Musig wo di hässig machd

für unsere Movie-Aficionados, Serien-Liebhaber und Audiophilen.

Moderatoren: Avenger, randy

Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Musig wo di hässig machd

Beitrag von zwirrlibatz »

Herr Rossi hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:Dänn gitts no die nöd minder Schlimme, wo mit dem wahnsinnig emotional betroffne mitidentifizierbare Wältschmuus drhärchömed und sich totlache will ihri dumme Fans de ganz Kalkül nöd schnalled.
ah du redsch vo muse?

die gönd mir im übrige scho lang ufe sack
nei Muse find ich ok. die zeiged liideschaft und sind überkandidlet. also schomal 2 grossi bonuspünkt. au wenn ichs sälber nie lose. me chan sache ja au respektiere ohni fän z'sii.

ich mein die schlufitrantüte emo pop/folk bands wie grizzly bear und dry the river.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Musig wo di hässig machd

Beitrag von zwirrlibatz »

PlanetHarrieR hat geschrieben:Mein Beileid an die Rocker. Hardcore Techno war ja um die Jahrtausendwende ja auch von der Hipster-Krankheit befallen, im Rahmen des Digital-Hardcore/Breakcore/IDM-Hypes - die damalige Mutation hieß noch Spexer. Ist eine eklige Angelegenheit, geht aber vorbei. Mittlerweile ist das Genre viel zu unavantgardistisch, als das sich noch ein Hipster dorthin verirrt.
:lol: :!:
I speeled my drink!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Musig wo di hässig machd

Beitrag von zwirrlibatz »

h4xX0r hat geschrieben:mir gönnd all die bänds uf de sack wie sîch UUUUU speziell findet, weisch niemerd schnallts usserd mer chunnt drus.
:groel:

dis hirn schaffts scho nie wiiter.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Musig wo di hässig machd

Beitrag von Herr Rossi »

zwirrlibatz hat geschrieben:nei Muse find ich ok. die zeiged liideschaft und sind überkandidlet.
überkanditlet isch für mich äbe e negativpunkt, wie au die lideschaft. wenn si ächt isch natürlech nid, aber bi muse wirkts ufgsetzt. eigentlich los ich am liebschte ganz jungi bands, wo no niemert i iri suppe gschpuckt het und si sich nonig fürs publikum proschtituiert hend.
Benutzeravatar
Pandemonium
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 1692
Registriert: 12 Okt 2010 13:16
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Musig wo di hässig machd

Beitrag von Pandemonium »

Alles wo au nur entfernt mit dem Pitbull Mongo ztue hät macht mi ufs übelste hässig.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Musig wo di hässig machd

Beitrag von Mastler(P) »

Herr Rossi hat geschrieben:sich nonig fürs publikum proschtituiert hend.
Pandemonium hat geschrieben:Alles wo au nur entfernt mit dem Pitbull Mongo ztue hät macht mi ufs übelste hässig.
:!:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Musig wo di hässig machd

Beitrag von zwirrlibatz »

Herr Rossi hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:nei Muse find ich ok. die zeiged liideschaft und sind überkandidlet.
überkanditlet isch für mich äbe e negativpunkt, wie au die lideschaft. wenn si ächt isch natürlech nid, aber bi muse wirkts ufgsetzt. eigentlich los ich am liebschte ganz jungi bands, wo no niemert i iri suppe gschpuckt het und si sich nonig fürs publikum proschtituiert hend.
tönt jetz aber chli sehr nach "die band isch jetz no guet wo nur ich sie kenn aber no niemert susch aber bald verchaufe sie sich und dänn sinds dänn scheisse aber ich hans halt scho kännt wo blablabla".

Muse sind sicher au ufgsetzt, aber das isch ebe nüt negativs! Rocknroll isch mal Show gsi. lueg Queen, Kiss, Rammstein usw. Dass so öppis mittlerwiile negativ bewärtet wird will "unauthentisch" isch himmeltruurig. Das hämer em dümmliche Rockschurnigschwätz und vertrottlete luschtfeindliche Indienerds z'verdanke. Als öb "ächtheit" ufnere Bühni vor tuusige Lüüt a) irgend en Verdienscht b) irgendwas Erstrebenswerts und c) überhaupt müglich wär. Kompletter Unfug. Inwiefern sind zbsp Kiss unächter als Bon Iver?

