tuesch di lo impfe?

Wer sich öfters daneben benimmt landet im (G)ulag - No rules here! Enjoy your stay...

Moderatoren: Master(G), Avenger

impfe ja / nei?

Umfrage endete am 09 Aug 2013 15:21

ja
10
53%
nei
9
47%
 
Insgesamt abgegebene Stimmen: 19

Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von thaeye »

LuiStyle hat geschrieben: 02 Mai 2021 14:08
thaeye hat geschrieben: 02 Mai 2021 14:04
LuiStyle hat geschrieben: 02 Mai 2021 13:49 Ich han beidi impfige becho schaffe im Spital und würds nomal mache, will die Persone wos verwütscht isch übel und s‘Personal usw. händs überhaupt nöd eifach!
wievill prozent verwütschts den übel? du bisch chli verschwörig du. das isch d frag. aber defür en impfstoff inehaue wo niemert weiss wie das in 5 jahr den mal usgset. bisch bitzeli besser gschützt aber nöd ganz, chasches wiitergah aber nöd so fest, was lauft eigentlich. die nöchst mutation isch scho um de egge :groel:

namal, jede söll das selber entscheide, aber impfpäss etc. umd bevölkerig na wiiter zspalte (ich bhaupt mal das isch gwollt), lehn ich mit grosser überzügig ab. FREEEEEEEEEEEEEEDOM


Wies in 5 Jahr usgseht isch mir im moment sowas vo egal!
Aber falls du s‘gfühl häsch das ä Grippe isch, kann ich dich scho ischlüsse in es Covid Patiente Zimmer am beste ohni Schutz und denn redemer wiiter. Bisch dä bi? :-D
wieso söll ich sowas dumms mache?
tuesch au mit stolz din "covid-free" pass poste in facebook?
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von geosnow »

LuiStyle hat geschrieben: 02 Mai 2021 13:49 Ich han beidi impfige becho schaffe im Spital und würds nomal mache, will die Persone wos verwütscht isch übel und s‘Personal usw. händs überhaupt nöd eifach!
Häsch recht.
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von LuiStyle »

Tentakel-Dildo hat geschrieben: 02 Mai 2021 14:10
LuiStyle hat geschrieben: 02 Mai 2021 13:55 Mini Tante & min Cousin händ übrigens beidi Covid gah und sind leider au gstorbe :heul: und verzell mir nöd vo verschwörig bitte!
Hintergrund nicht bekannt, alle Vorbelastungen, was genau getan wurde u.a.

Nur, über sowas wollen Betroffene gar nicht mehr reden... also bleibt das alles im Verborgenen.
Leider isch letscht Jahr in Bergamo passiert und weiss nöd meh nur das beidi Nachbar sind und Tante (79) hät zimlich sicher dä Cousin(65) agsteckt.
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von geosnow »

thaeye hat geschrieben: 02 Mai 2021 14:13
LuiStyle hat geschrieben: 02 Mai 2021 14:08
thaeye hat geschrieben: 02 Mai 2021 14:04
LuiStyle hat geschrieben: 02 Mai 2021 13:49 Ich han beidi impfige becho schaffe im Spital und würds nomal mache, will die Persone wos verwütscht isch übel und s‘Personal usw. händs überhaupt nöd eifach!
wievill prozent verwütschts den übel? du bisch chli verschwörig du. das isch d frag. aber defür en impfstoff inehaue wo niemert weiss wie das in 5 jahr den mal usgset. bisch bitzeli besser gschützt aber nöd ganz, chasches wiitergah aber nöd so fest, was lauft eigentlich. die nöchst mutation isch scho um de egge :groel:

namal, jede söll das selber entscheide, aber impfpäss etc. umd bevölkerig na wiiter zspalte (ich bhaupt mal das isch gwollt), lehn ich mit grosser überzügig ab. FREEEEEEEEEEEEEEDOM


Wies in 5 Jahr usgseht isch mir im moment sowas vo egal!
Aber falls du s‘gfühl häsch das ä Grippe isch, kann ich dich scho ischlüsse in es Covid Patiente Zimmer am beste ohni Schutz und denn redemer wiiter. Bisch dä bi? :-D
wieso söll ich sowas dumms mache?
Eifach.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von thaeye »

meinsch weg de chinderlähmig?
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von LuiStyle »

thaeye hat geschrieben: 02 Mai 2021 14:13
LuiStyle hat geschrieben: 02 Mai 2021 14:08
thaeye hat geschrieben: 02 Mai 2021 14:04
LuiStyle hat geschrieben: 02 Mai 2021 13:49 Ich han beidi impfige becho schaffe im Spital und würds nomal mache, will die Persone wos verwütscht isch übel und s‘Personal usw. händs überhaupt nöd eifach!
wievill prozent verwütschts den übel? du bisch chli verschwörig du. das isch d frag. aber defür en impfstoff inehaue wo niemert weiss wie das in 5 jahr den mal usgset. bisch bitzeli besser gschützt aber nöd ganz, chasches wiitergah aber nöd so fest, was lauft eigentlich. die nöchst mutation isch scho um de egge :groel:

namal, jede söll das selber entscheide, aber impfpäss etc. umd bevölkerig na wiiter zspalte (ich bhaupt mal das isch gwollt), lehn ich mit grosser überzügig ab. FREEEEEEEEEEEEEEDOM


Wies in 5 Jahr usgseht isch mir im moment sowas vo egal!
Aber falls du s‘gfühl häsch das ä Grippe isch, kann ich dich scho ischlüsse in es Covid Patiente Zimmer am beste ohni Schutz und denn redemer wiiter. Bisch dä bi? :-D
wieso söll ich sowas dumms mache?
tuesch au mit stolz din "covid-free" pass poste in facebook?
Nei bestimmt nöd wieso söll ich das mache?
Mit mir muessch nüm über das schnurre, wenns gah häsch redemer wiiter!
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von thaeye »

ok.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Ribit X Titan »

Es gibt keine ernstzunehmende "Zahlen" welche belegen wie effektiv die Impfung gegen die verschiedenen Variationen wirkt, auch hier ist eine komplette Immunisierung ausgeschlossen.

Der einzige Grund wieso z.B. nach einer Polio Impfung die Zahl quasi auf 0 sinkt ist weil es sogar ohne Impfung fast 0 gewesen wäre und wie es bei Ländern aussieht wo man das besser sehen könnte ist fast unbekannt da dort die betroffene Gruppe meistens an etwas anderem stirbt oder sogar Impfstatus völlig unbekannt.

Wir schaukeln das Thema Impfung schon viel höher als es wirklich ist. Es schafft einfach eine erhöhte Immunisierung auf Kosten von Belastung mit möglichen Nebenwirkungen, von perfekt wirkend würde niemand sprechen.

Klar, das dunkle Kapitel "Tot im Mutterleib", darüber möchte kaum jemand sprechen... ein echtes Tabu. Klar ist nur... es sterben mehr Menschen (selbst wenn ungeboren) daran als z.B. an Polio oder Covid.

Es ist ja auch dafür verantwortlich dass es etwa 10% mehr männliche Geburten gibt weil weibliche Embryos zu etwa 10% schlechter überleben.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 02 Mai 2021 14:39, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von thaeye »

hans ghört vom ghöre sege. isch es muess.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Jones »

geosnow hat geschrieben: 02 Mai 2021 14:16
thaeye hat geschrieben: 02 Mai 2021 14:13
LuiStyle hat geschrieben: 02 Mai 2021 14:08
thaeye hat geschrieben: 02 Mai 2021 14:04
LuiStyle hat geschrieben: 02 Mai 2021 13:49 Ich han beidi impfige becho schaffe im Spital und würds nomal mache, will die Persone wos verwütscht isch übel und s‘Personal usw. händs überhaupt nöd eifach!
wievill prozent verwütschts den übel? du bisch chli verschwörig du. das isch d frag. aber defür en impfstoff inehaue wo niemert weiss wie das in 5 jahr den mal usgset. bisch bitzeli besser gschützt aber nöd ganz, chasches wiitergah aber nöd so fest, was lauft eigentlich. die nöchst mutation isch scho um de egge :groel:

namal, jede söll das selber entscheide, aber impfpäss etc. umd bevölkerig na wiiter zspalte (ich bhaupt mal das isch gwollt), lehn ich mit grosser überzügig ab. FREEEEEEEEEEEEEEDOM


Wies in 5 Jahr usgseht isch mir im moment sowas vo egal!
Aber falls du s‘gfühl häsch das ä Grippe isch, kann ich dich scho ischlüsse in es Covid Patiente Zimmer am beste ohni Schutz und denn redemer wiiter. Bisch dä bi? :-D
wieso söll ich sowas dumms mache?
Eifach.
:!:
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Ribit X Titan »

Weisch ich habe ja keine Angst wegen Autounfall... da gehöre ich nicht zu diesen Angstmenschen. Das heisst aber nicht dass ich deswegen wie ein Rüpel fahre... dann könnte das wovor ich Angst habe dann doch noch eintreffen. Ich gehe auch nicht ohne zu gucken über den Fussgängerstreifen, selbst wenn ich Vortritt habe, denn das würde mich auch nicht mehr zurück auf die Erde beamen.

In einem intakten gesunden Umfeld ist das Covid-Risiko enorm klein, kann aber bis zum Vulkanausbruch gesteigert werden je blöder man sich verhält oder wie ungünstiger die Umgebung. Und dennoch... es ist erstaunlich wie wenig vom Spitalpersonal... obwohl am blödsten Ort... daran schwer erkrankt.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Herr Rossi »

LuiStyle hat geschrieben:Mini Tante & min Cousin händ übrigens beidi Covid gah und sind leider au gstorbe
Hends Vorerchrankige gha?

Ich weiss mittlerwile vo 3 Persone i mim Umfeld wo im Zämehang mit Corona gstorbe sind. E 66 jährige sehr dicke Workaholic und zwei Fründinne (85 und 88) vo minere Fründin irem Grosi. Beid sind innerhalb vo paar Täg nach de erschte Impfig imene Pflegheim in Baar gschtorbe. Bi de einte isch als offizielli Todesursach Covid-19 Erchrankig itreit worde.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Herr Rossi »

https://www.srf.ch/news/schweiz/nicht-m ... er-wirkung

De Adrian tuet mer chli leid, so eine wird doch nur immer entüscht vom Läbe.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von thaeye »

Vermutlich braucht es im Herbst eine dritte Impfung

Es geht vorwärts beim Impfen gegen Covid-19. Bald dürften die Altersschranken fallen und alle Impfwilligen zum Zug kommen. Doch schon im Herbst könnten die Fälle wieder zunehmen, sagt der Infektiologe Jan Fehr im Interview mit der «NZZ am Sonntag», etwa wegen der Wellenbewegungen der Pandemie. Fehr, der das Referenz-Impfzentrum des Kantons Zürich leitet, geht daher davon aus, dass eine Auffrischung der Impfung nötig ist. «Wir wissen, dass zwei Wochen nach der zweiten Impfung die Immunantwort am stärksten ist, danach nimmt sie ab.» Zudem sei bei älteren Menschen oder solchen mit sonst schlechterer Immunabwehr die Antwort auf die Impfung weniger gut. «Bei ihnen wird man wohl nachimpfen müssen.»
:groel: aber hey wenns de staat will, den holemer ois doch jedes jahr en "uffrischigskur". :lol: evtl. sogar al halbs jahr au waens kein richtige schutz wird geh.

machet vorwärts.den hani langsam mini rueh vor oi.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Buccaneer »

Buchen Sie noch Heute Ihr Impf-Abo inkl. Stempelkarte. Jeder 10 Stich gratis!
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Mastler(P) »

Jones hat geschrieben: 01 Mai 2021 00:12 Trio infernale da inne... Bild
Bild
siralos hat geschrieben: 01 Mai 2021 06:57 Ne normale grippe impfung habe ich auch seit jahren nicht mehr gemacht.
wieso überhaupt? bisch sicher nonig mal 40gi.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Mastler(P) »

kingcaid hat geschrieben: 02 Mai 2021 08:28 wänn d Lüüt sich wännd äh Pumpi gäh sölläds. s sisch eifach nöd mini Ufgab dä Aftermath vo dem weltwiit strategischä Marketingschachzuug mit Solidarität zdeckä. Angst macht blind
das hani grad geschter am kolleg gschriebe.
die bis jetz würkli gröscht und bescht marketing kampagne vom who. jetz wärded trillione gschefflet.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Mastler(P) »

Tentakel-Dildo hat geschrieben: 02 Mai 2021 14:10
LuiStyle hat geschrieben: 02 Mai 2021 13:55 Mini Tante & min Cousin händ übrigens beidi Covid gah und sind leider au gstorbe :heul: und verzell mir nöd vo verschwörig bitte!
Hintergrund nicht bekannt, alle Vorbelastungen, was genau getan wurde u.a.

Nur, über sowas wollen Betroffene gar nicht mehr reden... also bleibt das alles im Verborgenen.
recht häsch, chöntsch aber trotzdem ah däre stell chli astand und mitgfühl zeige und dis bileid usspreche.

mini kondolänz, lui.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Mastler(P) »

Herr Rossi hat geschrieben: 02 Mai 2021 17:26 https://www.srf.ch/news/schweiz/nicht-m ... er-wirkung

De Adrian tuet mer chli leid, so eine wird doch nur immer entüscht vom Läbe.
wenn ich vo "impfneid" lis, dänk ich nur "opfer".
scheiss propaganda und ich zwangsfinanzier dä dräck no mit..

Bild
ich hetts so oder so gmacht, aber danke fürd erlaubnis, staat.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Jones »

Mastler(P) hat geschrieben:
kingcaid hat geschrieben: 02 Mai 2021 08:28 wänn d Lüüt sich wännd äh Pumpi gäh sölläds. s sisch eifach nöd mini Ufgab dä Aftermath vo dem weltwiit strategischä Marketingschachzuug mit Solidarität zdeckä. Angst macht blind
das hani grad geschter am kolleg gschriebe.
die bis jetz würkli gröscht und bescht marketing kampagne vom who. jetz wärded trillione gschefflet.
Eigentlech hätt meh söue eine uf hardcore sozistaat mache und das züg verstaatleche (oder im nachhinein via stüre so richtig zueschlah)
Dass sich itz d'pharmalobby quasi usem freie markt verabschiedet het zum Milliarden scheffle, isch echt dr gipfu!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von thaeye »

genau, am beste lauft eine vom staat i die firmene ine mit bulle und so und enteignet d eigetümer. So muess es laufe, das löst problem. nix kapiert du. waemer scho dra sind, nehmer ois au grad d vermieter vor und enteignet die au um de allgmeinheit wohnruuum z verschaffe :lol:

de staat schaffts nöd mal gnueg vaccine z ordere, was meinsch wär bi de herstellig passiert, waener de lead gha haet? :groel:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von thaeye »

vielleicht chönd ihr oi na (waener chli älter sind) a die erste "aids" usbrüch erinnere und den kampagne wo de bund gmacht haet.. :lol: und nei das isch kein verglich aids-covid irgendwas sondern was medial den so passiert und wie d lüüt reagieret. zeigt au chli de "psychisch" zuestand vo de gsellschaft.
Zuletzt geändert von thaeye am 03 Mai 2021 11:00, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31689
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von feeshlee »

bin ide gruppe N...
da wird wohl hüt und morn no nüd gah.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Jones »

thaeye hat geschrieben: 03 Mai 2021 09:22 genau, am beste lauft eine vom staat i die firmene ine mit bulle und so und enteignet d eigetümer. So muess es laufe, das löst problem. nix kapiert du. waemer scho dra sind, nehmer ois au grad d vermieter vor und enteignet die au um de allgmeinheit wohnruuum z verschaffe :lol:

de staat schaffts nöd mal gnueg vaccine z ordere, was meinsch wär bi de herstellig passiert, waener de lead gha haet? :groel:
natürlech hesch du nid kapiert, dass mini ussag mit absicht überspitzt isch gsi. wär ja o verwunderlech gsi wenn's gschnallt hättsch... töifflieger du! :roll:

es geit drum, dass ig's schlecht finde, dass sich d'pharmas itz no meh chohle i rache stecke ufgrund vo dere pandemie als vorher scho...

dass verstaatlichung nid d'antwort isch inere kapitalistische gsellschaft, isch mir klar.
aber die vermögensverschiebig zu de big pharma isch a perversion nid z'überbiete...
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31689
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von feeshlee »

naja, gwüssi aspekt chöntmer reguliere, so wie bide banke. allerdings chan d'micker-schwiiz mit sowas nöd ahfange. da müesstmer wieder mal bide amis ahsetze, aber da bruchts viel meh scheisse, bevor d'pharma-industrie wältwiite regulatorie unterstellt wird.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast