PC Gebastel

In den Weiten der Galaxie: Technik!

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel

Antworten
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31689
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

PC Gebastel

Beitrag von feeshlee »

Es Schmankerl (oder au Ufreger) rund ums PC Ghüs Gebastel.

Bin echli am neue Ghüs am bastle und han mir 6 neui 140mm Lüfter kauft.
Jetzt chömed die mit 4-pin PWM Stecker und ufem Mainboard hani nur zwei devo.
Han no en Molex->PWM Adapter gfunde aber det sind d'Stecker female so wie die ade Lüfter. :x
Dä Digitec und dä Aquatuning sind die einzige Shops, woni gfunde han, wo so Molex->4-Pin PWM Adapter-Kabel abütet und dä Digitec hät die Dinger nöd an Lager. Warum au: zu dutzende 4-Pin PWM Lüfter an Lager ha, aber kei Adapter. Bim Digitec heissts dänn 7-9 Tag ohne Gewähr.
Han jetzt mal bim Aquatuning bstellt. Det choschts d'Helfti und sie händ an Lager, aber das Züg chunt voms Schland...
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
LeviathanX
Administrator
Administrator
Beiträge: 11672
Registriert: 26 Apr 2002 14:08
Kontaktdaten:

Re: PC Gebastel

Beitrag von LeviathanX »

...du solltest dir lieber ne PWM Lüftersteuerung kaufen wenn du echte PWM an deinen PWM Lüftern haben willst.... ansonsten steckst du den Lüfter einfach aufs Board... dann hat der PWM Anschluss zwar keinen connect und du hast nur das Tachosignal (falls an dem Anschluss belegt)... aber das is mehr als wenn du nen Adapter ohne Logik benutzt. Effektiv brauchst du nur +12V und GND.. wie früher. Die anderen (bis zu) zwei Anschlüße sind Extrafeatures die nur mit entsprechender Elektronik funktionieren...

Klar, du kannst zwei polige mit PWM betreiben, is ja "nur" ein Motor, aber garantiert isses eher mit dem PWM Steuerkanal (es sei denn du baust was das immer die korrekte Anlaufspannung automatisch rausfindet). Mit nem dreipoligen hättest du noch ein Tachosignal, das gibt dann Feedback dass er überhaupt läuft. Ansonsten über Shuntmessung.. (z.B. INA19x von TI)
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31689
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

Re: PC Gebastel

Beitrag von feeshlee »

das sind i dem fall nur ghüs-lüfter. isch mir glich, wie schnell die laufed, solang sie langsam laufed.
die holed dänn es bitz warmi luft und pustet sie obe use.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
LeviathanX
Administrator
Administrator
Beiträge: 11672
Registriert: 26 Apr 2002 14:08
Kontaktdaten:

Re: PC Gebastel

Beitrag von LeviathanX »

Dann hättest du z.B. Blacknoise hole können.. hörst quasi gar nicht, gibt es in drei Lautstärkestufen... PWM is ja dann effektiv unnütze für dich...

http://www.blacknoise.com/site/en/produ ... hp?lang=EN" onclick="window.open(this.href);return false;
Ich hol immer die NB BlackSilent Fans
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31689
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

Re: PC Gebastel

Beitrag von feeshlee »

die da han mer gholt: http://www.bequiet.com/en/casefans/321" onclick="window.open(this.href);return false;
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31689
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

Re: PC Gebastel

Beitrag von feeshlee »

hahaha jetzt schnall ich, dass ich die falsche kauft han :oops:
was sölls, wänn ich mal umdrehige wott stüre, kauf ich mir en kontroller.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: PC Gebastel

Beitrag von Xinobrax2 »

Wills grad susch nieneds passt: Samsung unveils 2.5-inch 16TB SSD: The world’s largest hard drive
http://arstechnica.co.uk/gadgets/2015/0 ... ard-drive/" onclick="window.open(this.href);return false;

Holy :shock:
Zwar no unbezahlbar, aber es tuet sich endlich mal wider was...d 8TB Grenze nervt enorm...chuum schiebsch e noiji Platte dri isch si wider volle :x
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31689
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

Re: PC Gebastel

Beitrag von feeshlee »

mit was befüllsch du en 8TB disk so rassig?
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: PC Gebastel

Beitrag von Xinobrax2 »

Unterschiedlich...weni z.B. es paar Serie mit mehrere Staffle in 1080p ziene hani das no schnell mal binenand. Das machi zwar nur bi Serie woni würklich super finde, aber de hani halt au na Film...und Dokus und Musig und Hörbüecher und Hörspiel und Hördokus und Games und Programm...8TB sind au nüme das, was mal gsi sind ;) Hinzue chunt denn na, dasi alles spiegle...8TB uf eimal z verlüre wär zimlich nervig.
Benutzeravatar
LeviathanX
Administrator
Administrator
Beiträge: 11672
Registriert: 26 Apr 2002 14:08
Kontaktdaten:

Re: PC Gebastel

Beitrag von LeviathanX »

feeshlee hat geschrieben:hahaha jetzt schnall ich, dass ich die falsche kauft han :oops:
was sölls, wänn ich mal umdrehige wott stüre, kauf ich mir en kontroller.
Schön dass ich helfen konnte :) ...
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31689
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

Re: PC Gebastel

Beitrag von feeshlee »

dankeschön :happy:
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31689
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

Re: PC Gebastel

Beitrag von feeshlee »

Xinobrax2 hat geschrieben:Unterschiedlich...weni z.B. es paar Serie mit mehrere Staffle in 1080p ziene hani das no schnell mal binenand. Das machi zwar nur bi Serie woni würklich super finde, aber de hani halt au na Film...und Dokus und Musig und Hörbüecher und Hörspiel und Hördokus und Games und Programm...8TB sind au nüme das, was mal gsi sind ;) Hinzue chunt denn na, dasi alles spiegle...8TB uf eimal z verlüre wär zimlich nervig.
:shock: zieh tueni generell nuno 720p, will bi mim tv und dä entfernig vom sofa kein unterschied zu 1080p z'erkänne isch. han 1TB im NAS (uralt) und no en externi 2TB disk und hans nöd gschafft, die zfülle...
ich muess au säge: serie löschi vorzue wieder und au filme, woni ganz sicher keis zweits mal wird luege.
au hani gmärkt, dass en 5GB 720p film oft nöd besser überechunt, als en 800MB '720p' film.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
mastercello
Candy Cab Addict
Candy Cab Addict
Beiträge: 3796
Registriert: 29 Jun 2006 10:37
Kontaktdaten:

Re: PC Gebastel

Beitrag von mastercello »

Jäger & Sammler! :D

Ech lösche das Züügs au weder woni gluegt han, ussert esch wirklich was extreme guets und cools!
Mis NAS hed 2x 2TB drin (Raid 1 - Spiegelig).
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: PC Gebastel

Beitrag von Xinobrax2 »

Das isch halt de Sammler in mir :mrgreen: Ich möcht alles in bescht möglicher Qualität archiviere. Sammle ergit rational betrachted eigentlich nie en Sinn...es sei denn du bisch es Eichörnli wo für de Winter bunkered.

...und irgendwie isches ebe schono geil, wennt instant Zuegriff uf alles hesch. Jede Film, jedi Serie, jedes Videospiel, jedes Buech... :sabber:
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31689
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

Re: PC Gebastel

Beitrag von feeshlee »

muss säge, ich hett au lieber alles digital... muess mal wägme neue NAS luege.
ich erlebs jetzt amel chli mit dä chind, dass d'silberling gern überall sind usser ide hülle im regal.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
LeviathanX
Administrator
Administrator
Beiträge: 11672
Registriert: 26 Apr 2002 14:08
Kontaktdaten:

Re: PC Gebastel

Beitrag von LeviathanX »

So muss das mit NAS sein (unterster Rechner) :-D
IMAG1416.jpg
(mei Handycam is etwas seltsam mit Dunkel; hab dahinten kein Fenster)
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: PC Gebastel

Beitrag von turntablism »

ich baschtle gern. sogar sehr gern. und wenn ich alles umeligge han, baschtli no viel lieber.
ha ja en megatouch kauft und recht fröid gha. ziemlich schnell kennsch die games wo dört druff sind aber touchspieli mached ebbe scho no spass.

von vorne: ich ha sit jaaahre en chline touchscreen monitor. touch funktion han ich natürli niemals bruucht. also warum nöd en megatouch mässige automat baschtle ?
ha ja scho im ne andere topic de johnes gfrögt weg android uf em windows. denn hani mal bluestacks probiert aber han denn das schnell links ligge lah.
warum ? ich ha googlet...und es geils frontend gfunde, das heisst SimpleTouch FE.
lueg da: https://lavelaar.com/stfe/
ha glese dass das touchscreen frontend und die emulatore am beschte uf me windows xp laufe lasch. XP XP XP.... :?: scho lang nümm gseh ! zumindescht nöd bi mir.

ich ha e glorreiche idee. i mim gameroom staht en dido kart automat wo ich halb usgschlachtet han und e ps3 inegmecht zum ps3 racer spile. i dem blöde automat steckt doch voll en pc drin mit em windows xp :-D

ich ha no es guets file gfunde wo so zsäge alles drin isch zum das frontend installiere.

nach paar stund umeschlah mit xp neu installiere, partitioniere, triiber installiere files hin und her schiebe... han ich denn es glückserlebnis gha.
1.jpg
2 (1).jpg
3.jpg
4 (1).jpg
etz muss ich denn wenn ich ziit han, das ganze züügs mal usprobiere. paar spieli laufed (no) nöd. als jukebox chan ich das glaub au benutze :-D

nur han ich jetzt gmerkt dass de touch monitor doch bitz chlii isch :typej: bruche also doch mindeschtens en ca. 15" moni.

thats it for today
:vortex:
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: PC Gebastel

Beitrag von LuiStyle »

Geili glöst :1thumb: , muessch unbedingt es game wie: „finde den fehler“oder so druff knalle. So züüg hani immer gern zockt vorem usgang :-D
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18530
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
Kontaktdaten:

Re: PC Gebastel

Beitrag von Avenger »

E Touch-Automat, sehr geil! Photoplay han i no viel gseh umestoh. Uf was basiere die Gerät? Isch Linux druf, oder laufe sie uf Windows?
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: PC Gebastel

Beitrag von turntablism »

LuiStyle hat geschrieben: 20 Sep 2022 16:58 muessch unbedingt es game wie: „finde den fehler“oder so druff knalle
Ja, ich suech sowas. Aber wie heissed die spiel gnau ?
Häts sowas au für windows gäh ?
Avenger hat geschrieben: 20 Sep 2022 20:22 Uf was basiere die Gerät? Isch Linux druf, oder laufe sie uf Windows?
Photoplay, megatouch, touchmaster und wie die all heissed...Teils linux und teils dos / windows.

Bi dem frontend chasch eifach exe file drag und droppä.
Cool.

Will mal probiere emulator z integriere. So spiel wie point and click.
:vortex:
Benutzeravatar
Alurios
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 123
Registriert: 31 Mär 2020 20:09
Wohnort: Basel
Kontaktdaten:

Re: PC Gebastel

Beitrag von Alurios »

Meinsch sushd sowas wie BonBon Paradise?
https://www.youtube.com/watch?v=l7z4l1yPlks
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: PC Gebastel

Beitrag von turntablism »

Alurios hat geschrieben: 22 Sep 2022 05:35 Meinsch sushd sowas wie BonBon Paradise?
https://www.youtube.com/watch?v=l7z4l1yPlks
cool :1thumb:
aber das lauf uf em windows xp wohl nur mit em DosBox-Emulator ?
kei ahnig vo dosbox :cry:
:vortex:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 13 Gäste