[S] Bang & Olufsen MX8000 + Fragen

Was zum Dealen? Verkaufen/Tauschen/Kaufen oder Verschenken? Dann bist du hier richtig.

Moderator: agestuffer

Antworten
Benutzeravatar
FarCry
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 242
Registriert: 21 Feb 2016 10:39
Wohnort: Aargau
Kontaktdaten:

[S] Bang & Olufsen MX8000 + Fragen

Beitrag von FarCry »

Hallo zusammen. Mein 21" Sony Fernseher ist langsam in die Jahre gekommen und ich bin auf der Suche nach einer guten / grösseren Alternative.

Sowie ich verstanden habe, das beste was man nebst Sony PVM /BVM bekommt - sind B&O Fernseher. Falls jemand einen MX 8000 verkaufen will, wäre das natürlich ganz toll.

Ich habe auch noch die Möglichkeit günstig einen MX7000 zu holen. Die Frage ist nur - wie gross ist der Unterschied? Hab was von katastrophaler Menuführung und Warping Effekt gehört...

Hier war doch jemand Experte was B&O angeht... Kann mich aber nicht mehr erinnern wer. :happy:
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: [S] Bang & Olufsen MX8000 + Fragen

Beitrag von Marco_in_motion »

mx4002, mx 6000 oder Beocenter AV5 (AV5 allerbeste Sound und 4:3, nöd verwächsle mittem Avant28 16:9 womer überall nahgschmisse bechunnt) sind diä B&O Tv's womer will, hät au en ihbaute CD-i Player, da es video vom AV5:


Quelle
MX8000 hät e komischi Röhreserie drin wo sich über d'Jahre abnutzt und d'Geometrie verfälscht. Niemmert weiss genau warum, di alte B&O Ing.'s säged es seg wäg de Grössi wo mittem erhöhte Kontrast und helligkeit, s'bestrahlbare Phosphor langsam wegfrisst. jedoch isches nöd bi jedem MX8000, lol.

Menufüehrig isch bi allne B&O CRT's Katastrophal und alles andere als Userfriendly. Däfür hebet diä Tv's 100 Jahr und händ so Details wiä Gummi-Sickene i de Boxe und nöd dä Schuumgummi wo nach 20j. bi allne andere Marke (jep au Sony) dure isch.

Was aber es grosses Plus isch: du chunnsch mittere eifache Tastekombi (Menu-0-0-Go) is Service menu wo d'Röhre komplett kalibriere chasch und zwar reproduzierbar, nöd eso, dass öppis an Arsch machsch, das isch rächt cool.
Au d'Farbe sind sehr natürlich, dur diä Filterfolie wo B&O ihbaut hät, dadurch chönds de Kontrast und Helligkeit ufeschruube und es gitt en schöne Color-pop, subtil aber de Unterschied isch da und hebt diä Philips Röhrene i de B&O's ab. Was aber nöd häsch, isch Trinitron Maske, diä hät nur Trinitron. Darum sind d'Blanklines (Wo villi tummerwies als Scanlines bezeichned) nöd so markant abblidet wiä binnere Trinitron Röhre. Ich hett sust no B&O Tv's zum verdeale.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
fifi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 519
Registriert: 06 Jul 2016 17:34
Kontaktdaten:

Re: [S] Bang & Olufsen MX8000 + Fragen

Beitrag von fifi »

Isch nöd de MX4002er de wommer sött d'finger devo lah?
Ich ha gmeint de heig eh Bildverbesserig drin, wo viel nöd geil findet. Glaub si added allefall sogar lag, weiss es nümm gnau aber grosse boge drum, es isch Kacke wasi so gläse han.
Cha mi aber au tüsche und es isch im MX4000 drin, ich weiss nur MX4xxx Serie häts es Model wo das hät. Und afaik gihts nur 4000 und 4002 nöd no was anders. Zumindescht i eusne Breitegrad. Marco in Bewegig was meinsch?
MX6000/7000 händ keini, 8000 hät sicher eini verbaut.

Wobi bi B&O TV's chamme wohl säge jedi Chischte isch es Unikat, seigs Firmware oder wie sich verhalted. Cha aber au guet da drah liege das die halt doch dur Service Lüüt über e langi Ziit no wieder gflickt worde sind und es darum so viel verschiedeni aber eigentlich glichi Modell ummeschwirred.

Bi tüüfe Firmware (unter 1.3) chasch nöd via FB is Service Men, Muesch en Taschter verbaue zum drih cho. Isch glaub nöd so e Hexerei, allefalls chame inzwüsche au FW upgrade. Ich ha mal was gläse gha. beschränkt sich allefalls aber nur uf gwüssi TV's.

As Menü mues meh sich gwöhne, wämmes mal verstande hät macht durchus au Sinn. Statt en chnopf für jede input zha, duesch quasi en input ufe taschte verlinke. De haas lauft quasi genau anderschht umme.. ;)

8ung TV ohni FB nöd neh es sei den du bechunsch woandersch e FB, cheapo programmierbari FB's göhnd bi B&O nöd.
Benutzeravatar
meyerli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1510
Registriert: 13 Dez 2002 13:13
Kontaktdaten:

Re: [S] Bang & Olufsen MX8000 + Fragen

Beitrag von meyerli »

fifi hat geschrieben: 28 Jun 2022 19:00 8ung TV ohni FB nöd neh es sei den du bechunsch woandersch e FB, cheapo programmierbari FB's göhnd bi B&O nöd.
es git au unterschiedlich fbs. die mitem display machts vil eifacher zum istellige apasse. grad letschti gmerkt bim kanal sueche
Benutzeravatar
fifi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 519
Registriert: 06 Jul 2016 17:34
Kontaktdaten:

Re: [S] Bang & Olufsen MX8000 + Fragen

Beitrag von fifi »

Nöd gwüsst, wenns s'Konzept glich isch wie mit dene mit Displays (ich kenne nur die).
Isches wohl ohni wüsse wie dä haas lauft s'blanke chaos.
Manual wür helfe i so Fäll.
Benutzeravatar
Zoran
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3098
Registriert: 19 Okt 2006 11:02
Kontaktdaten:

Re: [S] Bang & Olufsen MX8000 + Fragen

Beitrag von Zoran »

Ich han Sony PVM's und B & O TV's und bin sehr zfriede :)

de Gross TV hani au mal gha, aber de chliner MX4000 gfallt mer besser
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: [S] Bang & Olufsen MX8000 + Fragen

Beitrag von Marco_in_motion »

meyerli hat geschrieben: 28 Jun 2022 19:15
fifi hat geschrieben: 28 Jun 2022 19:00 8ung TV ohni FB nöd neh es sei den du bechunsch woandersch e FB, cheapo programmierbari FB's göhnd bi B&O nöd.
es git au unterschiedlich fbs. die mitem display machts vil eifacher zum istellige apasse. grad letschti gmerkt bim kanal sueche
gitt au dete verschiedeni Versione (Beo4) lol.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: [S] Bang & Olufsen MX8000 + Fragen

Beitrag von Marco_in_motion »

fifi hat geschrieben: 28 Jun 2022 19:00 Isch nöd de MX4002er de wommer sött d'finger devo lah?
Chunnt uf d'FirmwareVersion druffah, die tumme womer nöd wänd, findsch i de CH fast nöd.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
Scarface
Galactic Empire
Galactic Empire
Beiträge: 4241
Registriert: 03 Nov 2006 22:16
Kontaktdaten:

Re: [S] Bang & Olufsen MX8000 + Fragen

Beitrag von Scarface »

i ha e MX7000 gha, super grät gsi! dr 8000er kenni nid, hani denn aber ou gmide :roll:
CODE: 1-4-5 ALBATROS

Auktionen Ricardo
Benutzeravatar
joe_higashi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 918
Registriert: 11 Dez 2019 11:27
Wohnort: 8055 Zürich
Kontaktdaten:

Re: [S] Bang & Olufsen MX8000 + Fragen

Beitrag von joe_higashi »

muesch ufd bildgeometrie achte. wenn glueck hesch, findsch eine wo prima isch. han zwei, wo nach langem istelle ez passet. 4000er und 6000er sind :1thumb:
suscht holsch dr besser en alte sony, chasch eifacher alles istelle und went rgb stuff dra hesch, chasch gschwind s bild nach links schiebe.
Benutzeravatar
fifi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 519
Registriert: 06 Jul 2016 17:34
Kontaktdaten:

Re: [S] Bang & Olufsen MX8000 + Fragen

Beitrag von fifi »

Marco_in_motion hat geschrieben: 30 Jun 2022 17:12
fifi hat geschrieben: 28 Jun 2022 19:00 Isch nöd de MX4002er de wommer sött d'finger devo lah?
Chunnt uf d'FirmwareVersion druffah, die tumme womer nöd wänd, findsch i de CH fast nöd.
Aight de B&O Experte hät gsproche, finds no Spannend, im Dütsche gsehts offebar scho wieder anderscht us. Aber wer weiss scho was all die alte Möbel für e Gschicht händ.

De Joe hät warschindli recht.
Ich ha zwei MX7000 eine YOKO, eine TATE. De eint hät chli besseri Geometrie de ander brucht definitv mal e Istellig.
Wahrschnidli bi beide nötig oder Luft nach obe, aber no kei Muse gha defür.
Benutzeravatar
FarCry
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 242
Registriert: 21 Feb 2016 10:39
Wohnort: Aargau
Kontaktdaten:

Re: [S] Bang & Olufsen MX8000 + Fragen

Beitrag von FarCry »

CLOSED. Hab einen MX7000 in geilem Zustand gefunden. Jetzt beginnt das Service-Menu-Abenteuer. :suicide:

Hat jemand per Zufall eine Liste mit den Geometrie-Einstellungen, was jeder Punkt genau macht? Ich hatte nur eine Liste für Sony Trinitron Fernseher, hat mir damals richtig geholfen.
Benutzeravatar
fifi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 519
Registriert: 06 Jul 2016 17:34
Kontaktdaten:

Re: [S] Bang & Olufsen MX8000 + Fragen

Beitrag von fifi »

Voila:

Settings:

Hfq = Horizontale Frequenz. Falls das komplette Bild nicht statisch ist,sondern über den Bildschirm "rollt" oder "wandert" kann das hier geregelt werden.

Hph = Horizontale Phase. Hor. Position. Höher Wert schiebt das Bild nach Rechts ---->+Für die Korrektur der RGB Verschiebung nötig.

Ham = Horizontale Amplitude. Bild strecken oder stauchen. <--->, >---< / auf horizontaler Ebene

Vam = Vertikale Amplitude. Bild strechen oder stauchen auf vertikaler Ebene

Vsc = Vertikale S-Korrektur. Verhältnis der Liniarität zwischen der Bildschirmmitte und dem oberen undunteren Rand. Mitte wird gestaucht, Ränder gestreckt / oder umgekehrt.

Vli = Vertikale Liniariät. Effekt ähnlich wie Vsc. Liniarität zwischen der oberen und unteren Bildschirmhälfte. Oben stauchen und unten strecken, sowie umgekehrt.

Vsh = Vertikaler Shift. Setzt die Bildposition mit höheren Werten nach unten. Analog zur horizontalen Phase.

Ewc = Ost-West Ecken. Betrifft alle 4 Eckpunkte und zieht diese entweder nach außen oder nach innen aufder horizontalen Ebene, also nach links/rechts, bzw rechts/links auf der gegenüberliegenden Seite. Vorzustellen am Besten so: Das Bild bekommt einen Bauch oder eine Taille. (___), )___(

Ewp = Ost-West Parabola. Vergleichbar mit einem Parallelogramm.Beeinflußt die linke und rechte Kante des Bildes und neigt diese nach links oder rechts. /___/ ----> |___|

Ewt = Ost- West Tilt. Hier wird das Bild komplett mit höheren Werten im Uhrzeigersinn gedreht.Oder auch als "kippen" zu verstehen.

English:
Service Mode Adjustment Settings
Hfq - Horizontal frequency, Vertical hold. Adjust to avoid picture rolling.
Hph - Horizontal phase, Horizontal position. Higher values move image to the right.
Ham - Horizontal amplitude, Lower values increase horizontal size
Vam - Vertical amplitude, Higher values increase vertical size.
Vsc - Vertical s-correction, expands centre and compresses top and bottom
Vsh - Vertical shift, Higher values move the image towards bottom of screen.
Vli - Vertical linearity, compresses top, expands bottom. lower numbers squash the upper half height of the screen
EWc - East/West corner, shifts the top and bottom horizontally to expand corners. Higher numbers flare the top and bottom L/R corners outwards, lower numbers form a bulge in the middle of L/R sides
EWp - East/West parabola. To make vertical lines at sides of screen parallel with sides of screen
EWt - East/West tilt, trapezoid correction. Tilt the picture. Higher numbers tilt the picture clockwise.

Start by pulling in the Horizontal and Vertical amplitude so you can see the edges of the image within the screen, and then flatten the edges out by using the other settings.

De-Interlace Modus ischalte isch au geil: MENU > PICTURE > SHIFT > 7 (Shift Taschte muesch der wahrschinli programmiere, welcome to B&O Logic Hell!)
Benutzeravatar
FarCry
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 242
Registriert: 21 Feb 2016 10:39
Wohnort: Aargau
Kontaktdaten:

Re: [S] Bang & Olufsen MX8000 + Fragen

Beitrag von FarCry »

Boah, vielen Dank! :beer:
Benutzeravatar
rebornkid
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1778
Registriert: 21 Nov 2010 19:28
Kontaktdaten:

Re: [S] Bang & Olufsen MX8000 + Fragen

Beitrag von rebornkid »

No öper uf de Suechi?

Verkaufe min MX8000 inkl. Fernbedienig für Fr. 100.--. Het sehr wenig Stunde druf und isch mal vor 3 Jahr im Service gsi. Geometrie isch nöd schlecht igstellt. Wenn sich eine uskennt mit de Istellige vo de Geometrie, chan mer sicher no verbessere.
Einzig Mängel isch, dass Luutsprecherabdeckig uf de linke Siite nüme guet hebet. Eventuell chan das au öper fixe.

Chan mer au bi mir in 5742 Köllike aluege und de grad mitneh...
Benutzeravatar
FarCry
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 242
Registriert: 21 Feb 2016 10:39
Wohnort: Aargau
Kontaktdaten:

Re: [S] Bang & Olufsen MX8000 + Fragen

Beitrag von FarCry »

rebornkid hat geschrieben: 14 Apr 2023 06:33 Chan mer au bi mir in 5742 Köllike aluege und de grad mitneh...
Gruss aus Oberentfelden, Nachbar. :beer:

Ich hätte sofort zugeschlagen... Aber mein jetziger MX7000 ist quasi wie aus der Fabrik neu. Sieht richtig hammer aus, ich kann mich nicht mehr davon trennen.
Benutzeravatar
rebornkid
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1778
Registriert: 21 Nov 2010 19:28
Kontaktdaten:

Re: [S] Bang & Olufsen MX8000 + Fragen

Beitrag von rebornkid »

FarCry hat geschrieben: 15 Apr 2023 10:23
rebornkid hat geschrieben: 14 Apr 2023 06:33 Chan mer au bi mir in 5742 Köllike aluege und de grad mitneh...
Gruss aus Oberentfelden, Nachbar. :beer:

Ich hätte sofort zugeschlagen... Aber mein jetziger MX7000 ist quasi wie aus der Fabrik neu. Sieht richtig hammer aus, ich kann mich nicht mehr davon trennen.
Haha, echt jetzt, Oberebtfelde? De muemer mal abmache zum zocke!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: [S] Bang & Olufsen MX8000 + Fragen

Beitrag von Master(G) »

was isch das für en TV, isch de bruchbar für retro?
sött en Bang & Olufsen Beovision 6, Typ 9200 sii... also LCD.
weiss ned, ob mer de bruche chan. tipps?
Dateianhänge
IMG_7852.jpg
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
rebornkid
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1778
Registriert: 21 Nov 2010 19:28
Kontaktdaten:

Re: [S] Bang & Olufsen MX8000 + Fragen

Beitrag von rebornkid »

Master(G) hat geschrieben: 26 Apr 2023 09:36 was isch das für en TV, isch de bruchbar für retro?
finde kein typebezeichnig... isch en b&o mit scart aschluss
frög de marco in motion...
Benutzeravatar
sirarthur
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2887
Registriert: 23 Okt 2002 18:26
Kontaktdaten:

Re: [S] Bang & Olufsen MX8000 + Fragen

Beitrag von sirarthur »

B+O nur Röhre guet. Alti LCD sind eh heikel, da isch Technologie scho rächt vorah gange. Besser en Oled und en guete Retroscaler. Ab und zu findt mehr no en LCD in 4:3 mit nativ 640x480 Pixel Uflösig, das isch dänn au no ok für alti Konsole etc., aber d Response Time, Schwarzwert etc. isch nüt me im Verglich zu hüt. Aber falls gratis, eifach mal usprobiere...Was mängisch schono idrücklich isch bi de ältere Grät, das de Sound sehr guet isch und nöd no muäsch e 1000.- Stutz Soundbar drunder stelle.
Benutzeravatar
sirarthur
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2887
Registriert: 23 Okt 2002 18:26
Kontaktdaten:

Re: [S] Bang & Olufsen MX8000 + Fragen

Beitrag von sirarthur »

ah ja, evtl. isch das Teil au no rächt schwer. Ghat hütt fasch vergässe, die alte LCD sind zwar viel lichter gsi als CRT, aber je nach Grössi, dänn doch mal 25-30kg schwer. Hütt chach en 43" Zoll mit einer Hand lupfe...
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: [S] Bang & Olufsen MX8000 + Fragen

Beitrag von Master(G) »

danke eu :1thumb:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 24 Gäste