Sozialkritik

Wer sich öfters daneben benimmt landet im (G)ulag - No rules here! Enjoy your stay...

Moderatoren: Master(G), Avenger

Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Sozialkritik

Beitrag von Mastler(P) »


Quelle düschteri, aber immer realistischeri vorhersag.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3744
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: Sozialkritik

Beitrag von siralos »

Lol i jedem topic a paar fideos häre klatsche...... :typej:
Benutzeravatar
kingcaid
Trashtalker
Beiträge: 1281
Registriert: 03 Jan 2021 16:49
Kontaktdaten:

Re: Sozialkritik

Beitrag von kingcaid »

Life is a delicious drink that you have to suck deep
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Sozialkritik

Beitrag von Mastler(P) »

Bild

aber es wär ja denn grechtfertigt. 🤡
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Sozialkritik

Beitrag von Jones »

Es wär nid bias...
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Sozialkritik

Beitrag von Mastler(P) »

Dr. Paul R. McHugh, the former psychiatrist-in-chief for Johns Hopkins Hospital and its current Distinguished Service Professor of Psychiatry, said that transgenderism is a “mental disorder” that merits treatment, that sex change is “biologically impossible,” and that people who promote sexual reassignment surgery are collaborating with and promoting a mental disorder.

Dr. McHugh, the author of six books and at least 125 peer-reviewed medical articles, made his remarks in a recent commentary in the Wall Street Journal, where he explained that transgender surgery is not the solution for people who suffer a “disorder of ‘assumption’” – the notion that their maleness or femaleness is different than what nature assigned to them biologically.

He also reported on a new study showing that the suicide rate among transgendered people who had reassignment surgery is 20 times higher than the suicide rate among non-transgender people. Dr. McHugh further noted studies from Vanderbilt University and London’s Portman Clinic of children who had expressed transgender feelings but for whom, over time, 70%-80% “spontaneously lost those feelings.”

At the heart of the problem is confusion over the nature of the transgendered. “Sex change” is biologically impossible. People who undergo sex-reassignment surgery do not change from men to women or vice versa. Rather, they become feminized men or masculinized women. Claiming that this is civil-rights matter and encouraging surgical intervention is in reality to collaborate with and promote a mental disorder.
Bild
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Sozialkritik

Beitrag von Buccaneer »

Ich wür behaupte der Herr Dr. Paul R. McHugh bechunnt jetzt gröber aufs Maul!

Mal e Frag: Warum interessiert eu das Transgedöns eso? Mir gaht das rächt am Arsch verbi. Was isch de Grun, warum mer sich mit dem Phänomen sött bechäftige?
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Sozialkritik

Beitrag von Mastler(P) »

warum sich mit irgendwelche phänomen beschäftige, wo sich negativ ufd gsundheit vo dä bevölkerig uswürked, oder warum das nöd mache?
warum psychischi chrankheite understütze, oder warum nöd?
warum nöcher uf sache ihgah, wo nüht direkt mit eim ztue händ?

Buccaneer hat geschrieben: 18 Jan 2022 13:48 Ich wür behaupte der Herr Dr. Paul R. McHugh bechunnt jetzt gröber aufs Maul!
zügt ja au wieder vo dä psychische gsundheit vo däne lüht.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Sozialkritik

Beitrag von Buccaneer »

Mastler(P) hat geschrieben: 18 Jan 2022 13:54 warum sich mit irgendwelche phänomen beschäftige, wo sich negativ ufd gsundheit vo dä bevölkerig uswürked, oder warum das nöd mache?
warum psychischi chrankheite understütze, oder warum nöd?
warum nöcher uf sache ihgah, wo nüht direkt mit eim ztue händ?
1. "uf d Bevölkerig" findi ez chli übertriebe.
2. Wenn interessierts? Ich unterstütze das nid, und mache au nix degäge. Du?
3. Gid viel spannendi Thema. Aber ha s Gfühl das Thema triggered d Lüt chli meh als anders Züg.

MIr stellt sich eifach generell d Frag: Es gid x Theme, aber das Trans Züg hani s Gfühl beschäftiged viel Lüt meh als anders und ich Frag mich warum genau das Thema.
Viellicht weiss de Dr. Paul R. McHugh meh.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Sozialkritik

Beitrag von Mastler(P) »

isch doch eigentlich scheiss egal, wen was triggert. das transe züg wird halt dur medie und kultur, sowie soziali, oder au firmekanäl uf gwüssi art pushed und understützt. wieso denn nöd klar, au mit fakte ufzeige, dass es eh chrankheit isch wo dur toleriere nur schlimmer wird für die jewihlige lüht?
wieso sich nöd ah gsundheit richte und die versueche zpromote, anstatt d'chrankheit? wieso kenn gegepol zum strom bühte?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Sozialkritik

Beitrag von Buccaneer »

Aso i de alte Firma (>US Konzern) hed mer immre chli uf "Diversity und LGBQT+" "wert" gleit. Aber das isch irgendwie halt vo de USA cho und hed hie eigentlich kei Schwanz (lol) interessiert oder würklich betroffe...
I so KMUs interessiert das au kein Sau.

Womers nochli spürt isch natürli chli US Film und Serie und so. Klar.

Aber nid so starch, das es mi wür beschäftige und s guete isch, mer gsehts ja scho vo witem und cha dem Zügs guet usem Wäg gah. Bi no nid bi mängem Film inegheit.
The Old Guard oder so mit de Charlize Theron (sabber) isch so eine gsi... Rächt ufdruggt halt.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Sozialkritik

Beitrag von Mastler(P) »

Bild

gueti frag. 😅
obwohl, es doch einigi gitt wo plötzlich gwaltätig worde sind. entweder random lüht, oder gar familie mitglieder attakiert, oder au umbracht händ.
abe, vill vo ihne sind halt mental sehr instabil.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Sozialkritik

Beitrag von Buccaneer »

Ich dänke wenn dir dis Genital wägmache lahshc, denn bisch uf irgend en Art instabil. Oder afällig uf de Vollmond!
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Sozialkritik

Beitrag von Mastler(P) »

also sind das erscht die wahre? einigi wo nur crossdressed wönd sich ja au dazuezelle.
ab wenn bisch den richtig gstöhrt? ab dä cheidig, em hormonschlucke, ah dä bruscht op, oder doch ersch wenn dini genitalie total verstümmelt häsch?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Sozialkritik

Beitrag von Buccaneer »

Bö. Frag de Dr. Paul R. McHugh oder en Lesbe mit blaue Haar oder din Frisör.
"Die Wahre!" :groel:
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Sozialkritik

Beitrag von Vyse »

Ich gsehs relativ simpel: Es isch eifach e wiiteri Fluchtmöglichkeit (vo abertuusige) vor dä Ängst und Frage, wo sLäbe uufwirft. Sie händ eifach sGfühl, sie chönnt i dä Rolle vom andere Gschlächt, sLäbe besser bestriite oder dä Drohige vom Läbe uuswiche, was natürlich Bullshit isch, wills kei Flucht vor em Liid git, wo erfahre wird innerhalb däre difizitäre, biologische Entität "Homo Sapiens". sMänsch-Si muen erlitte werde und es spielt kei Rolle was zwüsched dä Bei häsch, du nimmsch unabhängig vom Gschlächt ah dä Erfahrig vo diim körperliche und seelische Zerfall teil, wo schlussändlich im Tod ändet. dTragödie Mänsch-Si isch gschlächtslos.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Sozialkritik

Beitrag von Buccaneer »

Ez bini trurig :heul:

Und du bisch n halbe Buddhist.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Sozialkritik

Beitrag von Vyse »

:troescht:
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Sozialkritik

Beitrag von Ribit X Titan »

Rein körperliche Betrachtungen haben noch keinem zur Weisheit verholfen. Nur... es ist leider viel mehr damit verbunden als nur das was "zwischen den Beinen ist"... sehr viel mehr.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Sozialkritik

Beitrag von Buccaneer »

Sagt der HansguckindieLuft
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
kingcaid
Trashtalker
Beiträge: 1281
Registriert: 03 Jan 2021 16:49
Kontaktdaten:

Re: Sozialkritik

Beitrag von kingcaid »

