e Shop gstalte...

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Antworten
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

e Shop gstalte...

Beitrag von mr.raw »

Ich schaff momentan mit em Programm Magic Web Designer 7 Premium...gstalt mit dem d Homepage vo mim Gschäft. Genials Programm...kha mit dem all mini vorstellige umsetze. Nur mit em Shop hann ich mini müeh. Nid, wie me dä kha gstalte und uffschalte, sondern, will d shopmöglichkeit ziemli begränzt isch. Me kha im ganze nur (!) 3 Produkt am interessänt aaprise (ich ha aber über 100!). Die wärde denn bim iikaufe mittels Widgets (PayPal oder Google Store Gadget) wittergleitet. Guckst du Bild:
Bild
Sobald me uff "jetz kaufen" klickt...kunnt me entwäder uff paypal oder google store.... koschtet natürlich.
Ich möchti aber es eifachs system ha...eigentlich genau glich wie uff dem Bild...aber ich wott am endi nid uff PayPal oder Google wittergleitet wärde.
Also ähnlich alcom/wog etc etc.... wo me zerscht alles in en iikaufskorb packe tuet...denn d gsammtsumme gseht (inkl. Porto) und me uff bezahlen kha klicke. Denn bikunnt dr Kund e Mail mit allne Kontodatene (muess nid automatisch sii...ich wird das Mail denn sälber verschicke) etc etc. Ich möcht au nid kreditkarte, paypal aabiete. Für das isch mi lade eifach zchlii.
Könnt mi do öppert hälfe und sage, wo me so html Codes voneme E Shop bikunnt? Oder, ob so öppis schwer isch sälber z schriebe?

wär früsch!
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: e Shop gstalte...

Beitrag von agestuffer »

Achtung, jetzt chund de grad de CJay und seit "gang ga google" - will Du ja will Profit machä mit dem Kaffi Zügs isches äbä sehr verpönt da öpis zfragä.. Alles was Kommerz isch hast de CJay!

Ich würd dir gärn hälfä, leider hani kei Ahing vo dem. Sorry gäll

agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
Mr Burzel
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1637
Registriert: 16 Mär 2006 08:28
Wohnort: /dev/null
Kontaktdaten:

Re: e Shop gstalte...

Beitrag von Mr Burzel »

Wie wärs mit Xtcommerce (http://www.xt-commerce.com/" onclick="window.open(this.href);return false;) isch koschtelos, i ha das scho mehrmols verwändet u igrichtet, es isch zimli komplex, kasch aber alles mache :)
Wenndes Design mol apasst hesch nachem Gschmack und kapiert hesch wiede Artikel ineschriebs, Template machsch etc., super Sach :)
Benutzeravatar
LeviathanX
Administrator
Administrator
Beiträge: 11672
Registriert: 26 Apr 2002 14:08
Kontaktdaten:

Re: e Shop gstalte...

Beitrag von LeviathanX »

Oder, ob so öppis schwer isch sälber z schriebe?
in 40h from scratch...is no problem ;) (hab schon paar Mal gemacht)
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: e Shop gstalte...

Beitrag von mr.raw »

ich stuun extremschtens, was do alles erhältlich isch...
ich bruch eigentlich nur e script, das, wenn me uff "kaufen" klickt die ganze iikäuf tuet addiere und am endi en betrag tuet aagäh und mir denn es Mail tuet schicke, dass öppert bstellt hett und ich ihm denn im e antwort mail all die forderliche date kha schicke (endbetrag, bankkonto...persönlichs danke etc, etc.)...ich weiss, das isch altmodisch...aber meh möcht i nid. Kei Kundekonto aalege usw usw... eifach bstelle..ich bikumm e email, ich schick d rechnig mit de kontodate zue e basta.

@agestuffer: ich bin jo die ganz zitt am google...aber, das wo ich wott...gitts wieder mol nid. Und wenn doch, denn numme in so paket mit ganze webpages, webhosting etc.
Hann eigentlich uff es webdesigner programm wie frontpage oder ebbe magix web designer ghofft (wo so scripts hett)...aber fehlanzeige :(
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: e Shop gstalte...

Beitrag von mr.raw »

öppis aaständigs hanni mol gfunde...
vo Data becker : shop to date 7.0 pro...koschtet eifach um die 500.- die älteri version, 6.0 koschtet 244.- ... mal kukn. Evt. kauf i mir das und fertig :grmpf:
Benutzeravatar
Mr Burzel
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1637
Registriert: 16 Mär 2006 08:28
Wohnort: /dev/null
Kontaktdaten:

Re: e Shop gstalte...

Beitrag von Mr Burzel »

Dis gwünschte Vorhabe amene IT-Student zum programmiere in Uftrag geh, wird dich keis Vermöge koschte :)
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: e Shop gstalte...

Beitrag von Acid »

Ich bin au grad dra... ich probiers glaub mol mit presta shop (http://www.prestashop.com/" onclick="window.open(this.href);return false;) aber ebä... glaub nid das wo du suechsch.
Mr Burzel hat geschrieben:Wie wärs mit Xtcommerce (http://www.xt-commerce.com/" onclick="window.open(this.href);return false;) isch koschtelos, i ha das scho mehrmols verwändet u igrichtet, es isch zimli komplex, kasch aber alles mache :)
Wenndes Design mol apasst hesch nachem Gschmack und kapiert hesch wiede Artikel ineschriebs, Template machsch etc., super Sach :)
Über das bini au gstolperet... isch allerdings sit de neuschtä Version jo glaub nüm choschtälos (was eim natürlich nid unbedingt dra hinderet eifach en älteri z bruchä).

Wemer kei Ahnig hed (wiä ich), sind diä Shop System aber scho extrem umfangrich (vor allem nur scho was s Layout agohd).
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31689
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

Re: e Shop gstalte...

Beitrag von feeshlee »

en guete html / aspx / whatever editor
echli javascript
en rächti db
für dich es paar büecher und scho bisch debii
aber ich glaub, du wotsch sones fertigkochtes klicki klacki, nöd wahr?
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
orphen
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 4644
Registriert: 05 Mär 2002 16:50
Kontaktdaten:

Re: e Shop gstalte...

Beitrag von orphen »

Wieviel würsch für so e lösig zahle?
Benutzeravatar
meo
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5881
Registriert: 23 Apr 2002 10:06
Kontaktdaten:

Re: e Shop gstalte...

Beitrag von meo »

bruch Magento, ischs einzige wod als chlinä chasch bruche und guet isch... Mir implementirä das für die chlinärä chunde.

Findsch viel dokumentation und bisch flexibel.
tatsujin hat geschrieben: SHEIT etz hanis au gard gseh. min AVATLER HET SICH VOR MINE AUGE IN EN SCHTINK VERWANDLET :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Benutzeravatar
meo
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5881
Registriert: 23 Apr 2002 10:06
Kontaktdaten:

Re: e Shop gstalte...

Beitrag von meo »

Mr Burzel hat geschrieben:Wie wärs mit Xtcommerce (http://www.xt-commerce.com/" onclick="window.open(this.href);return false;) isch koschtelos, i ha das scho mehrmols verwändet u igrichtet, es isch zimli komplex, kasch aber alles mache :)
Wenndes Design mol apasst hesch nachem Gschmack und kapiert hesch wiede Artikel ineschriebs, Template machsch etc., super Sach :)
en riese schizzle, 1x umgsetzt niä meh.

Horror code (die hei no niä öppis vo MVC ghört)... unflexiebel und schwierig z erwieterä... (ohni das es huere hacki wird)

PS: http://montreuxjazzshop.ch/" onclick="window.open(this.href);return false; hei mer demit gmacht. Schreklischtä projekt ever. Horror.
tatsujin hat geschrieben: SHEIT etz hanis au gard gseh. min AVATLER HET SICH VOR MINE AUGE IN EN SCHTINK VERWANDLET :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: e Shop gstalte...

Beitrag von mr.raw »

Merci für euri Tips...
Ich ha mol e übergangslösig gfunde,. damit ich au uff e 1. Oktober kha online go mit dem projekt.
Das mit em Direktkauf (so, wie mes kenne tuet mit warekorb, konto etc etc) wird vorläufig uff Iis gleggt.
Ich tue, bis ich s richtige gfunde ha (und vor allem d zitt zum das ganze zmache) e Formular iifüege, wo me name,adresse,email etc etc kha aagäh und bi bemerkungen kha me bstellig iigäh. Ich bikumm denn s ganze per Mail zuegeschickt ,schick als antwort d Konto aagabene und fertig.
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18530
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
Kontaktdaten:

Re: e Shop gstalte...

Beitrag von Avenger »

meo hat geschrieben:bruch Magento, ischs einzige wod als chlinä chasch bruche und guet isch... Mir implementirä das für die chlinärä chunde.
merci für e tip, has grad mol notiert. :)
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: e Shop gstalte...

Beitrag von Acid »

probieri au mol us :idea:
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: e Shop gstalte...

Beitrag von Acid »

Acid hat geschrieben:probieri au mol us :idea:
gesagt getan... so schnäll god das bi mir.

Ich bin jetzt uf de Suechi nacheme möglichscht simplä/schlichtä Theme... han en huufä gfundä, aber diä sind alli so kompliziert, mit so viel Schnick Schnack und verschiedenstä Sachä.

Mini Vorstellig isch dass es en nid zu ufträgendä Balkä obä gid, wo Menü suechi etc. drin isch, unä en glichä/ähndlichä Balkä mitem footer drin. und zwüscheddurä denn de Inhalt i zwei Spaltä (links schmal rächts diä ganz War und alles). Möcht höchschtens 3-4 Farbä bruchä, inkl. allem (villicht no Schwarz und Wiis zuäsätzlich).

Mir isch klar, dass ich nid drum umä wird cho Apassigä zmachä, und mich mit de Theme gstalltig usänand z setzä. Aber di total uf alli Artä überladänä Usgangs Themes stelled nid grad en eifachä Usgangspunkt dar, wemers eigentlich möglichscht eifach will ha.


Churz: Weiss öper es Theme, wo möglichscht schlicht isch, oder gar miner Vorstellig möglichscht nöch chund?


Edith seit: Ah grad gfundä dasses es sogenannts blank theme gid. Ich glaub ich muesmi dehinter machä z probiere vo dem us es neus zbauä.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 39 Gäste