[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22464
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Jones »

siralos hat geschrieben: 21 Nov 2021 15:40 Lol de maschtler. Was dänsckt, hätti dr norwegischer nazi siech echt ou sovieli könne uf de insle kille, wenn er a rambo messer ka hätti, statt a sturmgwehr?


und was hätte d'cops gmacht, wenn sie zume samurai-schwert schwingende massemörder hätte müesse usrücke und ke schusswaffe gha hätte?
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3790
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von siralos »

Elektroschocks, narkosepfilli...kei ahnig was. bi no nie uf ne police academy gsi und wott hier keini muttmassige astelle was mer hätti könne mache. :kicher:

Es isch sehr warschiinlech, dass weniger gstorbe wäri bi nem samurai massaker als wenn er mit nem sturmgwehr jagd macht het.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22464
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Jones »

siralos hat geschrieben: 21 Nov 2021 16:39 Elektroschocks, narkosepfilli...kei ahnig was. bi no nie uf ne police academy gsi und wott hier keini muttmassige astelle was mer hätti könne mache. :kicher:

Es isch sehr warschiinlech, dass weniger gstorbe wäri bi nem samurai massaker als wenn er mit nem sturmgwehr jagd macht het.
je weisch, wenn gärn am abe nachem schaffe hei zur family oder zur partnerin geisch, machsch so sache äbe nid... ;)
aber ja, miteme messer wäre weniger storbe. das als argumänt zum alli waffe verbiete bruche, isch aber falsch bzw unrealistisch...
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3790
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von siralos »

gheit mir eher um so amoklauf oder ebe dass i amerika fascht jede bulle cha wärde oder jede sehr eifach zu ne knarre cha cho.

wenn eine mit ne knarre umweddlet, isches chli angersch als wenn er es mit de füscht macht. die bildli vom maschtler wo irgend eine meint er heigi nid gwuesst dasss de und de froue prueglet oder was weiss ig isch, tuet eigentlich gar nued zu dere sach, dass de jung goof mit ne fetti knarre het wölle texas ranger spiele. aber es het alles zu derre ziit passt i america.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Mastler(P) »

siralos hat geschrieben: 21 Nov 2021 17:40die bildli vom maschtler wo irgend eine meint er heigi nid gwuesst dasss de und de froue prueglet oder was weiss ig isch, tuet eigentlich gar nued zu dere sach, dass de jung goof mit ne fetti knarre het wölle texas ranger spiele.
1. nöd mis bild.
2. klar weisch du was er hät welle mache.
3. er hät texas ranger welle spille? seisch das will du dich selber sehr vo fiktive fernseh figure lasch beeidrucke und sie versuechsch z'imitiere?
4. ich ha gar nöd gwüsst, dass du so guet englisch chasch:

Quelle
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Waldschrat
الشيطان
Beiträge: 2697
Registriert: 07 Okt 2010 08:25
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Waldschrat »

läck dä vaush isch a megamöngel vom strübschte
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3790
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von siralos »

Mastler(P) hat geschrieben: 21 Nov 2021 18:31
siralos hat geschrieben: 21 Nov 2021 17:40die bildli vom maschtler wo irgend eine meint er heigi nid gwuesst dasss de und de froue prueglet oder was weiss ig isch, tuet eigentlich gar nued zu dere sach, dass de jung goof mit ne fetti knarre het wölle texas ranger spiele.
1. nöd mis bild.
2. klar weisch du was er hät welle mache.
3. er hät texas ranger welle spille? seisch das will du dich selber sehr vo fiktive fernseh figure lasch beeidrucke und sie versuechsch z'imitiere?
4. ich ha gar nöd gwüsst, dass du so guet englisch chasch:

Quelle
1. tu hesch es hier its topic drii ta, also?
2 + 3. nei weiss ig nid, aber genauso wenig du und die hoschis äne am teich. aber ich denke er het ihne nid welle a fruendschafts armbändeli adreie und säge "hey, chömed, gönged hei und demonschtrieret nid" eine wo mit scharfi waffe annere demo gheit, het definitv eine ab.
4. was hettes uf sich mid de marvel zueg, hesch a traumata mit de marvel sachene? nur so als hint, bi kei marvel fanboy, vo daher isches mir so lang wie breit. :kicher:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

de wo mitem vaush red, isch de grössti möngi, destiny. mal en guete starcraft pro gsi.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Mastler(P) »

