www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
testbrichts sind negativ zum 3DS Rayman.
Ich finds aber zimmli früsch gmacht und gar nid so "schlimm" wie sies schriebe tüend.
tescht doch s Demo wo im eShop isch?!.
www.pcedaisakusen.net
www.pcedaisakusen.net
Rayman 2 ist schwch auf 3DS. Der 3D-Effekt passt nicht zum Spiel (vieles zu nah am Auge etc.) Wenn mans in 2D spielt, etwas besser. Trotzdem kann ich den Hype um das Spiel nicht ganz nachvollziehen, keine Chance im vergleich zu Super Mario 64 oder Sunshine.
Ach so, und die 3DS-Umsetzung von Rayman Origins ist technisch verhunzt:
Splinter Cell Blacklist und Rayman Legends verfehlen Verkaufsprognose
16.10.13 - Die Actionspiele Splinter Cell Blacklist (PS3, Xbox 360, Wii U) und Rayman Legends (PS3, Xbox 360, Wii U, PS Vita) haben Ubisofts Erwartungen nicht erfüllt und die prognostizierte Absatzmenge nicht erreicht. Das teilt CFO Alain Martinez in einer Telefonkonferenz gegenüber Investoren mit.
Auch andere Spiele sollen sich nicht so gut verkauft haben, wie Ubisoft erhofft hatte - genaue Titel nannte Martinez ebenso wenig wie exakte Verkaufzahlen.
Splinter Cell Blacklist wurde am 20.08.13 in den USA, am 23.08.13 in Europa und am 05.09.13 in Japan veröffentlicht. Rayman Legends kam am 30.08.13 in Europa und am 03.09.13 in den USA in den Handel; in Japan wird nur die Wii U-Version am 17.10.13 erscheinen.
sie hätte d WiiU Version vo Rayman NID sötte verschiebe, sondern wie aakündet im Februar uusebringe. Das wär zu dem Zittpunkt en vorzeigetitel gsi. Ubisoft wär im gspröch als ideeriichi Firma gsi, wo sich nid vo Nintendo hetti müesse verstecke. Me hetti gseh kha, was me uss em WiiU (vor allem mit em Tablet) kha zaubere und für die nid WiiU User en "ich muess es mol für mini konsole in de Hände ha" Titel vorzeige....wo sich denne im Summer hetti guet könne verkaufe.
mr.raw hat geschrieben:Maniac hetts au in himmel globt...voll zu recht. Macht saumässig spass! WiiU version rockt gewaltig.
Rayman, pikmin, 101...und earthbound super ischs!
Ja. :_)
Ich bin grad rayman und pikmin am spiele und gester churz Windwakte usprobiert. Isch searthbound würkli so guet? Isch doch in englisch oder in dütsch?
Wenns in englisch isch spielis lieber uf mim super famicom.
Splinter Cell Blacklist und Rayman Legends verfehlen Verkaufsprognose
16.10.13 - Die Actionspiele Splinter Cell Blacklist (PS3, Xbox 360, Wii U) und Rayman Legends (PS3, Xbox 360, Wii U, PS Vita) haben Ubisofts Erwartungen nicht erfüllt und die prognostizierte Absatzmenge nicht erreicht. Das teilt CFO Alain Martinez in einer Telefonkonferenz gegenüber Investoren mit.
Auch andere Spiele sollen sich nicht so gut verkauft haben, wie Ubisoft erhofft hatte - genaue Titel nannte Martinez ebenso wenig wie exakte Verkaufzahlen.
Splinter Cell Blacklist wurde am 20.08.13 in den USA, am 23.08.13 in Europa und am 05.09.13 in Japan veröffentlicht. Rayman Legends kam am 30.08.13 in Europa und am 03.09.13 in den USA in den Handel; in Japan wird nur die Wii U-Version am 17.10.13 erscheinen.
sie hätte d WiiU Version vo Rayman NID sötte verschiebe, sondern wie aakündet im Februar uusebringe. Das wär zu dem Zittpunkt en vorzeigetitel gsi. Ubisoft wär im gspröch als ideeriichi Firma gsi, wo sich nid vo Nintendo hetti müesse verstecke. Me hetti gseh kha, was me uss em WiiU (vor allem mit em Tablet) kha zaubere und für die nid WiiU User en "ich muess es mol für mini konsole in de Hände ha" Titel vorzeige....wo sich denne im Summer hetti guet könne verkaufe.
Ja si hettets dänn sölle usebringe und wenn sie nöd gnueg Spieli verchaufed wie erwartet hettes immerno chöne uf die andere Konsole bringe. Ich verstah eifachnöd zerscht isches en Wii U Exklusivtitel gsi und dänn uf eimal nüm. Git's da nöd e VEribarig mit Nintendo oder en Vertrag das es exklusiv isch und si händ de broche. Viellicht händ beidi Parteie zuegstimmt.-(
Egal es isch es super Spiel. Und wärs im Februar usecho, hetts viellicht nöd so viel Levels.
Was mich a dem ganze überrascht isch eigentlich eher, we wichtig Ubisoft ide letschte Jahr für d Hersteller bim Systemlaunch worde isch.
Sony staht ohni Watchdogs grad es biz blöd da, zwar nüd ganz so schlimm we damals Nintendo ohni Rayman aber trotzdem.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Rayman Legends ist seit dem 29. August 2013 für die Wii U, die Xbox 360, die PlayStation 3 und den PC erhältlich. Allerdings erfreut sich die Wii U-Version des kunterbunten Jump & Runs an der größten Beliebtheit und weist im Vergleich zu den anderen Fassungen aktuell die besten Verkaufszahlen auf. Dabei verfügen die anderen Plattformen über eine viel größere Hardware-Basis. Dennoch fallen 45 Prozent aller Verkäufe von Rayman Legends auf die Wii U zurück, während die Xbox 360 30 Prozent, die PlayStation 3 24 Prozent und den PC einen Prozent ausmachen.