Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3789
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von siralos »

vectrex hat geschrieben: 03 Dez 2021 22:23
siralos hat geschrieben: 03 Dez 2021 22:19 Erm isch dass die ernscht?
Ha grad vo 1-2 jahr a duetsches outo chouft..... :typej:
Mues nüt heisse - ich bi jo kei Moses. Villicht hesch au längeri Zyt Glück.
Mal luege, hoffe dass du falsch liegscht. Ig fahre jetzt zwar oh chli gsitteter und nüm wie en gangschter, das wird dem motor oh chli mehr schone. :kicher:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

siralos hat geschrieben: 03 Dez 2021 22:28 Sine isch öpe 70km/h gfahret, het oh so toent.
Puchs wärded ebe immer lut wenns frisiert sind. Das chasch bime Piaggio vil dezenter mache.
siralos hat geschrieben: 03 Dez 2021 22:28 Het nä o no so messing spitzene dreiht und überall annegmacht, oh am lenker. :groel:
Aha - Rocker-Edition. :groel:
siralos hat geschrieben: 03 Dez 2021 22:28 Nachher hei mir nur no a normale puch maxi und spöter no a 2gang puch guenschtig koenne erwärbe.
In minere zweite Bruefsusbildig irgendwenn zwüsche 98-01 hani am Kolleg es Maxi S für es Füffgernötli abkauft. Isch nume d'Atriebschetti abgsprunge gsi - suscht alles ok. Hüt würdsch easy Faktor 30 drfür becho, crazy ...
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

siralos hat geschrieben: 03 Dez 2021 22:30 Mal luege, hoffe dass du falsch liegscht. Ig fahre jetzt zwar oh chli gsitteter und nüm wie en gangschter, das wird dem motor oh chli mehr schone. :kicher:
Du, wird scho klappe. Und sust chasch jo immer no en Subi chauffe ... :lol:
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3789
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von siralos »

vectrex hat geschrieben: 03 Dez 2021 22:37
siralos hat geschrieben: 03 Dez 2021 22:30 Mal luege, hoffe dass du falsch liegscht. Ig fahre jetzt zwar oh chli gsitteter und nüm wie en gangschter, das wird dem motor oh chli mehr schone. :kicher:
Du, wird scho klappe. Und sust chasch jo immer no en Subi chauffe ... :lol:
Subi über alles und jedem. wird mi nöchscht charre si, wenn de duetsch zviel probs macht. Ich bi für alles offe, eifach kei suv oder kombi.

Bi ja kei fanboy so wie ihr nerdos hier, wo nur sturr und stieff sich uf 1 marke fixiert heit. :kicher:
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11815
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von turntablism »

Hmm aber min erschte charre isch en dütsche golf zwei gsi. Allrad bzw. 4x4 synchro. Eigentli au immer zueverlässig. Sogar e aircon gha. Dazumal luxus :herzli:
Guet...de fensterhebber häts mal glupft gha, aber wenigstens hani de denn no allei chöne ustuusche, was bi de hüttige chärre fascht unmöglich isch oder eifach schampar umständlich.

Min brüetsch hät in sin puch en 80ccm rennsatz anegmacht. Das isch zur ziit gsi, churz vor de gubrist tunnel eröffnig. Weiss no wie dass si gschwärmt hend, dass si uf de ungöffnete autobahn mit 105 km/h dur de gubrist sind. Ob de Tacho denn au gstumme het sei dahingestellt.. :kicher:
Ich has mit rennsatz lediglich uf en 70er bracht.

I de lehr am drähbank für de ciao es föifliber pully dreit. Das isch au cool gsi. Eimal hämmer im altmetall e huufe motore gfunde. Vermuetlich entsorgt vo de gmeindpolizei. Teils scho frisiert. Denn hämmer mit dene voll umeexperimentiert, kurbelwelleghüüs usgschliffe, zilynderkopf abe gschliffe, pyramidekolbe oder kolbefeischter...
S bescht isch gsi, dass die motore denn au immer gloffe sind, wie au immer :kicher:
:vortex:
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Ribit X Titan »

vectrex hat geschrieben: 03 Dez 2021 22:20 Das isch au eso öppis, wo in dr Schwiz eifach unverhältnismässig hart bestroft wird. Völlig unverständlich. OK, Bremsene und Liecht sötted iwandfrei funze, aber öb jetzt sones Töffli emol 50 km/h lauft, who cares? Sind jo ab Wärk in Öschtrich au 45 km/h gloffe, insofern für die Gschwindigkeit konstruiert worde ...
Viele alte Sachs hatten noch 2 Gänge, und die liefen ab Werk tatsächlich schneller als heute erlaubt (lediglich 30 kmh), und wenn frisiert knackt es gerne die 50 KMh.

Damals hatte man nicht dieses Geschwindigkeitsproblem mit den harten Bussen. Man war einfach so schnell gefahren wie es möglich war, gesunder Menschenverstand. Heute ist das ja stark reguliert mit sehr harten Strafen.

Hindert die Menschen aber nicht daran für NOCH mehr Regulierung zu pochen und bei Verschärfungen noch Ja zu stimmen.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 04 Dez 2021 08:28, insgesamt 2-mal geändert.
Benutzeravatar
Waldschrat
الشيطان
Beiträge: 2697
Registriert: 07 Okt 2010 08:25
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Waldschrat »

Ribit X Titan hat geschrieben: 04 Dez 2021 08:18
vectrex hat geschrieben: 03 Dez 2021 22:20 Das isch au eso öppis, wo in dr Schwiz eifach unverhältnismässig hart bestroft wird. Völlig unverständlich. OK, Bremsene und Liecht sötted iwandfrei funze, aber öb jetzt sones Töffli emol 50 km/h lauft, who cares? Sind jo ab Wärk in Öschtrich au 45 km/h gloffe, insofern für die Gschwindigkeit konstruiert worde ...
Viele alte Sachs hatten noch 2 Gänge, und die liefen ab Werk tatsächlich schneller als heute erlaubt (lediglich 30 kmh), und wenn frisiert knackt es gerne die 50 KMh.

Damals hatte man nicht dieses Geschwindigkeitsproblem mit den harten Bussen. Man war einfach so schnell gefahren wie es möglich war, gesunder Menschenverstand. Heute ist das ja stark reguliert mit sehr harten Strafen.

Hindert die Menschen aber nicht daran für NOCH mehr Regulierung zu pochen und bei Verschärfungen noch Ja zu stimmen.
bi impfige macht das durchuus sinn.
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Ribit X Titan »

Und was die Elektrovelölis anbelangt, die sind heute so verdammt schnell geworden dass sie Mofas die nicht frisiert sind überholen. Die müssten eigentlich erst ab 16 gefahren werden dürfen und mit einem 45 KMh-Rollerschein oder sowas. Ich weiss nicht wie hier die aktuellen Regelungen sind aber "normale Velos" sind das schon lange nicht mehr.

Naja, also Elektrovelölis bis 500 Watt dürfen ab 14 mit Moped-Ausweis, ab 16 ohne Ausweis gefahren werden. Elektromofas (mit Mofa-Nummer) bis 1000 Watt dürfen nur mit Mofa-Ausweis, in jedem Alter, gefahren werden.

Welche Tempolimite gilt ist mir unklar. Offiziell 30 aber die machen alle locker 45 KMh und wenn Wind im Rücken noch mehr als das.

Natürlich kommt man damit besonders Energie-effizient von A nach B aber nicht unbedingt günstiger. Der Ankauf kann hoch sein und das Risiko für Diebstahl ist bei GUTEN Velos leider sehr hoch. Sowas passiert einem bei einem Auto kaum bis gar nicht. Und wenn man mal viel einkaufen möchte ist man schnell an der Ladegrenze (man kann einfach Rucksack füllen, mehr liegt kaum drin).

Ich meine jetzt nur als EINE Person von A nach B kommen. Ab 4 Personen mit Zuladung kann das Auto bereits eine bessere Energieeffizienz haben da ein Mofa ungefähr 2,5l Sprit auf 100 km braucht, was gemessen an der "Nutzlast" ein sehr hoher Vebrauch ist. Wie es bei Elektrovelölis aussieht habe ich nicht genauer überprüft.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 04 Dez 2021 08:53, insgesamt 2-mal geändert.
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31692
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von feeshlee »

dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

turntablism hat geschrieben: 03 Dez 2021 22:48 Hmm aber min erschte charre isch en dütsche golf zwei gsi. Allrad bzw. 4x4 synchro. Eigentli au immer zueverlässig. Sogar e aircon gha. Dazumal luxus :herzli:
Guet...de fensterhebber häts mal glupft gha, aber wenigstens hani de denn no allei chöne ustuusche, was bi de hüttige chärre fascht unmöglich isch oder eifach schampar umständlich.
Das sind e geili Klimaalage gsi bim Golf 2 . Nume manuell bedienbar und wenn die gloffe isch, hesch s'Gfühl gha dr Charre het 30 PS weniger. Bi hütige 300 PS nid s'Problem, aber bi 90 PS fallts es bitzli meh uf. :groel:

Ja klar Golf 2 sind legendär zueverlässig. Hützutags gsets halt es bitzli andersch us. Do hesch vil Peripherie wo cha Problem mache. Z.b. es Motörli wo d'Heckklappe öffnet, do mues I jedes Mol lache. Aso wenni das nüm cha sälber mache denn chani grad dr Füehrerschin abgeh ... :lol:

Klar isches müehsamer hüt en Fenschterheber z'wächsle, will scho d'Verchleidig vil schwieriger z'demontiere isch. Aber under dr Verchleidig isch das defür vil besser glöst. Dete hesch früener so e blödi Folie gha mit ere Dichtwulscht. Und die Folie isch praktisch jedes Mol bi dr Demontage grisse:
Golf 2 Türfolie.jpeg
Hüt isch normalerwys alles bequem uf emene Bläch montiert wo easy wiederverwändbar isch:
Golf 6 Fensterheber.jpg
Au leischtigsmässig isch hüt halt e anderi Liga. Was die us emene 2.0 Liter Turbo standfescht usebechömed isch scho beidruckend.
turntablism hat geschrieben: 03 Dez 2021 22:48 Min brüetsch hät in sin puch en 80ccm rennsatz anegmacht. Das isch zur ziit gsi, churz vor de gubrist tunnel eröffnig. Weiss no wie dass si gschwärmt hend, dass si uf de ungöffnete autobahn mit 105 km/h dur de gubrist sind. Ob de Tacho denn au gstumme het sei dahingestellt.. :kicher:
Ich has mit rennsatz lediglich uf en 70er bracht.
Ich ha uf em SI damals so en Simonini mit 100ccm montiert gha:
motor-simonini-nuovo_SIM30400.jpg
Ha extra d'Motorschwingi müesse ufflexe damit dr Vergaser mit Siteilass Platz gha het. Im Flyer isch irgendöppis vo mindeschtens 105 km/h gstande, aber ich ha das Ding nid emol igfahre. Ha z'viel Bammel gha drizlauffe.
turntablism hat geschrieben: 03 Dez 2021 22:48
I de lehr am drähbank für de ciao es föifliber pully dreit. Das isch au cool gsi. Eimal hämmer im altmetall e huufe motore gfunde. Vermuetlich entsorgt vo de gmeindpolizei. Teils scho frisiert. Denn hämmer mit dene voll umeexperimentiert, kurbelwelleghüüs usgschliffe, zilynderkopf abe gschliffe, pyramidekolbe oder kolbefeischter...
S bescht isch gsi, dass die motore denn au immer gloffe sind, wie au immer :kicher:
Das isch halt dr Vorteil a Zweitaktmotore. Sind eifach ufbaut und wenn mol öppis hi goht günschtig z'ersetze. So chammer guet experimentierä und es ändet nid grad imene finanzielle Desaster wenn mer öppis killt ...
Zuletzt geändert von vectrex am 04 Dez 2021 12:25, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22463
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

