esch corona esch problem

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

Ribit hat geschrieben: Ich sehe die aktuelle "Corona-Krise" für fast alles auch als Chance, da man einmal mehr bemerkt dass keiner von uns ewig lebt und dass Zusammenhalt und Zukunftsplanung wichtiger ist als jemals zuvor.[/b]
typisch, widr mal "zämähalt" aber kei wiiteri definition was das heisst, schlagwörter par xcellence, ebe weniger zämähalt idiot (weniger produkt us china, abhängigkeite verhindere), aber ebe, die dumme regieret und werdet gnau din schluss us dere krise zieh: HUMan, MEH ZÄMÄHALT, ABER NÖD ÜBERLEGE DAS IN EUROPA NIX MEH UME ISCH. IDIOTE

füllet oi scheissfloskle endlich mal mit inhalt. scheiss globalistekaste haet s dumme volk voll i de händ mit motivationssprüchli, unglaulblich.. TOGETHER FOREVER; ZàMà SIND MIR EIS! Zämä eis klatsche ufem balkon obwohl na nöd igsperrt bisch!

d chance us dere krise isch: abhängigkeite zruggfahre i kritische pünkt fürd landesversorgig. und zwar für jedes land in europa.
aber ebe....
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

thaeye hat geschrieben: füllet oi scheissfloskle endlich mal mit inhalt. scheiss globalistekaste haet s dumme volk voll i de händ mit motivationssprüchli, unglaulblich.. TOGETHER FOREVER; ZàMà SIND MIR EIS! Zämä eis klatsche ufem balkon obwohl na nöd igsperrt bisch!

d chance us dere krise isch: abhängigkeite zruggfahre i kritische pünkt fürd landesversorgig. und zwar für jedes land in europa.
aber ebe....
:!: und die Tatsach, dass dLüüt sich nöd um e präziesi, konkreti Sprach bemüehd, wies seisch. Leeri Worthülsene uuselah, wo dä Anschiin mached, sie häged Inhalt aber sobald um sKonkrete gaht, zerfallets i Bedüütigslosigkeit.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Vyse hat geschrieben:Krass, es wird über 40 Milliarde id Wirtschaft bracht. Mich nimmts Wunder, wies en Missbruch vo däre Hilfeleistig wännd gwährleischte.
Warum muess es de unbedingt e missbruch gäh dire meinig nah dass meh das muess sicherstelle? Bild

Da no öpis zum amüsiere (o wenn ers eigentlech nid so meint BildBild)

https://youtu.be/70lPyGNATcA" onclick="window.open(this.href);return false;

Gesendet von meinem Mi A3 mit Tapatalk
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Zuegäh, es isch miin erst Gedanke gsi :oops: Ich meine, ich chönnts für mich sälber moralisch nöd verträtte aber miini Überleggig isch scho grad gsi... "Hmm, ok halbi Million go abhebe und für die nächschte 15-20 Jahr nümm go schaffe, wälli Papierli müesst me defür fälsche?"
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Geil isch ja mal wieder, dass meh dr profit de banke laht und z'risiko am stürzahler übertreit.. kenne mer doch irgendwoher...

thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Jones hat geschrieben:Geil isch ja mal wieder, dass meh dr profit de banke laht und z'risiko am stürzahler übertreit.. kenne mer doch irgendwoher... Bild

hey sie sind doch nöd de pestalozzi :groel: wie ich de ueli guet find :groel:
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Voll! Ich lose so politische Rede suscht eh nie zue und ha dä Ueli nur am Rand wahr gnoh (wänn überhaupt). Er isch guet! Null Bullshit-Tolleranz, klari Ahsahge, usw. Gopf, dass ich das säge, lol.
Zuletzt geändert von Vyse am 21 Mär 2020 10:39, insgesamt 1-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

übrigens isch das gschichtli vowege de trump welli en agebliche "impfstoff" ufchaufe us dütschland und den nur fürd usa nütze, au chli en ente gsi. leidr chasch halt würkli niemertem meh traue. die gschicht isch gross gspielt worde die wuche. irgendwas gat halt scho ab.
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0

Beitrag von agestuffer »

Vyse hat geschrieben:Wie gahts eigentli em XYBot siine Schwö?
Was hetsi. Hani war verpasst..
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Er hät verzällt, sie schaffi ebbefalls im med. Beriich und sie hägs verwütscht mit em Virus und müessi jetzt dihei bliibe.
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

isch sini schwö 52i? er hät eifach gseid en fall ih dä familie, nix schwö.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Sorry, häsch rächt! Fake News vo mier... hät miis Hirn wohl irgendwelchi Infos zämmedichtet.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Vyse hat geschrieben:Sorry, häsch rächt! Fake News vo mier... hät miis Hirn wohl irgendwelchi Infos zämmedichtet.
das topic isch voll mit fake news ;) au vo mir ;) und so laufts dusse halt momentan au.
abyss
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von abyss »

Bi üs wirds wohl chlepfe nöchscht Wuche! Möcht nid Personalchafin si. Jede Tag neui Wisige. Paar Müsterli. Produktion darf Kleider nüme wächsle ir Garderobe. D.h. mir sötte mit de dreckige Lumpe hei. (Chemie - Farbebetrieb) Genau, z Auto versüche und verschmutze. Ufenthaltruum darf me nüme bruche. (Vorher max. 6 Persone, hett klappt i üsere Schicht) Mir söue itz Pause eifach dusse mache. Esse/trinke...Isch ja zum Glück Summer und so..nid dasdi no irgendwie erchätisch.. :lol: Kantine hett komischerwiis no offe. Bürofürz und Kader gö dert ga ässe. :roll: En Farce das ganze. Gah schono gern ga schaffe, aber wensis nid im Griff hei und nume Schnapsideene, besser close für 2 Wuche. Wertschätzig vo Mitarbeiter gseht anders us. Findes ou grob fahrlässig, das Lüt mit Vorerchrankige immer no am schaffe si. Eigentlich müesste mir alli zumene Corona Test. Aber äbä, meh lohts lo druff abcho, bis eine dä Scheiss hett. Wenns nid scho so isch. Wird sicher spannend nöchscht Wuche. Randalle. Lo mir also nid alles loh biete. Bi kei Strasseköter... :lol: Gummihalskader, watch your steps... 8-) :arnold:
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

bi ois haends d lohnliste gna vo jeder abteilig und die "höchstverdienende (meistens halt eifach älter) uf 0% abgesetzt (Churzarbet). die junge dörfet jetzt 300% schaffe und haend s knowhow nöed. so verschleppsch en konkurs. schad, haet zumindest nah 1 stund meh ziig gna um gnau jetzt die lüüt izsetze wo dir jetzt chönd helfe. nah chli kompetenz mit chöste abgliche, aber ebe, wiiter is loch.
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Ribit X Titan »

Ich war heute in Bäckerei, Käserei, Migros Supermarkt und bei einem Hausbesuch. Jetzt bin ich wieder zuhause und vielleicht bald ein violett leuchtender Zombie... aber das viele Essen was ich nun habe war es echt wert, besser mit vollem anstatt leerem Magen in den Himmel fliegen, also beim Übergang vom Zombie zum Engel natürlich.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

abyss hat geschrieben:Bi üs wirds wohl chlepfe nöchscht Wuche! Möcht nid Personalchafin si. Jede Tag neui Wisige. Paar Müsterli. Produktion darf Kleider nüme wächsle ir Garderobe. D.h. mir sötte mit de dreckige Lumpe hei. (Chemie - Farbebetrieb) Genau, z Auto versüche und verschmutze. Ufenthaltruum darf me nüme bruche. (Vorher max. 6 Persone, hett klappt i üsere Schicht) Mir söue itz Pause eifach dusse mache. Esse/trinke...Isch ja zum Glück Summer und so..nid dasdi no irgendwie erchätisch.. :lol: Kantine hett komischerwiis no offe. Bürofürz und Kader gö dert ga ässe. :roll: En Farce das ganze. Gah schono gern ga schaffe, aber wensis nid im Griff hei und nume Schnapsideene, besser close für 2 Wuche. Wertschätzig vo Mitarbeiter gseht anders us. Findes ou grob fahrlässig, das Lüt mit Vorerchrankige immer no am schaffe si. Eigentlich müesste mir alli zumene Corona Test. Aber äbä, meh lohts lo druff abcho, bis eine dä Scheiss hett. Wenns nid scho so isch. Wird sicher spannend nöchscht Wuche. Randalle. Lo mir also nid alles loh biete. Bi kei Strasseköter... :lol: Gummihalskader, watch your steps... 8-) :arnold:
die chöntet mir id schueh blase. in 3 monet gset d schwiiz eh ganz anderst uus. vo dem her , spielt villes kei rolle meh was gsi isch.
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Ribit X Titan »

Hoffentlich mit doppelt soviel Wald und halb sovielen Menschen.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Ribit hat geschrieben: halb sovielen Menschen.
:shame:
abyss
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von abyss »

Ribit hat geschrieben:Ich war heute in Bäckerei, Käserei, Migros Supermarkt und bei einem Hausbesuch. Jetzt bin ich wieder zuhause und vielleicht bald ein violett leuchtender Zombie... aber das viele Essen was ich nun habe war es echt wert, besser mit vollem anstatt leerem Magen in den Himmel fliegen, also beim Übergang vom Zombie zum Engel natürlich.
Naja chum Ribu! Bisch na no jung und buschber! Wirsch du locker überläbe! ;) :1thumb:
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Vyse hat geschrieben:Zuegäh, es isch miin erst Gedanke gsi :oops: Ich meine, ich chönnts für mich sälber moralisch nöd verträtte aber miini Überleggig isch scho grad gsi... "Hmm, ok halbi Million go abhebe und für die nächschte 15-20 Jahr nümm go schaffe, wälli Papierli müesst me defür fälsche?"
Du bisch misstrauisch wils du würsch mache. Eich logisch.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Vyse hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben: füllet oi scheissfloskle endlich mal mit inhalt. scheiss globalistekaste haet s dumme volk voll i de händ mit motivationssprüchli, unglaulblich.. TOGETHER FOREVER; ZàMà SIND MIR EIS! Zämä eis klatsche ufem balkon obwohl na nöd igsperrt bisch!

aber ebe....
:!: und die Tatsach, dass dLüüt sich nöd um e präziesi, konkreti Sprach bemüehd, wies seisch. Leeri Worthülsene uuselah, wo dä Anschiin mached, sie häged Inhalt aber sobald um sKonkrete gaht, zerfallets i Bedüütigslosigkeit.
Cool, am beschte fanged ihr beide mal ah mit konkrete Vorschläg für zielfüerendi Massnahme. Bi gschpannt
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Isch ja nöd miin Beriich oder miini Kompetänz oder Verantwortig. Wänn mier en Punkt sinnvoll erschiint, versuech en natürli zformuliere. Ich bemüeh mich um e präzisi Sprach, wänns um konkreti Frage und Theme gaht, zu dänne ich au würkli chann öppis biiträge, will ich villicht dErfahrig und sWüsse han und dänn versuech ichs so nahvollziehbar und würklichkeitsbezoge wie möglich zvermittle und bin sehr uufmerksam, wo ich vagi Formulierige verwände. Das gaht nöd immer zu 100% aber ich finde, dBemüehig um konkreti, verständlichi, würklichkeitsnöchi Uussage oder Infos, wo am beste au diräkt und eifach in e Handlig chasch umsetze, isch scho extrem viel Wert.

Gueti Sändig dezue, das so näbedbii churz...
https://www.srf.ch/play/radio/kontext/a ... 7f4e2b47b6" onclick="window.open(this.href);return false;
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0

Beitrag von agestuffer »

thaeye hat geschrieben:bi ois haends d lohnliste gna vo jeder abteilig und die "höchstverdienende (meistens halt eifach älter) uf 0% abgesetzt (Churzarbet). die junge dörfet jetzt 300% schaffe und haend s knowhow nöed. so verschleppsch en konkurs. schad, haet zumindest nah 1 stund meh ziig gna um gnau jetzt die lüüt izsetze wo dir jetzt chönd helfe. nah chli kompetenz mit chöste abgliche, aber ebe, wiiter is loch.
So, jetzt sägmer ändlich wo Du schaffsch. Isch ja schlimm dettä… Ich würd chündä. Scheissladä muess das sii
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ich glaub min punkt mueni nömm gnauer formulere, schlaf wiiter europa.
Antworten