Und ab und zue intressiert sich es Millionepublikum nöd für e Band will die Band schlicht total kacke isch. :-D
I speeled my drink!
Benutzeravatar
derinderinderinderin
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5384
Registriert: 10 Feb 2006 16:17
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
86
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Musig wo di hässig machd

Beitrag von derinderinderinderin »

Bild
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Musig wo di hässig machd

Beitrag von Gurgelhals »

Vyse hat geschrieben:
Gurgelhals hat geschrieben:[langwiiligi Formle: 60s-Melodie + echli Geschwurbel = 9.0 uf richdork.com. Grauehaft!
Spinnsch, guet, Musig strikt nach Schema spille chonnt nie guet, aber aber grauehaft isch das jez würkli nöd.
['yt]0815-Retropop[/yt]
Mit "grauehaft" mein ich ja au nöd d'Musig an sich. Im Gägeteil, det sind ja Wohlklang, Melodie und pathetische Mitsingrefrain absoluti Pflicht - will alles andere ja ebe die eigeni Befindlichkeitsblase zum platze bringe chönnt. Grauehaft isch, wie so banali, wältabgwandti und apathischi Musig, wo ja sozsäge effektiv "vo nüüt" handlet und de Zuehörer eifach schön im Wohlklang bettet und vo de Wält abpolschteret bzw. isoliert, in ere Art Kollektivwahn ernsthaft als nörchschti grossi Leischtig i de Popgschicht abgfiiret wird.

Ich weiss ja nöd, was die Lüüt vo Popmusig erwartet, aber ich han halt anderi Asprüch. Mini Helde sind Lüüt wie en Pete Townshend oder en John Lydon: Künstler wo s'Medium vom Popsong als es Mittel gsehnd, zum sich direkt mit de Wält usenand z'setze, wo ihre in ere originelle, mitriissende und musikalisch interessante Art und Wiis und mit ere klare Haltig en Alternative entgäge stelled. Es Medium zum d'Lüüt dezue bringe, dass sie ihren eigene Chopf echli astelled statt sie i ihrere Befindlichkeitsblase z'bestätige und sie so no zuesätzlich abzpolschtere. Wänn me z.B. öppis wie s'Quadrophenia-Album vo The Who nimmt und luegt - bzw. am eigene Körper erläbt! - wie fiebrig, überwältigend, mitrissend, gschiid und schlicht und eifach grandios de Pete Townshend det die ganzi Emo-Thematik musikalisch umgsetzt hätt, dänn sind die ganze "schlufitrantüte emo pop/folk bands" (<- super :lol:) nöd nume total banal, sie stelled en Rückgang vo eme erschreckende Usmass dar.

Drum eklets mich vor so Bands: Will ich eigentlich weiss, was Popmusig chan si, wänn me will, aber die offesichtlich nöd wännd und für das dänn au no als grossi neui Pophoffnig abgfiiret wärded :idea:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Musig wo di hässig machd

Beitrag von Gurgelhals »

zwirrlibatz hat geschrieben:[/yt]qCJ22QQTWtM[/yt]

und wieder die youtuber kommentärs. "epic song". omg... und das inszenierte emo arschloch mit de strähne unter de kapuze. :groel:
Es isch wieder mal Ziit für das gif:
Bild

30 Sekund han ich's usghalte. Dänn han ich mer müese mit dem da d'Ohre durespüele und dänn isch wieder guet gsi:

Quelle
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31870
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Musig wo di hässig machd

Beitrag von geosnow »

de neil young hät au vieli plate verchauft.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Musig wo di hässig machd

Beitrag von Herr Rossi »

zwirrlibatz hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:nei Muse find ich ok. die zeiged liideschaft und sind überkandidlet.
überkanditlet isch für mich äbe e negativpunkt, wie au die lideschaft. wenn si ächt isch natürlech nid, aber bi muse wirkts ufgsetzt. eigentlich los ich am liebschte ganz jungi bands, wo no niemert i iri suppe gschpuckt het und si sich nonig fürs publikum proschtituiert hend.
tönt jetz aber chli sehr nach "die band isch jetz no guet wo nur ich sie kenn aber no niemert susch aber bald verchaufe sie sich und dänn sinds dänn scheisse aber ich hans halt scho kännt wo blablabla".
Tönt für dich so, isches für mich aber nid
zwirrlibatz hat geschrieben:Muse sind sicher au ufgsetzt, aber das isch ebe nüt negativs!"
Für mich scho, da chasch no lang argumentiere. Für mich trifft dini Sichtwiis eifach nid zue. Deal with it.
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14755
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Musig wo di hässig machd

Beitrag von evo »

xavier naidoo, alte...do krieg i vögel
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Musig wo di hässig machd

Beitrag von PlanetHarrieR »

:lol: wahr
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Beiträge: 15828
Registriert: 06 Mai 2003 16:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Musig wo di hässig machd

Beitrag von Sephi »

Herr Rossi hat geschrieben: wenn si ächt isch natürlech nid, aber bi muse wirkts ufgsetzt.
Identität isch doch eh so bitz Schiin und meischtens zumene gwüsse Grad konschtruiert, meinsch nid? Weisch wenn du es picture on the wall hesch vo öpper angerem, denn zeigts ebe nur es picture vo dere Person, nöd die Person selber, au wenns en Foto isch. Und jetz der twist: Wenn s gliche picture nomol genauer aluegsch... denn zeigts plötzlech... ja genau... es picture of... YOOOOOUUUUUUUUUUUUU böödööömöböödöömöödmbööömm!
Benutzeravatar
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 7004
Registriert: 05 Mär 2002 19:23
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Re: Musig wo di hässig machd

Beitrag von O_O »

:groel:
I don't believe in orange
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Musig wo di hässig machd

Beitrag von PlanetHarrieR »

MJUS
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Musig wo di hässig machd

Beitrag von Gurgelhals »

Namal so e Band, wo me ellei scho vom Ussehe chan säge: Dene sött me jede Tag e ghörigi Tracht Prügel verpasse :!: :kotz:

Bild
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Musig wo di hässig machd

Beitrag von PlanetHarrieR »

Bild
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 5321
Registriert: 06 Okt 2010 23:20
Wohnort: uf em monolith am tünkle
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Musig wo di hässig machd

Beitrag von h4xX0r »

evo hat geschrieben:xavier naidoo, alte...do krieg i vögel
wenn mein glied deine lippen verlääässst
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Musig wo di hässig machd

Beitrag von Herr Rossi »

Sephi hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben: wenn si ächt isch natürlech nid, aber bi muse wirkts ufgsetzt.
Identität isch doch eh so bitz Schiin und meischtens zumene gwüsse Grad konschtruiert, meinsch nid? Weisch wenn du es picture on the wall hesch vo öpper angerem, denn zeigts ebe nur es picture vo dere Person, nöd die Person selber, au wenns en Foto isch. Und jetz der twist: Wenn s gliche picture nomol genauer aluegsch... denn zeigts plötzlech... ja genau... es picture of... YOOOOOUUUUUUUUUUUUU böödööömöböödöömöödmbööömm!
:lol: hesch guet gmacht

versueche musig objektiv bewärte = fail
traffic uf de website generie = win
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Musig wo di hässig machd

Beitrag von zwirrlibatz »

Herr Rossi hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:Muse sind sicher au ufgsetzt, aber das isch ebe nüt negativs!"
Für mich scho, da chasch no lang argumentiere. Für mich trifft dini Sichtwiis eifach nid zue. Deal with it.
Ich bring da kei Sichtwiis. Ich rede vo Tatsache. Wemme Rockbühnitheater als ufgsetzt aluegt und das als negativ bewärtet und es Ufträte vomne vordergründig ehrliche, schnörkellose (würg) und authentische Pärformer entsprächend nöd, hett me Rocknroll nöd würkli verstande. Bzw hett e vo Klischees fählgleiteti Sichtwiis.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Musig wo di hässig machd

Beitrag von Herr Rossi »

hed nüt mit dem ztue öb mer öpis verschtande het oder nid. dini sichtwiis isch nid mini, für mich isch muse in höchschtem mass ufgsetzt und ich find das eifach nid guet. isch nid so schwer zverschtah findi.

und ich erachtes als zimlech arrogant, sini eiget sichtwiis als die richtig darzschtelle bzw die ander als "fählgleitet" (!?). nur so näbebii.
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7937
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
54
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Musig wo di hässig machd

Beitrag von Marco_in_motion »

Herr Rossi hat geschrieben:und ich erachtes als zimlech arrogant, sini eiget sichtwiis als die richtig darzschtelle bzw die ander als "fählgleitet" (!?). nur so näbebii.
Das isch da inne Gang und Gäbe und das gsehn ich nöd numme so sondern das isch ä Tatsach. :vortex:
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Musig wo di hässig machd

Beitrag von zwirrlibatz »

Herr Rossi hat geschrieben:hed nüt mit dem ztue öb mer öpis verschtande het oder nid. dini sichtwiis isch nid mini, für mich isch muse in höchschtem mass ufgsetzt und ich find das eifach nid guet. isch nid so schwer zverschtah findi.
Ich urteile nöd über Sichtwiise oder dass me Ufgsetztheite nöd söll/dörf guet finde. Ich probier usezfinde, werum me letschteri wänn wo gseht und dänn wie bewertet. Und das laht sich sehr wohl hinterfrööge, will me als Ussestehende gar nöd chan beurteile, wer sich was wie ufsetzt und was als "ächt" zbeurteile isch. Mich intressiert das Thema i de Popkultur sit immer und da gitt me sich leider schnäll mit Klischee zfriede. Eis wär also zbsp dass e Band mit grossem Trara Bühnetheater als "ufgsetzt" gilt. Was isch denn da dran ufgsetzt? Vieli handglismeti, betont unspektakuläri Musiker chöme au und grad drum als ufgsetzt drhär. Also wo sind Kriterie?

und drum...
und ich erachtes als zimlech arrogant, sini eiget sichtwiis als die richtig darzschtelle bzw die ander als "fählgleitet" (!?). nur so näbebii.
.... isch das nöd arrogant vo mir. Sondern chunnt vo x Jahr gröschtem Inträsse am Thema mit vielne offne Frage und Widersprüch.
I speeled my drink!
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste