PC Master Race

In den Weiten der Galaxie: Technik!

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel

Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Buccaneer »

1. Ich bin hert gamesüchtig!
2. Mir hend en Feriewohnig im Tessin. Mängmal gangi allei det abe zum chli chille. Und chli chille isch unter anderem eis game.
3. Mängmal hani d Familie debi. De muss i erst rächt chille! Tags über chli im Verzsacatal ume humple und am Abig, wenn die heure Saubandi im näscht isch, eis gämerle.
4. Frühner hani amel gschäftsmässig is Usland dörfe. Vo de Zyt her hed amits nid glanged gross was aluege oder bisch anderisch i de trurige Pampa gsteckt (z.B. im Zentrum vo Wien) :lol:
5. Ich bin hert gamesüchtig! Hani das scho gseid?
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Mastler(P) »

spill doktor mario. dä gitt dir medizin.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Vyse »

:lol:

1. Game-Streaming (Stadia usw.), git mittlerwiile ja diversi Ahbüüter (gwüssi, wo besser säged als Stadia) aber weiss nöd, wie guet dass es verhebet.

2. Schlepp en externi Grafikcharte mit. Wänn e Rundi Game willsch, hänksch die an Laptop. Dä Laptop muen aber entsprechändi Ahschlüss ha.

3. Ich bin mier da nöd ganz sicher aber ich glaube, per Remote-Zugeriff über en Laptop uuf em eigene PC Game, taugt immer nonig viel, weiss aber nöd, ob mitlerwiile sich die Sach wiiterentwickled hät.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Buccaneer »

Ich frag nach enere eifache Lösig und du meinsch ich söll en Graka-Koffer umeschleppe. Gahts no?

Aber merci einewäg für de Input... Stadia? Isch das nid das Bruchlandigsprodukt vo Google? wott ja eigentli kei neue Dienst, Platform, App what ever... Eifach uf min HomePC zuegriffe und zocke was dete druff isch...
Stune ez nid schlächt. Han dänkt was easy mit Vita und PS4 gaht sigi keis Problem für Master Race!
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Mastler(P) »

Buccaneer hat geschrieben:Ich frag nach enere eifache Lösig und du meinsch ich söll en Graka-Koffer umeschleppe. Gahts no?
ich seg ja gameboy langed! :o

han wake on lan nie persönlich brucht, da ich kenn mensch bin wo abhängigkeite entwicklet.. :vortex:
aber theoretisch müsstisch ja zersch mal irgendwie uf dis lan cho, nöd?
müsstisch aso zb. zersch es vpn chönne ufbaue zum din pc chönne ufzwecke.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Herr Rossi »

Buccaneer hat geschrieben:1. Ich bin hert gamesüchtig!
2. Mir hend en Feriewohnig im Tessin. Mängmal gangi allei det abe zum chli chille. Und chli chille isch unter anderem eis game.
3. Mängmal hani d Familie debi. De muss i erst rächt chille! Tags über chli im Verzsacatal ume humple und am Abig, wenn die heure Saubandi im näscht isch, eis gämerle.
4. Frühner hani amel gschäftsmässig is Usland dörfe. Vo de Zyt her hed amits nid glanged gross was aluege oder bisch anderisch i de trurige Pampa gsteckt (z.B. im Zentrum vo Wien) Bild
5. Ich bin hert gamesüchtig! Hani das scho gseid?
Ha geschter wäg dinere Frag no em Kolleg aglüte wo sich Afangs letscht Johr mit genau dem Thema befasst het.
Er hed sich zerscht für das da entschiede:
https://shadow.tech/chde" onclick="window.open(this.href);return false;

Nach paar Mönet hed er sich denn aber selber e guete Rechner zämegschtellt woner i sim Atelier hed und griift vo dehei via parsec mit sim Laptop druf zue.
https://parsecgaming.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Er isch sehr zfriede
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Buccaneer »

Eh geil! Merci vielmal!
Da muss mi ez gad schlau mache. Gseht suprig us uf de ersti Blick!
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Herr Rossi »

Ja mit Parsec merkt ers amigs gar nid dass er streamt. Bruchsch eifach dehei e guete Uploadspeed.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Vyse »

Ha gester die erst Komponänte kauft für miin neu Peze: i7-10700KF/3.80 GHz
(vergünstigt gsi um über 80.-. "KF" will mich Overclocking nöd interessiert und Intel, will ich das so möcht).

Irgendwelchi Vorschläg, wie ich Fläschehäls i dä Leistig vermiide? Ich will def. 32 GB Ram aber wälle genau? Langed 3200Mhz? Und isch zweier Konfig guet oder eher 4x8GB?
Bi dä aktuelle sinds folgendi Latenzziite: CL16-18-18-36 (kei Ahnig, wie das z interpretiere isch).

Zuedäm sölls es matx Board si.

sNetzteil nimm ich glaub vom alte PC (bequiet 580W Bronze), sött glaubs lange, oder?
sGhüüs isch au es alts (chaufe no paar neui Noctua Ghüüslüfter, zuesätzliche gits no e eigeni Modifikation für dAbluft).

Bzgl. Grafikcharte bini mier grad mega unsicher. Wahrschiinli warti no en Monät oder so und luege wie sich dLag entwicklet. Evtl. lahn ichs sogar mit dä RTX 3080 und chauf mier e 2080 Super, ich will eh kei 4K. Allerhöchschtens 2K aber hauptsächlich 1080p, defür besseri Grafik und meh fps.

Fürs System will ich e 256GB M.2 SSD aber wälli?
(Für Games ebbefalls en M.2 aber 1TB und für Dateplunder han ich scho e 6TB mechanischi)
Dateianhänge
Ram.jpg
GD05B-USB-3.0-3-4.jpg
GD05B-USB-3.0-3-4.jpg (31.21 KiB) 4657 mal betrachtet
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Jones »

Gloub für 1080p würdi mit das Geld füre 3000er charte definitiv spare... Meh fps bi 'low res' bedingt ja eher e schnelli cpu als e mörder gpu...
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Vyse »

Stimmt. Bi höchuuflösendem Game isch glaubs viel RAM uuf dä GPU wichtig.

Ha jetzt das Board kauft.
Dateianhänge
mainboard.jpg
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Vyse »

Jup, chlineri Bauform vo dä Hauptplatine für chlineri Ghüüs.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Jones »

https://www.digitec.ch/de/s1/product/jo ... c-13802639" onclick="window.open(this.href);return false;


Meinige zu dem?
Pris/leischtig gseht fair us findi... Bi im Konfigurator uf mifcom nid besser weg cho...

Irgendwas wo nid passt?

Spiele ufeme 1440er Monitor. vorzugswiis Shooter...
I weiss, e 3070er täts wohl o aber falls ig doch mau uf 4k wechsle, hani meh Reserve... lol
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von BrainBug »

ah nein. JETZT KEINE PC KAUFE.

:typej: :typej: :typej:

in zwei woche kommen die neuen ryzen 5000 CPUs

argl


zum RAM: glaubs hab dazu einiges auf den letzten drei seiten geschrieben
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von BrainBug »

Jones hat geschrieben:https://www.digitec.ch/de/s1/product/jo ... c-13802639


Meinige zu dem?
Pris/leischtig gseht fair us findi... Bi im Konfigurator uf mifcom nid besser weg cho...

Irgendwas wo nid passt?

Spiele ufeme 1440er Monitor. vorzugswiis Shooter...
I weiss, e 3070er täts wohl o aber falls ig doch mau uf 4k wechsle, hani meh Reserve... lol
das gehäuse sieht extrem ungeeignet aus für ne 340W GraKa
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Jones »

Big Navi würdi sicher no abwarte...
Aber Mal so als Idee...

Zghüs zchli? Oder was isch zproblem?
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Vyse »

BrainBug hat geschrieben:ah nein. JETZT KEINE PC KAUFE.

:typej: :typej: :typej:

in zwei woche kommen die neuen ryzen 5000 CPUs
Ich will kei AMD Produkt oder erwartisch, dass Intel en Preisanpassung wird vornäh?
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31689
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von feeshlee »

btw. gits en weg vorem uspacke usefinde, od die ram-riegel oder s'mainboard mit somne fiepsi 28mm ventilator chunt? jetzt mal abgseh devo, es unboxing vid vo jedem produkt inez'ieh :x
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von BrainBug »

Jones hat geschrieben:Big Navi würdi sicher no abwarte...
Aber Mal so als Idee... Bild

Zghüs zchli? Oder was isch zproblem?

is nid so als könnte man grad ne 3080 bekomme. hab 3 bestellt, zwei wurden storniert und eine auf unbestimmte zeit verschoben, obwohl se angeblich ab lager leiferbar war :groel:

air flow ist das problem.
bis auf blower-style grakas wirbeln alle nur die luft im gehäuse rum. die gehäuselüftung muss die wärme dann abtranspiertieren. bei 90% von den neuen gehäusen ist airflow aufgrund von plexiglas und RGB scheisse ziemlich beschissen.

das ist umso wichtiger je mehr TDP die komponenten haben. highend grakas sind effektiv beim game die größten verbaucher.
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von BrainBug »

Vyse hat geschrieben:
BrainBug hat geschrieben:ah nein. JETZT KEINE PC KAUFE.

