gsellschaft haet kei Löv", ach die liebe ist verloren, wir müssen nur wieder lieben.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Herr Rossi »


Vyse hat geschrieben:Doch, das isch rächt, bim Ganser isch aber sProblem, dass er uhuere suggestiv kommuniziert und mit siine Frag ständig id Richtig vo siine persönliche Meinig manövriert, anstatt dFaktelag vorzlegge und döt, wo dFakte unzueriichend sind, die Luggene klar hervorzhebbe und entsprächendi Frag zformuliere. So wird au klar, wälli Informatione no fähled, zum ebbe die Frag zkläre.
Wänn also es Gehetze vo wäge Nazis enstaht, isch dFrag berächtigt, um wieviel Nazis dass es gaht, ergo bestaht jetzt sProblem, wie me die Zahle will erhebe. Das isch jetzt sneue Problem, uuf das dä Mastler nie iigaht. Es gaht jetzt nümm um Nazis i dä Ukraine also, sondern um dHerleitig vo verifizierbare Zahle, will ja offebar sVerhältnis i dä Bevölkerig vo Nazis vs. nöd-Nazis relevant isch für en entsprächendi Meinigsbildig.
Bim Vyse isch aber sProblem, dass er uhuere suggestiv kommuniziert und mit siine Frag ständig id Richtig vo siine persönliche Meinig manövriert....

Hesch du tatsächlich s Gfühl dases jemals irgendwo if der Welt verifizierbari Zahle zu Nazis wird gäh? Das aznäh wär usserordentlich dumm.

Wem entgange isch dass d Ukraine es massivs Problem mit Rechtsextreme het dörf gern chli nachhole, en Leseprob:

https://www.amnesty.de/informieren/amne ... -kontrolle
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

Ein Grund für die unzureichende Arbeit der Polizei ist, dass es in der Ukraine keinen gesetzlichen Schutz vor Hassverbrechen gibt. Die Polizei wertet Angriffe gegen Roma oder LGBTI meist als Hooliganismus, der mit verhältnismäßig geringen Strafen geahndet wird.
nazziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, sie sind überall, sie chömet us de gräber, machet oi gfasst.

weisch wer haet massivs rechtsextremproblem? düschtland, schwiiz (lueg mal de blocher de alt aa), ungarn, finnland, uk, italie (weisch die hooligans wo banane ruehret), spanie (krassi vox gat ab),frankrich alli zämä. in dütschland hockets gemäss eim meinigsspektrum sogar id e regierig. krass die welt. aber gstüürt wird das ganze vom asow bataillon und de ukrainische polizei.

massiv problems überall und d nazis vermehret sich schnell.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Herr Rossi »

Du bisch en tumme Schnori, isch aber okay, gid es paar da inn
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8119
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Buccaneer »

Bitte bizzli meh empörig vo de Gerächte zum thema dass d ch rüstigswar a saudi arabie liefered.
Oder scho evergässe, dass die sit 2015 im jeme d bevölkerig dezimiered.
Es sigi die gröschti humanitäre katastroff i dem jahrhundert.

Oder staht devo nüt i eurne medie
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5409
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Vyse »

Herr Rossi hat geschrieben: 26 Mär 2022 08:56 Hesch du tatsächlich s Gfühl dases jemals irgendwo if der Welt verifizierbari Zahle zu Nazis wird gäh? Das aznäh wär usserordentlich dumm.
Nei, das machi ich nöd. Ich ziele aber uuf öppis anders ab.
Wänn me sich dä Wahrheit über dä Hergang vom Chrieg will ahnöchere, mueme all chriegsverursachende Beweggründ, wo kommuniziert werdet ahluege und uuf ihri Plausibilität prüefe. Ein Grund (eher en Vorwand miine Meinig nah) säg luut russische Medie, dUkraine vo dä Naziinfiltrierig zbefreie (und sich somit als dHelde darzstelle usw. blablabla). Ok, dänn mueme dä Punkt ebbe prüefe, wänn er nöd überprüefbar isch, so wies du ahnimmsch, gits kei anderi Möglichkeit, sofern me will dä Wahrheit treu bliibe, als ebbe die Chriegsrächtfertigung vorerst mal uussevor zlah und sich em nächschte Grund/Thema ahznäh und das prüefe anstatt trotz nicht-verifizierbarkeit dä Grund als gültig zbetrachte.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Ribit X Titan »

Die Frage ist ob die Menschheit den Krieg braucht, da sind die Leute geteilter Meinung aber das wäre mal der erste Ansatz denn man ausdiskutieren sollte.

Wenn ich sage dass gewissen, leider vielen, Menschen eine Bombe guttun würde muss man sich mit dieser Realität auseinandersetzen oder natürlich es ignorieren aber dann wird man wohl nie verstehen wieso es Kriege gibt oder wozu sie gut sind.

Nein, über Jemen steht fast nirgends was und gleich daneben fahren sie Formel 1 Rennen, während es im Hintergrund noch explodiert... das ist der Gipfel der Dekadenz aber nichts anderes als Realität. Fakt ist, Saudi Arabien führt Krieg, sagen den Organisatoren "es sei alles sicher" und dann gehen die hin...

In Jemen, nunja... es drohen Millionen zu verhungern und wieviele gestorben sind möchte ich besser nicht wissen; das ist mal Realität. Aber wirklich hinschauen tut man nur in der Ukraine.

Es war letzten Endes nicht anders als auch in der Ukraine entstanden. Eine Gruppe innerhalb Jemen hatte eine andere Gruppe ebenfalls innerhalb Jemen angegriffen, irgendwann hat Saudi Arabien eingegriffen (was immer die Gründe waren) und den Rest kennen wir ja. Klar darf man das ebenfalls Angriffskrieg nennen, ist nicht wirklich anders als in der Ukraine. Am Ende hat es denn, ich sage jetzt mal, relativ symmetrische Krieg endlos blutig gemacht da es immer mehr Provokation gab und es sich dadurch immer mehr aufgeheizt hat. Der dortige Krieg ist noch um einiges blutiger mit mehr Todesopfer als in der Ukraine, aber solange sie "für die Guten" am Krieg führen sind schaut der Westen weg, ist nunmal so

Mittlerweile ist der Hass einiger Gruppierungen gegen die Saudis so gross dass sie sogar direkt die Saudis in ihrem Land angreifen. Ursprünglich war das ein reiner Bürgerkrieg gewesen, wo sich aber dann Aussenstehende eingemischt hatten.

Natürlich darf man die Saudis nicht mit den Emiraten verwechseln: Die Emirate (wie z.B. Dubai) sind gegenüber Russland neutral und haben dort keine Sanktionen übernommen. Mittlerweile sind sie sogar der neue "Hafen" der russischen Oligarchen, das was die Schweiz bis vor kurzem ebenfalls war... den Status haben sie natürlich jetzt verloren. Die Saudis hingegen sind (bis vor kurzem zumindest) die Verbündete der USA, zwar Nachbarn aber doch sehr anders.

Wobei die USA es sich mittlerweile (war früher ganz anders) auch mit den Saudis verbockt hatte: https://www.suedkurier.de/ueberregional ... 4,11072026

Und mit Venezuela sowieso schon ewig, und da die Vasallen stets das Öl dort hernehmen sollen wo es legitim ist wirds halt im Westen immer teurer.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 26 Mär 2022 12:37, insgesamt 3-mal geändert.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Herr Rossi »

Vyse hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben: 26 Mär 2022 08:56 Hesch du tatsächlich s Gfühl dases jemals irgendwo if der Welt verifizierbari Zahle zu Nazis wird gäh? Das aznäh wär usserordentlich dumm.
Nei, das machi ich nöd. Ich ziele aber uuf öppis anders ab.
Wänn me sich dä Wahrheit über dä Hergang vom Chrieg will ahnöchere, mueme all chriegsverursachende Beweggründ, wo kommuniziert werdet ahluege und uuf ihri Plausibilität prüefe. Ein Grund (eher en Vorwand miine Meinig nah) säg luut russische Medie, dUkraine vo dä Naziinfiltrierig zbefreie (und sich somit als dHelde darzstelle usw. blablabla). Ok, dänn mueme dä Punkt ebbe prüefe, wänn er nöd überprüefbar isch, so wies du ahnimmsch, gits kei anderi Möglichkeit, sofern me will dä Wahrheit treu bliibe, als ebbe die Chriegsrächtfertigung vorerst mal uussevor zlah und sich em nächschte Grund/Thema ahznäh und das prüefe anstatt trotz nicht-verifizierbarkeit dä Grund als gültig zbetrachte.
De Punkt isch dases mit sehr wenig Ufwand überprüefbar isch...
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Ribit X Titan »

Ach ja, und wer effektiv die Ukraine-relevanten Sanktionen machten, grün gegen Russland (welche ebenfalls gegen grün Sanktionen erlassen hatten).

Es ist jedenfalls nicht die ganze Welt sondern etwa die Hälfte rein nach Bevölkerung. Nach der Landmasse ist es weniger als die Hälfte, wobei jetzt gegenseitig Flugverbot herrscht und obwohl Russland der einzige Sanktionsgegner aller grüner Länder ist... es ist heftig was sie alleine von der Landmasse her abriegeln konnten.

