[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Vyse »

Jones hat geschrieben: 06 Jun 2022 11:32 inwiefern meinsch?
Er hät ja en Doku-Film gmacht, woner jetzt gross bewirbt. Das bringt em logischerwiis Gäld und wahrschiinlich rächt viel sogar, will er grad beid Siite demit ahspricht, Gender-Ideologe und die, wo halbwägs no e gsunde Mäsncheverstand händ. Aber ebbe, so lauft das halt mit em Gäld: muesch en Trend erchänne und anstatt dich mitriisse lah, dä Trend es so uusnütze, dass du dich finanziell beriichere chasch.

Er schiint mier mega starrsinnig zsi, verstaht z.B. nöd, dass es tatsächlich en Underschied git zwüsched Identität und Körpereigeschafte (das isch ja würkli evidänt), viel wichtiger wär dFrag, wieso die völlig einspurig Obsession mit em Gschlächt bi dä Identitätssuechi, das wür mich interessiere.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Jones »

Ha itz no nid die ganz doku gseh aber bisher nid z'gfüehl er chömni nid zwüsche sex (biologisch) und gender (Identität) ungerscheide...

Findes nume krass was das füre kult isch.. chline chind chemie gäh zum entwickli ahalte? wtf?
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Vyse »

Ja, isch völlig hirngfiggt aber als Misanthrop isch mier das dänn wiederum au chli egal. Ha nie viel Hoffnig oder Vertraue id Mänsche gsetzt.

Vor allem, Identität sött en absoluti, individuelli Privatahgläggeheit si nur isch ja au klar, wieso Politik Identität mitbestimme will: Entweder 1. je homogener Idenität i diine Bevölkerig, desto länkbarer wird dMasse oder aber 2. je verwirrter und identitätsloser dass dBevölkerig wird, desto länkbarer wird dMasse.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Jones »

Findes krass was i de staate abgeit... E Mitbewerberin vo de lia thomas het anonym es Interview gäh...
Wo sie im verband agsproche heig, dass es unfair sig gäg 'sie' z'schwümme heig mer ihre gseit, z'problem sigi SIE (also die echti frau) und sie müessi a ihrne problem schaffe. Me würdi ihre e therapeut zur verfüegig stelle...

wtf?

:groel:
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Vyse »

Es isch unfassbar. Es gaht nöd in Chopf, wie tumm, wie absolut debil und würklichkeitsfremd öpper muen si.

Und Lüüt lönd sich iischüchtere, säged dänn lieber nüüt zum nöd uuffalle usw. und Masse und dMacht vonere Idiote-Bewegig chann wiederstandlos zuenäh. (Zum Glück gits doch noch bitz Widerstand). Scho krass, wie die (Pseudo)-Progressivität so repressiv worde isch. Aber ebbe, es isch eh nümm miini Wält, rege mich au nümme würkli uuf bzw. lahn mich mängisch chli underhalte vo däm Affezirkus.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Jones »

Bi de midterms wirds chlepfe.viu lüt hei dä scheiss satt! U wenn dr trump zrügg chunnt muesch de luege wies abgeit...
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Vyse »

Das wär Popcorn time :lol: zumindest in Bezug uuf das sganze Gender-Politics-Thema wärs wahrschiinli no guet, dEuropäer mached ja au nüüt anders, als verzögert dTrends vo dä USA nahmache, hoffe das gilt au für en Gäge-Trend.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Jones »

Z'dumme isch: die länder wo i däm bullshit nid mitmache, si länder, wo süsch nid wosch läbe... :roll:
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Moff »

Vyse hat geschrieben: 06 Jun 2022 11:43 viel wichtiger wär dFrag, wieso die völlig einspurig Obsession mit em Gschlächt bi dä Identitätssuechi, das wür mich interessiere.
Will s'gschlecht i eusere Gsellschaft de wichtigischte Idenditätsfaktor isch, mit grossem Abstand, wit vor hutfarb, nationalität, status oder bankkonto.
nüt definiert dich und din wert und d'erwartige a dich wie dis gschlecht. das isch derart tüf verankeret das bringemer i eusere lebenszit garantiert ned weg.

drum dreied die einte dure will sie sich ned mit klassische rollene identifiziere chönd und die andere dreied dure will sie sich i ihrere klassische identität agriffe füehled.

ich finds super interessant und liese und verstahned beidi site, aber als wiise cishet ma han ich ja au de luxus und das privileg dem eifach amüsiert zuezulege :lol:
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Vyse »

sGschlächt isch en Identifkations-Faktor, ja, aber chuum en Idäntitätsfaktor (oder ich verstahn das nöd).

Die Eigeschafte, wo du uufzällsch sind ja nur Atribut für e Paralläl-Wält, i die mier uufgrund dä Lohnarbet innegnötigt werdet, die Person, wo me würklich isch, isch ja öpper anderscht.

Die eigentlich Idenität hät enorm starch mit dä eigene Läbensbiografie ztue und die setzt sich wiederum uus unzählige Faktore und Erfahrigsinhält zämme und isch dänn no obedruf mängisch es dynamischs Konstrukt.

Ich behaupte, die wenigschte identitätsstiftende Inhält händ würklich e gschlächtlichi Komponänte. z.B. wänn öpper ahmene Konzert teilnimmt und so überwältigt isch, dass die Person ab däm Momänt entscheidet Musiker zwerde, hät dä Erläbniszuestand, wo zu däre Entscheidig gfühert hät nüüt mit Benis oder Vagina ztue usw. und trotzdem ischs das Erläbnis zumene authäntische Identitätsfragmänt worde.

sErläbnis an sich ereigenet sich inere biologische Entität, wo mier als homo sapiens kategorisiered und die Entität hät es Gschlächt aber das spielt i eusem Erläbniszäntrum rächt e chliini Rolle, wür ich jetzt mal behaupte. dLüüt laufed ja nöd umme und behauptet ständig: Ich find das schön/ärgerlich/inspirierend/beruhigend/usw. will ich e Frau oder en Ma bin, sondern will ich als Mänsch es Erläbniszäntrum han/bin.

Miini Qunitessänz: sLäbe, als dErfahrig vom Existiere macht diini Identiät, nöd sGschlächt. Das isch ja nöd mal bsunders Deep, sondern so offesichtlich, dass wänn dLüüt sowas nöd verstönd mier dWort fähled.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

super interessant isches nöd und nei beid siite verstah isch nöd möglich. ab und zue muesch dich scho mal entscheide im lebe.
wer seit das s gschlecht de massgeben identitätsfaktor isch? sozialforscher? :lol:

han d schnorre voll vo "verständnisvolle" lüüt wo immer probieret alles z relativiere.

die bewegig/idiotie bringt en tüüferi geburtequote für westlichi länder. aber isch ja keis problem, mir spammet alles mit 3 welt zue. sicherlich au guet für d IQ entwicklig.

s spätrömische riich isch den au mal gfalle will sie chli dekadent worde sind, mir sind ufem gliche weg.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Vyse »

thaeye hat geschrieben: 07 Jun 2022 13:06
wer seit das s gschlecht de massgeben identitätsfaktor isch? sozialforscher? :lol:
Uuf dä Punkt. Das han ich eigentlich mit miim Essay wälle säge :lol:
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Moff »

eusi gsellschaft, kultur, sprach, erwartigshaltige, ischätzigsvermöge

wenner en person uf de anderi strasse site alueged und die person beschribe sölled, spielt was en rolle? was het die höchscht priorität bi dere bschriebig?
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

es isch das wo als ersts "uffallt" aber ebe bald nömm

identitätsfaktor findi den scho namal was anders.

da a de hardbrugg lauft au sonen tunte ume, eigentlich glaubs en schwarze typ, aber mit pinkige stögelischueh und handtäschli und natürli passendi farblich maske im zug.
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Moff »

us miner sicht ischs zwifellos s'gschlecht
lueg mal de typ det
lueg mal die grusig det
lueg mal die mit de rote haar
lueg mal de mitem fette ranze

es isch immer gschlecht, ohni gschlecht isch undenkbar, alles andere chamer weglah.
wie söll das ugseh, sgschlecht weglah? lueg mal die dunkelhütig person det äne?
niemert redt so

bi dene beschriebige spielt au sprach en grossi rolle, drum ritet all uf de pronome ume

simmer sowit alli ajour?
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Vyse »

Moff hat geschrieben: 07 Jun 2022 13:52 eusi gsellschaft, kultur, sprach, erwartigshaltige, ischätzigsvermöge

wenner en person uf de anderi strasse site alueged und die person beschribe sölled, spielt was en rolle? was het die höchscht priorität bi dere bschriebig?
Das, was üsserlich uuffallt, definiert nöd diini subjektiv, eigetümlich Identität, diis "Läbensgfühl".
Mini These isch: die ganz Idiote-Identitätspolitik operiert uufere völlig flasche Ahnahm: dass diis Gschlächt dä Hauptteil vo diine Identität uusmacht und nöd diini Läbenserfahrig als Gsamts. Die Obessession mit em Gschlächt isch drum viel zu einsiitig und beschränkt (abgseh dahdevo, dass diini Idenität öppis intims isch und gar nöd erst in öffentliche Ruum ghört, no müesst bestätigt werde vo irgendwelche Institutione usw. Wer ich bin, gaht niemert öppis ah, höchschtens es paar wenigi, vertrauti Mänsche).

Es gaht nöd drum sGschlächt weglah im öffentliche Läbe, überhaupt nöd. Es gaht dahdrum, dass wer du bisch, keis Thema i dä Politik, Arbetswält usw. söll si, genauswenig, wällere Religion dass ahghörig bisch usw. Politik hät dBedingige zschaffe, dass du dich als Individuum beschtmöglichscht entfalte chasch und so ebbe diini eigeni Identität finde und bewahre chasch, die aber isch diini privat und persönlich Sach.
Zuletzt geändert von Vyse am 07 Jun 2022 14:25, insgesamt 1-mal geändert.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

isch halt au en "verstaatlichung" vom mensch langsam. und villi findet das halt toll.

das minderheitegschrei lat d gsellschaft eifach nöd ruehe. nix gut.

han grad letschti de kolleg gfrögt was i de CH los wär, wenns mal en initative wür geh wo nur "schwiizer familie" unterstützt. :lol: sind wohl langsam au en "minderheit".
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Vyse »

Moff hat geschrieben: 07 Jun 2022 14:14 simmer sowit alli ajour?
Mier redet total ahnenand verbii, aber ja, ich bin diesbezüglich völlig diine Meinig.

Mier gahts drum, dass mier kei Integrations-Politik bruuched für jedes verdammte huere Schneeflöckli.

Wänn ich es Schneeflöckli will si, isch das miini Sach, gaht suscht niemert öppis ah und die Haltig erwarte ich au vo dä anderne.
Me macht aber sGägeteil, me suecht grossflächigi Anerchännig i dä Gsellschaft für jedi huere "Persönlichkeit/Identität", wo sich aber ebbe - und das isch miis Problem - über ihres Gschlächt und ihri Sexualität definiert und ihri extern Bestätigung defür suecht. (Was für en beschränkte Mänsch definiert sich über zwei Attribut?).
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Moff »

ich han ja vo afang a gschribe es gaht um die identität wie eusi gsellschaft eus gseht und erwartige a eus stellt

und mer chan na so alternativ und abklärt si, das prägt eus enorm, drum blib ich debi, dass sgschlecht eusi wichtigscht identitätsfaktor isch

und das isch ebe de grund, wieso das für vili lüt so enorm wichtig isch und für roti chöpf sorgt, sowohl bi dene wo gschlechterrollene oder sogar gschlechter selber wend neu definiere und bi dene wo bi de traditionelle versione blibe wänd

wills ade definition vo eus selber rüttlet und das weckt gwaltigi emotione
Benutzeravatar
emP
Staffelführer
Staffelführer
Beiträge: 32662
Registriert: 14 Mai 2003 09:13
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von emP »

Jones hat geschrieben: 04 Jun 2022 05:53 am emP si held dr biden het o wieder ganz e guete realitätsbezogne speech gha... :groel: :groel:
Schnäll mal check: zeig mer mal irgend e Hiwis wo dir seit, dass ich de Biden guet finde? also woni das gschribe hätti oder so. Halt Quelle und so.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Jones »

als ob DU jemals würsch uf öpis konkrets verwiese bi dire afiggerei! :roll:

holsch dir die 4. impfig? :kicher:
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Vyse »

Bald au Affpogge-Impfig.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Jones »

https://www.nau.ch/news/amerika/wegen-a ... e-66209870

Staatskrise wegeme grichtsentscheid...
wft...
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 27 Jun 2022 14:21 wft...
Was isch "wft" - het dr Chef-Legastheniker wieder zuegschlage? :vortex:
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5897
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von abyss »

Wörld Federation of Transenstuff
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 41 Gäste