:typej: :typej: :typej:

in zwei woche kommen die neuen ryzen 5000 CPUs
Ich will kei AMD Produkt oder erwartisch, dass Intel en Preisanpassung wird vornäh?

versteh zwar nid wieso, aber evtl. auch das.

wenn die gerüchteküche recht behält, wird intel im oktober ziemlich zerbärstelt.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Vyse »

BrainBug hat geschrieben:

versteh zwar nid wieso, aber evtl. auch das.
Ich vertraue dä Intel-Qualität meh als AMD. Wänn ich en neue PC chaufe, wird ich dBasis vom Grät (Netzteil, Mainboard, RAM, CPU) mind. 7 Jahr verwände (dä aktuell PC isch über 10 Jahr alt mit eme 1. Gen. i7 und ich game no immer neuschti Games druff ohni Problem).
BrainBug hat geschrieben:
wenn die gerüchteküche recht behält, wird intel im oktober ziemlich zerbärstelt.
Nacher chonnts so uuse, wie bi dä RTX3080, Leischtigsverdopplig... ja ne, is klar.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Jones »

BrainBug hat geschrieben:
Jones hat geschrieben:Big Navi würdi sicher no abwarte...
Aber Mal so als Idee... Bild

Zghüs zchli? Oder was isch zproblem?

is nid so als könnte man grad ne 3080 bekomme. hab 3 bestellt, zwei wurden storniert und eine auf unbestimmte zeit verschoben, obwohl se angeblich ab lager leiferbar war :groel:

air flow ist das problem.
bis auf blower-style grakas wirbeln alle nur die luft im gehäuse rum. die gehäuselüftung muss die wärme dann abtranspiertieren. bei 90% von den neuen gehäusen ist airflow aufgrund von plexiglas und RGB scheisse ziemlich beschissen.

das ist umso wichtiger je mehr TDP die komponenten haben. highend grakas sind effektiv beim game die größten verbaucher.

hmm.. itz hätti e gtx3080er ar hand zume faire pris...
aber ufrüschte vom alte system? da bini nid sicher, ob das denn chüehltechnisch was tougt? :roll:
so chämi miteme tusiger weg. es neus system isch 2000.--
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von BrainBug »

Vyse hat geschrieben:
BrainBug hat geschrieben:
wenn die gerüchteküche recht behält, wird intel im oktober ziemlich zerbärstelt.
Nacher chonnts so uuse, wie bi dä RTX3080, Leischtigsverdopplig... ja ne, is klar.
hab ich auch nie gesagt. ich schrob im april
BrainBug hat geschrieben:drecks intel 9900k und dann mitm 2666Mhz Ram. wer konfiguriert so ne scheisse :typej: :typej: :typej:

also wenn de eh bis cyberpunk warte willst, dann würd ich jetzt nix kaufe. mit den neuen konsolen, solltes im herbst auch die nächste graka generation gebe (vorbehaltlich etwaiger coronabedingter verzögerungen). und dann wirste die leistung von 1500 stutz grakas in denen für 700 finde.
und damit war ich tatsächlich noch zu konservativ


Vyse hat geschrieben:
BrainBug hat geschrieben:

versteh zwar nid wieso, aber evtl. auch das.
Ich vertraue dä Intel-Qualität meh als AMD. Wänn ich en neue PC chaufe, wird ich dBasis vom Grät (Netzteil, Mainboard, RAM, CPU) mind. 7 Jahr verwände (dä aktuell PC isch über 10 Jahr alt mit eme 1. Gen. i7 und ich game no immer neuschti Games druff ohni Problem).

ich hab en 13 Jahre alten AMD CPU in der werkstatt stehe. der funktioniert immer noch. AMD hat mir TSMC 7nm den moderneren & schlichtweg besseren prozess als intel. zudem aufgrund der signifikannt geringeren leistungsaufnahme auch physikalisch einfach weniger verschleiß. kurz gesagt: ich verstehe deinen punkt einfach nid.
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von BrainBug »

hab jetzt ne 3080 seit drei wochen. die treiber sind zurzeit ne katastrophe :groel:

4k/120 aufm LG OLED :sabber:
Jones hat geschrieben:
BrainBug hat geschrieben:
Jones hat geschrieben:Big Navi würdi sicher no abwarte...
Aber Mal so als Idee... Bild

Zghüs zchli? Oder was isch zproblem?

is nid so als könnte man grad ne 3080 bekomme. hab 3 bestellt, zwei wurden storniert und eine auf unbestimmte zeit verschoben, obwohl se angeblich ab lager leiferbar war :groel:

air flow ist das problem.
bis auf blower-style grakas wirbeln alle nur die luft im gehäuse rum. die gehäuselüftung muss die wärme dann abtranspiertieren. bei 90% von den neuen gehäusen ist airflow aufgrund von plexiglas und RGB scheisse ziemlich beschissen.

das ist umso wichtiger je mehr TDP die komponenten haben. highend grakas sind effektiv beim game die größten verbaucher.

hmm.. itz hätti e gtx3080er ar hand zume faire pris...
aber ufrüschte vom alte system? da bini nid sicher, ob das denn chüehltechnisch was tougt? :roll:
so chämi miteme tusiger weg. es neus system isch 2000.--

was haste jetzt für n system / CPU?

wieso baust du dir nid einfach was mit der 3080 und in nem anständigen gehäuse?
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 18 Gäste