[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3744
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von siralos »

liis mal de letscht abschnitt, was caritas gschribbet het......80%.
ukrainer sind patriote und die wenigschte wärde hier bliibe. usserdem sölle si z'fuss hei loufe oder zahlscht du ihne zug/flug ticket? outos sölle sii ja abgäh..... :groel:

vo ne paar jahr hesch no pber die germane gjammeret dass sie jobs und wohnige weg nähme.....a paar jahr spöter sind nazis gröschteteils wieder verduftet, villecht sind sii wäg dihm gejammer hier verduftet. :nut:
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3744
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von siralos »

thaeye hat geschrieben: 23 Feb 2023 14:54 was han ich gschriebe das d usländer schuld sind das dwirtschaft grund gat? ??????
wirtschaft und asylpolitik geit dinnere meinig bachab, wöll sii jede güsel ichelönd.

vo 60 jahre het schwizz o jede hans und heiri driiglah wo vo krieg verfolg isch worde. also isches dazumals i.o. und jetzt also nid?

vo was hesch angscht, dass a schlitzoug oder russe di job klauet? si sind doch dumm und touge zu nüd, also da muesch nid angscht ha dass er dir de schöne bürojob wegnimmt, oder die schöni whonig vo dinere nase wägschnappet.
die house i alti block siedlige mit 50 briefkäschte am iigang, da muesch kei angscht ha würklech...
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

siralos hat geschrieben: 23 Feb 2023 15:07
thaeye hat geschrieben: 23 Feb 2023 14:54 was han ich gschriebe das d usländer schuld sind das dwirtschaft grund gat? ??????
wirtschaft und asylpolitik geit dinnere meinig bachab, wöll sii jede güsel ichelönd.
:groel: srry aber kei wert me, nix verstah, wirtschaftspolitik und asylpolitik gat nöd de bach ab abers land du tröte, scho chli behinderet odr?. :1thumb:
Zuletzt geändert von thaeye am 23 Feb 2023 18:14, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

siralos hat geschrieben: 23 Feb 2023 14:58
ukrainer sind patriote und die wenigschte wärde hier bliibe.
:groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: serbe sind au patriote, albaner sind härti nationaliste, italos liebet ihres land au sehr.

aber i de migros isch me ja au sehr "international" marketingtechnisch jetzt neu underwegs, macht sogar en "Muttersprachentag" und lat d mitarbeiter i ihrerer Muetersprach "Haend sie na en cumulus?" fröge und spielt den das chli uf de soziale medie um zeige wie "divers" me doch isch und es für alli platz haet, so schön :groel: :groel: du bisch entschuldigt. dini geistig leistig isch eifach uf chnühöchi.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3744
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von siralos »

thaeye hat geschrieben: 23 Feb 2023 17:16
siralos hat geschrieben: 23 Feb 2023 15:07
thaeye hat geschrieben: 23 Feb 2023 14:54 was han ich gschriebe das d usländer schuld sind das dwirtschaft grund gat? ??????
wirtschaft und asylpolitik geit dinnere meinig bachab, wöll sii jede güsel ichelönd.
:groel: srry aber kei wert me, nix verstah, wirtschaftspolitik und asylpolitik gat nöd de bach ab abers land du tröte, scho chli behinderet odr?. :1thumb:
also das hesch du gschribbet, erm sry gjammeret.

also geit's dr nume drum dass du hier keini usländer wosch ha und nid um wirtschaft?

italos hei ja sehr viel biitreit id dr schwizzer wirtschaft i de 70 und 80ger jahr.
dr usländer hayek hett ja schwizzer uhre induschtrie grettet i de 80ger jahre und swatch groupe isch wohl eine vo de groeschte arbeitgeber i de schwiiz. eta allei het vor 15 jahre no ca. 8000 arbeiter gha.

aber nei, usländer sind schuld a allem....lol svp propaganda hoch zeh.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3744
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von siralos »

a bosnier hesch no vergässe, die sind ja o patriotisch.
dr ex kolleg vo mir isch nach de pensionierig wieder zrügg i siis land. zuvor het er zbärn innere blockwohnig gläbt, ebeso die italienerin wo zgrenchen innere bruchbude gläbt hett, die isch jetzt i italie...aber sie sind jetzt wäg.

es hett wieder chli mehr platz für dir. chasch ja i ihrne bruchbudene drii zügle oder ihri alti jobs mache, aber für dass bisch ja wieder chli z'guet drfür... :lol:
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3744
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von siralos »

Vyse hat geschrieben: 23 Feb 2023 06:52 Und Fachkräftemangel, lol, wänn dLüüt ahständig zahllt und (edit) behandlet werdet, gits au kein Fachkräftemangel.
naja die kack jobs wott halt ou nid jede mache, scho gar nid schwizzer. warum schaffet ca. 80% usländer im service? i de bärge sinds ca 99%.

kenne a junge(22) schriiner wo gseit hett, dass paar budene ihm 7k abiete damit er bii ihne blibbt.
wie's de calanda scho vor 1jqhr gseit het. die junge wei sich händ nid mehr schmutzig mache und körperlichi arbeit isch eh es no go und wenn sie schichtqrbeit ghoere, seckle si grad wäg.

luut em aug, hetts nie a fachkräftemangel gäh!!!!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

siralos hat geschrieben: 23 Feb 2023 22:48 a bosnier hesch no vergässe, die sind ja o patriotisch.
dr ex kolleg vo mir isch nach de pensionierig wieder zrügg i siis land. zuvor het er zbärn innere blockwohnig gläbt, ebeso die italienerin wo zgrenchen innere bruchbude gläbt hett, die isch jetzt i italie...aber sie sind jetzt wäg.

es hett wieder chli mehr platz für dir. chasch ja i ihrne bruchbudene drii zügle oder ihri alti jobs mache, aber für dass bisch ja wieder chli z'guet drfür... :lol:
en exkolleg vo mir isch immer na da, aber isch jetzt en exkolleg, isch au min beste fründ, mis hirni isch kaputt, d schwiiz gat weg svp kaputt und uslender. bruchbude glebt. arme maa.

fachchräftemangel isch so gwaltig, es isch krass. drum strömet d lüüt au i das land. das du da kein widerspruch gsehsc, zeigt wie kaputt dis hirni fängs isch, gruess vo de svp. letscht post a dich zu dem thema, hohlchopf.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

chli am messerle https://www.tagesanzeiger.ch/suv-landet ... 5402905987
(dieses beispiel ist natürlich ein einzelfall, bitte beachten sie das beim Lesen des Artikels, bitte keine unvernünftigen Schlüsse daraus ziehen, wir denken für Sie)

-weniger platz-meh agressione
-import vo messerliebhaber (ach was, das isch doch nur sones pop kultur phänomen vo jugendliche)
-esperando lerne wohl bald pflicht (la langue de l amour :lol: )
-bald chunt überall überwachig mit gsichtserchennig wie in UK weg dem shit und de siralos rueft den ja klar immer her demit.

wie wälze ich ein land in weniger als 20 jahren um.

guete tag
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3744
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von siralos »

du weisch aber scho das flüchtlinge nid dörfe schaffe?!

die sprüch das schwizz doomed isch, hesch ja scho vor 5 jahr gjammeret, bisher isch no nued doomed.

wärend de corona hesch o gjammeret gha dass alles gaggi isch und jetzt wo dä seich fertig isch, het sich alles mehr oder weniger normalisiert.

bisch a schwarzmaler und jammeri hoch zeh. :typej:
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Buccaneer »

Han schnell welle d Note vome Lied go hole:

Oh Susanna
This song has roots in oppression. More info Blackface minstrel songs Minstrel show article Taking Racist Songs Out of Music Education Find different songs

Verboteni Musig! loool
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3744
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von siralos »

thaeye hat geschrieben: 21 Feb 2023 18:27 namal. d schwiiz haet eini vo de höchste iwanderigsquote vo de welt.
https://www.conviva-plus.ch/?page=2877

https://www.swissinfo.ch/ger/wirtschaft ... t/47553194

has mer scho fascht dänkt gha.

libanon(und turkey) toucht sehr oft a de spitze uf und dass übr all die jahre.
sind nid grad die riichschti länder mit de beschte infrastruktur.

s'gibt no a separate ukraine statistik wer wo und wievieli ufgno het....da isch schwyyz ou nid over the top, wie es gwüsse lüüt hier wei propagiere.

isch egal, houptsach jammere und öpis behoupte... :groel:
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Buccaneer »

Huere Franzecke packed nöggstens wieder d Guillotine us! Es wird grossartig!
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5897
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von abyss »

Fertig Schabbernack!
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3744
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von siralos »

https://www.zdf.de/gesellschaft/markus- ... 2-100.html

scho chli älter, aber het no interessanti themene über fachkräftmangel, flüchtlinge, riichi ukraine und natürli de putin.

letschthin uf yt drüber gstolperet und dann grad die ganzi sendig gluegt.

isch no interessant wie sich de chrupala wott use schwurble...erm usewinde. :groel:
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Buccaneer »

Äh sie aber sorry, Markus Lanz isch unterschti Schublade...
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3744
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von siralos »

dr chrupala abr de nid? :vortex:

dr lanz isch klar parteiisch, aber was de anger so uselaht toent dinere meinig nach also mehr besser?
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Buccaneer »

Kenn i nid... luege eifach prinzipiell kei Lanz well das ganz üble Scheiss isch. Egal um was es gaht...
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

rofl de lanz, passt zum siralos. arena isch au bildig.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3744
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von siralos »

als obs dört nume de lanz ume isch, sind ja no a oaar angeri wo i de rundi sind und sie stelle am chrupala scho a paar fragene, wo er äbe nid cha beantworte, stattdässe windet er sich hinge und vorne ume.....wie de oug hier. :kicher:

hesches a glueget aug?
chrupala meint ou, dass dütschland pro kopf am meischte flüchtlinge het und wenn me fakte ufe tisch leit, dann sinds plötzlech ungare, rumäne wo am meischte ufgno hei.
da wird vonere angeri ou no beleit, wie wo und warum die ukraine wieder zrügg gönge....nordstream wird ou no agsproche, also das ganze schwurbel zueg wo dir so sehr ufem härze liigt. :-D
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Buccaneer »

Jaja ganz spannend. De sälbstverliebti, aber völlig inkompetenti Lanz lauft immer glich ab:

Es wird immer d Masse Medie Meinig vertärte... nie öppis anders oder gar kontroverses... und denn tued mer immer ilagde und zwar so: 2-4 Lüt wo am Lanz/ ZDF sini Meinig hend, 1-2 Lüt wo die "falsch" Meinig hend uf uf dene hacked mer denn ume und chönnd suggeriere, das es Diskurs stattgfunde hed.

Und das Schema wird immer und immer wiederholt...
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

mit somene weichhirn wie de siralos bringt alles nix. hautpsach tagessschau, arena und de lanz. und den weisch was lauft. alles anderi isch schwurbleldubler züüügs
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3744
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von siralos »

also uf wagknecht und de chrupela hacked gloub nid nume de lanz/zdf ume.
dr witz isch ja, dass chrupela ja nüd hed chöne widerlege. wenn er fakte gha hätti, hätti er es ja sehr liecht chöne drgäge halte....zb. heter gmeint, dr putin het ukraine agriffed, wou am biden sind pursch das land bsuecht het.*schwurbelgebimmel*
nachhake vom lanz "ja was genau het dr junge vom biden da genau gmacht, dass dr putin so erbost wird?" da luegt dr chrubala schräg id kamera und duetet a "ja was wohlllll" :groel:

frag isch ou no gsi isch dr putin a kriegsverbrecher, da meint er(chrupela) einisch ja, nach a paar sätz dann widerum nei aber die amis sind ou boes gsi warum sind sie nie als kriegverbrecher aklagt worde.
i meine so eine isch afd cheffe.....

ja me cha natürli o dr kewle sii und gäge der strom schwümme und lieber irgendwelchi haltlosi sachene gloube....thematik mit dr grücht uf telegramm isch ou ufcho.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

me chan irgendswaen eifach au merke, das de mainstream au sini agenda fahrt. aber ebe.......de lanz wird scho richtig liege.

alles huere schwurblerzüügs , bargeld wird nie verschwinde etc. etc.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3744
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von siralos »

i meine wenn me scho öpis schwurble tuet, muess me sich ja ou a paar fakte zulege zb. wageknecht het immer wieder das gliche abegliieret und so lang gschnurret das keine mehr zu wort cho isch. isch o a taktik und sii het sich dörte guet gschlaget. jede wo bim lanz iglaadet wird, weiss dass er dra chunt...isch ja das gliche wie bim schawinski.

fürem oug het die einti tante no schön erklärt was mit de kriegsflüchtlinge passiert oder warum sie(dütschland) a fachkräftemangel hei oder spitäler gschlosse wärde. lueg die sändig a und säg mir dann was falsch isch gsi....lol

dr weschte isch bös, deswäge läbe mir ja o alli no da und nid bim putin oder jinping;)
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 38 Gäste