Android für pc ?

In den Weiten der Galaxie: Technik!

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel

Antworten
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11787
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Android für pc ?

Beitrag von turntablism »

Ich han no en chliine mini pc und en chliine touchscreen monitor.
Mir schwirrt im chopf ume, dass ich mit dem züügs für'd chind chönnt e spielmaschine baschtle.
Chan ich irgendswie android spieli uf windows spile mit me touch screen ?
Gitts no es frontend für sowas ?
:vortex:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Android für pc ?

Beitrag von Jones »

ja also wosch es android basierts OS oder e android emulator für windows?
innerhalb vome emulator chasch ja denn immer no games ime frontend lah darstelle...
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11787
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Android für pc ?

Beitrag von turntablism »

Huh, weiss nöd.
Also es sött denn eifach so ablaufe, nachdem ich alles installiert han:

Ich starte d'maschine und chume grad in es menü wo ich chan s'spiel uswähle (frontend wie zum biespiel hyperspin) und bedienig nur mit em touchscreen, ohni keyboard und muus.

Das für windows, ja. Ha ehrlich gseit no nie touch funktion bi windows usprobiert. Sött ja eigentlich gah - oder ? Eifach de finger näh als mit de muus umefätze.
:vortex:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Android für pc ?

Beitrag von Jones »

ha ke erfahrig mit windows und touchscreen aber wenn d'trieber hesch, sött das ja kes thema si und denn e emulator wie bluestacks is autostart u fertig...
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11787
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Android für pc ?

Beitrag von turntablism »

Cool. Triber installiert und touchscreen funktioniert.
Etz bluestacks usprobiere.
Thanks ! :1thumb:
:vortex:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 13 Gäste