tuesch di lo impfe?

Wer sich öfters daneben benimmt landet im (G)ulag - No rules here! Enjoy your stay...

Moderatoren: Master(G), Avenger

impfe ja / nei?

Umfrage endete am 09 Aug 2013 15:21

ja
10
53%
nei
9
47%
 
Insgesamt abgegebene Stimmen: 19

Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Ribit X Titan »

Es gibt kein einziger Mensch der nicht ansteckend ist, das war von der Natur gar nie vorgesehen eine Umwelt zu haben welche nichts einem anderen Lebewesen übertragen kann.

Somit... unsere jetzige Auslegung von Solidarität ist ein reiner Hohn und wird uns als das was wir sind verleugnen.

Was wir effektiv tun sind reine Risikobewertungen, also den Menschen zum Sklaven seiner selbst erfundenen Zahlen zu machen.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3744
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von siralos »

Jones hat geschrieben: 01 Mai 2021 22:09 es söue sich die lah impfe, wo's für sich bruch/nötig finde. punkt.
für anderi isch bi dere impfig wohl sinnfrei!
ja, soll jeder mit seinem koerper machen was er will.

@rossi: ja dem würde ich so sagen, steht ja oben wiso und weshalb. ich gehöre nicht zu den risiko patienten und fühle mich momentan noch munter und fit.

ich lasse mich auch ungern impfen, meine letzte impfung ist glaube ich auch schon mindestens 10 jahre her...wenns sein muss, dann muss es sein.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Herr Rossi »

Danke für d Antwort
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von thaeye »

"wenss sein muss, dann muss es sein"

ja nehmet das züügs, den simmer mal widr normal. wenni so sprüch lies, isch das s best. zerst irgendwas vo freiwilligkeit schnorre, den aber soen spruch usehaue :lol:

die hirnakrobate widr.
Benutzeravatar
kingcaid
Trashtalker
Beiträge: 1281
Registriert: 03 Jan 2021 16:49
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von kingcaid »

Jones hat geschrieben: 01 Mai 2021 19:12 I ha di mitem oug undem rossi ines schublädli gsteckt. Wer dini posts liest, cha durchus zu dem schluss cho.
Wenn du das andersch gsehsch und dini gfüehl verletzt si, tuets mer leid gäu.

Das mis 'seit alles' uf mini wahrnehmig bezoge isch, döfti klar u logisch si.

Dämfau hesch mi als impfopfer bezeichnet obwohl ig weder gimpft bi, no scharf uf d'impfig bi?
Doch.. macht sinn... Bild

Und wenn was komplett anders meinsch als schriebsch, muesch viellech a dire usdruckwiis schaffe... Bild
Oder bisch e Frau? Bild
Wänn normal argumentierä würdsch, statt mit Strohmantaktik und anderi logischi Fählschlüss, wärsch eventuell no än güätä Underhaltigspartner. Sind bi dir no viel anderi im „Unrecht“ und fühlsch dich amigs als „Günner“ vonere Underhaltig?

Andere öppis vorwärfä und de selber genau so handlä...nimm dich ah dä eignä Nasä. D Art we du dich da grad „verteidigsch“ isch sehr feminin trötzlig. Bitte we alt bisch mit Männlichkeit zcho? Isch natürli au easy vom Thema abglenkt. Aber wännd ah mini Eier muesch dänkä, klatschders schomal gern is Gsicht.
Life is a delicious drink that you have to suck deep
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3744
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von siralos »

Das hier:

ja, soll jeder mit seinem koerper machen was er will.

Ich habe für mich entschieden dass ich das machen muss und will.
Die meisten normale eltern ziehen ihr kind auf weil sie das wollen, nicht weil sie es müssen....es ist ihre entscheidung vor dem sie sich irgendwann mal stellen müssen, aber was diskutiere ich hier drinnen.

Ich gehe dann mal wieder regale auffüllen. :mrgreen:
Benutzeravatar
kingcaid
Trashtalker
Beiträge: 1281
Registriert: 03 Jan 2021 16:49
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von kingcaid »

wänn d Lüüt sich wännd äh Pumpi gäh sölläds. s sisch eifach nöd mini Ufgab dä Aftermath vo dem weltwiit strategischä Marketingschachzuug mit Solidarität zdeckä. Angst macht blind
Life is a delicious drink that you have to suck deep
Benutzeravatar
kingcaid
Trashtalker
Beiträge: 1281
Registriert: 03 Jan 2021 16:49
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von kingcaid »

siralos hat geschrieben: 02 Mai 2021 08:27 Das hier:

ja, soll jeder mit seinem koerper machen was er will.

Ich habe für mich entschieden dass ich das machen muss und will.
Die meisten normale eltern ziehen ihr kind auf weil sie das wollen, nicht weil sie es müssen....es ist ihre entscheidung vor dem sie sich irgendwann mal stellen müssen, aber was diskutiere ich hier drinnen.

Ich gehe dann mal wieder regale auffüllen. :mrgreen:
und das isch au diis Rächt, nur wird dini Freiheit momentan politisch undergrabä.
Viel Eltere händ Chind us Fehlschlüss, falsche Gründ oder Egoismus, lömmer das mal usse weg.
vergliichemers doch grad so; wänn äs Chind für öppis schlechts(teubele, „böös sii“usw) belohnt wird, lärnts das. So ischs doch au Momentan mitm Grund- und Freiheitsrechtssystem. Welli Entwickligstendenze gsehsch da? Häsch dich mitm Impfstoff, Nachhaltigkeitswürkige etc. ussenand gsetzt und wiä?
Life is a delicious drink that you have to suck deep
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Jones »

kingcaid hat geschrieben:
Jones hat geschrieben: 01 Mai 2021 19:12 I ha di mitem oug undem rossi ines schublädli gsteckt. Wer dini posts liest, cha durchus zu dem schluss cho.
Wenn du das andersch gsehsch und dini gfüehl verletzt si, tuets mer leid gäu.

Das mis 'seit alles' uf mini wahrnehmig bezoge isch, döfti klar u logisch si.

Dämfau hesch mi als impfopfer bezeichnet obwohl ig weder gimpft bi, no scharf uf d'impfig bi?
Doch.. macht sinn... Bild

Und wenn was komplett anders meinsch als schriebsch, muesch viellech a dire usdruckwiis schaffe... Bild
Oder bisch e Frau? Bild
Wänn normal argumentierä würdsch, statt mit Strohmantaktik und anderi logischi Fählschlüss, wärsch eventuell no än güätä Underhaltigspartner. Sind bi dir no viel anderi im „Unrecht“ und fühlsch dich amigs als „Günner“ vonere Underhaltig?

Andere öppis vorwärfä und de selber genau so handlä...nimm dich ah dä eignä Nasä. D Art we du dich da grad „verteidigsch“ isch sehr feminin trötzlig. Bitte we alt bisch mit Männlichkeit zcho? Isch natürli au easy vom Thema abglenkt. Aber wännd ah mini Eier muesch dänkä, klatschders schomal gern is Gsicht.
edit: not worth my time...
Schöne sunntig! ;-)
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Herr Rossi »

QED
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von geosnow »

Sine Chinder de Chindelähmig ussetzte isch super, drum extra das nöd impfe und hoffe.

usw. :typej:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Jones »

geosnow hat geschrieben: 02 Mai 2021 13:41 Sine Chinder de Chindelähmig ussetzte isch super, drum extra das nöd impfe und hoffe.

usw. :typej:
Logisch! Mi Onkel isch es läbe lang behinderet gsi weg de chinderlähmig...
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von LuiStyle »

Ich han beidi impfige becho schaffe im Spital und würds nomal mache, will die Persone wos verwütscht isch übel und s‘Personal usw. händs überhaupt nöd eifach!
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Jones »

LuiStyle hat geschrieben: 02 Mai 2021 13:49 Ich han beidi impfige becho schaffe im Spital und würds nomal mache, will die Persone wos verwütscht isch übel und s‘Personal usw. händs überhaupt nöd eifach!
Du bisch teil vo de verschwörig! Covid isch wie e grippe!
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von LuiStyle »

Ich weiss um was es gaht und ich wott ehrlich gseit so wenig wie möglich mit dem Virus z‘tue ha und doch wirdi immer wieder mitdem konfrontiert und das schiesst mich natürlich au a!

Mini Tante & min Cousin händ übrigens beidi Covid gah und sind leider au gstorbe :heul: und verzell mir nöd vo verschwörig bitte!
Zuletzt geändert von LuiStyle am 02 Mai 2021 14:02, insgesamt 1-mal geändert.
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Ribit X Titan »

Ufff, Polio, das betrifft bei gesundem Immunsystem fast nur Kinder unter 3 Jahren... wieso ist logisch, weil ihr Immunsystem noch kaum bis nur ganz schwach ausgebildet ist und da die Polioviren über den Darm in den Körper gelangen, wo nunmal diese Kleinkinder noch ein zu schwaches Mikrobiom haben... so ist es ja logisch dass fast nur sie davon betroffen sind.

Lösung ist unter anderem dass man diese Kleinkinder richtig versorgt mit immunisierender Muttermilch (wird häufig nicht richtig oder gar nicht gemacht) und dann noch unnötig Risiken ausgesetzt.

Die Wahrheit ist immer komplex... nicht so simpel wie wir es darstellen. Und genau da wo Polio kaum auszurotten ist da sind gerade Säuglinge oft deutlich unterernährt.. wobei sie sowieso noch häufiger an Malaria sterben. Hingegen in der Schweiz muss man schon verdammt Pech haben wenn da ein Säugling natürlicherweise Polio kriegt... es ist fast gleich wahrscheinlich dass die Impfung nachhaltig schadet. Insofern... Risiken sind schlimmer, Nebenwirkungen allerdings häufiger, denn so ein Säugling hat keine intakte Bluthirnschranke... und was dann mit der Impfung im Hirn passiert... OK... ist egal, Dumm sein ist ja nicht verboten.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 02 Mai 2021 14:04, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von thaeye »

de gröst troll mit sinere chinderlähmigsimpfig
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von thaeye »

LuiStyle hat geschrieben: 02 Mai 2021 13:49 Ich han beidi impfige becho schaffe im Spital und würds nomal mache, will die Persone wos verwütscht isch übel und s‘Personal usw. händs überhaupt nöd eifach!
wievill prozent verwütschts den übel? du bisch chli verschwörig du. das isch d frag. aber defür en impfstoff inehaue wo niemert weiss wie das in 5 jahr den mal usgset. bisch bitzeli besser gschützt aber nöd ganz, chasches wiitergah aber nöd so fest, was lauft eigentlich. die nöchst mutation isch scho um de egge :groel:

namal, jede söll das selber entscheide, aber impfpäss etc. umd bevölkerig na wiiter zspalte (ich bhaupt mal das isch gwollt), lehn ich mit grosser überzügig ab. FREEEEEEEEEEEEEEDOM
Zuletzt geändert von thaeye am 02 Mai 2021 14:07, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Jones »

LuiStyle hat geschrieben: 02 Mai 2021 13:55

Mini Tante & min Cousin händ übrigens beidi Covid gah und sind leider au gstorbe :heul: und verzell mir nöd vo verschwörig bitte! Zudem kann jede immer no selber entscheide!
Sorry 2 hear.. 😢

Mini fründin u i hei's o gha. Liechte verlouft aber sie het 4 mönet speter immer no igschränkte gruch- u gschmacksinn. Mini eltere (vater 76, muetter 67) ebefalls u zum glück ohni komplikatione..

Du hesch z'corona topic offebar nid verfolgt süsch hättsch gwüsst dass ig das ironisch meine...
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Ribit X Titan »

Also, es liegt in der Natur des Systems dass die härtesten Fälle im Spital landen und nicht die 99% welche keine bis nur leichte Symptome hatten... mal ganz pragmatisch und vernünftig anal-ysiert.
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von LuiStyle »

thaeye hat geschrieben: 02 Mai 2021 14:04
LuiStyle hat geschrieben: 02 Mai 2021 13:49 Ich han beidi impfige becho schaffe im Spital und würds nomal mache, will die Persone wos verwütscht isch übel und s‘Personal usw. händs überhaupt nöd eifach!
wievill prozent verwütschts den übel? du bisch chli verschwörig du. das isch d frag. aber defür en impfstoff inehaue wo niemert weiss wie das in 5 jahr den mal usgset. bisch bitzeli besser gschützt aber nöd ganz, chasches wiitergah aber nöd so fest, was lauft eigentlich. die nöchst mutation isch scho um de egge :groel:

namal, jede söll das selber entscheide, aber impfpäss etc. umd bevölkerig na wiiter zspalte (ich bhaupt mal das isch gwollt), lehn ich mit grosser überzügig ab. FREEEEEEEEEEEEEEDOM


Wies in 5 Jahr usgseht isch mir im moment sowas vo egal!
Aber falls du s‘gfühl häsch das ä Grippe isch, kann ich dich scho ischlüsse in es Covid Patiente Zimmer am beste ohni Schutz und denn redemer wiiter. Bisch dä bi? :-D
Zuletzt geändert von LuiStyle am 02 Mai 2021 14:09, insgesamt 1-mal geändert.
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Jones »

thaeye hat geschrieben: 02 Mai 2021 14:04
namal, jede söll das selber entscheide, aber impfpäss etc. umd bevölkerig na wiiter zspalte (ich bhaupt mal das isch gwollt), lehn ich mit grosser überzügig ab. FREEEEEEEEEEEEEEDOM
Hey lueg, wenn mau ke seich postisch, si sogar mir zwe mau glicher meinig... 😄
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Jones »

Doppelpost
Zuletzt geändert von Jones am 02 Mai 2021 14:10, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von thaeye »

du chasch minere meinig sii aber ich sicherlich nöd dinere, will du lasches doch mit dir gscheh und labberisch da eifach chli im forum will doch nöd unbedingt impfass cool findsch aber es den glich mit dir mache lasch. so die typische "liberale" vo hüt. weder fisch na vogel.
Zuletzt geändert von thaeye am 02 Mai 2021 14:10, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Ribit X Titan »

LuiStyle hat geschrieben: 02 Mai 2021 13:55 Mini Tante & min Cousin händ übrigens beidi Covid gah und sind leider au gstorbe :heul: und verzell mir nöd vo verschwörig bitte!
Hintergrund nicht bekannt, alle Vorbelastungen, was genau getan wurde u.a.

Nur, über sowas wollen Betroffene gar nicht mehr reden... also bleibt das alles im Verborgenen.
LuiStyle hat geschrieben: 02 Mai 2021 13:55 Aber falls du s‘gfühl häsch das ä Grippe isch, kann ich dich scho ischlüsse in es Covid Patiente Zimmer am beste ohni Schutz und denn redemer wiiter. Bisch dä bi? :-D
Ich würde mich nie im Spital irgendwo einsperren lassen, denn ich denke es ist eine "Sammelstelle" von den schlimmsten Keimen überhaupt, leider. Ausserdem hatte ich schon früher was gegen die hustenden Leute gehabt, und das war meistens nicht mal Influenza sondern nur ganz schwache Gripale Infekte.

Es ist ja die Umwelt welche uns krank macht und wie wir damit umgehen... nicht der Keim ansich. Wir werden die Keime nie entfernen können, sie sind Bestandteil der Umwelt, man muss sie einfach in Schach halten mit einer gesunden Umgebung.

Und wo hat es die heute noch? Das Umweltdisaster wird immer schlimmer anstatt besser... wir benehmen uns als wäre unsere Generation die letzte auf der Erde, es ist unglaublich was wir da alles anrichten.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 02 Mai 2021 14:20, insgesamt 3-mal geändert.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast