Denn nim VW als Bischipil. Oder isch das au wieder nid rächt?
Au die hend über die Johr e vil grösseri Vielfalt an Motorebauarte gha im gliche Segment und nid nume eifach mehr Hubrum ...
Wo jetzt bim Image Honda gross besser als BMW sött si erschliesst sich mir nid ganz?
Wenn d'Lüt uff dr Stros würdsch froge chämt wahrschinlich öppe das use:
Honda: Zueverlässig aber eher langwilig
Isch das s'Image wo Du dir vo Dinere Huusmarke erwünschisch?
Aber scho klar, was interessiert Dich scho d'Meinig vo de Lüt? Ussert wenn um en K24 goht, dete isch "s'Argumänt" denn wieder passend, dass dr scharfi VTEC-Sound gaaaaaaaanz vieli geil finded ...
Ich wiederhols gärn wieder und wieder: Bi däm "Verglich" isches nid um d'Leischtig gange sondern um d'Abgaslimite wo für Porsche und Lamborghini die gliche sind wie für Honda.
Ich red jo nid vo hüt wenn ich d'Evolution bemängle sondern vo ca. 1995-2015 ...Jones hat geschrieben: ↑02 Jan 2022 16:12 wenn ime hatch wosch 300ps+ ha (und das muesch hützutags um derbi z'si), füehrt ke wäg ame turbo verbi.
klar chame e k20 oder k24 über 300 ps N/A mache aber äbe nid unger de gültige vorschrifte hützutags oder (wenn überhoupt) mitere ganz miese energiebilanz. die cha lambo egal si aber nid anere marke wie honda, toyota etc...
Ha der scho mol anhand vo Bischpil erlüteret, dass anderi Hersteller damals bi de Hot Hatches au en 3.2 Liter (Golf IV) oder en 2.5 Liter (Focus) inezwängt händ. Werum sött das also damals für Honda nid möglich gsi si anstatt dr x-ti 4-Zylinder-VTEC im Civic?