Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 28 Mär 2022 15:43 Haltet jung weisch. Nid so wie e alte sack wo im jahr 2022 no polierts tiefbett fahrt... :auslach:
Du meinsch wie eine wo en Hybrid fahrt und en Frontchratzer-Cupra? :groel:

Aber hey - Hauptsach mer het zumindescht s'Gfühl vo Gschwindigkeit wenns am Lenkrad zerrt, so wayne ... :lol:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

400nm


Wieviu hesch du?

:auslach:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Interessant isch wieviel am Bode achunnt. Und das wird unter Volllascht nid vil si bi däm FWD. Het mer jo gseh bi däm für Honda blamable Video Golf R vs Civic Type R ... :auslach:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

Nö! Einzig was ar kurbelwelle aliegt isch relevant...
Hani vome alte sack da inne glernt, wo sich nachere uuuuralt spielkonsole benannt het, retro züg zockt, uralti autos mit tiefbett fahrt, alles moderne betr. Antriebskonzept lächerlech macht und dene, wo NID stah bliebe si seit, sie sige alt...

Omfg... :groel:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 28 Mär 2022 15:56 Nö! Einzig was ar kurbelwelle aliegt isch relevant...
Hani leider nie gseit. Sondern dass die absolute Wärt zelled und nid die relative. Und bim Z3 M chunnt absolut gseh vil mehr uf dr Stross a als bim S2000 ... :lol:
Jones hat geschrieben: 28 Mär 2022 15:56 wo NID stah bliebe si seit, sie sige alt...
Das sägi nume eim wo gross posaunt är sigi N/A-Liebhaber. Und sich denn sälbscht belügt indem är en Hybrid und en Cupra mit Lader und FWD guetredet ... :lol:

Aber hey, wayne ... :groel:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

Wieder mau munteres quote erfinde agseit? :lol:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 28 Mär 2022 16:25 Wieder mau munteres quote erfinde agseit? :lol:
Wenn mer Di 1:1 quotet isch nid guet, wenn mer Dini Ussage sinngemäss wiedergit au nid. :lol:

Ja was denn jetzt, Polizeibacheli? :groel:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

Sinngemäss dis Mami!

I ha nie gseit i heig was gege turbos oder elektro.
I finde eifach lader scheisse wo nid haltbar si... :lol:

I ha o nie gseit i sig N/A fan bimene moderne alltagsauto...

Du bringsch mau wieder einiges dürenand mechbacheli... :lol:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 28 Mär 2022 17:01 Sinngemäss dis Mami!
Oh jetzt gohts wieder uf die Schiene. :sleepy:
Jones hat geschrieben: 28 Mär 2022 17:01 I ha nie gseit i heig was gege turbos oder elektro.
Ich ha nid gseit Du heigsch öppis gege Turbos oder Elektro sondern dass de die guetredisch. :kicher:

Und für mich tönt das scho es bitzli nach N/A-Liebhaber: :lol:
Jones hat geschrieben: 29 Nov 2021 17:33 für mi isch z.b. e NA 2.0 mit 120 ps/l viu interessanter als e 2.0l turbo mit 350ps und 400 nm o wenn dr turbo sicher z'outo schneller macht.
Jones hat geschrieben: 28 Mär 2022 17:01 I finde eifach lader scheisse wo nid haltbar si... :lol:
Do ha ich anderi Erfahrige gmacht. Und gege en G60 heissts für de EE8:
destroyed.png
:groel:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

Äbe... Sportwage / spassmobil vs alltagsauto..

Wär eigentlech nid schwär zum usenandhalte...

Wär... :roll:
vectrex hat geschrieben: 28 Mär 2022 17:53

Ich ha nid gseit Du heigsch öppis gege Turbos oder Elektro sondern dass de die guetredisch. :kicher:

Und für mich tönt das scho es bitzli nach N/A-Liebhaber: :lol:

Ähm.. was itz? :roll:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 28 Mär 2022 18:02 Äbe... Sportwage / spassmobil vs alltagsauto..
Aha, ich red eigentlich die ganzi Zyt vo Sportwage will das glichzytig mis Alltagsauto isch. :kicher:

Denn hämmer dörte d'Diskrepanz ... :lol:

Ich gseh kein Sinn im Alltag sone Gurke wie Du z'fahre. Isch nume vergüdeti Lebenszyt ... :groel:
Jones hat geschrieben: 28 Mär 2022 18:02 Ähm.. was itz? :roll:
Das:
Jones hat geschrieben: 29 Nov 2021 17:33 für mi isch z.b. e NA 2.0 mit 120 ps/l viu interessanter als e 2.0l turbo mit 350ps und 400 nm o wenn dr turbo sicher z'outo schneller macht.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

Für mi isch di golf e gurke und dis tiefbett prollogrät..

I ha's im alltag gärn sparsam, modern und dennoch zackig... All das git mir dr cupra!

Du fahrsch halt gern e alti möhre.. dis guete recht... ;)

Fürs weekend hani dr töff und würdi mir es spassmobil zuetue, wärs superliecht und e kurvewetzer wie z.b. e lotus elise oder sowas ir art.. Macht 100x meh spass als es 321ps ding wo nid aständig dr pass ufe bringsch... :auslach:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 28 Mär 2022 19:29 All das git mir dr cupra!
Und für mich isch en Cupra d'Billigversion vomene Golf mit emene Motor wo langwyliger nid chönt si. 2-Liter-Turbo und denn au no mit FWD ... :sleepy:
Jones hat geschrieben: 28 Mär 2022 19:29 Fürs weekend hani dr töff
Die Retrogurke isch doch kein Töff sondern es Zweirad für öpper in dr Midlife-Crisis ... :groel:

So wayne? :kicher:
Jones hat geschrieben: 28 Mär 2022 19:29 und würdi mir es spassmobil zuetue, wärs superliecht und e kurvewetzer wie z.b. e lotus elise oder sowas ir art.. Macht 100x meh spass als es 321ps ding wo nid aständig dr pass ufe bringsch... :auslach:
Opel Speedster Kompressor und Caterham 485 bini au scho gfahre. Macht mir gar nid mehr Spass - das sind so richtig übertürti Baschtelbude ... :lol:

Aber jedem das seine, gäu. Wenn wenigschtens so eine hettisch, aber wie gwohnt - grossi Schnorre und nüt drhinder ... :lol:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

Für mi ischs e golf in schöner! :herzli:
also optisch nid eso stinklängwilig wie absolut JEDE golf sitem golf 1! :lol:

i ha im alltag gärn dr komfort, tief verbruch und moderni technik. da wotti nid unbedingt kompromiss igah miteme alte gschwür-golf wo wahrschinlech nid mau e klimaalag het... :lol:

und füre spass denn dr töff oder was wie vorher beschriebnigs...
also lieber momentan kes spassmobil als eis wie dis.. :groel:

I cha jederzyt eis poste wenni bock druf ha... :lol:
Zuletzt geändert von Jones am 28 Mär 2022 21:37, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Ribit X Titan »

Bin heute mit 60 die Eichberg-Bergstrasse nach Appenzell raufgedüst, mit einem schweren Kombi... und schneller durfe ich gar nicht fahren. Also ich weiss nicht wieso man etwas verrücktes braucht. Gut ist dass der Subi schlank ist, kann man besser sich an schmallen Bergstrassen vorbeizwängen. Viele moderne SUV haben damit grosse Probleme da viel zu fett.

Bergfahrten sind am coolsten... diese vielen Kurven und Steigungen, daneben viel Natur, das ist es was ich am fahren am meisten mag.

Das könnte man auf der Autobahn umfahren, braucht aber mehr Kilometer und ich weiss nicht wieso man sich den ständigen Stau mit Baustellen antut wenn Bergfahrten so schön sein können.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Herr Rossi »

Mich würds edit brennend interessiere edit wie mer vo edit Eichberg suscht nach edit Appezell sell fahre :-)
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 28 Mär 2022 20:39 Für mi ischs e golf in schöner! :herzli:
Isch wieder objektiv vs subjektiv. Optik isch subjektiv und Gschmackssach. Rein objektiv betrachtet isches au vo dr Marktpositionierig d'Billigvariante vom Golf. Gseht mer jo au dra, wie technologischi Neuerige jewyls erscht nach es paar Johr an Seat duregreicht wärded ... :lol:
Jones hat geschrieben: 28 Mär 2022 20:39 also optisch nid eso stinklängwilig wie absolut JEDE golf sitem golf 1! :lol:
Ich find sowohl dr aktuell Golf als au dr Cupra stinklangwylig. Sonen öde 2-Liter-Turbo würdi nid emol gschänkt ne. Aber das isch subjektiv ... :groel:
Jones hat geschrieben: 28 Mär 2022 20:39 i ha im alltag gärn dr komfort, tief verbruch und moderni technik. da wotti nid unbedingt kompromiss igah
Ebe säg ich jo: Du bisch en alte Sack ... :lol:

Wenn moderni Technik für Dich es elektronischs Sperrdiff, E-Gas, Dachairbag, dieselartigs Leerlaufgrüsch vom TFSI, immer mehr Gwicht bi immer weniger Klang bedütet, denn verzicht ich liebend gärn druf modern z'si ... :lol: .
Jones hat geschrieben: 28 Mär 2022 20:39 I cha jederzyt eis poste wenni bock druf ha... :lol:
Seit denn dr alti Maa im Chrankebett: "Ich hett jederzyt chöne wenni nume welle het ..." :kicher:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Ribit X Titan hat geschrieben: 28 Mär 2022 21:24 Bin heute mit 60 die Eichberg-Bergstrasse nach Appenzell raufgedüst, mit einem schweren Kombi...
Und ich bin gestern mit 170 die Sissacherfluh raufgedüst. So schnell durfte ich nicht fahren aber ich habe es trotzdem gemacht. :groel:

Hat recht Spass gemacht und ich fragte mich noch beim Gangwechsel vom 3. in den 4. ob das mit einem Subaru Forester auch möglich wäre ... :lol:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

Logisch isches subjektiv um das geits ja wenn es outo choufsch wo dir gfallt. Tuesch wieder mal Tatsache ufzelle? Wirsch immer mehr zum ribbler... :lol:

I ha itz eifach grad anderi prioritäte im läbe. wege däm muessi im sterbebett nüt bereue. Was füre dämlechi ussag... :roll:

Und da du paar Jahre vorus bisch, vo sport nüt haltisch und di schwabbelbuch mit stolz treisch, liegsch du womüglech vor mir ufem sterbenett.. aber who knows gäu... ;)
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Mastler(P) »

Herr Rossi hat geschrieben: 29 Mär 2022 04:58 Mich würds edit brennend interessiere edit wie mer vo edit Eichberg suscht nach edit Appezell sell fahre :-)
isch das d'schwö vo dä judit?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 29 Mär 2022 07:08 Logisch isches subjektiv um das geits ja wenn es outo choufsch wo dir gfallt. Tuesch wieder mal Tatsache ufzelle? Wirsch immer mehr zum ribbler... :lol:
Ich tue lieber Tatsache ufzelle als Tatsache leugne: :lol:

Polizeibacheli: "Es chunnt mehr Drehmoment ah als mer eigentlich meint. Genau drum baui au e chürzers Differential i". E Witzfigur bisch und suscht nüt ... :auslach:
Jones hat geschrieben: 29 Mär 2022 07:08 I ha itz eifach grad anderi prioritäte im läbe.
Ich ha au no x anderi wichtigi Sache im Läbe, da bisch nid dr Einzig. Es klappt trotzdem mit emene Roadster ... :kicher:

Also wayne interessiered Dini Prioritäte? :groel:
Jones hat geschrieben: 29 Mär 2022 07:08 Und da du paar Jahre vorus bisch, vo sport nüt haltisch und di schwabbelbuch mit stolz treisch, liegsch du womüglech vor mir ufem sterbenett.. aber who knows gäu... ;)
Das gsehn mer ersch wenns sowyt isch. Es sind au scho diversi Lüt früeh gstorbe trotz Sport. Und umgekehrt.

Bis es sowyt isch bi ich uf jede Fall öppis gfahre wo würklich sportlich isch und nid sones Pseudogschwür wie Du ... :groel:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

Da du ke plan hesch, was ig i mim läbe scho alles uf track gfahre bi, würd die ussag nomau überdenke mit dim gölfli und dire gummichueh mit power... :kicher:

Und dr lügner bisch bekanntlech du, wo durend sache erfindet... ;)
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 29 Mär 2022 08:00 Da du ke plan hesch, was ig i mim läbe scho alles uf track gfahre bi, würd die ussag nomau überdenke mit dim gölfli und dire gummichueh mit power... :kicher:
Ich glaub ehrlich gseit lieber emene Fachmagazin. :lol:

Du weisch jo nid emol, öb s'Gegeüber im Gölfli ufem Track Vollgas ghe het ... :lol:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

Versteht den satz nicht... :auslach:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 29 Mär 2022 09:03 Versteht den satz nicht... :auslach:
Isch z'dumm zum die vomene Fachmagazin ermittlete Zyte z'läse und z'verstoh ... :auslach:
Zuletzt geändert von vectrex am 29 Mär 2022 09:08, insgesamt 1-mal geändert.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 29 Gäste