siralos hat geschrieben: 21 Nov 2021 20:22 1. tu hesch es hier its topic drii ta, also?
2 + 3. nei weiss ig nid, aber genauso wenig du und die hoschis äne am teich. aber ich denke er het ihne nid welle a fruendschafts armbändeli adreie und säge "hey, chömed, gönged hei und demonschtrieret nid" eine wo mit scharfi waffe annere demo gheit, het definitv eine ab.
4. was hettes uf sich mid de marvel zueg, hesch a traumata mit de marvel sachene? nur so als hint, bi kei marvel fanboy, vo daher isches mir so lang wie breit. :kicher:
1. nei han ich ebe nöd, du mongo. söll ichs no paar mal säge, bis es schnallsch?
2. demo's sind am tag durre gsi. am abig häts krawall geh, wie scho ah dä tage zuvor. dwaffe dient primär zur abschreckig. ebe, du häsch kei ahnig vo dem vorfall.
4. wenn eine schinbar fasch alles vo marvel grad luegt und di einzig beschwerde isch, dass es nöd glich wie im comic isch, tunkt so eper für mich scho wie en fanboy. aber okay.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Mastler(P) »

was häsch du überhaupt es gfühl wie vill anderi mitere "scharfe" waffe deht gsi sind? villi davo no versteckt, wie dä grosschrütz und sicher wie er au no ohni erlaubnis.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22464
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Jones »


siralos hat geschrieben:gheit mir eher um so amoklauf oder ebe dass i amerika fascht jede bulle cha wärde oder jede sehr eifach zu ne knarre cha cho.

wenn eine mit ne knarre umweddlet, isches chli angersch als wenn er es mit de füscht macht. die bildli vom maschtler wo irgend eine meint er heigi nid gwuesst dasss de und de froue prueglet oder was weiss ig isch, tuet eigentlich gar nued zu dere sach, dass de jung goof mit ne fetti knarre het wölle texas ranger spiele. aber es het alles zu derre ziit passt i america.
Du vermischisch leider chli viu theme, wome sött usenand halte inere Diskussion süsch füehrt sie zu nüt... Bild

Derzue chunnt, dass di weder ir materie uskennsch no di richtig über dä fall informiert hesch, wo asprichsch...

Schwierig schwierig...
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Mastler(P) »

chli am ribitle, dä gueti.

schwierig schwierig...
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Mastler(P) »

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3790
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von siralos »

Mastler(P) hat geschrieben: 22 Nov 2021 08:35
siralos hat geschrieben: 21 Nov 2021 20:22 1. tu hesch es hier its topic drii ta, also?
2 + 3. nei weiss ig nid, aber genauso wenig du und die hoschis äne am teich. aber ich denke er het ihne nid welle a fruendschafts armbändeli adreie und säge "hey, chömed, gönged hei und demonschtrieret nid" eine wo mit scharfi waffe annere demo gheit, het definitv eine ab.
4. was hettes uf sich mid de marvel zueg, hesch a traumata mit de marvel sachene? nur so als hint, bi kei marvel fanboy, vo daher isches mir so lang wie breit. :kicher:
1. nei han ich ebe nöd, du mongo. söll ichs no paar mal säge, bis es schnallsch?
2. demo's sind am tag durre gsi. am abig häts krawall geh, wie scho ah dä tage zuvor. dwaffe dient primär zur abschreckig. ebe, du häsch kei ahnig vo dem vorfall.
4. wenn eine schinbar fasch alles vo marvel grad luegt und di einzig beschwerde isch, dass es nöd glich wie im comic isch, tunkt so eper für mich scho wie en fanboy. aber okay.
1. ah stimmt, hesch recht. du tuesch halt schinbar fascht alles bildline vo verschwörigs u rechti sachene poschte, so tunkt es eper fuer mich dass es du immer bisch.
2. ja herte krwall, so wie öpe bi de corona demo. scho die ussag waffe dient zur abschreckig isch mega fail. sii mir hier alli kim jong un? du bisch wohl hert de fakte checker.
4. zu weller ziit hani gseit das alles so muess sie wie im comic und wenn me scho vo comics sind, da isch gloubs chli mehr armageddon als im real life. du hesch absolut kei ahnig vo comic's.
woher weisch du dass, dass ig alles vo marvel konsumier, bisch bi mir dahei gsi, hesch miis internet überwacht? :kicher:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

tuesch du rechti sachene poste du
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Mastler(P) »

