US Wahle 2016

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Wele Kandidat kriegt di meiste legale Stimme?

Umfrage endete am 08 Nov 2016 17:32

Hillary Clinton
6
40%
Donald Trump
6
40%
Jill Stein
0
Keine Stimmen
Gary E. Johnson
0
Keine Stimmen
Evan McMullin
1
7%
Darrell Castle
2
13%
 
Insgesamt abgegebene Stimmen: 15

Benutzeravatar
Kretinou
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1546
Registriert: 15 Okt 2010 20:29
Wohnort: Romandie
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von Kretinou »

Bild
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10755
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von mr.raw »

Am endi hett sichs eso aagfühlt wie bineme DSDS Finale. Die ganz Zitt isch dr Favorit (i dem fall d Hillary) zvorderscht und am endi gwünnt de, wo niemmer für möglich ghalte hett....wieso? zweni aarüef...äääh, stimme biko. :typej:
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von Tatsujin »

sägemers mal eso. immerhin die chli besseri option vo de zweis schlimmscht mögliche.

immerhin es bitzeli glück im ganz grosse unglück? was au immer.

carry on world.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
m.o.terra kaesi
Arcade God
Arcade God
Beiträge: 7499
Registriert: 09 Mär 2002 12:36
Wohnort: Luzern
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
43
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von m.o.terra kaesi »

mr.raw hat geschrieben:Am endi hett sichs eso aagfühlt wie bineme DSDS Finale. Die ganz Zitt isch dr Favorit (i dem fall d Hillary) zvorderscht und am endi gwünnt de, wo niemmer für möglich ghalte hett....wieso? zweni aarüef...äääh, stimme biko. :typej:
schöne vergliich: eusi "zivilisierti" weschtlichi Gsellschaft häd momentan dä hang, ernschti Theme wie TV-Shows zbetrachte: spektakel, fun, hirni uuschalte.
All findet DSDS und Bachelor scheisse, ond doch händs die höchschte ihschaltquote :roll:

Wies d'Anja Reschke vo de ARD so schön gseid häd immene kommentar: "Emotionen statt Faken ist das, was bei den Leuten ankommt"
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? :winkewinke:
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von zwirrlibatz »

Trotz de Überraschig isch es im grosse Bild doch käni. Stil, Astand, Klass und en Leischtigsuswiis verchöme sitemene Wiili zu Pipifax. Vor paar Jahr hett me über e Sarah Palin glacht, i paar Jahr chönnt die easy gwählt werde. Muesch nur chli gäge s'Establishment wettere und allne, au i de beschtwohlhabendschte Gsellschafte, wiismache dass sie verarscht werde und früehner alles besser gsi isch. Dass sich au namhafti Republikaner vo ihm distanziert händ, hett ihm wohl sogar gnützt. Will au das hett ihn vom Establishment losglöst lah erschiine. Öb Trump, Putin, Erdogan, Le Pen, Köppel oder Brexit, de Lüüt wird iighämmeret dass sie i de aktuelle Wält eifach nöd glücklich sind. Wer's isch, isch en Fantast, Tröimer, Guetmänsch usw. :lol:

Na mal gugge. Sini Wahlverspräche chan er eh nöd iihalte, aber vilech isch sogar das mittlerwiile nöd mal meh es Problem für die Ziite. Öb und wie schlimm s'amerikanische Volk druffe isch, gseht me eigetli eh ersch i 4 Jahr, wenn e Wiederwahl ufgrund Erfahrig statt abstruse Verspräche astaht.

Ich denk d'Clinton hätt s'Ränne gmacht mitnere andere Frisur und Kleidig. So bekloppt oberflächlich wie das tönt. Meh klassisch feminini Eleganz wär besser gsi. Das stränge staatsfrauische Outfit im Merkel und Queen Mom Stil hett vieli abtörnt.


edit: mi taschtadur cha kei düttsch :typej:
I speeled my drink!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von Xinobrax2 »

Ich bin positiv überrascht...

...nid wili de Trump mag, sondern will de gröscht Propagandaaperat uf dere Welt schinbar zum erste Mal nachwislich verseit het. En nöd unerhebliche Teil vo de Bevölkerig schint sich nüme vo dere Berichterstattig beiflusse z la.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16704
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von thaeye »

ZEIT ONLINE
Er hat angekündigt, seine Gegner verfolgen zu lassen und das Militär zu Kriegsverbrechen zu zwingen. Werden Kongress, Supreme Court oder vielleicht sogar das Militär diesen Mann stoppen?
und es gat scho wiiter...wiesoooooooo chames nöd eifach mal la
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16704
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von thaeye »

Xinobrax2 hat geschrieben:Ich bin positiv überrascht...

...nid wili de Trump mag, sondern will de gröscht Propagandaaperat uf dere Welt schinbar zum erste Mal nachwislich verseit het. En nöd unerhebliche Teil vo de Bevölkerig schint sich nüme vo dere Berichterstattig beiflusse z la.
:!: also wer das jetzt nah nöd gseh haet, isch würkli blind, das isch unglaublich was da alles abgfüürt wird und halt ebe au orchestriert wird.
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von zwirrlibatz »

Xinobrax2 hat geschrieben:Ich bin positiv überrascht...

...nid wili de Trump mag, sondern will de gröscht Propagandaaperat uf dere Welt schinbar zum erste Mal nachwislich verseit het. En nöd unerhebliche Teil vo de Bevölkerig schint sich nüme vo dere Berichterstattig beiflusse z la.
sondern vo...?
I speeled my drink!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von Xinobrax2 »

zwirrlibatz hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Ich bin positiv überrascht...

...nid wili de Trump mag, sondern will de gröscht Propagandaaperat uf dere Welt schinbar zum erste Mal nachwislich verseit het. En nöd unerhebliche Teil vo de Bevölkerig schint sich nüme vo dere Berichterstattig beiflusse z la.
sondern vo...?
De gröscht Ifluss chunt letztendlich immerna vom gliche Propagandaaperat...aber halt nüme so wie beabsichtigt. Oder was willsch vo mir ghöre? Wikileaks? Infowars? lol...ich bin nid blöd...

Si hends schlicht und eifach übertribe mit de eisitige Berichterstattig...und mer gset jetzt bis nach Europa wer mit wem vernetzt isch. D Hillary isch vomöglich di korruptischt Kandidatin aller Ziite gsi. Sogar nachwislich und für jede isehbar. Die Medie wo nid drüber berichted hend chamer id Tonne schmeisse.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16704
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von thaeye »

han mich gfrögt ob das facebook geheule au mit dem zämähanget das meh döt halt irgendswaen scho inere "sich schmeichelnde/bestätigende" umgebig ufhaltet, facebook bubble. und den d lüüt irgendswie au kei kontakt meh haend zu lüüt mit anderne meinige und den bisch natürli scho sehr empfänglich für propaganda. und gsesch evtl. gwüssi realitäte würkli nöm meh.
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12845
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von Moff »

für was hets en propaganda apparat brucht? sind em trump sini meinige und ussage vertreit wurde? die meischt munition gege ihn heter doch selber glieferet. oder finded ihr sini ussage ned haarsträubend? s'problem isch doch, dass de propaganda apparat ebe leider sehr guet funktioniert het, s'ami volch isch uf sini propaganda inegheit und het sini versprechige und ussage glaubt genaue wie all dem quatsch woner verzellt het, womer scho bim zitpunkt vode ussag gwüsst het, dasses schlicht falsch isch. dezue chömed na katastrofali charakter eigeschafte. er isch en berlusconi für'd usa, punkt.

was ich am allerwenigschte verstahne isch, dassmer als öpper wo "anti establishment" isch, genau so eine wählt wo die korrukpt politik usem hindergründ stüred, en milliaredeschwere grossunternehmer.

de korrekt kandidat für anti establishment wär ebe de sanders gsi, aber es isch de trump wurde, drum steckt ebe na viel meh dehinder als anti establishment.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16704
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von thaeye »

Moff hat geschrieben:für was hets en propaganda apparat brucht? sind em trump sini meinige und ussage vertreit wurde? die meischt munition gege ihn heter doch selber glieferet. oder finded ihr sini ussage ned haarsträubend?
es isch sehr villes hochgspielt worde und au angstmacherei isch debii gsi, zumindest i de europäische grosse printprodukt und grosslobbykonstrukt. d brichterstattig isch wie bie brexit etc. immer sehr eisiitig, es isch dütlich worde, das das orchestriert isch.
Moff hat geschrieben:s'problem isch doch, dass de propaganda apparat ebe leider sehr guet funktioniert het, s'ami volch isch uf sini propaganda inegheit und het sini versprechige und ussage glaubt genaue wie all dem quatsch woner verzellt het, womer scho bim zitpunkt vode ussag gwüsst het, dasses schlicht falsch isch.
de maa isch fast allei geg alli atrete, 3-4 ralllies pro tag 1 jahr lang, irgendswas muen de atriibe, du häsch recht, d frag isch was. das wird sich wiise. aber vill lüüt waend das. öper wo apackt und vorwärts gat. das isch de bald vorherrschendi ziiitgeist. fertig diskutiere welli gruppe jetzt z befriedige isch und wie und wen, sondern halt mal mache au waens falsch isch.
Moff hat geschrieben:dezue chömed na katastrofali charakter eigeschafte. er isch en berlusconi für'd usa, punkt.
da nehmet sich alli nix. er muess ja jetzt liefere.

Moff hat geschrieben:was ich am allerwenigschte verstahne isch, dassmer als öpper wo "anti establishment" isch, genau so eine wählt wo die korrukpt politik usem hindergründ stüred, en milliaredeschwere grossunternehmer.
er seits halt so das d lüüt denket (evtl. isches würkli soo wie scho gseit niemert weiss was jetzt gnau passiere wird) das er gnau weg dem weiss er gnau wies establishment lauft und die sache (schlupflöcher) usmerze wird, d chance isch natürli da dasers nöd macht, wie villi präsidente vorher mit ihrne versprechige.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von Xinobrax2 »

Nur willt "erfolgrich" bisch und Milliarde schefflisch heisst das ja na lang nid, dasd au zum US-Establishment ghörsch. Sovili weiss isch de Trump na nie zu dene innere Chreise iglade worde...kei CRF, kei RAND, kei PNAC, kei AIPAC...kein Bohemian Grove...nada...

DAS hets vorher na nie geh...
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von zwirrlibatz »

Moff hat geschrieben:für was hets en propaganda apparat brucht? sind em trump sini meinige und ussage vertreit wurde? die meischt munition gege ihn heter doch selber glieferet. oder finded ihr sini ussage ned haarsträubend? s'problem isch doch, dass de propaganda apparat ebe leider sehr guet funktioniert het, s'ami volch isch uf sini propaganda inegheit und het sini versprechige und ussage glaubt genaue wie all dem quatsch woner verzellt het, womer scho bim zitpunkt vode ussag gwüsst het, dasses schlicht falsch isch. dezue chömed na katastrofali charakter eigeschafte. er isch en berlusconi für'd usa, punkt.

was ich am allerwenigschte verstahne isch, dassmer als öpper wo "anti establishment" isch, genau so eine wählt wo die korrukpt politik usem hindergründ stüred, en milliaredeschwere grossunternehmer.

de korrekt kandidat für anti establishment wär ebe de sanders gsi, aber es isch de trump wurde, drum steckt ebe na viel meh dehinder als anti establishment.
:!:

alli händ alles chöne in erfahrig bringe und jede hett sich für de eint oder die ander entschiede. es hett nie e anti trump propaganda gäh. es isch eifach so unablässig wie nonie brichtet worde was gmacht und gseit isch worde. da händ d'medie, äh sorry d'LÜGENPRESSE, gar nüt müesse sache verdreihe oder vertusche, will während dere wahl nüt meh unterhalte und quote bracht hett wie d'wahrheit. dass sich de trump nöd selber usmanövriert hett, spricht für d'regression vo de wält. da wele vonere orchestrierte mediepropaganda rede wo bi sälbständig dänkende lüüt nöd gfunzt heig, isch völlig hinüber.
Zuletzt geändert von zwirrlibatz am 09 Nov 2016 14:26, insgesamt 1-mal geändert.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12845
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von Moff »

ich han eher sgfüehl mer het sich über ihn luschtig gmacht, ihn ned ernst gnah, teilwis empört. es seriöses durchdachts politischs programm heter ja gar nie gha womer hät chöne drüber diskutiere (build a wall, lulz), er het nie ernstznehmendi ussage zu politische theme gemacht. ich finds ned verwunderlich, dass d'medie das so ufgnah hend, ich weiss ned öb ich das chan als propaganda bezeichne. es isch aber sicher so, dass de clinton ihri nachteil gröschteteil verschwiege wurde sind, aber sie isch ja au ned regelrecht mit dene ga husiere wie de trömp und isch irgendwie soweiso nebesach gsi i dere wahl.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von Xinobrax2 »

@zwirbelspatz: Du verdreisch da was...de Vorwurf isch nid Anti-Trump Propaganda...sondern Pro-Hillary Propaganda...d Kritik am Trump isch überwiegend berechtigt.

...Lügepress lol...öpis bessers fallter dezue nid i?
Zuletzt geändert von Xinobrax2 am 09 Nov 2016 14:28, insgesamt 2-mal geändert.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16704
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von thaeye »

aber namal was tribt en maaa mit 70 jahr aaa, jede verdammti tag 3-4 rallies z mache es jahr lang, wenner chli chönd d sau uselah (er und c a. 10 generatione vo ihm) bis zum endi vom lebe. da muess was bsunderigs dehinder stecke. ich wär viillllll z lazy für sowas.
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12845
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von Moff »

Xinobrax2 hat geschrieben:Nur willt "erfolgrich" bisch und Milliarde schefflisch heisst das ja na lang nid, dasd au zum US-Establishment ghörsch. Sovili weiss isch de Trump na nie zu dene innere Chreise iglade worde...kei CRF, kei RAND, kei PNAC, kei AIPAC...kein Bohemian Grove...nada...

DAS hets vorher na nie geh...
das mein ich gar ned, 99.99% vode wähler hend kei ahnig was das isch, es gaht um das woner vertritt und werum er gwählt wurde isch, ned öb er effektiv en teil vode new world ordr isch (als ob die de würded welle).
bisch du ned de meinig, de sanders wär de korrekti kandidat gsi für anti establishment wähler?

findsch de trump macht irgendwas besser was mit sozialer ungerechtigkeit ztue het?

was ich demit meine isch, dass sich vieli hinder "anti establishment" verstecked wenns eigentlich um anders gaht, jaja iets chunnte de moff de kommie wieder mit rassismus und fremdehass füre.
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12845
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von Moff »

thaeye hat geschrieben:aber namal was tribt en maaa mit 70 jahr aaa, jede verdammti tag 3-4 rallies z mache es jahr lang, wenner chli chönd d sau uselah (er und c a. 10 generatione vo ihm) bis zum endi vom lebe. da muess was bsunderigs dehinder stecke. ich wär viillllll z lazy für sowas.
heschen vermuetig :?:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16704
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von thaeye »

ihr chönds immer nah chli rede aber ja es gat um nationali identität, kei abgab vo souveräne recht a internationali institutione, grenze, islam, globalismus und wiiteri sache wo die konservative eifach mit de liberale nöd übereinchömet. solangs da nöd us ufeneandzuechoh git, wirds wiiter gah wie jetzt.
Zuletzt geändert von thaeye am 09 Nov 2016 14:33, insgesamt 1-mal geändert.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von Xinobrax2 »

Moff hat geschrieben:bisch du ned de meinig, de sanders wär de korrekti kandidat gsi für anti establishment wähler?
Korrekt wär übertribe, aber er wär definitiv di besser Wahl gsi...
Moff hat geschrieben:findsch de trump macht irgendwas besser was mit sozialer ungerechtigkeit ztue het?
Ich rechne nid demit, aber er isch nonig mal im Amt...ich chan sis Handle nid ischäze und muesen zersch mal in Aktion gseh...
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16704
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von thaeye »

Moff hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:aber namal was tribt en maaa mit 70 jahr aaa, jede verdammti tag 3-4 rallies z mache es jahr lang, wenner chli chönd d sau uselah (er und c a. 10 generatione vo ihm) bis zum endi vom lebe. da muess was bsunderigs dehinder stecke. ich wär viillllll z lazy für sowas.
heschen vermuetig :?:
kei ahnig im ernst, ich gang vom guete uus und ja ich glaub er probiert mit russland besser uszchoh und de syriekonflikt z beende. er wird aber europa schade wirschaftlich.

es muess ihn würkli was sehr störe (und ja ich muess sege ich persönlich han en grosse respekt vor so lüüt, egal ob sie minere meinig sind oder nöd, waens den so kämpfet) oder aber er machts halt würkli für anerkennig, wenner aber nöd lieferet wird er die schnell wieder loswerde.
Zuletzt geändert von thaeye am 09 Nov 2016 14:40, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von zwirrlibatz »

Moff hat geschrieben:ich han eher sgfüehl mer het sich über ihn luschtig gmacht, ihn ned ernst gnah, teilwis empört. es seriöses durchdachts politischs programm heter ja gar nie gha womer hät chöne drüber diskutiere (build a wall, lulz), er het nie ernstznehmendi ussage zu politische theme gemacht. ich finds ned verwunderlich, dass d'medie das so ufgnah hend, ich weiss ned öb ich das chan als propaganda bezeichne. es isch aber sicher so, dass de clinton ihri nachteil gröschteteil verschwiege wurde sind, aber sie isch ja au ned regelrecht mit dene ga husiere wie de trömp und isch irgendwie soweiso nebesach gsi i dere wahl.
bi de hillary hett me sich über emails empört obwohl me nöd gwüsst hett was drin gstande isch. :lol:

yep, de trump isch als gloon wahrgnoh worde. en rumpelnde, trollende gloon. genau das hett aber d'lüüt agsproche. vertraue i fähigkeite und en moralische kompass, was früehner grad bi de amis und ihrne kandidate tv-duells s'wichtigscht gsi isch, spiele kei rolle meh. es isch siit 20 jahr e globali verrohig zbeobachte, au dass sie schöngredt wird. berlusconis und trumps und putins werde au bewunderet.
I speeled my drink!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von Xinobrax2 »

Du bisch au chli en Gloon...en grosse Teil vo de Mails isch veröffentlicht worde...usserdem laufed ZWEI Ermittlige vom FBI gege d Clintons. Di eini weg de Mails, das hesch schinbar mitübercho...di zweit jedoch lauft gege d Clinton Foundation. Elei scho dini Ussag zeigt doch, dass sehr schlecht drüber berichted wird...
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 0 Gäste