Uriel hat geschrieben:Sony het e FAQ zur PS4 ufgschalte.
Highlights:
Ke MP3 ab Feschtplatte
Chasch ken USB Festplatte /Stick aaschlüüse
Ke Audio CD
Für Musig bruchsch d Cloud.
Irgendwie scho no krass, wen ich mir vorstell, dass die erst PS3 Generation no SACD understützt het.
Hesch keis NAS?
1. Als öb mich irgend eine vo dene Pünkt würd störe.
2. Nützt drs au nüt. es git im Moment ke DLNA Support oder sustigs Züüg. Sonys «Lösig» wenn willsch Audio Streame (für Custom Soundtracks) isch, dass ihre Streaming Dienscht für 10 Stutz im Monat abonniersch.
3. Gahts da mee drum, dass ich einigi kenn, wo über d PS3 au grippti Film etc. gluegt hend. Das chan mr alles (no) vergesse, so wes usgseht.
4. Isches es Indiz derfür, we Sony sini Strategie als Konzern offebar aapasst. So we d PS4 daastaht, isch sie es gschlosseners System als z.B. Apple TV.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
underem schtrich isches e schpilkonsole, wo s priisleischtigs-verhältnis im grosse und ganze schtimmt. für 400.- hesch glaubs no nie e sony-konsole becho zur marktifüerig
Herr Rossi hat geschrieben:underem schtrich isches e schpilkonsole, wo s priisleischtigs-verhältnis im grosse und ganze schtimmt. für 400.- hesch glaubs no nie e sony-konsole becho zur marktifüerig
PSX Launch $299
PS2 Launch $299
Dr Wahnsinn het erscht mit de PS3 aagfange.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Herr Rossi hat geschrieben:underem schtrich isches e schpilkonsole, wo s priisleischtigs-verhältnis im grosse und ganze schtimmt. für 400.- hesch glaubs no nie e sony-konsole becho zur marktifüerig
PSX Launch $299
PS2 Launch $299
Das chan nöd si. Wieso hani für PS2 699 im Media Mark zahlt oder so um das ume? die huere Abzocker i de Schwiz.
PSX Launch $299
PS2 Launch $299
Das chan nöd si. Wieso hani für PS2 699 im Media Mark zahlt oder so um das ume? die huere Abzocker i de Schwiz.
ich ha fürd psx damals 600dm zahlt in tütschland. d ps2 isch au massiv türer gsii als d itz d ps4.
wenn ich vo günschtig rede denn mein ich das wo mir do bi üs müend äneblettere. mir und ca 95% vo allne chöifer isches egal was de japaner oder amerikaner defür mues berappe.
Namal: Wächselkurs. D'PS2 hätt in Japan zum Launch soviel ich weiss um die 40'000 Yen gkoschtet und das sind im Jahr 2000 no über 600 CHF gsi. D'PS4 wird det ebenfalls für öppe de gliichi Priis über d'Theke gah, aber inzwüsche sind 40'000 Yen halt nume no knapp 400 CHF wert
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
aber sooo wahnsinnig tragisch findis au nid, guets AA wär mir wichtiger, denn isch au 720p oder ähnlich ok...
720p langet bi zuenehmender Komplexität vo de Assets au mit Anti-Aliasing nöd. Natürlich langets bi Ports vo aktuelle Konsolespieli, will det d'Assets tatsächlich uf die Uflösig usgrichtet sind. Aber grad bi dene Spieli, wo das nöd de Fall isch (Witcher 2 wär wieder so en klassische Fall), chunnt me um e entsprächend höcheri Uflösig nöd drumume.
sorry, aber das is nun wirklich kein argument solang spiele nid aussehe wie holywoodproduktione in 720p. und da sind mer noch generatione von entfernt.
Öh, dir ist aber hoffentlich schon klar, dass sich das aus technischen Gründen überhaupt nicht vergleichen lässt?
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz