du bisch eifach en guete mensch.Marco_in_motion hat geschrieben:Mer sött so eim sonen Güllesprützer wiä de Turntablism als Avatler hät is oberste feister vo sim Huus inehebe, zmizt i de Nacht verstaht sich.
und demfall no en schöne tag!

Moderator: Avenger
du bisch eifach en guete mensch.Marco_in_motion hat geschrieben:Mer sött so eim sonen Güllesprützer wiä de Turntablism als Avatler hät is oberste feister vo sim Huus inehebe, zmizt i de Nacht verstaht sich.
sis verhalte isch ja eis, aber was das mit em auto z'tuä hät, begriff ich nöd.turntablism hat geschrieben:en futztubel isches ! uf söttig chammer verzichte, ich wette s`auto isch no gliist und het tönti schibä...
pescht wünschi söttnige !!!!
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Geile SiechLeviathanX hat geschrieben:war grad in nem soba workshop; soba nudeln selbst machen (unter anleitung; 3250 ¥). natuerlich soll man das danach auch essen...
hab grad ne vier mann portion soba alleine verdrueckt (war auch der letzte im laden)..... beide japanerinnen total erstaunt und ich total satt...
war aber recht interessant und spassig.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Bin mit de Fründin am Errands runnerle gsi, rasch ane Tankstell gange zum es Sandwich inehebe.Avenger hat geschrieben:was het sie bosget, die person?
hani fasch täglich so vollidiote. mängisch nimmis locker und säg mir dedemit musch läbe, mängisch raschti fasch us.Marco_in_motion hat geschrieben:Bin mit de Fründin am Errands runnerle gsi, rasch ane Tankstell gange zum es Sandwich inehebe.Avenger hat geschrieben:was het sie bosget, die person?
Dänn hämmer welle wiiter fahre, fahre ganz normal hinderschi usem Parkplatz und dänn chunnt eini mitteme Mobility Smart us de 30er Zone z'schüsse, mit einiges meh als 30, huped wiä ä Wildsau und fahrt mer fast in Charre ine.
Und will das ebe scho öppe di 5. Richtig brenzlig Begägnig gsi isch gester und ich langsam zimmli glade gsi bin hani si usem Charre use ahkräiht wasi han chöne. Nacher a de Uusfahrt vorne isch sie ame andere voll vor d'Schnurre gfahre lol. Tummi Chue!
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 9 Gäste