Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

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Jones
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

vectrex hat geschrieben: 04 Jan 2022 10:18 Läb Du nume in Dinere Phantasiewält wyter und betrüg Dich sälber ... :lol:
i chönnt itz alles uflischte, wo du scho behouptet hesch oder schlächt gmacht hesch und denn kes besser bispiu hesch chönne nenne aber i erspar dir itz die piinlechkeit gäu! aber das chame ja alles da inne nahläse...
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Waldschrat
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Waldschrat »

Jones hat geschrieben: 04 Jan 2022 10:02
Waldschrat hat geschrieben: 04 Jan 2022 09:55
C8 miteme cavalier in gliich topf wörft...
pardon? :lol:
alles amischissene
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 04 Jan 2022 10:21 i chönnt itz alles uflischte, wo du scho behouptet hesch oder schlächt gmacht hesch und denn kes besser bispiu hesch chönne nenne aber i erspar dir itz die piinlechkeit gäu! aber das chame ja alles da inne nahläse...
:kicher:
Mir würd eigentlich die Lischte vom S2000 länge wo mer no schuldig bisch. Und natürlich das Leischtigsdiagramm vo Dinere Ex-Luftpumpi ... :lol:
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Waldschrat
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Waldschrat »

Jones hat geschrieben: 04 Jan 2022 10:02 ussert, es postet di busefründ zahle,
mit dem kanni über technik schnurre, a anderi meinig ha und alles isch ok und miar schnurrend wiiter.
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Waldschrat »

vectrex hat geschrieben: 04 Jan 2022 10:06 Büezer-Hater isch er au no ... :typej:
ja isch konditioniert vom alte job.
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

Waldschrat hat geschrieben: 04 Jan 2022 10:25
vectrex hat geschrieben: 04 Jan 2022 10:06 Büezer-Hater isch er au no ... :typej:
ja isch konditioniert vom alte job.
gloub eher du bisch konditioniert vom alte wohnort! :groel:
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

no öpis zum thema auto-motor-sport:

us däm bricht:
Beim Spurt auf Tempo 100 bleibt der 1.340 Kilogramm schwere Type R-Dauertestwagen deutlich hinter der Werksangabe von 6,6 Sekunden zurück. 7,3 Sekunden benötigt der Civic bei Testende und ist damit immerhin 0,3 Sekunden schneller als 17 Monate zuvor bei Beginn des Dauertests.
paar zile undedra:
0-100 km/h 7,0 s
die hei öpä z'gliche dürenand im chopf wie gwüssi lüt da inne... :typej:

denn witer unde:
Besser ist den Honda-Entwicklern die Verarbeitung im Innenraum gelungen. Sämtliche Materialien wirken wertig und gut verarbeitet.
und das usgrechnet bim england-honda, wo sogar honda fans schlecht über d'verarbeitig rede! :lol:

aber hey AMS isch DIE referenz wenns um outos geit...

kes wunder bruche sie e habli minute lenger um d'nordschleife! :groel: :groel: :groel:

e guete zäme! :herzli:
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von siralos »

Jones hat geschrieben: 04 Jan 2022 07:53
Waldschrat hat geschrieben: 04 Jan 2022 07:50
Jones hat geschrieben: 04 Jan 2022 07:31 ignorantischte trottel
:typej:
hoi siralos
:bussi:
Hoeh, spinsch wieder mal? :roll:

Chönti genauso guet dr ribbler kommentiere und jedesmal "hoi jones" frage.... also heb fräss du schwurbel meischter. :2finger:
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

siralos hat geschrieben: 04 Jan 2022 11:28
Hoeh, spinsch wieder mal? :roll:

Chönti genauso guet dr ribbler kommentiere und jedesmal "hoi jones" frage.... also heb fräss du schwurbel meischter. :2finger:
chills mal chli siraloser! alles halb so wild! :kuschel:
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

siralos hat geschrieben: 04 Jan 2022 11:28 Hoeh, spinsch wieder mal? :roll:
Dä spinnt scho syt em Afang, aber hüt ganz extrem :!:
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

chönnt dir itz grad no dr räscht gäh mitem AMS test sägi dir! :groel: :groel:
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 04 Jan 2022 11:11 no öpis zum thema auto-motor-sport:

us däm bricht:
Beim Spurt auf Tempo 100 bleibt der 1.340 Kilogramm schwere Type R-Dauertestwagen deutlich hinter der Werksangabe von 6,6 Sekunden zurück. 7,3 Sekunden benötigt der Civic bei Testende und ist damit immerhin 0,3 Sekunden schneller als 17 Monate zuvor bei Beginn des Dauertests.
paar zile undedra:
0-100 km/h 7,0 s
Händ sich dänk eifach verschriebe: Serieagab 6.6, bim Teschtfang die 7.3 und bim Teschtändi 0.3 weniger, also 7.0 ...

