esch corona esch problem

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »

Öiche Bruefsstand chönnt sich übrigens au mal wehre de Blödsinn umzetze wo z Bern beschlosse wird. Kenne zwe Polizischte (oni dich) wo nid hinder dem chönd schtah, eine hed Endi Februar Kündigung gschribe.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

Nomau zum mitschriebe:
im September het üses demokratisch gwählte parlament es covid gsetz erlah.

Wie genau chunnsch du uf die schnapsidee, es gäbi ke gsetzlechi grundlag??

Mir passt o nid jedes gsetz. Z.b. max 120 uf dr outobahn
I chäm aber nie uf d'idee z'behoupte, es gäbi ke grundlag falls ig mal mit 140 blitzt und büesst wirde...
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »

Jones hat geschrieben:im September het üses demokratisch gwählte parlament es covid gsetz erlah.]
Falsch, es isch e Verordnig, keis Gsetz ;-)
Oder bisch du e Verordnigshüeter?
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

https://www.blick.ch/schweiz/klaeranlag ... 39551.html

s abwasser meint die 3 welle chunt.seit d ETH Analyse. abhängig vo bundesgelder.
Zuletzt geändert von thaeye am 06 Apr 2021 06:03, insgesamt 1-mal geändert.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von siralos »

Lol ihr und die teenies dürfen demonstrieren, aber mit maske und wenn ohne maske, dann mit abstand.....wo isch problem?

Wenn ihr sachen putt macht, dann fährt das gesetz gröberea geschütz auf, war und ist schon immer so gewesen.

Gewalt erzeugt gegengewalt, das aber noch zu unterstützen ist schon etwas fragwürdig. Ich hoffe deinw töchter sind nicht so dumm wie du. :kicher:
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Buccaneer »

Haha d Lüt hen d voll schiss.
Gester bini churz n Test go mache... Die hend dete sones Zelt ufgstellt. De chum ich und en andere Dude in Igangsbereich vom Zält und e Frau det inne juckt gad uf und gaht use und wartet jetzt vor em Zält. Die hed sich schier id Hose gschisse. Mir wäred im Igangsbereich drü Lüt mit genügend Abstand gsi. D Lüt hend alli vor em Zält en frischi Maske becho und Händ desinfiziert.
Nah woni hinne zum Zält usechume isch en grosse Platz. Dete isch ein einzigi Person gstande. Öppe 5 Meter vo mir wäg. Woni use chume gseht die mich und lauft gad paar Meter weg.
Die Lüt verströmed Angst so intensiv, dass wenn ich en Predator wär, würd ich sie gad frässe.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

Herr Rossi hat geschrieben:
Jones hat geschrieben:im September het üses demokratisch gwählte parlament es covid gsetz erlah.]
Falsch, es isch e Verordnig, keis Gsetz ;-)
Oder bisch du e Verordnigshüeter?
https://www.fedlex.admin.ch/eli/cc/2020/711/de

Drum heissts covid gsetz wius e verordnig isch.. auweia... Bild

Und nume zum säge: o wenn e verordnig ume isch, isch das nid 'ke rechtlechi grundlag'... ;-)

Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

Buccaneer hat geschrieben:Haha d Lüt hen d voll schiss.
Gester bini churz n Test go mache... Die hend dete sones Zelt ufgstellt. De chum ich und en andere Dude in Igangsbereich vom Zält und e Frau det inne juckt gad uf und gaht use und wartet jetzt vor em Zält. Die hed sich schier id Hose gschisse. Mir wäred im Igangsbereich drü Lüt mit genügend Abstand gsi. D Lüt hend alli vor em Zält en frischi Maske becho und Händ desinfiziert.
Nah woni hinne zum Zält usechume isch en grosse Platz. Dete isch ein einzigi Person gstande. Öppe 5 Meter vo mir wäg. Woni use chume gseht die mich und lauft gad paar Meter weg.
Die Lüt verströmed Angst so intensiv, dass wenn ich en Predator wär, würd ich sie gad frässe.
Geil :groel: Bild
Aber ja i gseh das o. D'lüt schisse teils i d'hose. Das wird o nid eifach wieder weg gah wenn d'mehrzahl gimpft isch... Bild

Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

den frög dich wieso, d regierig und ihri untertane haend d bevölkerig voll verwirrt mit ihrne "massnahme" und ihrere tolle Kommunikation. und da ja vill vo de regierig "abhängig" sind, haemmer jetzt so zueständ.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von siralos »

https://www.fedlex.admin.ch/eli/cc/2020/711/de

Gesetz.....mit massnahme.

Er postet imma no das qas ihm grad passt. :typej:

Ah sry, der jones isch schneller gsi.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

thaeye hat geschrieben: 06 Apr 2021 06:04 den frög dich wieso, d regierig und ihri untertane haend d bevölkerig voll verwirrt mit ihrne "massnahme" und ihrere tolle Kommunikation. und da ja vill vo de regierig "abhängig" sind, haemmer jetzt so zueständ.
es isch e mischig zwüsche medialer non-stop präsenz mit massiver übertriebig und de semi-ideale kommunikation vom BAG...
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31689
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von feeshlee »

das mittem schiss isch aber au chli relativ zu dä örtlichkeit. am samschti im bauhaus hämmer 10min lang parkplatz gsuecht, will völlig überrännt. im lade verteilt sich das dänn echli und trotzdem sind d'lüüt ganz normal ide gägend umegwuslet. mal abgseh vo dä maske. und luschtigi unterhaltige, wo nüd mit covid z'tue gha händ, hämmer au gfüehrt.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »

Jones hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:
Jones hat geschrieben:im September het üses demokratisch gwählte parlament es covid gsetz erlah.]
Falsch, es isch e Verordnig, keis Gsetz ;-)
Oder bisch du e Verordnigshüeter?
https://www.fedlex.admin.ch/eli/cc/2020/711/de

Drum heissts covid gsetz wius e verordnig isch.. auweia... Bild

Und nume zum säge: o wenn e verordnig ume isch, isch das nid 'ke rechtlechi grundlag'... ;-)
Ja und itz. Die Verordnig gilt nur binere Epidemie. Es gid aber keini, also mol, en mediali Epidemie gits.
S Gsetz griift da nid, chasch dreie wie wetsch. Darfsch aber gern no chli mit Maske und Abstand umelaufe :-)

Mir sind am Weekend im Berner Oberland gsi imene Hotel. De Wirt hed sini Stammchunde ganz normal bedient am Tisch und hesch au als Nidhotelgast chönne Znachtesse und Zmörgele. Super Typ de Maa.

Lueg Jones, du darfsch dis Fähnli no chli schwinge. Es wird so lang chlöpfe bis die verfassigswidrige Massnahme ufghobe sind.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

Herr Rossi hat geschrieben: 06 Apr 2021 06:39
Ja und itz. Die Verordnig gilt nur binere Epidemie. Es gid aber keini, also mol, en mediali Epidemie gits.
S Gsetz griift da nid, chasch dreie wie wetsch. Darfsch aber gern no chli mit Maske und Abstand umelaufe :-)

Mir sind am Weekend im Berner Oberland gsi imene Hotel. De Wirt hed sini Stammchunde ganz normal bedient am Tisch und hesch au als Nidhotelgast chönne Znachtesse und Zmörgele. Super Typ de Maa.

Lueg Jones, du darfsch dis Fähnli no chli schwinge. Es wird so lang chlöpfe bis die verfassigswidrige Massnahme ufghobe sind.
bisch ächt nur no am trolle...
ob's itz e epidemie isch oder nid. das gseh wohl alli chli anders. offebar gsehts aber praktisch jedi regierig uf dr welt eso.. ussert viellech die vom bolsonaro...

i säge nid, dass ig die massnahme alli guet finde. hani nie, wirdi nie! bi z.b. mega froh, hani itz es einzubüro und muess ke maske trage bim schaffe! :herzli:

momentan geits um dini ussage, dass es ke gsetzlechi grundlag gäbt und das isch erwiesenermasse falsch. nur wiu für di persönlech ke epidemie vorliegt, heisst das nid, dass das gsezt nid gilt!

dass es wird chlöpfe bis d'epidemie verbi isch, isch mir siteme jahr klar... i ha mini konsequenze zoge... ;-)
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Buccaneer »

feeshlee hat geschrieben: 06 Apr 2021 06:20 und luschtigi unterhaltige, wo nüd mit covid z'tue gha händ, hämmer au gfüehrt.

Waaaas? Mer cho no über öppis anders rede?
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Buccaneer »

Epidemie/Pandemie isch ja eigentlich glich, was de Rossi oder d Regierig dänkt...
Für die Wörter gids en Definition und ez müsst mer ahand vo de Fakte passe, öb die Definition passt oder nid... ich wiess nid, isch mir glich.

Ha am Weekend die verwandte bsuecht. Sind e 5 chöpfigi Familie. Die sind zäme id Ferie gfahre. Mehreri Stunde im gliche Auto ghoked und i de Ferie relativ nöch ufenand. Zur Zyt vo de Autofahrt hed mindesten s 1 scho gha (nachträglich uscho). Insgesamt hend nume 2 das Corona gha... Obwohl die zfüfte uf so ängem Rum zäme gsi sind und kuschled hend...
Hani nid checkt... Müssted nid all 5 das gha ha? Oder mindestens 4/5?
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »

Buccaneer hat geschrieben:Für die Wörter gids en Definition und ez müsst mer ahand vo de Fakte passe, öb die Definition passt oder nid.
DAS!
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

gueti frag. git gnue fäll, wo sich lüt nid agsteckt hei, womers erwartet hätt.
oder aber dr test isch false-negativ. isch bi mir o so gsi im dezember...

und wenn denn no e verlouf ohni symptom hesch, geisch ja kes 2. mau gah teste idR...
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

Herr Rossi hat geschrieben: 06 Apr 2021 07:28
Buccaneer hat geschrieben:Für die Wörter gids en Definition und ez müsst mer ahand vo de Fakte passe, öb die Definition passt oder nid.
DAS!
Pan·de·mie /Pandemié/
Substantiv, feminin [die]MEDIZIN

sich weit ausbreitende, ganze Landstriche, Länder erfassende Seuche; Epidemie großen Ausmaßes
DAS!
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »

Jones hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben: 06 Apr 2021 07:28
Buccaneer hat geschrieben:Für die Wörter gids en Definition und ez müsst mer ahand vo de Fakte passe, öb die Definition passt oder nid.
DAS!
Pan·de·mie /Pandemié/
Substantiv, feminin [die]MEDIZIN

sich weit ausbreitende, ganze Landstriche, Länder erfassende Seuche; Epidemie großen Ausmaßes
DAS!
Also wie d Gripp. Krass wie unverantwortigsvoll mir sit Jahrzehnte glebt hend. Sofort alli isperre rückwirkend!
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »

Jones hat geschrieben:gueti frag. git gnue fäll, wo sich lüt nid agsteckt hei, womers erwartet hätt.
oder aber dr test isch false-negativ. isch bi mir o so gsi im dezember...

und wenn denn no e verlouf ohni symptom hesch, geisch ja kes 2. mau gah teste idR...
Mer redet da vomene Test wo nid für d Diagnostik geignet isch. Schtat sogar und de Packigsbilag vom PCR Test...
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

Herr Rossi hat geschrieben: 06 Apr 2021 07:39
Jones hat geschrieben:gueti frag. git gnue fäll, wo sich lüt nid agsteckt hei, womers erwartet hätt.
oder aber dr test isch false-negativ. isch bi mir o so gsi im dezember...

und wenn denn no e verlouf ohni symptom hesch, geisch ja kes 2. mau gah teste idR...
Mer redet da vomene Test wo nid für d Diagnostik geignet isch. Schtat sogar und de Packigsbilag vom PCR Test...
isch eso... regt mi o uf, dass nur uf de fallzahle umegritte wird.
und dennoch gsehesch d'uswirkige i de sterbezahle und i de uslastig vo de intensivstatione. aber das bestrittisch du ja o.. drum bringts gar nüt, da drüber no z'schriebe...
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »

Ich bestrite das nid, aber es isch verglichbar mit schwerere Grippejahr. D Massnahme sind jedoch unverhältnismässig. Tscheggsch?
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Buccaneer »

So ez tünd einisch normal!

Muss/chan mer unterscheide.
https://www.ideal-versicherung.de/magaz ... e-epidemie
Pandemie oder Epidemie – was ist der Unterschied?
In Fachkreisen ist von einer Epidemie die Rede, wenn eine Infektionskrankheit in einem Land oder größeren Landstrich zur Massenerkrankung wird. In Deutschland gilt die Regel: Wenn etwa zehn bis zwanzig Prozent der Bevölkerung während der jährlichen Grippezeit erkranken, handelt es sich um eine Epidemie. Im Normalfall trifft es deutlich weniger Menschen. Unter Pandemie versteht man eine Epidemie, die weltweit auftritt. Die Begriffe „pan“ und „demos“ stammen aus dem Griechischen und bedeuten „alles“ und „Volk“. Das ganze Volk also. Von Pandemien sind extrem viele Menschen betroffen. Dabei gibt es keine klare Regel, in welchen zeitlichen Abständen Pandemien auftreten. Im vergangenen Jahrhundert belief sich der zeitliche Ablauf zwischen 11 und 39 Jahren.
Hemmer en Pandemie?
Pandemie (von altgriechisch παν pan ‚gesamt, umfassend, alles’ und δῆμος dēmos ‚Volk‘) bezeichnet eine „neu, aber zeitlich begrenzt in Erscheinung tretende, weltweite starke Ausbreitung einer Infektionskrankheit mit hohen Erkrankungszahlen und i. d. R. auch mit schweren Krankheitsverläufen.“
Was spricht defür:
- Wältwit
- Infektionskrankheit
- hohe Erkankungszahlen

Was spricht degäge?
- I.d.R schwerem Kranheisverläufen? (1. Nur en chline Teil verlauft schwer 2. Ab wenn sich en Verlauf schwär?) [vo Sterblichkeit, Mortalität staht nix i de Defintion.]


Zeitlich begrenzt? Wer weiss...


Also mer chönnti sich strite.
Dezue chunnt, dass d WHO d Definition für Pandemie chli andersch usleiht und alli richted sich nach dene. Und d WHO chan die Definition au ändere. was si vor paar Jahr au mal gmacht hed.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

Herr Rossi hat geschrieben: 06 Apr 2021 07:43 Ich bestrite das nid, aber es isch verglichbar mit schwerere Grippejahr. D Massnahme sind jedoch unverhältnismässig. Tscheggsch?
die Disskussion hei mer scho gfüehlti 100x gfüehrt..
isches nid schlimmer weg de massnahme oder si d'massnahme übertriebe im verhältnis zu de zahle wo ja nid höcher si als ime schlimme grippejahr...
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: falagar und 37 Gäste