[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Jones »

Master(G) hat geschrieben: 28 Jul 2025 14:55 erst "eusi" gas-leitige sprenge und denn eus ihres flüssig-gas verchaufe für viel zviel gold plus no 15% tariff obe druuf. schgeil. trump de alti businessmän du. hetts ebe scho druff. :lol:

D'pipeline isch aber no ungerem biden gspreng worde...
Aber zeigt eigentlech nur, dass es egal isch, wer um oval office hockt. D'amis si u bliebe kriminell...
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
19
Trading points minus
0

Beitrag von Mr. Heli »

Jones hat geschrieben: 25 Jul 2025 13:33
Mr. Heli hat geschrieben: 25 Jul 2025 13:22 zudem wäred mir au froh, wenn mir irgendwo ufgnoh würed, wenns druf a chunt (wie z.b. ukraine).
genau das isches...

nur dass die meischte ja nid vom chrieg flüchte sondern wegem troum vom bessere läbe. und genau für das isch es asylwese äbe eigentlich nid dänkt. drum funktioniert's o nüm...
das isch so, drum gits ja au die videoproduktione wo ufzeige sölled, dass lebe ide schwiiz nid so toll isch :lol:
d verwaltig dreht eifach z langsam (schaffe ja au bi einere). meh müesst d verfahre beschleunige, dene wo es blieberecht händ schnell zuestimme und möglichkeite ufbaue, dass sie was lerne chönd wo eus und ihne wenns zrugg gönd nützt.
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
19
Trading points minus
0

Beitrag von Mr. Heli »

thaeye hat geschrieben: 25 Jul 2025 15:48 postet de link uf staatsfernseh vo dütschland wo das alles mitusglöst haet (hallo merkel) und beklatscht haet und s framing i dem titel isch au klar: MIGRANTEFEINDLICHE KRAWALLE natürli im fokus.

nix immigration meh (lüüt dehere gholt?, wtf), fertig lustig. jetzt muen ufgruumt werde. es git kei lösige meh, meh haet z lang zuegluegt und die böse rechte inen egge gstellt. als konservative giltisch ja hüt scho als rechtsextreme, so haet sich de "mainstream" verschobe, jetzt chunt d retourkutsche. selber schuld wenns na radikaler wird, meh haet z lang gwartet und immer mit em schlagwort "rassismus" argumentiert.

wievielmal muemmes wiederhole: en gsellschaft chan nur funktioniere, wemme ähnlichi wert haet und ähnlichi sozialisierig haet. ansonste bausch de turm vo babylon wo halt den zämägheit. europa haet das leider zueglah. und ja es chan na gruusig werde, wenn die linke und nette nöd endlich merket, das na vill meh muess gah. redet immer vo "multikulti" aber das womer fängs da in europa haet, sind parallelwelte und zwar sehr vieli. mir lebet nebetenand und nöd mitenand. das isch de underschied zwüschet richtigem "multikulti" und parallelwelt. au nöd 100 kebapläde a einere strass.

mir haets eifach z vill vo allem vorallem da i de schwiiz, als iheimische bisch würkli fängs de volltrottl. muesch alles zahle aber d leistige vom staat gönd immer meh zrugg. das alles isch erst de afang, wemme nöd endlich afangt lüüüt hei z schicke.

und ja den haemmer halt widrmal en rezession und es lauft halt mal nöd super wirtschaftlich, eventuell besimmenner mer ois widrmal uf "schwiizer" wert den. chan doch nöd d lösig sii eifach immer meh lüüt i das land z pumpe bis zur unkenntlichkeit.
d darstellige zu dem in spanie gönd wiit usenand. de tropfe ufem fass isch sicher de agriff uf de rentner gsi. när händ aber di rechte im netz und uf social media ghetzt. wer denn gege wenn de erst stei gworfe het isch jez schwierig zum sege. immerhin händs bide düütsche überhaupt was brichtet, im gegesatz zu eus.

gsellschaft chan scho bunt durchmischt funktioniere, aber ebe nume denn, wenns kei subkulture git. genau das ischs problem. teils durch ghettoisierg, durch fehlende sprachkenntnis, durch klassegsellschafte, fehlendi integration. es isch aber m.E. primär es problem vo 1. und evt. no 2. generation. wie ischs sinerziit mit de italiener gsi ide schwiiz. dete sind d chind ide schule ghänslet worde. türke sind bi eus guet integriert, zumindest die 2. generation. trotz unterschiedliche kultur/religion. es gaht scho, aber es isch schwierig und es brucht viel meh, als meh unternimmt. aber stimm dir zue, je meh persone vo eim land/kulturkreis/religion holsch, desto schwieriger wirds. es isch hüt scho jede spezialist wos im TV interviewed bi eus en düütsche :lol:

möcht nomal betone, dass mir e bürgerlichi mehrheit händ. die oder zumindest d SVP isch aber nid a lösige interessiert. sie setzed lieber no länger uf wählerschaft erhöhe. debi chönd meh d problem scho lang agah. vo links bis rechts het jede vorstoss immer s problem, dass er eifach z extrem isch. drum gits kei lösige und es wird alles blockiert/abglehnt. ischs gliche bide volksinitiative. anstatt dass meh schritt um schritt macht, hämer eifach stillstand. wie bi de sozialversicherige.
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
19
Trading points minus
0

Beitrag von Mr. Heli »

thaeye hat geschrieben: 25 Jul 2025 16:07
Mr. Heli hat geschrieben: 25 Jul 2025 06:25 anstatt dass meh d problem ernsthaft agaht und us de choste vode migration en nutze für die jewilige staate wür zieh
wür mi na wunder neh wie du das willsch astelle? :lol: und ja s problem muess ernsthaft agah werde und zwar mit usschaffige.
weiss jez nöd, was die hauptgründ sind, wo vo flüchtling us gwüsse kreis ageh wird, dass sie söled ufgnah werde. isch sicher krieg, verfolgig wege sexualität oder religion im trend. aber es brucht sicher e grundlag, dass meh untersuecht werde chan. chönds ja jez glaubs au neu, handys usw. durchsueche. d verfahre müend schneller werde. wer nid zrugg gführt werde chan, will sich de ander staat weigeret, muess in staatsdienst itrette. gäbt gnueg sache zum erledige. z.B. go abfall sammle. die löhn sind ja eh mit öffentliche gelder finanziert und abfall liit gnueg uf de strass (z.T. natürlich au weg so lüüt). die wo sichs abzeichned dass sie länger bliebe chönd (z.B. chrieg) söll meh d möglichkeit für e lehr oder so in gwüssne bereich uftue und id sprachschuel schicke. mir händ viel brüef, wo mir kei personal finded oder andere staate gönd go abwerbe. pfleg lüüt us düütschland, die holed wiederum us pole, usw. denn wenn de asylgrund wegfallt dene wo sich igsetzt händ und integriert sind, d möglichkeit büüte, zum bliebe chöne (chas ja uf bruefsgruppe begrenze). die andere zrugg. händ eine ide gmeind gha wo ich ufgwachse bin us afrika, top integriert, im turnverein, d sprach gredet. de het aber zrugg müesse.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

lol Handy durchsueche. D Handys und Päss rüereds ja amigs wäg. Drum heissed x tusig Flüchtling eifach Ali Ahmed und hend Geburtstag am 01.01. Am beste säge, mer sig unter 18, well de gitts nochli meh Bonus und Sonderbehandlig und mer chan liechter biz kriminell si und so. huere guet.

Aber prinzipiell bini schwär defür, dass kei europäishces Land meh im Nahe Oste und ähnliche Regione "Spezialoperatione" durefüehrt und so Gschichte und de chamer au guet säge: Figged eu, mir wönnd kei Handtuechchöpf hie.
Aber wenn mer halt immer schön mitbömbeled tja... muss mer halt au bar Dschihadischte ufnäh, zums Gwüsse beruhige...
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Antworten