So oder so, isch furzlangsam dä Honda. Will em ebe dr Pfupf fehlt ... :groel:
Jones hat geschrieben: 04 Jan 2022 11:11 die hei öpä z'gliche dürenand im chopf wie gwüssi lüt da inne... :typej:
Die sind halt nöd so guet im rächne wie Du ... :lol:
Jones hat geschrieben: 04 Jan 2022 11:11 denn witer unde:
Besser ist den Honda-Entwicklern die Verarbeitung im Innenraum gelungen. Sämtliche Materialien wirken wertig und gut verarbeitet.
und das usgrechnet bim england-honda, wo sogar honda fans schlecht über d'verarbeitig rede! :lol:
Villicht händs en "serienöche Prototyp" vo Honda erhalte wo es bitzli besser verarbeitet isch. :lol:

Sötsch Dich doch als Fanboy freue, wenn si dä Logitech-Honda besser beurteiled als er eigentlich isch ... :groel:
Jones hat geschrieben: 04 Jan 2022 11:11 aber hey AMS isch DIE referenz wenns um outos geit...

kes wunder bruche sie e habli minute lenger um d'nordschleife! :groel: :groel: :groel:

e guete zäme! :herzli:
Du, bi praktisch alle andere Chläpf bechömeds die proklamierte Zyte au +/- ane, vo däm her schints nid an AMS z'liege ...
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

äbe... offebar liest dä stuss niemer gäge vorem veröffentleche... :kicher:

nomau zum thema nordschlieife:

du hesch es riese gschiss gmacht ab dr zyt, wo honda agäh het (7:50)
das sig es vorseriemodell, meh leistig und und und...

und im gägesatz die 8:15 vo de AMS als dr heilige gral vor würklechkeit anegstellt...

und was liesi denn im AMS bricht wenni dä mau gneuer aluege?
estwagen mit großem Leistungsdefizit

Woran es beim Civic motortechnisch hapert, wissen wir nicht. Was wir jedoch bestätigen können: Dass der Zweiliter-Turbo des Type R auf dem von uns regelmäßig zur Leistungsmessung im Supertest genutzten Maha-Rollenprüfstand seine Nennleistung nicht erreicht. Unserem Testwagen fehlen satte 34 PS. Mit nur 276 PS verfehlt er seine Werksangabe von 310 PS deutlich. Und so verwundert es nicht, dass schon beim Sprint von null auf 100 km/h in 6,1 Sekunden vier Zehntelsekunden zur Werksangabe von 5,7 Sekunden verloren gehen.
Vor allem auf der Nordschleife merkt man dem Zweiliter an, dass er gehemmt ist. Zu der fehlenden Endleistung kommen außerdem noch relativ hohe Außentemperaturen bei der Messung der Rundenzeiten in der Eifel und in Hockenheim
Im Video zeigt der Tacho des Civic-Prototyps auf der Döttinger Höhe kurzzeitig 273 km/h an. Legt man die ermittelte Tachoabweichung von rund 10 km/h zugrunde, war der Prototyp mit "echten" 263 km/h unterwegs, also rund 20 km/h schneller als unser Testwagen

denn fahre sie e 8:15 und säge derzue:
Gehen wir im aktuellen Fall mal davon aus, dass ich auf den japanischen Testfahrer aus Kelberg, der den potenten Prototyp im Video beeindruckend über den Ring hetzt, zwischen fünf und zehn Sekunden verliere, dann stellt sich immer noch die Frage, wo die restlichen fehlenden 15 bis 20 Sekunden zwischen Testwagen und Prototyp geblieben sind. Schlussendlich bleibt zu hoffen, dass die Kundenfahrzeuge besser im Saft stehen als der Supertest-Kandidat. Denn mal abgesehen von der Leistungsthematik muss man den kernigen Charakter des Type R einfach lieben.

zämegfasst:

du stellsch di ufe standpunkt, dass dr civic R Turbo keni 7:50 schafft (date zum fahrzüg si tatsächlech nid ganz klar) und dass die 8:15 die richtig zyt sig, obwohl das fahrzüg gemäss däm vo dir zitierte bricht ganzi 34 PS z'wenig het..

aber natürlech hesch das schön verschwiege... :typej: :roll: :groel:
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 04 Jan 2022 12:53 äbe... offebar liest dä stuss niemer gäge vorem veröffentleche... :kicher:
Im Gegesatz zu Dir wenn de so stupidi Rächnige astellsch und e Lischte vom Civic erstellsch mit Fehler drin. Aber bi de andere denn so strängi Massstäb go alegge isch wieder in Ordnig ... :schraube:
Jones hat geschrieben: 04 Jan 2022 12:53 und was liesi denn im AMS bricht wenni dä mau gneuer aluege?

Woran es beim Civic motortechnisch hapert, wissen wir nicht. Was wir jedoch bestätigen können: Dass der Zweiliter-Turbo des Type R auf dem von uns regelmäßig zur Leistungsmessung im Supertest genutzten Maha-Rollenprüfstand seine Nennleistung nicht erreicht. Unserem Testwagen fehlen satte 34 PS. Mit nur 276 PS verfehlt er seine Werksangabe von 310 PS deutlich.
Ebe - um so schlimmer. Das heisst, dass de Civic Type R gar nid die Leischtig glieferet het wo Honda verspricht. Also weder d'Rundezyt no d'Leischtig händs chönne reproduziere => Bschiss am Kund.

Genau wie dr FN2 wo nid im entfänteschte an de 0-100-Wärt anechunnt wo Honda seit ... :lol:
Jones hat geschrieben: 04 Jan 2022 12:53
Im Video zeigt der Tacho des Civic-Prototyps auf der Döttinger Höhe kurzzeitig 273 km/h an. Legt man die ermittelte Tachoabweichung von rund 10 km/h zugrunde, war der Prototyp mit "echten" 263 km/h unterwegs, also rund 20 km/h schneller als unser Testwagen
du stellsch di ufe standpunkt, dass dr civic R Turbo keni 7:50 schafft (date zum fahrzüg si tatsächlech nid ganz klar) und dass die 8:15 die richtig zyt sig, obwohl das fahrzüg gemäss däm vo dir zitierte bricht ganzi 34 PS z'wenig het..
Da bestätigt er so ganz näbeby in Chlammere was ich scho immer säg :lol:

Ich stell nid die Zyt vo Honda generell in Frog sondern unter welle Umständ die z'stand cho isch.

Die 8:15 sind halt mit em Seriemodäll gfahre worde. Wenn das 34 PS weniger gha het, um so schlimmer. Das stellt doch denn d'Glaubwürdigkeit vo Honda umso mehr in Frog?
Jones hat geschrieben: 04 Jan 2022 12:53 und dass die 8:15 die richtig zyt sig, obwohl das fahrzüg gemäss däm vo dir zitierte bricht ganzi 34 PS z'wenig het..
Ich säg nid, dass die 8:15 "richtig" sind. Sondern dass die vomene neutrale Magazin mit definierte Bedingige zstand cho sind.
Jones hat geschrieben: 04 Jan 2022 12:53 aber natürlech hesch das schön verschwiege... :typej: :roll: :groel:
Genau wie Du wieder nume dr halbi Text zitiersch. Die Abschnitt losch schön elegant us:
Ein Youtube-User vermutet, dass der Type-R-Prototyp rund 400 PS gehabt haben muss. An solchen Vermutungen beteiligen wir uns genauso wenig wie an den Spekulationen, warum am Ende des Videos ein relativ offensichtlicher Schnitt vorgenommen wurde.
Was ich ohne jeden Übermut behaupten kann: Mit einem so einfach zu fahrenden Kompaktsportler wie dem Civic Type R bin ich definitiv keine 25 Sekunden langsamer als der Werkspilot.
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

mag si, dass ihres testouto massiv nach unde gstreut het. das isch scheisse aber das passiert nid nur bi honda und das weisch du ganz genau! ;)

mi kolleg het eine, wo allei mit uspuff und plattefilter scho 340ps gha het ufem dyno, also noch obe streut.
grundsätzlech streue sie gemäss ihm eher nach ufe als nach abe.
was er aber o seit isch, dass sie bi höche temperature zrügg regle. o das wird nid nur bim honda dr fall si... und gemäss em AMS test, isches denn ja sehr warm gsi!

und genau us däm grund chame ihre test genau so wenig für bari münze näh, wie dä vome angäblech massiv sterchere testfahrzüg.

aber du chasch grundsätzlech nie e fähler zuegäh, drum machsch itz ussage wie "verarschig vom chund" anstatt zuegäh, dass e test mit 34ps weniger als serie nid representativ isch.

lueg, i hami bi 270PS und 2.2l verrechnet und's zuegäh. tuet nid weh oder?

muess ja nid hunderti zile text quote, wenn drum geit, was für bedingige gherrscht hei. natürlech würd er nid 25 sekunde lah liege, wenn das outo nid so viu z'wenig leistig hätt (ussert er cha nid fahre)

was füre fucking looser :typej: :groel:
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

mau chli zum ufzeige, dass nid nume honda schnelli zyte cha fahre...

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aber wenn AMS bi 30°C uf 8:15 chunnt, isch alles andere halt bschisse... :roll:
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 04 Jan 2022 14:26 mag si, dass ihres testouto massiv nach unde gstreut het. das isch scheisse aber das passiert nid nur bi honda und das weisch du ganz genau! ;)
Natürlich, das gits bi allne Hersteller. Aber was ganz sicher isch: Für en sälber durchgführte Tescht verwändet dr Hersteller 100pro keis vo dene "schlächte" Exemplar sondern eis vo de bsunders Guete, wenn de weisch was ich mein. Würd ich im übrige als Hersteller genau glich mache.

Und ebe genau wäg däm sind vom Hersteller veröffentlichti Wärt mit gröschter Vorsicht z'gniesse. Gilt für alli Hersteller :!:
Jones hat geschrieben: 04 Jan 2022 14:26 mi kolleg het eine, wo allei mit uspuff und plattefilter scho 340ps gha het ufem dyno, also noch obe streut.
grundsätzlech streue sie gemäss ihm eher nach ufe als nach abe.
Alles möglich, aber das isch scho wieder nüm Seriezueschtand. Und e Fachzytschrift misst halt üblicherwys mit em Seriemodell - ebe damits verglychbar isch.
Jones hat geschrieben: 04 Jan 2022 14:26 was er aber o seit isch, dass sie bi höche temperature zrügg regle. o das wird nid nur bim honda dr fall si... und gemäss em AMS test, isches denn ja sehr warm gsi!
Isch halt wieder en Nochteil wo bsunders gladeni Fahrzüg betrifft, das mues ich Dir ja nid verzelle. Drfür isch villicht dr Reife imene bessere Temperaturfänschter ...
Jones hat geschrieben: 04 Jan 2022 14:26 und genau us däm grund chame ihre test genau so wenig für bari münze näh, wie dä vome angäblech massiv sterchere testfahrzüg.
Du verstosch eifach nid was ich säge will. AMS het dä Tescht imene definierte Zuestand, will heisse "Serie" duregfüehrt. Im Gegesatz zu Honda sälber.

Wenn dä Civic Type R im Seriezuestand zruggreglet wenn er z'warmi Ladeluft bechunnt, denn isch das nid s'Problem vo AMS und au nid mis. Denn isch das halt e Eigeschaft vo däm Modell wo au am Otto-Normal-User im Hochsummer cha passiere wenn er z'gittig e Pass ufefahrt.

Also isch doch mit dere vo AMS ermittlete Zyt nüt uszsetze?
Jones hat geschrieben: 04 Jan 2022 14:26 aber du chasch grundsätzlech nie e fähler zuegäh, drum machsch itz ussage wie "verarschig vom chund" anstatt zuegäh, dass e test mit 34ps weniger als serie nid representativ isch.
Was wotsch denn vo mir? Ja, ich bi au nume en Mensch mit Ecke und Kante. Au ich mach durchus Fehler. Aber wo ich in dere Diskussion jetzt absolute Müll sött verzellt ha wär mir nid bewusst.

Ich ha au nid es Auto verchauft wo 34PS weniger het als ageh. Do muesch Di bi Honda bedanke oder beschwere.

Gegefrog: Würdsch au säge, dass es nid repräsentativ isch wenns en mit 330 PS gmässe hetted oder wärs denn "normali Streuig"?
Jones hat geschrieben: 04 Jan 2022 14:26 lueg, i hami bi 270PS und 2.2l verrechnet und's zuegäh. tuet nid weh oder?
Ja, bisch ja au nume en Hol... - eh Mensch ... :lol:
Jones hat geschrieben: 04 Jan 2022 14:26 muess ja nid hunderti zile text quote, wenn drum geit, was für bedingige gherrscht hei. natürlech würd er nid 25 sekunde lah liege, wenn das outo nid so viu z'wenig leistig hätt (ussert er cha nid fahre)
Du, zwei Abschnitt hetted eigentlich scho glangt.

Mer cha halt nid am Gegeüber an Chopf wärfe Sache z'verschwiege und denn sälber d'Hälfti unter e Tisch chere. Das isch nid die feini änglischi Art.
Jones hat geschrieben: 04 Jan 2022 14:26 aber wirf nume witerhin paar nebelpetarde is forum statt mal stellig bezieh du habasch! :head2wall:
:groel:
Zuletzt geändert von vectrex am 04 Jan 2022 15:03, insgesamt 2-mal geändert.
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 04 Jan 2022 14:41 mau chli zum ufzeige, dass nid nume honda schnelli zyte cha fahre...

Leon Cupra 280: 7.58
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Civic type R FK2: 7.50
VW Golf GTI Clubsport S: 7.49
Civic type R, FK8: 7.43
Gegefrog: Vo wo stammed die Zyte? Hersteller oder Fachmagazin? :lol:
Jones hat geschrieben: 04 Jan 2022 14:41 aber wenn AMS bi 30°C uf 8:15 chunnt, isch alles andere halt bschisse... :roll:
Was isch an 30°C so usergwöhnlich? Wonsch in Sibirie?
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

tusig quotes, viu bla bla...

fakte liege ufem tisch. dyno isch schlächt, motor lieferet nid was versproche.
chas gäh aber das erchlärt, warum sie "nume" 8:15 gfahre si wenn doch die halb konkurrenz unger 8min isch...

schöne abe wünschi! ;)
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 04 Jan 2022 15:01 tusig quotes, viu bla bla...

fakte liege ufem tisch. dyno isch schlächt, motor lieferet nid was versproche.
chas gäh aber das erchlärt, warum sie "nume" 8:15 gfahre si wenn doch die halb konkurrenz unger 8min isch...
Ebe: Vo wo stammed die Zyte vo de Konkurränz - Hersteller oder Fachmagazin? :lol:
Jones hat geschrieben: 04 Jan 2022 15:01 schöne abe wünschi! ;)
Dir au, Büebli. Und morn iss zersch emol es Müesli bevor ins Forum luegsch.

Suscht chunsch wieder so penetrant übere. Machsch kei gueti Gattig eso ... :lol:
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Waldschrat »

vectrex hat geschrieben: 04 Jan 2022 15:00 Was isch an 30°C so usergwöhnlich? Wonsch in Sibirie?
er hoggt villicht bi person1 im subi in da karpate mit 200l moscht ufem dachträger. dä diktiert em au waser schriiba söll. :groel:

"es isch nit fair z'testauto ufem dyno zmässa und denn a tüüfs ergebnis ha!" :schraube:


hüt ischer würklich duura bi rot.
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Mastler(P) »


Quelle wohl no besser als gas, wo au underdrückt worde isch.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Waldschrat hat geschrieben: 04 Jan 2022 15:12 "es isch nit fair z'testauto ufem dyno zmässa und denn a tüüfs ergebnis ha!" :schraube:
Ebe tüppisch Honda-Fanboy. Mimimi, aber, aber, aber ...

Wie en chline muehsame, quengelnde Goof ... :lol:
Waldschrat hat geschrieben: 04 Jan 2022 15:12 hüt ischer würklich duura bi rot.
Isch villicht kein Büezer aber sin Job macht en glaubs au nid grad glücklich so wie dä tuet. :kicher:
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

Mastler(P) hat geschrieben: 04 Jan 2022 15:14
Quelle wohl no besser als gas, wo au underdrückt worde isch.
tönt geil...
quasi es perpetuum mobile...

ungerdrücke mag d'öl lobby no einiges aber irgendwo hätts scho lang paar freaks gäh, wo das bout hätte, wenns würklech müglech wär...
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

vectrex hat geschrieben: 04 Jan 2022 15:29 Ebe tüppisch Honda-Fanboy. Mimimi, aber, aber, aber ...

Wie en chline muehsame, quengelnde Goof ... :lol:

seit dr bmw fahrer wo typischwiis nie e fähler cha zuegäh und immer de andere d'schuld git!
kennt meh doch irgendwohär so büebli...
meistens logistiker vo bruef und wohne z'sächst inere 3-zimmer-wohnig! :2finger:

:kicher:
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