Qualitätsmedie

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Xinobrax2 »

Es isch echt super...chasch di durch di ganz Website klicke und bis uf de regional Teil isch alles genau glich XD

Btw,

Tages-Anzeiger -> Tamedia
Der Bund -> Espace Media -> Tamedia
Berner Zeitung -> Espace Media -> Tamedia
Basler Zeitung -> Basler Zeitung Medien
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Xinobrax2 »

hanf hat geschrieben:s'best isch: si schiinet au no alli sgliiche template für websiitene z'verwende :lol:
Ich han zersch nid mal gmerkt dasi uf unterschidliche Site glandet bin...eigentlich hani wele usefinde was rbi füre Agentur isch und han drum nach witere Quelle gsuecht...de hani gmeint ich segi wider uf de gliche Site glandet....aber denn ischmer ufgfalle das si unterschidlichi Logos hend :lol: Woni denn gmerkt han, dass selbst d Artikelnummere di glich isch hani grad denach googlet und na witeri Kandidate gfunde...

Was mich fasziniert isch, dass nid mal alli zu de Tamedia ghöred, trotzdem lauft im Hinterghrund alles über di glich Zentrale....
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25573
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von damian »

NRG hat geschrieben:
hanf hat geschrieben:
NRG hat geschrieben:
hanf hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:jetzt brüchtedmer nur na e Press wo frei vo wirtschaftliche Zwäng isch und denn wär alles tip top...
:!:
S'Publikum isch de wirtschaftliche Zwang - das s'einzig richtig.
Genau. Und jetzt beantworte mir folgendi Frag:

A was beurteilt s'Publikum d'Qualität und d'Stimmigkeit vome Artikel?
[]Es hät sälber erlebt wies würkli isch
[]Es hät bi andere Quelle gseh/gläse wies isch
Mini detailiert Erklärig in dem Zämehäng häsch ja grosszügüg usegstriche.
Es gaht au nur drum, dass s'publikum sicher NOED d'richtigkeit vome artikel chan beurteile wills nöd debi gsi isch... Im 14. Jahrhundert wär en Artikel d'drüber dass d'welt eigentlich rund isch total unglaubwürdig gsi...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Xinobrax2 »

http://de.wikipedia.org/wiki/Newsnet" onclick="window.open(this.href);return false;

Aha :idea:
Eine zentrale Redaktion in Zürich versorgt die unabhängigen Internet-Auftritte von „Tages-Anzeiger“, „Basler Zeitung“, „Berner Zeitung“ und „Der Bund“ mit internationalen, nationalen und überregionalen Inhalten.
OK, ich bin beruigt...
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Xinobrax2 »

Han grad erfahre, dass d Tamedia demnächst au na de Landbote übernimmt :schraube:
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Mastler(P) »

i dä ganz schwiiz 20min news. :panik:
bis natürlich uf di entsprechende regionale artikel.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Acid »

Diä einzig Hoffnig isch dass halt en Teil vo denä Sachä am Internet z verschuldä isch, und dass s Internet im Gägäzug en Platform für Lüt mit frischä und unabhängigä Ideä chan sii.

Nur leider fehled au de nid ganz dummä halt oft diä handwerklichä und finanzielle Fähigkeitä, und au im Geischt schiineds nid stets so uf de höchi zsi.

Und wemer gsehd was sogar det wo es bitzeli Gäld umä isch so verbrochä wird. Ich mein wer sich bi 20min scho bi eigentlich absolut unkritischä Bereich, womer chönt meinä mit es bitzli Passion für s Thema sig scho viel gmacht, wiä z.B. im Filmberich Journalischt schimpft, und ernschthaft Artikel schribt wo öpis sölled ussägä. Do hedmer denn natürlich für Bereich wos no chli meh brucht grad nomol weniger Hoffnig.



Zum Thema Mediä isch übrigens letschti au mol en Club gloffä, nachdem de Ueli gfundä hed Mediä sigged blöd: http://www.srf.ch/sendungen/club/ueli-m ... ienschelte" onclick="window.open(this.href);return false;

Leider isch diä Sändig alles i allem aber au nid unbedingt besser wordä. (Immerno es absoluts Juwel aber, wemers mit de zahlrichä Diskussionssändigä in ARD und ZDF verglicht... das isch Zitäwiis es Himmeltruurigs Schauspiel det).
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25573
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von damian »

Acid hat geschrieben: dass s Internet im Gägäzug en Platform für Lüt mit frischä und unabhängigä Ideä chan sii.
sits internet git häts i allne arabische länder ä revolution gä. super isch!
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 395
Registriert: 07 Nov 2010 00:33
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von NRG »

De topic isch zu Qualitätsmedie, die guete Beispiel und Empfelige, aso nid Tamedia, nid Newsnetz, nid wie scheisse das irgend en dödel irgendwas find. überrascht mich nöd, dass niemert Newsnetz/Newsnet kännt, aber wänn willsch über Medie rede, sötsch es scho einigermasse verstah, also Player känne. D'Qualität vom Onlineangebot vode grössere Verläg (aso inkl newsnet) analyisert s'Jahrbuch der Medien, langet sogar scho de slideshare-link, woni gseit han vorhär, ime andere PDF gsesch Date und Analyse dezue, sogar en Qualitäts-Rangliste. ich han die vom Jahr 2012 am Weekend au s'erst mal gseh. mis Statement vo Seite 1 zum Thema Qualitätsmedie basiert u.a. uf de hervorragende Arbeit vom däne Wüsseschafter (natürlich nur unter anderem, ich vertraue mim eigne urteil wie jedä gsund mänsch am meiste). Aso für schweizer Qualität isch das absolut empfehlenswerti quelle. au teilweise für de Hanf ide Qualitätskriterie füre sini Publikumsanalyse. soviel zu qualität. es gäbt ja no viel anderi institut weltweit. ich hoffe mir chönd jetzt zum Thema zrugg cho, nachdem sich all abreagiert händ (inkl. mir): Was sind dini Qualitätsmedie?
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Acid »

NRG hat geschrieben:De topic isch zu Qualitätsmedie, die guete Beispiel und Empfelige, aso nid Tamedia, nid Newsnetz, nid wie scheisse das irgend en dödel irgendwas find. überrascht mich nöd, dass niemert Newsnetz/Newsnet kännt, aber wänn willsch über Medie rede, sötsch es scho einigermasse verstah, also Player känne.
Also es god im Topic nid ums Newsnetz, wemer aber will mitredä, muemer Newsnetz kännä, oder wiä meinsch das gnau?


Bonus Impfo: Mediä isch nid nur Nuis.


Drum chöntmer z.B. au mol no echli anderi Richtigä dri bringä. Z.B. DU im Kulturbereich, oder Lettre, au Kulturell, aber miteme andere Schwerpunkt wiä s DU (also meh Gsellschaftlich, weniger Kunscht). Cicero chamer au mol aluege... god aber leider denn scho au ehnder wider Richtig Spiegel oder so.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Vyse »

http://www.drs2.ch" onclick="window.open(this.href);return false;
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 395
Registriert: 07 Nov 2010 00:33
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von NRG »

hanf hat geschrieben:
Acid hat geschrieben: dass s Internet im Gägäzug en Platform für Lüt mit frischä und unabhängigä Ideä chan sii.
sits internet git häts i allne arabische länder ä revolution gä. super isch!
Das isch nid wägem Internet oder Twitter. die Revolution in einige, nid allne Länder, händ sowieso uf die einie oder anderi wiis, mit oder ohne Internet statt gfunde, will chaos und unterdrückig nid nur det leider normal isch. Dank em Internet chasch eifach schneller und fach gratis en gruppe mobilisiere, gilt sowohl für Polizei (natürlich über eigene leitige) wie au für Demonstrante. Technik macht also überhaupt kein Unterschied für Revolutione, au nid für Ufklärig, wohl aber für Qualitätsmedie. Und dank em internet finsch super Qualität und au neue Arte davo, meh interaktiv. Drum bruch ich au kei Abozytig uf Papier meh.
Benutzeravatar
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 395
Registriert: 07 Nov 2010 00:33
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von NRG »

Acid hat geschrieben: Drum chöntmer z.B. au mol no echli anderi Richtigä dri bringä. Z.B. DU im Kulturbereich, oder Lettre, au Kulturell, aber miteme andere Schwerpunkt wiä s DU (also meh Gsellschaftlich, weniger Kunscht). Cicero chamer au mol aluege... god aber leider denn scho au ehnder wider Richtig Spiegel oder so.
Dini Vorurteile zu mir! (ich bin nid s'thema da, ich han eifach öppis gäge Hitler und Nazis, wie jedä Mensch, häsch hoffentlich spätestens jetzt gmerkt, lies mal mini empfälige uf seite 1, dankä)

d' Fabrik Zytig gfallt mir au. kännsch? ebenso wie Echo der Zeit oder en guete Bitrag, egal wo und vo wem, hauptsach Qualität stimmt.

Edit: Lettre hani noni kännt. dankä! :1thumb:
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Xinobrax2 »

Ich han vorher tatsächlich na nie was vom Newsnet ghört und das obwohl mich d Medielandschaft scho länger interessiert. So what, mer lernt immerwider was dezue.

Mini Antwort uf d Frag, was Qualitätsmedie sind, stat bereits uf de 1. Site. Ich bevorzuge Büecher. Es Qualitätsmedium mues für mich nid 100% korrekt si. Was ich erwarte isch hingege, dass sich d Verfasser sehr intensiv miteme Thema usenander gsetzt hend. Grad bi Büecher isches idR so, dass sich d Autore über mehreri Jahre hinweg mit eme bestimmte Thema befasst hend. Sonig Büecher sind zwar oft sehr subjektiv, vermittled aber es umfassends Bild.

Dezue chunt na, dases endlos vil Büecher git. Keni 2 Mensche hend di gliche Büecher i de Sammlig. Es git au kei zentrali Stelle wo si i bestimmte Abständ ad Obonente verschicked. Wer Büecher wot, mues sich selber denach uf d Suechi mache. Das isch mir eifach 100 Mal sympatischer als die regelmässig erschinende Medie, egal ob Print oder TV, wo nöd grad selte zumene vorfabrizierte Meinigsblock innerhalb vo de Gsellschaft füered.

Ich finds gschider, mer verzichtet uf Zitige und list defür 1 Mal im Monet es Buech. So 300 Site schafftmer locker imene Tag und de Vorteil bimene Buech isch, dasmer sich au es Jahr denach na an Inhalt mag erinnere, will di ganz Erzählig eifach vil umfassender isch....im Gegesatz zu chline Artikel, wo d Lüt oft nid mal me wüssed, was si am Tag zuvor glese hend...

Mini Meinig isch stark veralgemeinernd...mir isch klar, dases Usnahme git.
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Acid »

NRG hat geschrieben:
Acid hat geschrieben: Drum chöntmer z.B. au mol no echli anderi Richtigä dri bringä. Z.B. DU im Kulturbereich, oder Lettre, au Kulturell, aber miteme andere Schwerpunkt wiä s DU (also meh Gsellschaftlich, weniger Kunscht). Cicero chamer au mol aluege... god aber leider denn scho au ehnder wider Richtig Spiegel oder so.
Dini Vorurteile zu mir! (ich bin nid s'thema da, ich han eifach öppis gäge Hitler und Nazis, wie jedä Mensch, häsch hoffentlich spätestens jetzt gmerkt, lies mal mini empfälige uf seite 1, dankä)

d' Fabrik Zytig gfallt mir au. kännsch? ebenso wie Echo der Zeit oder en guete Bitrag, egal wo und vo wem, hauptsach Qualität stimmt.

Edit: Lettre hani noni kännt. dankä! :1thumb:
Also falls wägem "DU" gmeint hesch ich meini dich, das isch au es Magazin wo so heisst. Es heisst "DU". Isch halt chli blöd im Schwizerdütsch. :)

Händs chürzlich übrigens alles digitalisiert und zuägänglich gmacht:
http://retro.seals.ch/digbib/vollist?UI ... d2=browse1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://retro.seals.ch/digbib/vollist?UI ... wse5&id3=3" onclick="window.open(this.href);return false;
http://retro.seals.ch/digbib/vollist?UI ... wse5&id3=3" onclick="window.open(this.href);return false;

Isch aber natürlich meh echli wemer eifach öpis will nohluege oder öpis läsä womer suscht nüm findet.


Das ganzä isch also nid uf dich bezogä gsi, sondern ufs Topic allgemein. Bis jetzt händer vorallem bezüglich Mediä gstrittä wo im News oder News nöche Bereich agiered. All diä Zämäspiel mit Nachichteagenturä, d Tageszitigä, en grossä Teil vo dem erwähntä Internetagebot zumene grossä Teil au Sachä wie de Spiegel sind ehnder i derä Richtig (natürlich heds au mol s eint oder ander längere Hintergrundbrichtli oder Portrait oder so drunter).

Für mich sind anderi Sachä fascht wichtiger, und es brucht au ganz anderi Qualitätä und en anderi Art vo Journalismus.

Sind halt aber au oft denn längeri Text, womer sich nid schnäll chan zwüsched Tür und Anglä inäziä. Ich han teilwiis au chli müeh demit mir würklich Zit z neh.

Und bezüglich Vorurteil... hani nid gross gha. Du hesch nachdem i relativ aggresivem Ton am Afang sch immerhin es paar Sachä mit Inhalt brocht hesch, relativ schnäll derzuä übergangä nur no mit Beleidigungä um dich z werfä und nid mol meh druf i zgoh was anderi säged, schwarz/wis molä und andernä Züg vorwerfä wod sälber machsch... do ischmer denn schnäll mol z dumm mir no d Müäh zmachä überhapt irgendwiä z Urteilä. Do chamer sich denn nur no drüber Luschtig machä oder (was definitiv gschieder wär) das ganzä eifach sii loh.




Zudem isch halt s Problem scho chli eini vo de Frogestellig. Z.B. chanmer durchaus au e Qualität drin gseh, wenns Mediä gid, wo eifach emol hinterfröged öb e Darstellig oder e haltig wo i fascht allnä Mediä verbreitet wird, tatsächlich eifach so isch, oder öb das villicht es sehr eisitigs Bild isch, wo niemert wagt z differenziere. U i dem Bereich gits denn halt unglaublich vil, wo mit Qualität nüm vil ztuä hed. Denn gits viel vo mit Journalismus nid vil ztuä hed. Denn gits aber au eifach interessanti Pünkt. Diä sind aber oft nur würklich interessant als gägäsitä, Kontrapunkt quasi. Do ich sehr wenig Tagespolitik und News verfolg, hedsmi denn amigs aber ebä au nüm so interessiert.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Mastler(P) »

Xinobrax2 hat geschrieben:Wer Büecher wot, mues sich selber denach uf d Suechi mache. Das isch mir eifach 100 Mal sympatischer als die regelmässig erschinende Medie, egal ob Print oder TV, wo nöd grad selte zumene vorfabrizierte Meinigsblock innerhalb vo de Gsellschaft füered.
empfind i au so.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Acid »

Naja... es werded au unglaublich vil dummi Büecher gschribä und druckt.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Xinobrax2 »

Au wider wahr....aber weli Büecher dumm sind und weli nöd lit widerum oft i de Betrachtig vo jedem einzelne. Mir isch das lieber als wenn alli s gliche glaubed....ganz egal ob dumm oder nöd...
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Acid »

lieht doch au bi Zitigä oder Magazin i de Betrachtig vo jedem einzelne.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Xinobrax2 »

Sicher, aber det isches halt so, dass vili Lüt bi irgend emene Medium blibed unds denn au grad aboniered. Es lauft eifach alles vil zentraler ab...die Artikel wo du denn leztendlich überchunsch hesch ja nid würklich selber usgwählt...si werded dir eifach regelmässig gliferet vonere Quelle wot als vertrauenswürdig erachtisch. Das woti ja au nid pauschal verurteile...mir isches eifach sympatischer, wemer selber imene gigantische Archiv mues nach öpis interessantem sueche. E Bibliothek isch chli wie es offline Internet :-D
Benutzeravatar
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 395
Registriert: 07 Nov 2010 00:33
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von NRG »

Es git au gueti Büecher usem Journalismus. Aber da mir da über Empfelige zu Journalismus-Produkt redet, isch allei sone lapidari Feststellig, das Buecher besser sigged als die sterbende Abozytige, weniger von Üfklärig prägt, sondern vo Augewischerei. Wenigstens gueti Bispiel, Xino, chasch das?

