apple

In den Weiten der Galaxie: Technik!

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel

Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25575
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von damian »

Xinobrax2 hat geschrieben:Die hemer bi üs i de Primarschuel gha...ich hans ghasst :damn:
Ich glaub die Dinger sind au de Grund warum ich bis hüt kei Interesse a Macs han...
det händs aber no mac os 9 gha wo eifach scheisse gsi isch. ich hans au ghasst!

nachher händs s'unix gno und det ä neui benutzeroberflächi druf ta. sither isches s'beste betriebssystem wos git.

mac os classic und mac os x chasch nöd vergliiche.
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Xinobrax2 »

Ich weiss dass s OS mittlerwile vil besser isch, au d Hardware...mir fallt spontan au kein rationale Grund i warum ichs nid mag. Ich weiss nur dass die iMacs vo damals de Grund defür sind.
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Gurgelhals »

D'90er Jahr (und die früehne 00er-Jahr bis zum Jaguar-Release) sind grässlich gsi für Mac-User. Es grauehafts und vor allem altersschwachs Betriebssystem und nöd viel besseri Hardware. Me chan vom Jobs ja halte was me will, aber de radikali Umbau i de erschte 5 Jahr nach sinere Rückkehr hätt er verdammt guet gmacht. Die beschti Ziit isch im Grund gno dänn so ca. 2006-08 gsi: s'Mac OS X absolut usgriift, d'Hardware dank Wächsel uf x86 uf em aktuelle Stand vo de Technik und vor allem: es hätt die ganzi iOS/iPhone/iPad-Scheisse nonig gäh.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25575
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von damian »

ah, so schön isches det no gsi. ich rechne demit dass i 5 jahr d'iphone scheisse so penetrant wird si dass ichs system nümm benutze chan...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Gurgelhals »

So, es gitt wieder mal Azeiche, dass sich Apple doch no dezue bequemt, ihres iPod-Sortiment chli z'überarbeite. Entweder bringeds dasmal *endlich* en 128Gbyte iPod-Touch (de Classic händ's ja killt, die Arschlöcher!) oder ich gib's definitiv uf und chauf mer das Sony-Dings mit 64Gbyte, wo me chan mit ere 128Gbyte SD micro ufpimpe :!:

Nöd dass ich gross Grund dezue han optimistisch z'si. Apple isch im Grund gno zueztraue, dass sie wäg ihrere ganze Streamingscheisse sogar de 64Gbyte iPod Touch striiched und nüüt meh mit meh als 32Gbyte abüüted :x
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Acid »

Für mich ischs Problem au chli bi de Dateiformat... finds no cool wemer chan flac und so druf rüere, aber ich glaub das chamer bi Appel eh vergässä. Guet, das chöntmer jo villicht in Apple dingens umwandlä.

Han letschti mol en Fiio X1 kauft. Und es isch halt vo de Gebrucherfründlichkeit scho rächt letscht Johrtuusig... muesch z.B. nid welä en Podcast afangä, und nochher irgendwenn spöter det witerlosä wo ufghört hesch lol.

D I-Tunes Synchro und so isch jo aber bi denä Speichergrössene eh kei Vorteil vom I Pod, will schlussendlich jo doch alles Manuell muesch machä.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Xinobrax2 »

Bild
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Gurgelhals »

128Gbyte iPod Touch. Farking ändlich! Bstellt.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Xinobrax2 »

450 Euro für en MP3 Player mit 128GB...? Echt ez? :typej:

Es billigs Android Phone kriegsch für ca. 50.-, e 128GB MicroSD für ca. 100.-....ich gsene aber i dass das im Apple Topic niemert interessiert...bin weg.
Zuletzt geändert von Xinobrax2 am 16 Jul 2015 16:34, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Gurgelhals »

Ich will das Ding nöd nume als mp3-Player, sondern au als iOS-Grät (anstatt eme iPhone wo mit 128Gbyte meh als s'Dopplete choschtet). Android chunt nöd i Frag, will ich ohnehin mit OS X schaffe. Für mich isch das ideal: En mp3-Player mit gnueg Speicher + es iOS-Grät, wo mit mine Macs chan "harmoniere", aber weder es iPhone (wo ich nöd bruche und mer z'tüür isch) no es iPad (wo ich ebefalls nöd bruche und mer z'gross isch) isch.

:arrow: Usnahmswiis mal es neus Apple-Produkt, wo würklich exakt e Lugge i minere Usrüschtig chan fülle. Lang gnueg han ich druf gwartet.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Xinobrax2 »

Fair...ich han für das au mal en iPod Touch gha...hanen aber verschenkt...

Was hesch denn du füres Handy wenn weder s iPhone no Android in Frag chunt? Retro Feature Phone?
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Gurgelhals »

En alte Symbian-Nokia-Chnoche :hinker:

Ich bruch das Ding chum und d'Hauptkriterie sind gsi, dass es en möglichst langi Akkulaufziit hätt und möglichst wenig Platz im Hosesack brucht :lol:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Xinobrax2 »

Grad gseh, daser in Dollar nume 399.- choschted...interessante Wechselkurs :lol:
Mal 90$ für di tumme Europäer druff schlah und hoffe dases niemert merkt? Murica!
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Acid »

Das macheds bi allnä Produkt. Früehner isches no chli andersch gsi, aber sit de Dollar im Verglich zum Frankä so nohloh hed (also ich mein nid erscht grad chürzlich diä Frankästärchi, sondern scho sit längerem) händses nid würklich nach unä apasst. Ich glaub aber nid dass hoffed dasses niemert merkt, sondern dasses trotzdem chaufed lol
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Xinobrax2 »

K, ischmer nie ufgfalle...aber das wär ja denn en Wechselkurs vo ca. 2011...lol? Baklagt sich da niemert?
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Gurgelhals »

Xinobrax2 hat geschrieben:Grad gseh, daser in Dollar nume 399.- choschted...interessante Wechselkurs :lol:
Mal 90$ für di tumme Europäer druff schlah und hoffe dases niemert merkt? Murica!
I de CH entspricht de Nettopriis meh oder weniger exakt am Dollar-Wächselkurs (383.-). Aber sie verrächnet der no 30.- Urheberrächtsabgab (was bim Chauf sehr dütlich usgwiese wird, was ich jetzt also im Fall no fair finde) und dänn halt MwSt. und dänn bisch bi 450.-. Und i de Euro-Länder händs halt näbed em zur Ziit sehr schwache Euro e MwSt. vo um die 20%. Chunnt also underem Strich au öppe ane (bin mer jetzt nöd sicher, aber im US-Store sind d'Priise doch höchstwahrschinlich alli ohni Sales Tax, also am US-Äquivalent vo de MwSt., will die vo Staat zu Staat und entsprächend vo Lieferadrässe zu Lieferadrässe variiert).
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
Beiträge: 4301
Registriert: 05 Mär 2002 19:30
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Uriel »

Gurgelhals hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Grad gseh, daser in Dollar nume 399.- choschted...interessante Wechselkurs :lol:
Mal 90$ für di tumme Europäer druff schlah und hoffe dases niemert merkt? Murica!
I de CH entspricht de Nettopriis meh oder weniger exakt am Dollar-Wächselkurs (383.-). Aber sie verrächnet der no 30.- Urheberrächtsabgab (was bim Chauf sehr dütlich usgwiese wird, was ich jetzt also im Fall no fair finde) und dänn halt MwSt. und dänn bisch bi 450.-. Und i de Euro-Länder händs halt näbed em zur Ziit sehr schwache Euro e MwSt. vo um die 20%. Chunnt also underem Strich au öppe ane (bin mer jetzt nöd sicher, aber im US-Store sind d'Priise doch höchstwahrschinlich alli ohni Sales Tax, also am US-Äquivalent vo de MwSt., will die vo Staat zu Staat und entsprächend vo Lieferadrässe zu Lieferadrässe variiert).

Vorsicht! Ds «Murica» chönnt es Indiz drfür sii, dass es am Xino nüd um e ernsti Konversation gaht, sondern er lieber echli trollt, so we mes i dem Forum irgendwie macht, oder so
:vortex:
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Xinobrax2 »

Nope, i dem Fall isches en ernst gmeinte Iwand gsi...klar chamer alles irgendwie begründe, rechtfertige und schönrede...aber bi Produkt vo anderne Hersteller isch d Diskrepanz nid so krass.
De "Murica" Teil isch aber tatsächlich getrolle gsi, scharfsinnig erkennt!

Mir egal, ich mueses ja nid chaufe...
Andy
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 852
Registriert: 07 Okt 2010 20:40
Wohnort: ag
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Andy »

image.jpg
Han ich mir selber zum Geburtstag gschänkt. :herzli:
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5903
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von abyss »

:1thumb: :herzli:
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Xinobrax2 »

Hüt, 19:00: http://www.apple.com/apple-events/september-2015/" onclick="window.open(this.href);return false;
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2714
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von LuiStyle »

Mal luege was chunnt!
Für mich isch nur AppleTV interessant, aber ich lahn mich gern überrasche :vortex:
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Gurgelhals »

Ich freu mich scho uf en wiitere öffentliche Uftritt vom Tim "creepy pedo uncle" Cook ... nöd :vortex:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18531
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Avenger »

Der cook chunt wieder mit sim "its amazing! its soooo amaaaazing!".

...und au das mol wirds wieder heisse "the best iphone/mac/tablet we have ever created" :sleepy: :sleepy: :sleepy: löscht eim schier ab ob dene ewige superlative.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22464
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Jones »

meh "gäääähn" als e apple keynote geit scho fasch nid...
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 19 Gäste