Wii-U
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
wind waker HD wär en guete drigab gsi zum richtige WiiU zelda, so wie damals master quest OoT bi wind waker
aber das iets isch nur en witz, wie de WiiU an und für sich, trurig. aber s'low budget konzept vo nintedo gaht uf de "grosse" konsole ebe ned uf
aber das iets isch nur en witz, wie de WiiU an und für sich, trurig. aber s'low budget konzept vo nintedo gaht uf de "grosse" konsole ebe ned uf
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
has *leider* ersch grad voremne Jahr zum erschte mal dürezockt. es 2. mal in hd liegt irgendwie nid drin für mi
Re: Wii-U
Ich freu mi au und uf Wii u Party, Donkey Kong Country und ufs neu Mario 3D Land :_)LuiStyle hat geschrieben:Find Wind Waker gseht super us und ich freu mich uf das
Wird super bis Endi Jahr.
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010

Gunlord (DC) erscheint für Wii U/3DS
03.09.13 - NG:DEV.TEAM gibt bekannt, dass man ein offiziell lizenzierter Nintendo-Entwickler geworden ist und als erstes Projekt den Dreamcast-Shooter Gunlord für Wii U und 3DS umsetzen wird.
Die Entwickler wollen das von Turrican inspirierte Spiel mit der Crowdfunding-Plattform Indiegogo finanzieren, für das EUR 50.000 notwendig sind. Release: März 2014 (Europa)
ich tue mitfinanziere...
du au?
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich han s'Windwaker scho damals bescheide gfunde und a däm hät sich au mit de Recycling nüt gänderet.. würdet gschiider mal wieder äs neus Zelda oder Wave Race mache!
ich ha s windferkler megasuper gfunde. aber obi das kauf weisi also au nit gnau. kei gäld mehr für spielis 

- LuiStyle
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
60
Genau! Bis endi Jahr isch super!Goran hat geschrieben:Ich freu mi au und uf Wii u Party, Donkey Kong Country und ufs neu Mario 3D Land :_)LuiStyle hat geschrieben:Find Wind Waker gseht super us und ich freu mich uf das
Wird super bis Endi Jahr.
Am meiste freumi mit dä Fründin DK durezocke

Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Es wird super. :_)
03.10.13 Windwaker HD
04.10.13 Wii U Karaoke eshop
17.10.13 Sonic Lost Worlds
24.10.13 Wii Party U
01.11.13 Wii Fit U Eshop
07.11.13 Wii Sports Club
November 13 Donkey Kong Country
Dezember 13 Super Mario 3 World
Und no andere vo third party hersteller und Virtual Console etc.

03.10.13 Windwaker HD
04.10.13 Wii U Karaoke eshop
17.10.13 Sonic Lost Worlds
24.10.13 Wii Party U
01.11.13 Wii Fit U Eshop
07.11.13 Wii Sports Club
November 13 Donkey Kong Country
Dezember 13 Super Mario 3 World
Und no andere vo third party hersteller und Virtual Console etc.

Und wer weiss vielliecht chündet Nintendo no me a.
Sie händ ja gseit, dass sie no nöd agkündeti Spiel werded achünde.
HOffentli git's jetzt no währen de TGS e neui Nintendo Direct. Die vo Gester i dere isches ja nume um Wii Fit U gange.
Sie händ ja gseit, dass sie no nöd agkündeti Spiel werded achünde.
HOffentli git's jetzt no währen de TGS e neui Nintendo Direct. Die vo Gester i dere isches ja nume um Wii Fit U gange.
- Snatcher
- Crocodile Hunter
- TRADINGPOINTS:
-
2220
Ja Goran, chasch dich ja selber beluege.
Ich liebe Nintendo Games und freue mich scho uf die typische Zeldas, Marios usw., aber das Lineup isch scheisse. Da chasch no lang versueche zschoenrede.....Ich warte mit emene Chauf bis die Spiel ussechoemed.
Ich liebe Nintendo Games und freue mich scho uf die typische Zeldas, Marios usw., aber das Lineup isch scheisse. Da chasch no lang versueche zschoenrede.....Ich warte mit emene Chauf bis die Spiel ussechoemed.
Wie du meinsch. Ich gsehs andersch als du.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Wo gheisch du us de Reihe
- Snatcher
- Crocodile Hunter
- TRADINGPOINTS:
-
2220
ich wohne in australie und isse kanguru lol seich.
nei maengisch findis eifach lustig wie luet sich selber beeiflussed um eh gwuessi meinig zvertrette.
ich bin ja au so, isch normal. nur halt ih andere bereich.....
nei maengisch findis eifach lustig wie luet sich selber beeiflussed um eh gwuessi meinig zvertrette.
ich bin ja au so, isch normal. nur halt ih andere bereich.....
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
verzell malSnatcher hat geschrieben:nur halt ih andere bereich.....
- Snatcher
- Crocodile Hunter
- TRADINGPOINTS:
-
2220
um wieder ufs topic zruggzcherre, ich wot die wind waker box mit de statue (wog 99fr) aber leider nur duetsch (ich wot englisch) und amazon isch teuer und verschickt leider noed uf australie (vermuetli grau import blabla shit), irgend oeppert eh gschidi idee?
Ich bin scho en grosse Nintendo Fanboy, aber fact isch folgendes.Snatcher hat geschrieben:das nennt mer ebe fanboy![]()
du bisch mer ebe eifach im bereich Nintendo extrem ufgfalle, wie de bejita fuert playstation.
Han ufem PC wele Crysis 3 und Bioshock witergame und voll kei Luscht uf das Zügs. Gester schnell GTA V usprobiert. Nüt spezielles.
Bi Lego City Undercover hani Freud (isch ja en Klon wo GTA, komisch) oder Pikmin3 oder jetzt uf Zelda Wind Waker. Isch das willi en Fanboy bin oder chans sie das vieli Nintendo spieli eifach meh Spass mached will de Fokus ufs Gameplay isch und nöd uf Grafik.
Und das Lineup isch wükli nöd schlecht. Was wird uf de PS4 und XBox One cho? Das werdemer gse. Jetzt zum Launch scho recht viel, aber mal luege was innerhalb vom ne Jahr chunt. De Launch vo de Wii U isch ja vo de Games au guet gsi. Kei anderi Konsole hät so viel Launchgames gha. Glaubs um die 20 Games. Sind scho viel Ports gsi, aber glich.