vectrex hat geschrieben: 03 Dez 2021 21:07
Jones hat geschrieben: 03 Dez 2021 19:46 chäm di derfür abem boum cho chratze, wenns di mit dire heckschlüdere drum gwicklet het... Bild
Ich streif lieber mit em Heck en Eiche als frontal ine z'fahre ... :groel:
sitwärts ufprall vs frontal... :lol:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22463
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

vectrex hat geschrieben: 03 Dez 2021 21:26 Ja das frag ich Dich, wills jo nüt als logisch isch dass dr Integra unter dere Konkurrenz dr Schnällschti isch. Ich ha au nie s'Gegeteil behauptet.
du hesch gar nüt behouptet zum thema integra aber du wirsch nid müed, fwd z'belächle und die drehmomentschwache honda motore...
mi punkt isch und bliebt, dass die atriebnig achs nüt drüber usseit, ob es fahrzüg cha e fahrmaschine si und massive fahrspass biete ufem track und dass die "ach so schwachbrüstige" hondäli offebar trotzdem de 40-50ps sterchere konkurränz um d'ohre fahre...

vectrex hat geschrieben: 03 Dez 2021 21:26 Nei, da bini anderer Meinig. Es git vil Faktore wo bim Fahrspass inespieled. Eine devo isch s'Leischtigsgwicht, aber nid "das Mass der Dinge" ...
also... motoresitig hani natürlech gmeint. süsch gits faktore wie reife, fahrwerk, stiffigkeit vom fahrzüg etc, wo am fahrspass meh bitrage als dr motor...
vectrex hat geschrieben: 03 Dez 2021 21:26 Und das söll mich jetzt beidrucke? Bringt jo au nüt, wenn d'Nennleischtig bi 7'600 U/Min. isch und denn no wyterjodlisch bis 8'800 U/Min. obwohl d'Kurve scho lang zämmegheit ... :lol:

Und mit däm bisch nume glich schnäll gsi wie en M3 E30?
dä verglich het jahre vorhär stattgfunde...
kurve hei recht guet usgseh mit allne mods am motor... max leistig isch höher gläge als stock..
nutzbars band isch okay gsi würdi säge.
natürlech isch im alltag füre schwärs, komfortabel usgstattets outo e turbo besser wo undeuse bums het aber zum richtig sportlech fahre, chame halt durchus uf e anderi charakteristik stah als du... gschmacksach... und wie meh gseht, nid zwingend langsamer... ;)
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22463
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

Waldschrat hat geschrieben: 03 Dez 2021 21:29
und genau wäg so lächerliche wert han i mis geld in töff verlochet und nit in so langsame dreck.
töff fahre tueni, ehrlech zuegäh, weniger guet als outo...
und da ig nid läbensmüed bi, hani mi für öpis gmüetlechers entschiede... :herzli:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 04 Dez 2021 11:00 du hesch gar nüt behouptet zum thema integra aber du wirsch nid müed, fwd z'belächle und die drehmomentschwache honda motore...
Ich has jo extra nomol quoted - hesch das scho wieder überläse? S'Ribtili het es Video postet und denn gseit dr Integra sig es "reins Rennfahrzüg". Und ich ha denn erwideret "Integra mit Frontantrieb und reins Rennfahrzüg - Witz des Jahres".

Ich ha nie gseit, dass en Integra mit FWD nit schäll cha si uff dr Rennstrecki. Und au wenn eine schribt en Z3 M mit Heckatrieb isch es reins Rennfahzüg würdi schribe "Witz des Jahres". Bim G60 mit Frontatrieb wärs au en Witz der Jahres dä als reins Rennfahrzüg z'bezeichne. Das gilt für alli Marke - nid nume für Honda.
Jones hat geschrieben: 04 Dez 2021 11:00 mi punkt isch und bliebt, dass die atriebnig achs nüt drüber usseit, ob es fahrzüg cha e fahrmaschine si und massive fahrspass biete ufem track
Ich ha nie behauptet, dass en FWD nid massive Fahrspass cha büte.Vo wo nimmsch Du die Ussage? Nomobl: Was ich gseit ha stoht obe.

Ich ha sowohl FWD (G60), AWD (R32) als au RWD (Z3 M) im aktuelle Fuhrpark. Zum e RWD schnäll z'bewege bruchsch vil meh Fahrtalent als bim FWD. Und für mich bütet en artgerecht bewegte RWD mehr Fahrspass als en FWD. Das isch aber subjektiv. Wenn Du lieber über d'Vorderachs rutschisch isches für mich au ok.
Jones hat geschrieben: 04 Dez 2021 11:00 und dass die "ach so schwachbrüstige" hondäli offebar trotzdem de 40-50ps sterchere konkurränz um d'ohre fahre...
Konkurränz wo 300 kg meh uf d'Woog bringt. Wo isch do d'Kunscht deby? Das isch eifachi Physik.

En Alfa GTA oder en R32 isch doch es ganz anders Konzept als en Integra, was söll ich do Rennstreckezyte vegliche? Imene R32 chasch gediege cruise mit rleativ potentem 3.2 Liter. En Golf 5 R32 isch klasselos, dä chau au e 60jöhrige fahre ohni e schlächti Figur z'mache. Und bi Bedarf gits schön verarbeiteti Lädersitz. Gits für de Integra überhaupt Lädersitz als Option oder wieder nume die billige rote Stoffsitz wo usgsend wie 2. Wahl vo Recaro?

Und nei, das isch kei Honda-Bashing, ich find au die Karo-Sitz im GTI Clubsport schrecklich ...
Jones hat geschrieben: 04 Dez 2021 11:00 kurve hei recht guet usgseh mit allne mods am motor... max leistig isch höher gläge als stock..
nutzbars band isch okay gsi würdi säge.
Wie vil höcher isch d'Nenndrehzahl agläge? Hesch es Leischtigsdiagramm? Suscht isches Fische im Trüebe ...
Benutzeravatar
Waldschrat
الشيطان
Beiträge: 2697
Registriert: 07 Okt 2010 08:25
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Waldschrat »

Jones hat geschrieben: 04 Dez 2021 11:02
töff fahre tueni, ehrlech zuegäh, weniger guet als outo...
und da ig nid läbensmüed bi, hani mi für öpis gmüetlechers entschiede... :herzli:
schwule
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22463
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

Stelle mer üsi töffe mal näbenand de luege mer, wele schwul usgseht...
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Ribit X Titan »

Tja... Mercedes AMG SL 55 bei 200k KM mit "wirtschaftlichem Totalschaden", da der Motor so kaputt ist, mit fast keiner Kompression mehr.


Quelle

Für die Umwelt lohnt sichs schon etwas teures zu reparieren aber... die Wirtschaft tickt heute noch meistens anders. Irgendwann gibts diese Motoren nicht mehr, dann wird die Nachfrage höher und die Wirtschaftlichkeit von grossen Reparaturen steigt.

Es ist aber je nach Kunde und "Behandlung" schon enorm unterschiedlich wie lange solche Motoren halten. Der Eindruck beim Motorenöl dieses eigentlich teuren Motors war schrecklich... der hätte mehr Ölwechsel und auch mehr Frischöl gebraucht. Dann hätte er sicher bis zu einer halben Million km gehalten.

Manchmal denke ich schon dass viele Leute nicht wissen was sie da haben und dann auch nicht genug Sorge dazu tragen. Und wenns dann kracht kommt die grosse Kriese, wie auch im aktuellen "Gesundheitssystem".

Grosse Motoren sind sowieso bald reine Liebhaberobjekte, denn sehr bald wird alles durch kleine Turbos und Elektromotoren ersetzt. Ausser einige besondere Sportwagen... die machen aber nicht mal 1% aller Fahrzeuge aus.

Auch mit Frischöl läuft der Motor schrecklich und beim Anlassen bewegt sich das Gehäuse so stark dass man meinen würde jetzt fliegt der noch vom Chassis. Der wusste einfach nicht was er da hat... und das Resultat ist oje...

Dazu muss man kein Experte sein um rauszuhören und fühlen dass dieser Motor "am Ende" ist.
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Ribit X Titan hat geschrieben: 04 Dez 2021 13:20 Tja... Mercedes AMG SL 55 bei 200k KM mit "wirtschaftlichem Totalschaden", da der Motor so kaputt ist, mit fast keiner Kompression mehr.
Wirtschaftlicher Totalschaden = die Reparaturkosten übersteigen den aktuellen Fahrzeugwert.

Tja, das isch doch kein wirtschaftliche Totalschade. So en SLK55 AMG findsch nid für unter 23 Mill aktuell. Für 6'000.-- Euro bechunnsch do en Ustuschmotor:

https://www.ebay.de/itm/233772627676?ha ... SwpcNhqSql

Dr Ibau isch denn nomol öppe 2 Mill. Also gsamthaft öppe en Drittel vom aktuelle Fahrzügwärt.

Du gheisch Din Subaru jo au nid furt, wenn de Kupplig muesch lo wächsle und das en Drittel vom Fahrzügwärt choschtet ...
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 04 Dez 2021 12:41 Stelle mer üsi töffe mal näbenand de luege mer, wele schwul usgseht... BildBild
Ok, do isch eis vo mine Big-Bikes:
Puch TF.jpg
Puch 250 TF Baujahr 1951 :-D
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Ribit X Titan »

Sie haben es einfach als "wirtschaftlichen Totalschaden" deklariert und der Mercedes hat ja noch viele andere Probleme. Mehr kann ich dazu nicht sagen da Kosten unbekannt, ich kenne nur ihre Aussage.

Für den Subi, falls der Motor weiterhin so gut im Schuss, würde ich vermutlich mehr als den Fahrzeugwert bezahlen. Wobei das sowieso schwer relativ ist, denn die Preise für gute alte Sachen sind am ansteigen, so gut wie überall. Vor rund 25 Jahren gabs ein 2-Gang-Sachs-Töfli noch für 800 CHF Occasion, heute kostet so ein Töffli mehrere Tausend CHF obwohl es 25 Jahre älter ist. Es wird einfach nie richtig wertlos... nichtmal nach 50 Jahren.

Kommt halt immer drauf an wie die Zukunftsprognosen des Autos sind. Für diesen Typ nicht mehr so einfach zu kriegen sind gut laufende Motoren da sie ja meistens schon sehr viele km haben und natürlich unterschiedlich gut behandelt wurden, alles andere jedoch kann man dort wohl verhältnismässig kostengünstig reparieren lassen. Und wegem Getriebe mache ich mir wenig Sorgen, das ist zwar von der ruppig laufenden Sorte, allerdings eines der haltbarsten. Getriebeschäden sind bei dem Typ sehr unüblich. Elektronik macht mir da auch keine Angst... es hat verglichen mit heutigen Autos so gut wie nix davon.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22463
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

250er big bike?
Finde dr Doppelsitz recht uncool...
Benutzeravatar
Waldschrat
الشيطان
Beiträge: 2697
Registriert: 07 Okt 2010 08:25
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Waldschrat »

Ribit X Titan hat geschrieben: 04 Dez 2021 13:20 Tja... Mercedes AMG SL 55 bei 200k KM mit "wirtschaftlichem Totalschaden", da der Motor so kaputt ist, mit fast keiner Kompression mehr.
garantiert wäg dr fählenda impfig!
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22463
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

vectrex hat geschrieben: 04 Dez 2021 11:47 Ich has jo extra nomol quoted - hesch das scho wieder überläse? S'Ribtili het es Video postet und denn gseit dr Integra sig es "reins Rennfahrzüg". Und ich ha denn erwideret "Integra mit Frontantrieb und reins Rennfahrzüg - Witz des Jahres".
böh. nid gseh. sache vom tittemöngel liesi oder luegi us prinip nid sorry...
aber ja eh hesch rächt. kes einzigs strassefahrzüg isch es reins rennfahrzäg. öpis logischers gits nid gloubi...

vectrex hat geschrieben: 04 Dez 2021 11:47 Gits für de Integra überhaupt Lädersitz als Option oder wieder nume die billige rote Stoffsitz wo usgsend wie 2. Wahl vo Recaro?
2. wahl.. :groel:
dr SRD isch sogar hochwertiger als dr speed und extrem gfragt.. ha o settig im rex gha!
okay.. dir gfallts nid! dis guete rächt aber 2. wahl? wieder so bashig bullshit!
du schiessisch gäge all site und seisch denn, es sig kes bashing... würsch objektiv kritisiere, wärs was anders aber das dumme subjektive schlächt mache spricht für mi halt nid für objektivi kritik oder "nid als bashing gmeinti ussage" egal obs denn wieder relativiersch...
vectrex hat geschrieben: 04 Dez 2021 11:47 Wie vil höcher isch d'Nenndrehzahl agläge? Hesch es Leischtigsdiagramm? Suscht isches Fische im Trüebe ...
paarmal ufem dyno gsi. ha leider das diagramm nüm. isch guet 15 jahr här oder no meh...
mit scharfe nocke, apasstem ventiltrieb und chipter ECU und abstimmig vome motorebauer / rennteam, ischer aber geil gloffe... :sabber:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Ribit X Titan hat geschrieben: 04 Dez 2021 13:55 Sie haben es einfach als "wirtschaftlichen Totalschaden" deklariert und der Mercedes hat ja noch viele andere Probleme. Mehr kann ich dazu nicht sagen da Kosten unbekannt, ich kenne nur ihre Aussage.
Also bis die Reparaturkosten am Mercedes über 23 Tausend betragen muss sher viel im Argen sein.

Bei solchen Videos ist auch viel Polemik und Clickbait-Absicht dahinter. Die Leute sollen ja geschockt und es sollen möglichst viele Klicks generiert werden, glaub doch nicht einfach alles so leichtfertig was Du siehst ...
Ribit X Titan hat geschrieben: 04 Dez 2021 13:55 Für den Subi, falls der Motor weiterhin so gut im Schuss, würde ich vermutlich mehr als den Fahrzeugwert bezahlen. Wobei das sowieso schwer relativ ist, denn die Preise für gute alte Sachen sind am ansteigen, so gut wie überall. Vor rund 25 Jahren gabs ein 2-Gang-Sachs-Töfli noch für 800 CHF Occasion, heute kostet so ein Töffli mehrere Tausend CHF obwohl es 25 Jahre älter ist. Es wird einfach nie richtig wertlos... nichtmal nach 50 Jahren.
Das Töffli muss ja auch irgendwo gelagert worden sein, damit es einen einigermassen guten Zustand behält. Bei einem grösseren Fahrzeug wie einem Auto muss dazu extra eine Garage gemietet werden für sFr. 120.-- pro Monat wenn man nicht eh ein Haus mit Garagenplatz besitzt.Das sind in 25 Jahren schlappe 36'000.-- sFr. und da bist Du noch keinen Meter gefahren.
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 04 Dez 2021 14:00 250er big bike? Bild
Finde dr Doppelsitz recht uncool... Bild
Du verstosch scho Wortwitz, oder?

Dr Doppelsitz chasch in 10 Minute demontiere und dur es chlises Gepäckträgerli ersetze.

Und wo isch jetzt s'Föteli vo Dim Bike?
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 53 Gäste