Buccaneer hat geschrieben: 18 Jan 2022 13:59 MIr stellt sich eifach generell d Frag: Es gid x Theme, aber das Trans Züg hani s Gfühl beschäftiged viel Lüt meh als anders und ich Frag mich warum genau das Thema.
Stelldr vor du bisch Fescher. Irgedwänn bim Uswärfä, zappläds a dä Schnuär. Dä Kampf isch richtig heftig und du freusch dich krass druff, di dick Seeforellä ufs Füür zkeiä u fein drihbissä. Villicht no chli Tomate drih, mit Zitronesaft, wasauimmer.
Dänn ziehschs irgedwänn ah Land. Alles was ah därä Leinä hängt, ischn fette, lädrigä, grussigä, verbruuchtä, schimmlig stinkigä Stiefel. Normalerwiis, rüährschn zrugg oder wäg. Themä erledigt.
Aber jetzt ischs so, das d Fischer & Unbeteiligti wo das mitbechömä, dir jetzt sägäd, settsch dich doch nöd so beneh u zämmärissä. Du söllsch dä Stiefel ässä. Es isch doch au nur ä Fisch we jede Anderi au. Und wänn du seisch, das das aber kä Fisch isch oder nöd uf ekligi Stiefel stahsch, dänn wirsch öffetlich beleidigt, ahprangered und i Dräck zoggä, das eh verdammtä Fisch-, Stiefel- und Fischerhasser wärsch.
Life is a delicious drink that you have to suck deep
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Sozialkritik

Beitrag von Ribit X Titan »

Liebst du den Mensch oder das Geschlecht? Das ist schon nicht dasselbe. Es ist allerdings legitim bei einem bestimmten Geschlecht oder sogar nur einem Genital (nicht dasselbe) keine sexuelle Anziehung zu verspüren, dann hast du einfach keinen Sex. Es ändert allerdings nichts daran dass du jemanden ansonsten dennoch liebst. Wieso man aber nun jemanden anprangert oder abwertet falls er nicht das verkörpert was er bei Geburt war verstehe ich nicht so ganz. Ausserdem wird man das sowieso alles genauer wissen wenn man sich wirklich für jemanden interessiert, für alles andere gibt's Sexarbeiterinnen.
Benutzeravatar
kingcaid
Trashtalker
Beiträge: 1281
Registriert: 03 Jan 2021 16:49
Kontaktdaten:

Re: Sozialkritik

Beitrag von kingcaid »

Ribit X Titan hat geschrieben: 18 Jan 2022 17:33 Liebst du den Mensch oder das Geschlecht? Das ist schon nicht dasselbe. Es ist allerdings legitim bei einem bestimmten Geschlecht oder sogar nur einem Genital (nicht dasselbe) keine sexuelle Anziehung zu verspüren, dann hast du einfach keinen Sex. Es ändert allerdings nichts daran dass du jemanden ansonsten dennoch liebst. Wieso man aber nun jemanden anprangert oder abwertet falls er nicht das verkörpert was er bei Geburt war verstehe ich nicht so ganz. Ausserdem wird man das sowieso alles genauer wissen wenn man sich wirklich für jemanden interessiert, für alles andere gibt's Sexarbeiterinnen.
Das sind genau di politischä Argument, mit denne "Akzeptanz" predigt wärdä.
Life is a delicious drink that you have to suck deep
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Sozialkritik

Beitrag von Mastler(P) »

kingcaid hat geschrieben: 18 Jan 2022 16:46 Du söllsch dä Stiefel ässä. Es isch doch au nur ä Fisch we jede Anderi au. Und wänn du seisch, das das aber kä Fisch isch oder nöd uf ekligi Stiefel stahsch, dänn wirsch öffetlich beleidigt, ahprangered und i Dräck zoggä, das eh verdammtä Fisch-, Stiefel- und Fischerhasser wärsch.
genau das isch ebe di ander site vo dä münze. es sind scho ih verschiedene länder, au in europa lüht is gfängnis cho fürs misgendere. also wenn du en nüchtere blick uf en typ in frauechleider wirfsch und ihn als mah asprichsch.
bi eus cha mer jetz ja theoretisch in knast, wenn em schwule, schwuchtle seisch. ( :nut: )
daher ischs eigentlich nur eh frag vo dä ziit, bis mer dich dafür verhafte cha, dass en bilogische mah, au als mah bezeichnisch.

Bild
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Sozialkritik

Beitrag von Buccaneer »

Gahts ez um Fisch? Ich chum nüm drus! Wer muss ez is Chefig? De Fischer, de Fisch oder de Stiefel?
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste