Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 04 Dez 2021 15:05
vectrex hat geschrieben: 04 Dez 2021 15:03 Das isch sone Pseudo-Retromodäll vo Triumph für die wo nüm wüsse wie mer en manuell Choke bedient ...

modern classic halt.
geili optik und dennoch chame das ding aständig fahre! :wixer:
Und Griffheizig hesch dänk au, oder? Suscht chönnts eim im in enere laue Septämbernacht jo no chalt an dr Fingerli wärde, gäll?
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22464
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

nö leider nid... :cry: :lol:

aber ir schwiz wirds ja nie winter... drum chame o ganzjahr-summerpneu style mache... :kicher:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 04 Dez 2021 15:04
vectrex hat geschrieben: 04 Dez 2021 15:02 Und welle wär denn de richtig Sitz us em Integra?
i ha dr SRD nid mitem golf sitz vergliche sondern mitem aftermarket speed, wo am SRD entspricht... so vo wäge 2. wahl...

d'sitze vom golf si geil das isch kes thema!
Jetzt chunter wieder mit Aftermarket-Sitz. Mann, ich red vo dr Originalsitz im Integra-Seriemodäll :!:

Suscht chani au mit Recaro Pole Position cho.
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 04 Dez 2021 15:18 nö leider nid... :cry: :lol:

aber ir schwiz wirds ja nie winter... drum chame o ganzjahr-summerpneu style mache... :kicher:
Gits aber do:

https://www.triumphworld.de/product_inf ... _id=203074
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3790
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von siralos »

Jones hat geschrieben: 04 Dez 2021 15:16 lüt mit mierranze sött meh im spital ufschlag verlange!

gäu siralos und :emp: ? :kicher:
Nei, eher lüüt wo so verschwurbleti meinige würdeni säge, aber das isch es anderes thema. ;)
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22464
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

vectrex hat geschrieben: 04 Dez 2021 15:22
Jones hat geschrieben: 04 Dez 2021 15:18 nö leider nid... :cry: :lol:

aber ir schwiz wirds ja nie winter... drum chame o ganzjahr-summerpneu style mache... :kicher:
Gits aber do:

https://www.triumphworld.de/product_inf ... _id=203074
:wixer:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22464
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

siralos hat geschrieben: 04 Dez 2021 15:25
Jones hat geschrieben: 04 Dez 2021 15:16 lüt mit mierranze sött meh im spital ufschlag verlange!

gäu siralos und :emp: ? :kicher:
Nei, eher lüüt wo so verschwurbleti meinige würdeni säge, aber das isch es anderes thema. ;)
was hesch du i dim läbe nume gmacht, bevor das wort hesch glernt? :typej: :head2wall: :groel:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 04 Dez 2021 15:15
vectrex hat geschrieben: 04 Dez 2021 15:12
Schöni Gschicht, aber do cha jo jede cho. Findi au guet, dass Dini subjektivi Meinig do längt Du vo mir aber Objektivität verlangsch ...
i ha objektivi kritik statt chindergarte-level gmeint... :roll:
Am beschte schlofsch emol drüber und tuesch Di hinterfroge. Denn drucksch morn es Bildli vo Dene beide Sitz us und frogsch ab em Mentig Dini Arbetskollege welles für sie dr schöner und höchwertigeri Sitz isch.

Denn chunnsch mit dere Strichlilischte wieder. Ich chönnt fascht druf wette, dass bim R32-Sitz vil mehr Strichli sind. Das nennt mehr denn "allgemeine Konsens" ...
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22464
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

i würd behoupte, ufem R32 ledersitz hesch weniger sitehalt wiu er glatt isch...
alles e frag vom isatzzwäck.. ;)

whs isch dr R32 darum so lahm, wiu sich dr fahrer muess festhäbe... :groel:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 04 Dez 2021 15:30 i würd behoupte, ufem R32 ledersitz hesch weniger sitehalt wiu er glatt isch...
alles e frag vom isatzzwäck.. ;)
Ich red vo dr Optik. Die Schalesitz im R32 gits usserdem au in Stoff wo nid so glatt isch. Bim Integra gits aber umgekehrt kei Lädersitz. :lol:

Mich würds jede Morge aschiesse in dr Integra mit optisch so minderwärtige Sitz z'stiege.
Jones hat geschrieben: 04 Dez 2021 15:30 whs isch dr R32 darum so lahm, wiu sich dr fahrer muess festhäbe... :groel:
Ha jo scho gschriebe, en R32 het anderi Qualitäte und isch kei Rennfahrzüg. Drum bini jo au erstunt, dass de Integra nume es paar Hunderschtel schnäller gsi isch.

Drfüer het dr R32 en unverwächselbare, schöne Klang.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3790
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von siralos »

Jones hat geschrieben: 04 Dez 2021 15:27
siralos hat geschrieben: 04 Dez 2021 15:25
Jones hat geschrieben: 04 Dez 2021 15:16 lüt mit mierranze sött meh im spital ufschlag verlange!

gäu siralos und :emp: ? :kicher:
Nei, eher lüüt wo so verschwurbleti meinige würdeni säge, aber das isch es anderes thema. ;)
was hesch du i dim läbe nume gmacht, bevor das wort hesch glernt? :typej: :head2wall: :groel:
Gschaffet dänk und nid fuul am buessene verteile, aber dank dir weiss ig was cha passiere, wenn me sich vom geschwurbel laat la iche zieh. :lol:

Ig choufe immer outos mit ledersitz, scho nume wägem staub. Im sommer verbrennt meh sich scheiche und im winter gfruerrt dr de arsch wäg.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Ribit X Titan »

vectrex hat geschrieben: 04 Dez 2021 14:42 Das Töffli muss ja auch irgendwo gelagert worden sein, damit es einen einigermassen guten Zustand behält. Bei einem grösseren Fahrzeug wie einem Auto muss dazu extra eine Garage gemietet werden für sFr. 120.-- pro Monat wenn man nicht eh ein Haus mit Garagenplatz besitzt.Das sind in 25 Jahren schlappe 36'000.-- sFr. und da bist Du noch keinen Meter gefahren.
Ja dann besitzt du besser mal ein Haus mit Garagenplatz. Wer hat dem wird gegeben... ist auch heute noch so, stärker als jemals zuvor.

Und wenn man es nicht hat? Gut pflegen und schauen dass man es gegen Rost behandelt...
Ausserdem nicht stehen lassen, da geht alles Bewegliche langsam kaputt. Regelmässig damit fahren und besser wenige aber grosse Strecken als viele kleine Strecken. Weil dann wird der Motor und andere Bauteile so richtig warm und richtig geschmiert.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22464
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

Chönntsch o chli meh dusche wenn stoub asetzisch..
Buesse... Holymoly... Blickigers blick Level hesch nüm gäu?
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Ribit X Titan hat geschrieben: 04 Dez 2021 15:36 Ja dann besitzt du besser mal ein Haus mit Garagenplatz. Wer hat dem wird gegeben... ist auch heute noch so, stärker als jemals zuvor.
Ja ich besitze ein solches Haus. Doch weder hatte ich, noch wurde mir gegeben. Ich habe immer gearbeitet, gespart und irgendwann konnte ich es mir leisten.
Ribit X Titan hat geschrieben: 04 Dez 2021 15:36 Und wenn man es nicht hat? Gut pflegen und schauen dass man es gegen Rost behandelt...
Ja das will ich mal sehen mit der Rostbehandlung wenn ein Fahrzeug 25 Jahre nur steht und der Witterung ausgeliefert ist.
Ribit X Titan hat geschrieben: 04 Dez 2021 15:36 Ausserdem nicht stehen lassen, da geht alles Bewegliche langsam kaputt. Regelmässig damit fahren und besser wenige aber grosse Strecken als viele kleine Strecken.
Kannst Du auch nur, wenn es eingelöst ist. Das kostet wieder und die Rechnung mit dem Wertzuwachs stimmt noch weniger. Merkst Du was: Die Katze beisst sich in den Schwanz ...
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3790
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von siralos »

Jones hat geschrieben: 04 Dez 2021 15:40 Chönntsch o chli meh dusche wenn stoub asetzisch..
Buesse... Holymoly... Blickigers blick Level hesch nüm gäu? BildBild
Diis outo würdeni gärn mal gseh, wenn de mit dem dickem füdli i die stoffsitzene drii plumsisch, wieviel stoub da ufgwirblet wird.

Bim golf g60 ice edition, sind ja oh 2farbigi stoffsitzene gsi. das het scho weniger wärtig usgseh und wenn me kei fanboy isch, dann würdisch oh de stoub gseh....aber was red ich da mit dem schwurbel jones.
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

siralos hat geschrieben: 04 Dez 2021 15:55 Bim golf g60 ice edition, sind ja oh 2farbigi stoffsitzene gsi. das het scho weniger wärtig usgseh und wenn me kei fanboy isch, dann würdisch oh de stoub gseh....aber was red ich da mit dem schwurbel jones.
Stimmt die Sitz im unserem G60 Fire&Ice hani au gränzwärtig (zum nid säge hässlich) gfunde. Vor allem im Nachhinein gseh.

Aber en richtige Fanboy stoht au no Johre spöter stramm sobald irgendwo "Honda" ertönt. :groel:
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3790
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von siralos »

Ja, violett/blau aind sie gsi. Ig ha eh nüd dörfe säge da ig das outo vom brütsch für lau abchouft ha.

Zum fahre isch de g60 mega gsi. Die geilschti fahrte und renne ka dermit und usserdem mi erscht charre nach de pruefig gsi.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22464
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »


siralos hat geschrieben:
Diis outo würdeni gärn mal gseh, wenn de mit dem dickem füdli i die stoffsitzene drii plumsisch, wieviel stoub da ufgwirblet wird.
Du verwächslisch mi mit dire dicke pfründin gloubi.. i ha es knackarsch! Bild
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

siralos hat geschrieben: 04 Dez 2021 16:24 Ja, violett/blau aind sie gsi. Ig ha eh nüd dörfe säge da ig das outo vom brütsch für lau abchouft ha.

Zum fahre isch de g60 mega gsi. Die geilschti fahrte und renne ka dermit und usserdem mi erscht charre nach de pruefig gsi.
Ja ich weiss s'Fahrgfühl isch eifach geil. Drumm hani wieder eine poschtet (natürlich mit Lädersitz).

Das isch mine letschts Johr vorem Iwinterä (technisch jetzt en G65 :-D ):
P1110473.JPG
Zuletzt geändert von vectrex am 04 Dez 2021 16:36, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Waldschrat
الشيطان
Beiträge: 2697
Registriert: 07 Okt 2010 08:25
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Waldschrat »

vectrex hat geschrieben: 04 Dez 2021 15:15 Und denn no so behinderti Reflektore an dr Gable ...
und dr zua merchandise bortmonneh, sogga, schnuddrlumpa sunnabrilla und unterhosa. kriagsch im set mit dr merch jagga und hosa für nur 4999.- mit original bobberstyle striggjagga und mitgliedschaft bim triumph owners club. kriagsch a brotwurscht spendiart pro jahr.

bisch nachhär zertifizierta beiker.

:typej:
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22464
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »


vectrex hat geschrieben:
Ich red vo dr Optik. Die Schalesitz im R32 gits usserdem au in Stoff wo nid so glatt isch. Bim Integra gits aber umgekehrt kei Lädersitz. Bild

Qualität hangt also dervo ab, ob Leder oder Alcantara? Ok... I gseh das andersch...
I ha lieber Alcantara. Isch agnähmer mire meinig nah.. aber Geschmackssach halt...

vectrex hat geschrieben: Mich würds jede Morge aschiesse in dr Integra mit optisch so minderwärtige Sitz z'stiege.
Mi würds derfür aschisse, mit gschlossne ouge zum outo z'loufe dassi nid müsst erbreche... Und denn im outo z'hocke, wo 36373726283637 anderi o hei eifach mitem grössere motor... Booooring...

vectrex hat geschrieben:
Drfüer het dr R32 en unverwächselbare, schöne Klang.
Het er ja.. aber o da gschmacksach... Vtec Bild
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22464
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

Waldschrat hat geschrieben:
vectrex hat geschrieben: 04 Dez 2021 15:15 Und denn no so behinderti Reflektore an dr Gable ...
und dr zua merchandise bortmonneh, sogga, schnuddrlumpa sunnabrilla und unterhosa. kriagsch im set mit dr merch jagga und hosa für nur 4999.- mit original bobberstyle striggjagga und mitgliedschaft bim triumph owners club. kriagsch a brotwurscht spendiart pro jahr.

bisch nachhär zertifizierta beiker.

:typej:
Das isch aber nid dr triumph gsi gseh gäu? Bild
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3790
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von siralos »

Jones hat geschrieben:
Qualität hangt also dervo ab, ob Leder oder Alcantara? Ok... I gseh das andersch...
I ha lieber Alcantara. Isch agnähmer mire meinig nah.. aber Geschmackssach halt...
Naja bi stoff wetze sitzene irgend einisch ab, leder bi richtige pfleg quasi nie. Wenn me chli objektiv a luegt, dann isches a qualitäts merkmal....ebenso ob a lenkrad us gummi isch oder leder bezoge.

Leder vom fiesta isch aber scho weniger wertig gsi als bim audi....
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3790
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von siralos »

vectrex hat geschrieben: 04 Dez 2021 16:31
siralos hat geschrieben: 04 Dez 2021 16:24 Ja, violett/blau aind sie gsi. Ig ha eh nüd dörfe säge da ig das outo vom brütsch für lau abchouft ha.

Zum fahre isch de g60 mega gsi. Die geilschti fahrte und renne ka dermit und usserdem mi erscht charre nach de pruefig gsi.
Ja ich weiss s'Fahrgfühl isch eifach geil. Drumm hani wieder eine poschtet (natürlich mit Lädersitz).

Das isch mine letschts Johr vorem Iwinterä (technisch jetzt en G65 :-D ):

P1110473.JPG
Fälge gseh fett us, so eine würd ig ou wieder gärn fahre und ume fätze aber madame würdi äuä id hose schiisse.

De schiebedach zum kurble....haha, da hani oft de stinkefinger use gstreckt wenni sie überholt ha. :groel:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 04 Dez 2021 16:37 Qualität hangt also dervo ab, ob Leder oder Alcantara? Ok... I gseh das andersch...
I ha lieber Alcantara. Isch agnähmer mire meinig nah.. aber Geschmackssach halt...
Mini Bemerkig isch eigentlich cho bezüglich Sitehalt wo Du bemänglet hesch wägem glatte Läder. Wäge däm min Hiwis uff d'Stoffschalesitz bim Golf V R32. Bim Integra hesch jedoch gar kei anderi Wahl als die Sitz in Alcantara.

Und ja - ich find d'Sitz vom Integra vo dr Optik här e Stufe billiger und minderwertiger. Wie gseit: Frög unbefangeni Lüt - s'Ergebnis wird ziemlich sicher pro R32 usfalle ...
Jones hat geschrieben: 04 Dez 2021 16:37 Und denn im outo z'hocke, wo 36373726283637 anderi o hei eifach mitem grössere motor... Booooring...
Das isch mir nie wichtig gsi. Vo mir us chönnted bi uns im Gschäft 100 R32 stoh, kei Problem demit. Sit wenn muess es Auto vo weniger Lüt gfahre wärde damits für de Lenker weniger "boring" isch?

Wenn de so dänksch denn muesch aber e ziemlich chlises Selbschtvertraue ha ...
Jones hat geschrieben: 04 Dez 2021 16:37 Het er ja.. aber o da gschmacksach... Vtec Bild
Schön Gschmackssach, unverwechselbar nid Gschmackssach ... :lol:

VTEC-Klang isch jedoch sowohl Gschmackssach als au verwechselbar.

Gits in x-Variante vo Honda und die chasch nid unterscheide vom Klang här. Bimene R32 ghörsch jedoch genau welles Modäll, sogar en Ver tönt andersch wie en IVer. Aber beidi total unverglichlich ...
Zuletzt geändert von vectrex am 04 Dez 2021 17:32, insgesamt 1-mal geändert.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 113 Gäste