Sega Naomi Universal chopped oder nöd chopped?

In den Weiten der Galaxie: Technik!

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel

Antworten
Benutzeravatar
sirarthur
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2887
Registriert: 23 Okt 2002 18:26
Kontaktdaten:

Sega Naomi Universal chopped oder nöd chopped?

Beitrag von sirarthur »

würded ihr es Naomi Upright choppe oder nöd. Isch es schwierig, chamers übel verkacke? laht sich es chopped Naomi au no guet ver chaufe? Vieli Frage, evtl. händ er ja erfahrige gmacht...
Benutzeravatar
meyerli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1510
Registriert: 13 Dez 2002 13:13
Kontaktdaten:

Re: Sega Naomi Universal chopped oder nöd chopped?

Beitrag von meyerli »

schwirig isches glaubs nöd, aber ha keis vo mine chopped. tues gern so original wie möglich la und hamer paar barhocker bsorgt.
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11787
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Sega Naomi Universal chopped oder nöd chopped?

Beitrag von turntablism »

Bei absage. Hani bi mine beide au gmacht.
Die händ eifach nöd zu de anderne cab's passt und drum han ichs gstutzt. Es isch relativ eifach wenn alli kabel aschribsch und evtl. no paar Föteli machsch. Muesch eifach z'zweite si, zum d röhre usenäh - ussert wotsch en hexesschuss :lol:


Quelle

Find es hät nachher meh japan charakter
:vortex:
Benutzeravatar
sirarthur
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2887
Registriert: 23 Okt 2002 18:26
Kontaktdaten:

Re: Sega Naomi Universal chopped oder nöd chopped?

Beitrag von sirarthur »

bin no am überlege, hetts grad sölle bim erschte Usenandnäh mache...jetzt müäss i wieder alles usenandrschrube...
Benutzeravatar
calanda
Bündner König
Bündner König
Beiträge: 7660
Registriert: 22 Aug 2002 16:42
Wohnort: Taafaas
Kontaktdaten:

Re: Sega Naomi Universal chopped oder nöd chopped?

Beitrag von calanda »

i kriege nächst Wuche 2 choppti...... han no 1 normale. i denke mischig machts
Benutzeravatar
sirarthur
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2887
Registriert: 23 Okt 2002 18:26
Kontaktdaten:

Re: Sega Naomi Universal chopped oder nöd chopped?

Beitrag von sirarthur »

Han mis jetzt chopped, mir gfallts so au besser. Isch aber scho chli pain in the ass gsi, vor allem will ich nöd so Profi Werkzüüg han und mer muäss gnau schaffe susch häsch dänn irgendwo en gap. Huere müäsam sind bi mir immer eifach die beide Aluabdeckige vo de Bei, chlemmed immer und bringsch fasch nömme rächt herä...
Benutzeravatar
meyerli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1510
Registriert: 13 Dez 2002 13:13
Kontaktdaten:

Re: Sega Naomi Universal chopped oder nöd chopped?

Beitrag von meyerli »

ich tues amigs über de höchi vom control panel ifädle und de abestosse. brucht zum teil au biz chraft, aber isch bisher am beste gange.
Benutzeravatar
fifi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 519
Registriert: 06 Jul 2016 17:34
Kontaktdaten:

Re: Sega Naomi Universal chopped oder nöd chopped?

Beitrag von fifi »

meyerli hat geschrieben: 08 Mai 2022 10:03 ich tues amigs über de höchi vom control panel ifädle und de abestosse. brucht zum teil au biz chraft, aber isch bisher am beste gange.
Isch das würkli so, die müend igfädled werde?
Mir händ en rechte Kampf gha wommers ussenand gno händ, ich bi eigentlich devo usgange das d'Schrube vo hinne die 2 Teil fixiered.
Ich ha inzwüsche mal eis paar Bei greinigt und die händ e schöni bruuni sauce druff gha, vlt coca cola hani dänkt.
Ich bi den devo usgange dasses es weg dem gsi isch, das die huere profil nöd vonenand gange sind ohni komplet ussezfahre geg obe.

S'einte CRT Backcover wohni vom einte au schomal greinigt han, d'Speaker Box döt hani nöd ussebracht, kei Chance.
Erscht nachdem ichs id de Badwanne gha han und 1 mal grobgspüelt han inne und bruni sauce gloffe isch, hani nacher d'Box eifach chönne usse zieh mit null Chraftufwand.

Choppe tueni den au, aber erscht mal reinige, fixe und den neu lackiere.
S'gröscht Abentüür nebed em choppe (gnau schaffe) wird wohl TV's ummzügle id Cabs, hoffe die ganz Elektronik bringi under vo de TV's.
Benutzeravatar
meyerli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1510
Registriert: 13 Dez 2002 13:13
Kontaktdaten:

Re: Sega Naomi Universal chopped oder nöd chopped?

Beitrag von meyerli »

wen di ganz control panel box weg nimsch chasch d abdeckige au so druf tue.

grundsätzlich muesch nur de hinder teil über di ganz längi uf d site use drucke, aber die cp box isch chli im weg.
Benutzeravatar
fifi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 519
Registriert: 06 Jul 2016 17:34
Kontaktdaten:

Re: Sega Naomi Universal chopped oder nöd chopped?

Beitrag von fifi »

Jaso lauft de Haas, merci für d'Info! Wird d'reassembly demfall entsprechend mache.
Mir händ mit de Abdeckige agfange gha, keis Wunder demfalls...
Benutzeravatar
fifi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 519
Registriert: 06 Jul 2016 17:34
Kontaktdaten:

Re: Sega Naomi Universal chopped oder nöd chopped?

Beitrag von fifi »

Frag: Wie händ ihr Siiteprofil cuttered?
Ich han Profil etc nannig gnau aglueged für's choppe, vorbereite willi mi aber schomal. :)
Ich wür pro Siite die 2 Profil mit de schrube hinne zämme mache und obe de "hook" no ibaue, allefalls no mit Chlebband fixiere (vlt de Fuess au no drah).
So sött de cut pro Siite glich werde uf de beidne Profilschiene.
Wiä händ ihrs gmacht?

Sage wirdi sicher näbed em Strich und den runterfeilen wie so schön heisst.

D'Schablone für d'Löcher wirdi wohl ala old school mache: Münze under es Blatt Paiper und den schraffiere mit em Bleistift für d'Vorlag, remember? Für cuts den scanne/copy/spiegle/printout.. muess mal luege. Allefalls alles vo hand

THX!
Benutzeravatar
nnap
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 597
Registriert: 16 Mai 2011 07:13
Kontaktdaten:

Re: Sega Naomi Universal chopped oder nöd chopped?

Beitrag von nnap »

De münzshute als vorlag für d längi. Unde abschniede. S abgschnittne chasch als vorlag näh für d löcher und d kabeldurchfüerig. Bide abdeckige muesch gnau schaffe dases schön uusgseed.
Benutzeravatar
sirarthur
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2887
Registriert: 23 Okt 2002 18:26
Kontaktdaten:

Re: Sega Naomi Universal chopped oder nöd chopped?

Beitrag von sirarthur »

Ich han d'Bei und Abdeckige mit enere Trennschiebe abghauhe, am beschte wäre sicher e Kreissagi, wo das schön im Winkel und glich lang chasch abhaue.
Ich hans nach dere Ahleitig gmacht: https://wiki.arcadeotaku.com/w/Sega_Nao ... Conversion
D'Siteabdeckige sind halt rächt passgnau hergstellt und wänns dött e chli e Büle oder so hätt, dänn chlämmts rächt schnell, ich ha e chli WD40 zum ifädle dra gmacht, bringt auch chli öppis.
Benutzeravatar
fifi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 519
Registriert: 06 Jul 2016 17:34
Kontaktdaten:

Re: Sega Naomi Universal chopped oder nöd chopped?

Beitrag von fifi »

Hey Danke für euri Antworte.
Das Wiki hani au scho entdeckt gha.
Mini Frag isch eher gsi öb ihr beid "Panels" i eim Schritt oder 2 gmacht händ. Sorry s'Wort Siiteprofil isch wohl irrefüehrend gs, ich ha demit e kompletti Siiteschinne gmeint, also beid Teil vonere Siite.
Drum hani vom zämmeschruube und "top hook" montiere gredt, das alles aligned sött sie so. :)

E Bandsagi wär wahrschindli s'beschte tool, den chönntisch grad uf de linie mit em Bblattversatz cutte. Es gäbt e offni Werkstatt, aber leider mit Jahresbiitrag, was sich leider nöd lohnt mit so one time jobs, doof.

Da ich d'Cabs zerleiht ha atm, Verständnissfrag: Coin Shute Längi (diä ~338mm) müesti a de Frontsiite mässe chönne vom Choin Shute, ufem wiki gseth zwar eher rechts us? Also wenn d'Schrubelöcher vom Coin Shute geg rechts zeiged (so wirds montiert) uf de Stirnsiite messe. Ha no kein 1:1 verglich gmacht mit em wiki und mine Shutes, ich glaub die gsehnd chli andersch us als ufem wiki. :( Vo dere Logik würi jetzt eifach mal usgha. Ufbaue chönti im minimale, aber wenn ihr mir säged, chönnt mer das erspare. :) Digital Schublehre hani ;)

Was händ ihr mit de de M Gwind gmacht wo fürs Bei isch?
SNU_Sitdown_4.jpg
Wiki seit me söll "Coachbolt" verwende, noe nie ghört de english Usdruck. Eifach es Rechteck am richtige Ort usfile and good to go. :)
https://www.troybilt.com/dw/image/v2/BC ... 740&sm=fit
Oder händ ihrs eifach wegglah? Ich vermuet die sind zwingend nötig weg statik und so.. Warschindli sind flachi besser statt Panheads, hani aber no nie gseh. Chammer aber ja easy abeschliefe im Notfall.

Merci im voruus.
Benutzeravatar
sirarthur
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2887
Registriert: 23 Okt 2002 18:26
Kontaktdaten:

Re: Sega Naomi Universal chopped oder nöd chopped?

Beitrag von sirarthur »

Ich han d'bei und Abdeckig separat kürzt, wänns aber grad zäme mache chasch, isch sicher besser. Im Dynamo in Züri hätts au e Metallwerkstatt evtl. chasch dött das mache.
Löcher eifach guet vom abgsagete Teil abmässe und übertrage, ufpasse das nütt siiteverchert isch. Das Rechteckloch han ich i de Egge bohrt und de rescht usgsaget und gfilet. Es isch nöd mega schön worde, aber es isch ja verdeckt. Ich han d'Bei dänn nomal dünn wiis gsprayt und dänn häts wider guet usgseh...
Benutzeravatar
fifi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 519
Registriert: 06 Jul 2016 17:34
Kontaktdaten:

Re: Sega Naomi Universal chopped oder nöd chopped?

Beitrag von fifi »

Was hät dich devo abghalte beides zämme z'Sage? Will das wär ja wie du ja au seisch am beschte. Wasi so uf websuechi gfunde han gseht ebe immer so us als wärs separat gmacht. Hanni en "hook" nanig peilt wo das erschwert ?
Danke für de Input mit em Dynamo, das chönnt allefalls no was sie für de Cut, wär e luschtigi Zugreis. :)
LI/RE vertusche wär denkbar dumm, drum han alles guet agschriebe bim zerlege.
Rechteck würi genau glich mache, so lernt mers ja. Endpünkt bohre, verbinde mit de Sagi oder Dremel und umefiile am Schluss.
Benutzeravatar
sirarthur
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2887
Registriert: 23 Okt 2002 18:26
Kontaktdaten:

Re: Sega Naomi Universal chopped oder nöd chopped?

Beitrag von sirarthur »

Mini Schiibe bi de Flex isch nöd so gross gsi, drum wär hettis vermutlich nöd glanget, zum beides zäme ablänge. Ich hett au no öppis brucht, zum das chli fixiere, aber es isch au so ok worde. Die Schruube wo d'Fuüäss fixiered hani eifach durebohret und e Schruube mit Muetere gno, das isch bi mir gange, es hätt Platz hin use für de Schruubechopf. Es isch aber nur dur die eint Schruube fixiert, es hätt ja zwei (1x öpe M3/4 und e chli grösser no M5/6), es langet aber guet.
Benutzeravatar
fifi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 519
Registriert: 06 Jul 2016 17:34
Kontaktdaten:

Re: Sega Naomi Universal chopped oder nöd chopped?

Beitrag von fifi »

Jäso, ich ha mi ebe gwunderet, au uf em arcadeotaku wiki im chop down tut sinds zwei steps.
Wird wohl de glich Grund si, vermueti.
Am Mittwuch abig hani "d"Base Box" no komlpett vom Roscht befreit und grundiert wos nötig gsi isch.

Hüt hani en via em Plattelade en Metalbauer gfunde wo ich sini Maschine cha bruche zum Cutte.
Er hät es super "Industriemöbel" für so Sache, ispanne, cute, wahrschindli 1 Tonne schwer. YES!
Giht in WInti kei Offni Werkstatt für Metall, unglaublich.

Baue mal s'rechte Bei bi glegeheit ad d'Base anne inkl Coin Chute und lueg mer alles gnau au, bsunders de "hoof". Bi aber de Meinig das beid Panelteil glich lang sind. Ich gsehs denn
Tammi namal scho 2 mal abghaue und immer no z'churz, de classic bruchi definitv nöd!
Benutzeravatar
sirarthur
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2887
Registriert: 23 Okt 2002 18:26
Kontaktdaten:

Re: Sega Naomi Universal chopped oder nöd chopped?

Beitrag von sirarthur »

yepp, en suubere schnitt isch gold wärt. Ich würd der Rescht vo de Bei etc. no bhalte, theoretisch chönntsch e so de Reschte wieder aneschweisse, falls mal wieder Upright möchtisch. Bei vom Cab einzeln chaufe isch praktisch unmöglich...
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 13 Gäste