[OT]Generelles Politik-Topic
Moderator: Avenger
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
übrigens: http://www.theguardian.com/politics/201 ... pean-union" onclick="window.open(this.href);return false;
ciao sepp.
ciao sepp.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

Re: [OT]Generelles Politik-Topic
ja isch geile da ne es sprüchli vo ihm: "Wir beschließen etwas, stellen das dann in den Raum und warten einige Zeit ab, ob was passiert. Wenn es dann kein großes Geschrei gibt und keine Aufstände, weil die meisten gar nicht begreifen, was da beschlossen wurde, dann machen wir weiter. (1999)"Mastler(P) hat geschrieben:geile siech!so cha mer sich chli politik geh.thaeye hat geschrieben: junker haet sicher froid. haet sich sicherlich besoffe de alki.
tolle demokrat
grad england ferie buechet...
thaeye hat geschrieben:ja grad chli komisch d engländer werdet dich ufresse. sind jetzt nachem ustritt zu kannibale mutiert wils nix meh zesse haend, jetzt halt touriste. oh mann....

jez sin alli huere büskiert über die tumme ängländer, aber wenns um schwizer eu bitrit goht sin si sowas vo strikt drgege. immer schön s opportunitätsfähnli schwinge.
"ich han doch welle uf england uswandere und jez das

- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Das isch aber gar nöd nett... jetzt krieg ich echt Angst dass meine 100 Euronen tiefer bewertet werden... 

die wo jetzt gross umehüület sind die wo d schwiiz gern i de EU gseh waend. aber sie segets nömm so luut will d mehrheit halt degege isch. sind chli vorsichtiger worde.
Zuletzt geändert von thaeye am 24 Jun 2016 09:22, insgesamt 1-mal geändert.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
thaeye hat geschrieben: weil die meisten gar nicht begreifen, was da beschlossen wurde

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Demokratischi Entscheid akzeptiere isch äbe nid jedem gäh
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Naja, die Veränderungen werden mässiger ausfallen als es eigentlich sein müsste weil es wird massiv interveniert von verschiedenen Nationalbanken und UK kann es sich offenbar leisten kurzfristig bis zu 500 Milliarden EUR (jetzt verwechsle ich noch Millionen mit Milliarden, ich bin definitiv kein Bilanzrechner weil dort wird nicht verwechselt sondern umgerechnet) für Stabilisierungsprojekte in die Märkte zu pumpen. Ehrlich gesagt, das ganze Geldsystem ist schon seit langem Fake, alles nur Show und die Leute glauben das alles wie gedruckt. Eigentlich sind ja alle verschuldet aber dann zieht einfach jemand mal an einem Geldhahn und schon ist es da, echt Zauberei.Buccaneer hat geschrieben:Fränkli chönnted au funktionere. Gaht ez sicher au bizeli ufe.turntablism hat geschrieben:pfund chaufe und abwarte
Weles sind ächt die nöggste Länder?
Klar ist aber, ja nicht Bargeld abschaffen! Das ist wenigstens noch durch die Überhitzung der Druckmaschine limitiert, alles andere kann mit richtiger Bilanzführung nahezu unlimitiert sein, wird aber immer nur ganz wenige begünstigen.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Guet dass ihr immer vo de engländer redet. Sie und dwaliser wänd use, d'schotte nöd. Die händ sich eh scho schier abgspalte letscht jahr und jetz dänn wohl ersch rächt. S'UK wird wohl bald usenanderbräche.
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Info: live coverage jetz uf bbc sit stunde. Na viel info gitts.
I speeled my drink!
wie i scho gseit ha.. i glaub das d schotte definitiv und d nordire möglicherwies tschüss seget. nimmt mi wunder wie die neu flagge vo vales und england de usgseht.. de Union Jack isch ja den gschicht. 

spaltig überall. schmöcksch öpis?zwirrlibatz hat geschrieben:Guet dass ihr immer vo de engländer redet. Sie und dwaliser wänd use, d'schotte nöd. Die händ sich eh scho schier abgspalte letscht jahr und jetz dänn wohl ersch rächt. S'UK wird wohl bald usenanderbräche.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Ja, dass d'Schotte wänd i de EU bliibe.thaeye hat geschrieben:spaltig überall. schmöcksch öpis?zwirrlibatz hat geschrieben:Guet dass ihr immer vo de engländer redet. Sie und dwaliser wänd use, d'schotte nöd. Die händ sich eh scho schier abgspalte letscht jahr und jetz dänn wohl ersch rächt. S'UK wird wohl bald usenanderbräche.
I speeled my drink!
schön für sie, es isch ja au erst de afang vom endi vo de EU i de jetzige Form. entweder sie übergebet de länder meh verantwortig oder aber sie wird kaputt ga.
lol
http://www.sueddeutsche.de/politik/ukip ... -1.3049615" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.sueddeutsche.de/politik/ukip ... -1.3049615" onclick="window.open(this.href);return false;
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
I dem topic sött eigetli jede poscht mit "ich weiss nöd aber ich glaube, dass..." afange.
I speeled my drink!
- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Nüd nur i dem Topic.zwirrlibatz hat geschrieben:I dem topic sött eigetli jede poscht mit "ich weiss nöd aber ich glaube, dass..." afange.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
When I awake, I am the beggar of the world.
au so en mongi agwohnheit hützutags, wenn öpper was seit zunere situation isches doch klar das das sini meinig isch und die person nöd id zuekunft luege chan. mann mann de sprachgebruch hützutags. jetzt muesch also vor jede satz anestelle: ISCH MINI MEINIG. SUPERKORREKT UND SO.Uriel hat geschrieben:Nüd nur i dem Topic.zwirrlibatz hat geschrieben:I dem topic sött eigetli jede poscht mit "ich weiss nöd aber ich glaube, dass..." afange.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
De Brexit isch erscht de Afang und e logischi Konsequenz. D EU isch chli wie eis vo dene Billighüsli wo in Kalifornie ufs nöchschte Erdbebe wartet.
eher wie es super schös hüsli mit verpfuschtem fundament. mues irgetwenn zemekrache.
Entweder tür saniere was möglich isch aber bitz unsin oder abbreche loh und möglicherwies vo vore afange. denn aber richtig.
Entweder tür saniere was möglich isch aber bitz unsin oder abbreche loh und möglicherwies vo vore afange. denn aber richtig.
am beste neu baue, und zwar mit direktdemokratische element, das isch öpis vom wichtigste. kei abghalfterti parlamentarier wos i de nationale parlament zu nix bracht haend (ala schulz etc.) meh sondern lüüüt wo realistisch denket und s wohl vo de europäische bevölkerig a 1. stell chunt. aber zerst muess das konstrukt mal selber z sinn choh und das wird schwer mit dene entscheidigsträger döt.
ich lis scho widr vo sache wied "d engländer muend bestraft werde, d EU muess si id chnü zwinge blablalab". und vorallem widrmal us dütschland. lustigerwiis ja de gwünner i de eu dank de dumpingexport.
schad, aber die deutschen chönd mit direkter demokratie eifach nix afange.
ich lis scho widr vo sache wied "d engländer muend bestraft werde, d EU muess si id chnü zwinge blablalab". und vorallem widrmal us dütschland. lustigerwiis ja de gwünner i de eu dank de dumpingexport.
schad, aber die deutschen chönd mit direkter demokratie eifach nix afange.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
bestrafe. gitz ke selbsbestimmig meh wenn einmal im eu club bisch, oder was? 
münd all eu länder jetz mitabstimme wenn eis use wott?

münd all eu länder jetz mitabstimme wenn eis use wott?