Man könnte zwar jetzt meinen, die "grünen" sind am viel längeren Hebel. Das ist nichtmal sicher weil es gibt ja noch viele Länder die Neutral zu Russland stehen (so gut wie alle welche momentan grau sind) und je nachdem sind sie nur "scheinbar neutral" um den Westen nicht zu verärgern, aber sie halten manchmal eher zu Russland. Zwar sind die Russen in eine Ecke gedrängt worden aber immer noch weit entfernt vom "Untergang"...

Und die Sanktionen waren nicht erst seit 2022 sondern seit dem Anfang vom Krieg, also seit 2014.

Rein von dem was die Erdölländer betrifft, da sprudelt in Russland nach wie vor der Ölhahn, denn keiner der wirklich grossen Erdölförderer hatte Russland sanktioniert. Hauptsächlich ist es das US-EU-Konstrukt mit Australien und Japan.

Vielleicht reitet "der Westen" tatsächlich auf einem zu hohen Ross...

Bild

https://de.wikipedia.org/wiki/Liste_von ... h_Russland
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 26 Mär 2022 12:55, insgesamt 4-mal geändert.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5409
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Vyse »

Herr Rossi hat geschrieben: 26 Mär 2022 12:30 De Punkt isch dases mit sehr wenig Ufwand überprüefbar isch...
Häsch jetzt Zahle oder nöd? Es macht en Underschied als Rächtfertigung für en Chrieg, ob 10000 Lüüt sich als Neonazis engagiered oder obs 20 Millione sind. 10K sind en Vorwand, 20 Millione nümme (und ja, es isch e berächtigti Frag, wo dä Schwellewert liiht).
Zuedäm gahts nöd drum, ob sie es Problem mit dänne Schwachchöpf händ, sondern es gaht dahdrum, ob das en berächtigte Grund isch für dä Ahgriff und wänn dä Artikel vo Amnesty i däm erwähnte Zämmehang willsch vorlegge, dänn isch das en schlächte Witz: Mänscherächtsverletzige, kei Strafverfolgig usw. was willsch demit säge? Es russischs Regime i dä Ukraine wür plötzlich Mänscherächt achte?

Und wänn au. Was isch den Sinn vom Chrieg? Vo einere Kackregierig, wo Mänscherächt zertritt zunere andere, wo sgliiche macht? Dänn hät me dä Chrieg grad chönne bliibe lah und hät dSumme vo Liid chönne gringer halte, als sie aktuell duur dä Chrieg, gfüehrt vo Russland, isch.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17336
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von zeromeier »

Herr Rossi hat geschrieben:Du bisch en tumme Schnori, isch aber okay, gid es paar da inn
Du bisch son sälbschgerächte typ, wahnsinn. Wür mi wahnsinnig mache mit dir zdiskutiere, guet für mich, dasis nöd mach.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Herr Rossi »

Vyse hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben: 26 Mär 2022 12:30 De Punkt isch dases mit sehr wenig Ufwand überprüefbar isch...
Häsch jetzt Zahle oder nöd? Es macht en Underschied als Rächtfertigung für en Chrieg, ob 10000 Lüüt sich als Neonazis engagiered oder obs 20 Millione sind. 10K sind en Vorwand, 20 Millione nümme (und ja, es isch e berächtigti Frag, wo dä Schwellewert liiht).
Zuedäm gahts nöd drum, ob sie es Problem mit dänne Schwachchöpf händ, sondern es gaht dahdrum, ob das en berächtigte Grund isch für dä Ahgriff und wänn dä Artikel vo Amnesty i däm erwähnte Zämmehang willsch vorlegge, dänn isch das en schlächte Witz: Mänscherächtsverletzige, kei Strafverfolgig usw. was willsch demit säge? Es russischs Regime i dä Ukraine wür plötzlich Mänscherächt achte?

Und wänn au. Was isch den Sinn vom Chrieg? Vo einere Kackregierig, wo Mänscherächt zertritt zunere andere, wo sgliiche macht? Dänn hät me dä Chrieg grad chönne bliibe lah und hät dSumme vo Liid chönne gringer halte, als sie aktuell duur dä Chrieg, gfüehrt vo Russland, isch.
Zahle... Meinsch EMPirischi Date? Je nach Quelle gits me oder weniger, sett dir eigentlich klar si. Bitz läse was i de letschte 8 Jahr passiert isch ergid es klars Bild, oni Scheuklappen natürlich
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8119
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Buccaneer »

Es isch verdammt schwierig sich z informiere, nachdem s ereignis stattgfundede hed.
Wenn mer zu syrie oder lybie vorher googled hed, sind ganz anderi ergäbnis cho als danach.
Mit de ukraine das gliche.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 38 Gäste