1. lol.
2. vo welere demo redsch? wenn deht au autos igschlage und ahzündet worde sind, töhnts scho ähnlich.
3. das stimmt, ich kenn mich nöd guet mit comics us und ja, ich überwach dich.

aug: ich ha tendenziell scho recht, wenn ich poste. :yoberry:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3790
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von siralos »

Jones hat geschrieben: 22 Nov 2021 08:47
siralos hat geschrieben:gheit mir eher um so amoklauf oder ebe dass i amerika fascht jede bulle cha wärde oder jede sehr eifach zu ne knarre cha cho.

wenn eine mit ne knarre umweddlet, isches chli angersch als wenn er es mit de füscht macht. die bildli vom maschtler wo irgend eine meint er heigi nid gwuesst dasss de und de froue prueglet oder was weiss ig isch, tuet eigentlich gar nued zu dere sach, dass de jung goof mit ne fetti knarre het wölle texas ranger spiele. aber es het alles zu derre ziit passt i america.
Du vermischisch leider chli viu theme, wome sött usenand halte inere Diskussion süsch füehrt sie zu nüt... Bild

Derzue chunnt, dass di weder ir materie uskennsch no di richtig über dä fall informiert hesch, wo asprichsch...

Schwierig schwierig...
sind eigentlecht 2 sachene. zugang zu de waffe und de rasse diskriminierig.
das mit de infos isch so a sach, chommt de de nöchscht scho ume egge und seid fake info, mini sii real. :groel:
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3790
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von siralos »

Mastler(P) hat geschrieben: 22 Nov 2021 09:33 1. lol.
2. vo welere demo redsch? wenn deht au autos igschlage und ahzündet worde sind, töhnts scho ähnlich.
3. das stimmt, ich kenn mich nöd guet mit comics us und ja, ich überwach dich.

aug: ich ha tendenziell scho recht, wenn ich poste. :yoberry:
dann ueberwach mal richtig, ha ja scho mal gschriebe dass ig eher der dc fanboy bi und nid marvel. :typej: :mrgreen:

2. das i öschtriich, rotterdam, oder australie. sind dört ou irgendwelchi mongos mit halbautomatischi waffe umgsecklet um ihres hab und guet zu verteidige?
3. es gibt wiitus mehr als nume 2 comic verlagene. aber erklär doch bitte mal wo ig behouptet ha, dass alles so sött sii wie i de marvel comic.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Mastler(P) »

siralos hat geschrieben: 22 Nov 2021 09:41 dann ueberwach mal richtig, ha ja scho mal gschriebe dass ig eher der dc fanboy bi und nid marvel. :typej: :mrgreen:

2. das i öschtriich, rotterdam, oder australie. sind dört ou irgendwelchi mongos mit halbautomatischi waffe umgsecklet um ihres hab und guet zu verteidige?
3. es gibt wiitus mehr als nume 2 comic verlagene. aber erklär doch bitte mal wo ig behouptet ha, dass alles so sött sii wie i de marvel comic.
1. isch ja no schlimmer. :lol:
2. das isch au mega eifach ih länder wie australie....
3. han ich nie gseid. bisch eifach en comic nerd mitere verschobene wahrnehmig, wo jedä dräck inere 08/15 zitig glaubt. das du dene fiktive gschichte meh realismus zuesprichsch als gsund wär, lieht nah.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

HöR MAL UUF RECHTI SACHE POSTENE DU RECHTSVERDREHER DU.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3790
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von siralos »

Mastler(P) hat geschrieben: 22 Nov 2021 09:51
siralos hat geschrieben: 22 Nov 2021 09:41 dann ueberwach mal richtig, ha ja scho mal gschriebe dass ig eher der dc fanboy bi und nid marvel. :typej: :mrgreen:

2. das i öschtriich, rotterdam, oder australie. sind dört ou irgendwelchi mongos mit halbautomatischi waffe umgsecklet um ihres hab und guet zu verteidige?
3. es gibt wiitus mehr als nume 2 comic verlagene. aber erklär doch bitte mal wo ig behouptet ha, dass alles so sött sii wie i de marvel comic.
1. isch ja no schlimmer. :lol:
2. das isch au mega eifach ih länder wie australie....
3. han ich nie gseid. bisch eifach en comic nerd mitere verschobene wahrnehmig, wo jedä dräck inere 08/15 zitig glaubt. das du dene fiktive gschichte meh realismus zuesprichsch als gsund wär, lieht nah.
1. ou nume fuer en marvel fanboy :kicher:
2. und wo sind da rittenloelis mit sturmgwehr umegsecklet da hetts ja ou krawall ge, wo sind luet um ihr eigetum zu verteidige bliibet? du hesch frag no nid beantwortet.
3. wosch de jetzt usewinde?!
4. wenn eine schinbar fasch alles vo marvel grad luegt und di einzig beschwerde isch, dass es nöd glich wie im comic isch,
lol jetzt bisch no psycholog. das vo einem wo duurend gäge schwuli u schwarzi hetzed.
guet das mit de schwari oder sinds inder gsi, chan ig nachevollzieh...het ja sin grund dass du die weniger gärn hesch. :kicher:
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Mastler(P) »

