Stopwoke.ch

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Stopwoke.ch

Beitrag von Master(G) »

loool.

rettet de winnetou! hopp!

https://stopwoke.ch/rette-winnetou/

:panik: :damn: :lol:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Stopwoke.ch

Beitrag von Jones »

Wichtig wärs... :idea:
Wokeness isch öpis vom dümmschte wo d'mönschheit jemals hervorbracht het!
Grad nachem g lader...

:typej:
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: Stopwoke.ch

Beitrag von The Sheep »

Signed! Die Winnetou Filme sind mir im Prinzip egal. Han sie scho sit einiger Zit uf mim Server archiviert. Aber die Wokepescht brucht dringend Gegewind, denn die wärde garantiert nit bi dütsch/französische Indianer in der jugoslawische Prairie halt mache!
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Stopwoke.ch

Beitrag von zeromeier »


The Sheep hat geschrieben:Signed! Die Winnetou Filme sind mir im Prinzip egal. Aber die Wokepescht brucht dringend Gegewind
Das.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Stopwoke.ch

Beitrag von Master(G) »

scho so!
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: Stopwoke.ch

Beitrag von Marco_in_motion »

shit es gitt no Hoffning! Signed.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Stopwoke.ch

Beitrag von Jones »

dr super woke komiker kimmel bechunnt o grad chli vo sire eigete medizin! :kicher:

https://www.hollywoodintoto.com/jimmy-k ... lege-emmy/
Benutzeravatar
sirarthur
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2887
Registriert: 23 Okt 2002 18:26
Kontaktdaten:

Re: Stopwoke.ch

Beitrag von sirarthur »

hmm, woke isch ja nld es ding oder e erfindig, sonder e Beschribig vomene gwüsse Verhalte und er "haltig", ich find au die übetriebed total , trotzdem erstuunt mich, dass d'Reaktione uf das Wokeism Züügs so heftig und ghässig usfalled. Glaub mir händ definitv anderi Problem. Au wänn i da viellicht nöd i de überzahl bin, sind mer die Woke glich irgendwie agnähmer (oder weniger bedrohlich, ernst znäh), als das ganze Rächtsgschrei wo immer alles uf Alarmstufe Rot bearbeitet und glichziitig null Lösige hät.
Ah ja und d'Xbox isch im fall kei Konsole :groel:
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Stopwoke.ch

Beitrag von zeromeier »

Richtig, mir hend anderi Problem, drum reged die Woke Idiote au uf.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Stopwoke.ch

Beitrag von Jones »

zeromeier hat geschrieben: 14 Sep 2022 17:33 Richtig, mir hend anderi Problem, drum reged die Woke Idiote au uf.
:!:
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: Stopwoke.ch

Beitrag von The Sheep »

sirarthur hat geschrieben: 14 Sep 2022 16:59 hmm, woke isch ja nld es ding oder e erfindig, sonder e Beschribig vomene gwüsse Verhalte und er "haltig", ich find au die übetriebed total , trotzdem erstuunt mich, dass d'Reaktione uf das Wokeism Züügs so heftig und ghässig usfalled. Glaub mir händ definitv anderi Problem. Au wänn i da viellicht nöd i de überzahl bin, sind mer die Woke glich irgendwie agnähmer (oder weniger bedrohlich, ernst znäh), als das ganze Rächtsgschrei wo immer alles uf Alarmstufe Rot bearbeitet und glichziitig null Lösige hät.
Ah ja und d'Xbox isch im fall kei Konsole :groel:
Du merksch aber scho, dass das längscht nüm es paar Spinner sind wo bitz zwängele, sondern dass dies schaffe unseri Gsellschaft immer mehr zspalte und dahingehend z'manipuliere, dass neui Verhaltensregle und Verbot ufgschtellt wärde? Wenn für WOKE bisch, chani natürlich nüt mache. Wenns di aber stört, söttsches nit eifach ignoriere. De Lüt wele vorschribe was sie dänke und glaube sölle, indäm mer sie pauschal als dumm und rassisch bezeichnet wenn sie nit ihrem Narrativ entspräche, halti für gfährlich, und das wird no um einiges schlimmer wärde, wenn niemert seit bis do ane und nit witer.

Ich gib dir mol en chleine Usschnitt, wo WOKE minere Meinig nach anefüehre wird, wemer die eifach mache losst:

Es wird irgendwenn so guet wie keini alte Film mehr gä im Färnseh, Kino oder zum chaufe. Denn sie entspräche Wält- und Wärtaschauige wo nüm zitgemäss sind. d'Afäng sind bereits gmacht: Netflix het zB "Vom Winde verweht" usem Programm gno us däm Grund. Sie händs später wieder freigä, nachdäm sie de Film entsprächend "bearbeitet" händ. Disney het chürzlich Peter Pan und Dumbo usem Program gno. Ebefalls wil rassistisch und nüm zitgemäss. d'Winnetou Debatte kennet er jo. da het de Ravensburger Verlag uf Druck vonere Woke Gruppierig Winnetou Büecher usem Sortimänt gno unds tütsche Färnseh het denn nachzoge mit de Film.

Die meischte Computerspiel wärde verbote wärde und verschwinde. Will Computerspiel meischtens uf Gwalt basiere, also Unterdruckig vome Schwächere. WOKE stoht aber für inkludierig vo allne Mensche. Drum het Gwalt in Computerspiel nüt zsueche.

Historischi Film wärdet in Hollywoke bereits hüt primär nach diversity Regle erstellt, und erscht in zweiter Linie nach däm was sich tatsächlich ereignet het. Im Besträbe, Mensche vo allne Ethnie und Gschlächter glichzstelle, wärde unagnähmi historischi Begäbeheite eifach ignoriert, oder Rolle ustuscht. Wemer hüt en neue Western macht, gits kei Sklaverei me. Nei, mer macht Revolverhelde usde Schwarze. Mer dänkt das wäri gerächt und schmeichelhaft. Tatsächlich isches aber verloge und gfährlich, wemer so tuet als hätts so öppis wie Sklaverei und Apartheid gar nie gä.

Im Berich Mode und Musik gohts jo au scho zimlich rund. Wissi Bands wo Reggae spiele wärdet us laufende Konzärt usegschmisse, wil es paar wenigi Lüt findet, sie fühlet sich unwohl. Guet Nacht UB40. Wenns denn au no Dreadlocks händ, söttets sofort zum Coiffeur renne, oder wär nit isichtig isch besser zum Arbeitsamt! Die Vorkommnis vo Tsüri und vo Bärn zeige, dass d'Angscht, vo WOKE Aktivischte als Rassischte anegschtellt zwärde, bi einige Unternähmer so stark muess sie, dass sie sich teilwis sogar präventiv zu absurde Handlige hirisse löhnd womer sich fragt, sind die no ganz dicht?

Wenn inere Filmfranchise Gender- oder Raceswaps gmacht wärde, wo nit der Story diene, sondern anere politische Ideologie, denn isch das WOKE.
Und wär de Widerstand gege so öppis mit "dumm" oder "rassistisch" glichsetzt, söll mol "House of the Dragon" mit "Rings of Power" vergliche, und sich wundere, worum "House of the Dragon", trotz Schwarze und starke Frauerolle bim gliche Publikum so viel besser achunnt, als "Rings of Power"
Zuletzt geändert von The Sheep am 14 Sep 2022 21:54, insgesamt 3-mal geändert.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Stopwoke.ch

Beitrag von Vyse »

Jones hat geschrieben: 14 Sep 2022 19:24
zeromeier hat geschrieben: 14 Sep 2022 17:33 Richtig, mir hend anderi Problem, drum reged die Woke Idiote au uf.
:!:
Bin mier nöd so sicher, ob dWoke-idiotie bagatellisiere die richtig Haltig isch.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Stopwoke.ch

Beitrag von zeromeier »

Ich han immer die richtig haltig
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5897
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
Kontaktdaten:

Re: Stopwoke.ch

Beitrag von abyss »

:arnold: Als hätte d Winnetou Filme öpis schlechts agrichtet. Lol. Huere Nazies die Wokies! Nume no pervieder und velogener! Tatsache verdreiher. Go woke go stink. :2finger: Hoffe die Pedition chunnt z stand!
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Stopwoke.ch

Beitrag von Master(G) »

es isch äbe scho so, die ganze ideologie spaltet dmenschheit no viel meh und führt nur zu meh konflikt oder grad hass.

....

händ mir früener es problem gha mit ere ripley oder sarah conner ime film?
nei, im gägeteil, mir händ sie gfiiret, wills starchi fraue gsi sind!

händ mir früener es problem gha mit eme boy george oder bronski beat, will sie gay gsi sind?
nei, mir händ sie gfiiret, will sie gueti musig gmacht händ!

hämmer eus ufgregt, dass transe und queery lüüt ide rocky horror picture show en tragendi rolle gspielt händ?
nei, mir händ das gfiiret, wills erfrischend andersch gsi isch!

händ mir es problem mit irgend eme schwarze schauspieler gha in irgend eme film oder ere serie?
...... natürli nöd!


....

es isch bitz so wie mit em trinkgäld im restaurand. wenns freiwillig isch zahlt mer das doch gern. aber wenn dir öpper seid, du muesch trinkgäld zahle, de kackt dich das ah und stellsch di wohl degäge... :lol:

wokeism isch total kontraproduktiv, i jedere hisicht.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: Stopwoke.ch

Beitrag von Marco_in_motion »

Es isch würklich es Problem, will's au diä Generation isch wo nüt meh chan ussert Tiktok und soz. Medie verpeste.
En herte Arbeitstag gitt grad en Rant gäg de Chef lol, sich i Projekt inesteigere wo de Gmeinschaft was bringt chönd diä nöd, ussert es hät mit politischer Neuusrichtig zu Gunste vo Randgruppe z'tue, es wird nur no a sich sälber dänkt und es paar gliichgsinnti.
Es isch versteckte Rassismus und als wiesse Typ wirsch je länger je meh usgränzt.

Usgräzige vermiide i dem mer sälber anderi usgränzt, tümmer gahts garnöd. Lueg mal Migros Werbig mit de Kicker : "wiessi alti Männer" ...würsch über schwarzi eso rede isch s'Hölletor offe aber wänn als wiesse typ eifach dim Läbe nahgahsch und Frau vo Mah unterscheidisch bisch grad s'letschte wo umelauft. Das zwunge werde ine Demuetshaltig und Kollektiv Schuld chotzt mi richtig hert ah.

Und dases ständig und sofort um sexuelli Usrichtig gaht und diä agressiv gfordereti Akzeptanz isch eifach heftig verstörend, ich will dä Scheiss garnöd mitübercho, es intressiert mich null ob öpper sini Plüschtierli humped und en Dilden i Rägebogefarbe ufem Grind hät. Aber dur dä Wokescheiss findet so Züüg Ghör und wird als wichtig ahglueget, innere Ziit wo Klimaerwärmig spürbar s'Läbe beihträchtiget und Chrieg millione vo Mänsche ines anders Läbe zwingt, oder es ihne sogar nimmt. Söll mal e Gruppe vo däne Oberwokers i d'Ukraine, däne Lüüt ihri problem go vorträge. Mal luege uf wiävill Ghör sie stossed.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: Stopwoke.ch

Beitrag von The Sheep »

Marco_in_motion hat geschrieben: 15 Sep 2022 07:34Usgräzige vermiide i dem mer sälber anderi usgränzt, tümmer gahts garnöd.
:!:
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Stopwoke.ch

Beitrag von Jones »

Vyse hat geschrieben: 14 Sep 2022 21:39
Jones hat geschrieben: 14 Sep 2022 19:24
zeromeier hat geschrieben: 14 Sep 2022 17:33 Richtig, mir hend anderi Problem, drum reged die Woke Idiote au uf.
:!:
Bin mier nöd so sicher, ob dWoke-idiotie bagatellisiere die richtig Haltig isch.
i tue sie nid bagatellisiere. im gägeteil. aber sie gseh problem wo keni si.. und das närvt.
dass sie säuber zum grosse problem wärde, isch e trurigi tatsach.

i gloub dr emP würd no guet i die gruppe passe... :arnold:
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Stopwoke.ch

Beitrag von Vyse »

zeromeier hat geschrieben: 15 Sep 2022 03:24 Ich han immer die richtig haltig Bild
Wüsseschaftler/Biologe i renomierte Forschigsinstitut i dä USA chönnt i dä Öffentlichkeit die eifachschte Tatsache ( dass es nur zwei biologischi Gschlächter git) nümme üssere, ohni verherendi Konsequäze zbefürchte und wänn eine wagt die Wahrheit au usserhalb vom Institut zverträtte, sperreds em Paypal, Etsy, zerstöred siini Karieremöglichkeite usw. (das hät natürlich Folge uuf dForschig und am Ändi uuf dä Fortschritt i dä wüsseschaftliche Dispziplin vo dä Biologie und was das bedüütet, chamme sich ja uusmale).
Nöd mal Kriminelle werdet dBankkontis gsperrt, so gaht me mit Terrorischte um und trotzdem isch das zunere Würklichkeit worde.

Stellewiis isch e kritischi Masse überschritte worde, wo tatsächlich zunere bedrohliche Machtbildig gfüehrt hät. So, wie ich das mitbechomme, ischs i dä USA um einiges extremer als bi eus, klar, was interessiert mich dUSA, leider ischs aber so, dass jedi Idiotie uus dä USA immer au uuf Europa übereschwapt. Was es nie z underschätze gilt, isch dDynamik vo dä tumme, unreflektierte Masse, wo mit em Strom mitschwümmt und ih däm Fall ihri tumm Haltig mitäre vermeintliche moralische Überläggeheit rächtfertig (als obs das nöd scho ettlichi Mal i dä mänschliche Gschicht gäh hätt).

Dänn wiederum, mier ischs egal, ich bin alt und muen dWält nümm rette und setze auch kei Chinde id Wält, insofern... aber ich stuune trotzdem über die unändlich Blödheit vo dä Mänschheit und erchänne jede Tag, dass me uus dä Gschicht, wo immer sött es Mahnmal si, absolut nüüt lernt.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: Stopwoke.ch

Beitrag von The Sheep »

Vyse hat geschrieben: 15 Sep 2022 08:52 Was es nie z underschätze gilt, isch dDynamik vo dä tumme, unreflektierte Masse, wo mit em Strom mitschwümmt und ih däm Fall ihri tumm Haltig mitäre vermeintliche moralische Überläggeheit rächtfertig (als obs das nöd scho ettlichi Mal i dä mänschliche Gschicht gäh hätt).
Das ischs Problem. Die wo am lütischte umechreie, sie sege antifaschistisch, und überall Nazis gsehnd, sind genau die wo der Faschismus wieder salongfähig mache, mit ihne sälber an der Spitze. Und die grossi Masse lauftne blind hinterhär.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Stopwoke.ch

Beitrag von Vyse »

Absolut.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Stopwoke.ch

Beitrag von Jones »

das zitat isch äbe scho hert wahr wie meh grad gseht aktuell:
Hard times create strong men. Strong men create good times. Good times create weak men. And, weak men create hard times.”
aber ja gäu, wenn meh de psychisch chranke z'viu macht git, chranks als normal aluegt und normals als nazi betitlet, muess meh sich nid wunderere... i de USA wirds eh bald richtig chlepfe dänki...
Zuletzt geändert von Jones am 15 Sep 2022 11:04, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Stopwoke.ch

Beitrag von Vyse »

Dä Spruch isch unpräzies/vage und unwahr, es isch Sprachschutt und seiht genau nüüt uus, macht eifach dä Iidruck, öppis gwichtigs zsäge.
Oh ja, härti Ziite schaffed starchi Mänsche. Absolute Bullshit. Chrieg isch e härti Ziit und verursacht massehaft traumatisierti Mänsche, wo ihri Traumatas epigenetisch uuf wiiter Genratione vererbet z.B.
Gedankelosigkeit isch sgenerelle Problem uuf däre Wält, egal i wällere Gruppierig oder politische Situierig.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Stopwoke.ch

Beitrag von Jones »

Ah ja? Und die massehaft troumatisierte gschadigte si denn die, wo nach herte zyte (z.b WW) alles wieder ufboue?

Er seit ja nid dass ab herte zyte ALLI starch werde...
Aber sone Generation vo mimöseli wie itz, hets gloub echt no nie gäh u das isch wohlstands-verblödig vom feinsten!

Drum hoffi druf, dass e nächsti Generation stercher u vorallem gschieder wird... ;)
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Stopwoke.ch

Beitrag von zeromeier »

Fun fact: in Zentral und Südamerika interessiert sich kein Mänsch für de ganz Scheiss.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Google [Bot] und 34 Gäste