PC: HDD Formatieren

In den Weiten der Galaxie: Technik!

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel

Antworten
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11787
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

PC: HDD Formatieren

Beitrag von turntablism »

Was isch genau de Unterschied wenn am PC (Windows) e Harddisk formatiersch oder schnell formatiersch ?
und no e frag: gits es guets gratis programm wo alles löscht / schredderet ? oder muss ich da eis chaufe ?
:vortex:
Benutzeravatar
fifi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 519
Registriert: 06 Jul 2016 17:34
Kontaktdaten:

Re: PC: HDD Formatieren

Beitrag von fifi »

Ja isch en Unterschied, ich cha der jetzt aber nöd usem Pistolegürtel säge wases gnau isch.
Ich glaube bi Schnellformatiere löscht er nu Files aber Headers oder wies gnau heists nöd. Dh en restore isch eifacher.
Bi Formatiere macht er meh (drum gahts au länger), ich glaub er killtau no d' FsTable und macht sie neu oder no anders zuesätzlich.

Wenn wotsch sicher sie wenn Platte wotsch selle, den würi mehrfach mit Random Data überschriebe und Formatiere. Ha das au scho gmacht weiss aber s'Tool nüme.
"Disk Wipe" isch en guete Suechbegriff, schlaht zB das vor https://diskwipe.org (freeware) was guet usgseht evtl chasch mehreri wipes döt direkt istelle oder halt mehrmals mache lah. Mis tool hani damals 3 (ihri empfehlig) mal drüber lah und mit de beschte Restore SW/HW häsch nix meh chönne wiederherstelle. WInblows elei langed sicher nöd für heikli Date.
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11787
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: PC: HDD Formatieren

Beitrag von turntablism »

Oki dokie.
Ich ha mal e alti hdd schnell formatiert und denn mit me program date gsuecht und bin verblüfft gsi was da no alles a files fürechoo isch. Krass.
Verstahn ich nöd. Hesch e volli hdd wo nümm bruchsch, löschisch alles, formatiersch und de ganz scheiss wo glöscht häsch, chasch doch wider herstelle. Das macht us ere 500gb hdd blöd gseit e 500+gb hdd :kicher:
:vortex:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: PC: HDD Formatieren

Beitrag von Jones »

ungerschied gemäss MS:
„Wenn Sie sich dafür entscheiden, auf einem Datenträger eine normale Formatierung auszuführen, werden zunächst die Dateien von dem zu formatierenden Datenträger entfernt. Dann wird die Festplatte auf fehlerhafte Sektoren geprüft. Die Suche nach fehlerhaften Sektoren nimmt den Großteil der Zeit in Anspruch, die für die Formatierung eines Datenträgers benötigt wird.

Wenn Sie sich für die Schnellformatierung entscheiden, werden zwar die Dateien von der betreffenden Partition entfernt, die Suche nach fehlerhaften Sektoren unterbleibt jedoch. Sie sollten diese Option nur dann verwenden, wenn Ihre Festplatte zuvor bereits formatiert wurde und Sie sicher sind, dass die Festplatte nicht beschädigt ist.“
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: PC: HDD Formatieren

Beitrag von LuiStyle »

Mit dä Windows schnellformatierig wird quasi s‘inhaltverzeichnis glöscht und den findsch date nüme ussert wenn go schnüffle gahsch findsch alles!

Han mal richtig glück gah mit dä HDD han alles könne rette!
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 18 Gäste