Avenger hat geschrieben:Scho? UK si uf jede Fall immer die mit de unrealistisch höche Wertige gsi. 85% für Dragons Lair uf em Mega CD? Ja eh! 98% für e neust Sonic-Teil? Keis Problem.
also Dragons Lair hett mind. 85% verdient... Comic Graphik uff MCD...isch neu...isch quicktime...besser als TimeGal (wobii...NEI)
Wertige uss SegaPro? (ich ha das Mag gliebt!!)
feeshlee hat geschrieben:isch das cod so schlächt oder gits mittlerwiile muus und keyboard und gschiidi grafick uf dä konsole?
Interessanterwiis spieled uf em PeCe immer meh Lüt mit em Pad.
Lüüt wo 3D-Shooter uf em PC mit Gamepad spieled, sind ja wohl die erbärmlichschte Abfallmänsche wo's gitt. Isch wie Rindsfilet mit Himbeersirup.
ich nid, hamer grad es gamer keyboard kauft isch mechanisch isch geile gfühl!
Es isch eifach e Vorstellig, wo so total fern vo jeglicher Logik isch, dass ich's mir immer nonig würklich chan vorstelle, dass es so Kreature tatsächlich gitt Ich meine, 3D-Shooter mit Gamepad uf Konsole - natürlich en fertige Seich, aber wenigschtens bliibt's nahvollziehbar, wie's dezue hätt chöne cho. Und dass me für Jump'n'Runs, 3rd Person Action-Adventures, etc. am PC natürlich s'Gamepad isteckt, erchlärt sich au vo sälber. Aber welli Sicherig mues es eim putzt ha, dass me sich en PC zueleit zum det druf dänn 3D-Shooter mit em motherfarking *Gamepad* z'spiele???!??? :typej: Ich frög jetzt eifach namal zur Sicherheit de geo: Gäll, du häsch da eifach en Witz gmacht, so Lüüt gitt's nöd würklich? Oder? Bitte!
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Mit muus u taschtatur bini schlächt, mit gamepad bini no schlechter, logisch eigentlich ha aber s gamepad au näbedra zum flüge, chame switche ohni was umzstelle, isch geil.
Gurgelhals hat geschrieben:Es isch würklich öppe wie wänn'd der en Porsche chaufsch und dänn drüeggigi Räder dra montiersch Unfassbar...
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
mer konnt ja damals beim dreamcast quake 3 online gege pcleutz spiele. da s quake 3 s einzige spiel war, wo ich jemals gut drin gewese bin, hab ich anno dazumal auch die allermeiste pcmensche weggeputzt. es gibt tatsächlich sache, die mitm pad im egoshooter besser funktioniere können. lineare bewegunge (= schieße bei Drehung) kriegst zum beispiel mit der maus wirklich schlecht hin.
BrainBug hat geschrieben:die mitm pad im egoshooter besser funktioniere können. lineare bewegunge (= schieße bei Drehung) kriegst zum beispiel mit der maus wirklich schlecht hin.
glaub der gern, weg dem wür is trotzdem nöd mitm pad welle spielle.
mit muus häsch vill meh freiheit und gnauigkeit.
stellsch muusspeed ih, spillsch baar stunde und denn ischs lineare ziele bim drühlle au langsam gar kes problem meh.
Zuletzt geändert von Mastler(P) am 14 Nov 2013 10:24, insgesamt 1-mal geändert.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
ich spiel ufm bezehh seit 94 -> ich kann im drehe schieße
mer macht trotzdem keine lineare bewegunge mit der maus. man beschleunigt und man bremst ab. nothing in the middle. im gegesatz zum opponent, weil der ein durchs spiel definierte runspeed hat.
Zuletzt geändert von BrainBug am 14 Nov 2013 10:26, insgesamt 1-mal geändert.
BrainBug hat geschrieben:ich spiel ufm bezehh seit 94 -> ich kann im drehe schieße
han au nöd welle s gegeteil behaupte.
nur um das klarzustelle: im zweifelsfall nehm ich auch n maus/kb-setup. es is nur eben nicht alles schlechter mitm pad (wenn die steuerung denn anständig umgesetzt wurde = wenig spiele)