@acid: Ich känn Du. :lol:
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Xinobrax2 »

NRG hat geschrieben:Es git au gueti Büecher usem Journalismus. Aber da mir da über Empfelige zu Journalismus redet, isch allei sone lapidari Feststellig, das Buecher besser sigged als die sterbende Abozytige, weniger von Üfklärig prägt, sondern vo Augewischerei. Wenigstens gueti Bispiel, Xino, chasch das?
S Topic heisst Qualitätsmedien.
Qualitätsmedie sind für mich Büecher. Warum hani ebefalls begründed...oder was für Bispiel erwartisch? Einzelni Büecher? Seli jetzt da e Liste vo guete Büecher mache oder was?

Eis Buech, woni immer wider gern empfele isch z.B. das da:

Bild

Erschine bi Orel Füssli, gschribe vom Daniele Ganser, basierend uf sinere Doktorarbeit. Das hani mir scho 2 Mal kauft und au scho 2 Mal wider verschenkt :lol: Ich set mir widermal es Exemplar poschte...

Und susch...ich weiss nid wie du dir das vorstellsch mit de Bispiel...es gat nid um einzelni Exemplar sondern umd Vielfalt wonich berichernd finde. Ich han da sogar es Buech vom Roger Schawinski und s isch überraschend guet :lol: Usserdem viles vo Historiker, es paar vo Journaliste...es paar vo 08/15 Bürger. Nenn mir es bestimmts Thema, denn nenn ich dir au es paar Bispiel.
Benutzeravatar
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 395
Registriert: 07 Nov 2010 00:33
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von NRG »

Xinobrax2 hat geschrieben: Eis Buech, woni immer wider gern empfele isch z.B. das da:

Bild
spannend.
http://de.wikipedia.org/wiki/Daniele_Ga ... heimarmeen" onclick="window.open(this.href);return false;
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Xinobrax2 »

Isch so nid ganz korrekt. Im Buech vermerkt er zimlich genau, weli Quelle gsicheret sind und weli nöd. Bi dem Fall Aldo Moro z.B., wo übrigens au susch immer wider mal Bestandteil vo allne mögliche Theorie isch, will de Typ mit de Mafia, P2 und em Vatikan verstrickt gsi isch (:lol:), wist au de Ganser ganz klar uf di ungenau Sachlag hi, rekonstruiert denn basierend uf de vorhandene Informatione aber möglichi Strukture vo Gladio. Au i anderne Fäll, wie z.B. bim Waffelager vom Heinz Lemke isch d Sachlag nach wie vor Unbekannt und ihm isch nüt anders übrig blibe, als mit de vorhandene Informatione möglichi Szenarie z rekonstruiere. Anderi Bereich widerum, sind zimlich guet dokumentiert, unter anderem z.B. durch Dokument vom Italienische Nachrichtedienst. Wie gseit, wird im Buech sehr genau zwüschet gsicherete Fakte und bloser Theorie differenziert.

Und was das da betrifft:
Für Peer Henrik Hansen (Journal of Intelligence History) ist Gansers Buch Teil einer Welle neuer, seit dem 11. September 2001 üblicher Verschörungstheorien.
Sini Doktorarbeit isch vor em 11. September 2001 veröffentlich worde. Was 9/11 selber betrifft halted sich de Ganser zrug.

Btw, hesch au d Diskussion zum Wikipedia Artikel glese? http://de.wikipedia.org/wiki/Diskussion:Daniele_Ganser" onclick="window.open(this.href);return false;

Grundsätzlich gilt, kritischi Büecher setmer vilicht eifach mal selber lese, anstatt ahand vo Rezessione drüber z urteile. Es gat da immerhin um d NATO, de MI5 und d CIA. Ich würds dir sofort schenke, weni no eis het...
Zuletzt geändert von Xinobrax2 am 14 Jan 2014 15:41, insgesamt 2-mal geändert.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Xinobrax2 »

Ah lueg, ich han da sogar na en Vortrag i mim Channel:


Quelle
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 40 Gäste