2. in australie döfsch gar nüht, nöd mal uf ihbrächer schüsse. drum passiert das au so guet wie nie. wär es guets land für so en cuck wie dich.
3. vo wo? was isch dis problem?
ich hetz geg gar niemert, du missgeburt.
genau, ich ha gseid, dass di meischte inder ih dä IT nöd bruche chasch. die erfahrig händ au scho anderi da, oder susch wo mir bestätigt.
im gegesatz zu dir basiert mini meinig uf erfahrige wo ich mit anderne teil, also fakte. es wahrs und nüchterns urtail isch kei hetzi.

isch langsam guet?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Waldschrat
الشيطان
Beiträge: 2697
Registriert: 07 Okt 2010 08:25
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Waldschrat »

dä castle law sötts überall geh! ÜBERALL!

aber au ohni. liaber vorem richter als vorem cerberus.
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3790
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von siralos »

Mastler(P) hat geschrieben: 22 Nov 2021 10:08 2. in australie döfsch gar nüht, nöd mal uf ihbrächer schüsse. drum passiert das au so guet wie nie. wär es guets land für so en cuck wie dich.
3. vo wo? was isch dis problem?
ich hetz geg gar niemert, du missgeburt.
genau, ich ha gseid, dass di meischte inder ih dä IT nöd bruche chasch. die erfahrig händ au scho anderi da, oder susch wo mir bestätigt.
im gegesatz zu dir basiert mini meinig uf erfahrige wo ich mit anderne teil, also fakte. es wahrs und nüchterns urtail isch kei hetzi.

isch langsam guet?
2. Aha..also liegts am gsetz und nid wäg de demo oder krawall macher. Da ane muess amerika häre, aber mit de riichi waffe lobyischte wirsch das niemals dure bringe.
De rittenboum isch im grund gno nid schuld dass er mit ne sturmgwehr abegfahret isch um dört de mobb abzuschrecke.(wohlgemekrt mit scharfi mun.) Schuld treit regierig, dass sie erschtens a rasse problem het und 2tens dass dlrt jede mit a scharfi waffe cha umeseckle.

3. Was isch diis problem was ig konsumiere und was nid?
Nei du hetzisch gar nid, du tuesch nume luschtigi fideos und bildline poschte. :groel:
Ah uf erfahrige u höre u säge, also fakte grad. Nume wou du 1-2 mal schlechti erfahrige gmacht hesch und diis umfeld ou grad 2-3 mal schlechti erfahrige gmacht het, sinds grad alli schlächt?
Luschtig isch, dass it'ler us indie sitt jahrzehnt gfragt sind.

Guet sind 2 cremeschnittene oder besser wärs a späckchueche, das isch guet.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Mastler(P) »

siralos hat geschrieben: 22 Nov 2021 10:38 Ah uf erfahrige u höre u säge, also fakte grad. Nume wou du 1-2 mal schlechti erfahrige gmacht hesch und diis umfeld ou grad 2-3 mal schlechti erfahrige gmacht het, sinds grad alli schlächt?
Luschtig isch, dass it'ler us indie sitt jahrzehnt gfragt sind.
ich ha mit däne paar jahr zämme gschafft. es sin nöd 1-2 schlächti erfahrige, du tubbel. behaupt kenn scheiss wo 0 infos zue häsch. isch ja no schlimmer als mit dim halbwüsse. und gfragt sinds nur wills di billigschte sind. das alli schlächt sind, han ich au nöd gseid. häsch ja selber zitiert wo ich gschriebe han, dass mer die meischte nöd bruche chan. isch ja no schlimmer als nöd wüsse wer vor paar stunde es bild posted hät, oder nöd.

du bisch so en verfiggte ribit, man. heb eifach mal dis muhl, wenn kei ahnig häsch.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 39 Gäste