Bestaht interessä anner Cotton Guardian Force Saturn Tribute Bstellig hi im Forum

Was zum Dealen? Verkaufen/Tauschen/Kaufen oder Verschenken? Dann bist du hier richtig.

Moderator: agestuffer

Antworten
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Bestaht interessä anner Cotton Guardian Force Saturn Tribute Bstellig hi im Forum

Beitrag von agestuffer »

Hello Forum Hoschis...
Ich machs jetzt gliich wieder.... Bestellä für mich noch es paar Sachä im Herbst und chönt denn grad das hie no mitbestellä.....
Wer möcht, bitte bi mir meldä per PM. Merci

Cotton Guardian Force Saturn Tribute - (Japan version / English)
release date 09/30/2021 - Priisä sind nonig 100% sicher, aber wärdet sich irgendwo dettä umä bewegä...

PS4 normal edition - ca. CHF 50.00
PS4 special edition - ca CHF 100.00
Switch normal edition - ca CHF 50.00
Switch special edition - ca. CHF 100.00

Was au no wird bestellä für mich isch das da ..... Allenfalls wots ja au no grad einä...
Rolling Gunner + Overpower (Japan version)
Switch normal edition - ca. CHF 65.00
Switch special edition - ca. CHF 110.00

Oder was au immer ihr no wettet us Japan. Chans probierä mitzbestellä (natürlich jetzt id irgndwelche Retro Shizzle, sondern eher aktuelles Zeugs)
Au ASIA Version sind möglich. Eifach aafrag ich mache denn zgliichä bim Japan Händler.

Preise ohne Gewähr, kei Ahning was de YEN no macht bis im Septämber.... Wie immer machi aber sicher fairi Priisä..
WICHTIG dasmal aber - wer bestellt het bstellt... Akzeptierä kei Rückzieher/Annulation meh
Und ich erwartä vo de Besteller das sii innerhalb voe inerä Wuchä nach erhalt zahled...Han kei Luscht immer wieder mal am Gäld nachäzecklä..
(wer sich nid dra haltet, de muess nümm bi mier bestellä)... Machä das ja nur als Hobby und muess bi mim Händler immer in Vorleischtig gha, d.h. Gäld immer vorschiessä.

Merci und Gruss agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
onion
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1518
Registriert: 07 Okt 2010 15:40
Kontaktdaten:

Re: Bestaht interessä anner Cotton Guardian Force Saturn Tribute Bstellig hi im Forum

Beitrag von onion »

de bstellt eine privat für eus import und de muesch na gah stürme wägem zahle.
da chöme mir wieder die allerfeinste beleidigung i sinn, es fest wärs, aber schribe mal nüt.

ha etz leider scho selber bstellt wel gseit hesch heigsch ke bock.
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!

It was always stored in a protectiv case!
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Bestaht interessä anner Cotton Guardian Force Saturn Tribute Bstellig hi im Forum

Beitrag von agestuffer »

onion hat geschrieben: 28 Mai 2021 15:18 de bstellt eine privat für eus import und de muesch na gah stürme wägem zahle.
da chöme mir wieder die allerfeinste beleidigung i sinn, es fest wärs, aber schribe mal nüt.

ha etz leider scho selber bstellt wel gseit hesch heigsch ke bock.
Hoi Onion - absolut keis Problem.. Es muess niemer bi mir bestellä - ich han wieder es paar Sachä gsammlet bim Händler woni denn äbä im Herbst la la usäschickä. Darum, wer will chan, isch ja kei Verpflichtig.. :-)
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Papabäri und 28 Gäste